quote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:12 schreef space_knarf het volgende:
ik kon er ook niet om lachen
echt een actie die nergens op sloeg en Tom hield zich nog goed in vond ik...RECHT in zn gezicht
maar het meest trieste was het nerdje die hem natspoot, hij wilde het liefste wegrennen geloof ik toen Tom kwaad werd, wat een zielepoot, hij zei helemaal niks![]()
Beetje zielig als je het mij vraagt... dacht dat die Cruise zo'n goed gevoel voor humor had.quote:The star struggled to maintain his composure, repeatedly asking one of the Channel 4 team: "Why would you do that?"
He said: "What's so funny about that? It's ridiculous. Do you like making less of people?
"Don't run away. That's incredibly rude.
"I'm here giving you an interview, answering your questions and you do something nasty. You're a jerk."
The actor held the interviewer back and repeatedly called him "a jerk".
Als je dat humor noemt..... Hij krijgt een straal water in zn gezicht... leuk hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 06:28 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
[..]
Beetje zielig als je het mij vraagt... dacht dat die Cruise zo'n goed gevoel voor humor had.
Deze pubergein is absoluut geen studentenhumor.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:17 schreef Isegrimm het volgende:
Kan me wel voorstellen dat iemand op een gegeven moment het niveau van studentenhumor een beetje is ontgroeid. Het was echt niet bijzonder leuk of gevat of zo...
Ja erg leuk om met een onbekende vloeistof te worden bespoten.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:59 schreef pietje-tering het volgende:
Ik vind het juist wel een prima actie
Dat doet hij niet... maar die sjappies die tot aan de ellebogen in z'n reet zitten.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:59 schreef pietje-tering het volgende:
Ik vind het juist wel een prima actie, normaal wordt ie alleen maar opgehemeld en ligt iedereen aan zijn voetjes.
Tom Cruisequote:Op dinsdag 21 juni 2005 07:35 schreef NorthernStar het volgende:
voor iets betere kwaliteit (en iets langer):
http://www.tampabays10.com/video/player.aspx?aid=18920&sid=15047&bw=hi
Wat dat betreft applaus voor de research en selectie-procedure!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:24 schreef milagro het volgende:
Had die sukkel bij Russell Crowe moeten proberen
Hehequote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:24 schreef milagro het volgende:
Ach gut, ben je jaloersquote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:59 schreef pietje-tering het volgende:
Ik vind het juist wel een prima actie, normaal wordt ie alleen maar opgehemeld en ligt iedereen aan zijn voetjes.
quote:He is famed for his lengthy walkabouts at film premieres, spending hours greeting fans, signing autographs and talking on their mobile phones.
Hij ging na dit 'incident' ook gewoon door met fans begroeten, menig andere ster was pissed off doorgelopen naar binnen toe.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:36 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ach gut, ben je jaloers
Als Cruise zo'n eikel is, waarom staat het volgende dan op die site:
[..]
Ik begrijp echt geen fuck van je post?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:37 schreef Youssef het volgende:
Tsjah..Die Tom begint langzaam aan te beseffen dat het gewoon een klootzak is, want eerst vind ie het wel grappig. Hij stond de interviewer gewoon zo aardig en netjes te woord, vandaar dat ie zich wel genaaid voelde waarschijnlijk
Zielige reporter, want die wist zich geen raad met zijn mislukte grapjeSHO trouwens?
Die reporter die hem water in het gezicht spoot vond ie een klootzak, maar eerst nietquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik begrijp echt geen fuck van je post?
Wie is nu volgens jou een klootzak?
Lachen is een reactie op gekke dingen. Je kunt in eerste instantie beginnen te lachen, maar er dan achter komen dat iemand je expres nat heeft gespoten en je bedenken dat je het eik helemaal niet grappig vindt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:43 schreef ooge het volgende:
Toen hij dat water over zich heen kreeg, moets die eerst laggen, terwijl je een schrikreactie zou verwachten. Daarna wordt hij ineens boos. Volgens mij boeide het hem eigenlijk niet zoveel, hij was gewoon bezig met 'acting'. Publiciteits stunt zeg ik
echt welquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:42 schreef snabbi het volgende:
Damn mensen kijk eerst eens goed, dat je niet hoort wat die vent zegt betekent niet dat hij niets zei. Je ziet hem duidelijk gewoon reacties geven op de dingen die Tom zegt dus dat hij door de grond zakt of dood wil
Laggen? echt waar?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:43 schreef ooge het volgende:
Toen hij dat water over zich heen kreeg, moets die eerst laggen, terwijl je een schrikreactie zou verwachten. Daarna wordt hij ineens boos. Volgens mij boeide het hem eigenlijk niet zoveel, hij was gewoon bezig met 'acting'. Publiciteits stunt zeg ik
Die kop op het eind doet het hemquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:49 schreef milagro het volgende:
echt wel, hij loopt te sputteren als een betrapt kind, en wil dan ook nog eens weglopen omdat hij zelf eigenlijk ook niet weet waarom hij dit deed , en dan die kop als hij dan wegloopt... "mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
"
Welke man? Tom Cruise of de interviewer?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:50 schreef PDOA het volgende:
Ik vraag me af wat die man fout heeft gedaan bij sommige mensen?
Dat was gewoon een "zenuwlachje" , hij schrikt gewoon, weet niet wat waar en hoe, realiseert zich dan meteen dat het met opzet gebeurde.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:47 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Lachen is een reactie op gekke dingen. Je kunt in eerste instantie beginnen te lachen, maar er dan achter komen dat iemand je expres nat heeft gespoten en je bedenken dat je het eik helemaal niet grappig vindt.
Tom Cruisequote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Welke man? Tom Cruise of de interviewer?
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:54 schreef milagro het volgende:
Dat was gewoon een "zenuwlachje" , hij schrikt gewoon, weet niet wat waar en hoe, realiseert zich dan meteen dat het met opzet gebeurde.
Ik had die vent in zijn bek gespuugd
De man heeft geld, aanzien, mooie vrouw.... dan moet de man toch ergens op aangesproken worden?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:54 schreef PDOA het volgende:
[..]
Tom Cruise
Het lijkt soms wel dat als de naam Tom Cruise ergens aan is verbonden dat mensen het automatisch een rukfilm vinden.
Vind ie misschien wel lekker.quote:
Al vind ik Katie Holmes ook niet zo kunnenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:57 schreef NorthernStar het volgende:
Vind ie misschien wel lekker.![]()
Dat eerst lachen is imo een aangeleerde reactie. Iets 'grappigs' -> lachen. Pas daarna komen zijn echte emoties. En wanneer hij er dieper over na gaat denken zie je hem bijna kwaad worden.
Verder een leuke acteur. Heb alleen dat gedoe met scientology nooit zo goed begrepen bij hem.
Of Sean Pennquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:24 schreef milagro het volgende:
quote:
Oe, ja, Sean Penn , beter!!!!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:59 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Of Sean Penn.
Zer goed opgelost van Cruise.
Een snotfluim met stukken uitgekauwde kroket ook, denk jequote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Vind ie misschien wel lekker.![]()
Dat eerst lachen is imo een aangeleerde reactie. Iets 'grappigs' -> lachen. Pas daarna komen zijn echte emoties. En wanneer hij er dieper over na gaat denken zie je hem bijna kwaad worden.
Verder een leuke acteur. Heb alleen dat gedoe met scientology nooit zo goed begrepen bij hem.
Daar moest ik ook aan denken. Die topacteurs hebben al een heel leger gekken achter zich aan, erg bevordelijk voor je gevoel van paranoia zoiets.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:15 schreef PDOA het volgende:
Tsja, voor hetzelfde geld was het een of andere mafkees die 'm een kogel door zijn strot wilde jassen...
dan zijn die bodyguards ook niet erg alert geweest.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken. Die topacteurs hebben al een heel leger gekken achter zich aan, erg bevordelijk voor je gevoel van paranoia zoiets.
Volgende keer een loony met een spuit vol bacteriezooi of een zuur oid.
En hoe? Hij bekritiseerde Brooke Shields onlangs omdat ze na de geboorte van dochter antidepressiva had gebruikt. Ze zou er beter aan gedaan hebben om vitamines te gebruiken omdat hij op die manier er verschillende mensen vanaf had geholpen. Als je die blik van hem had gezien, heel fanatiek en eng. Brooke Shields sloeg terug met de opmerking: "Tom Cruise's comments are irresponsible and dangerous", "Tom should stick to saving the world from aliens and let women who are experiencing postpartum depression decide what treatment options are best for them."quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:49 schreef NorthernStar het volgende:
edit: lekker traag
Weet iemand of Tom Cruise nog aan Scientology doet btw?
bronquote:War of the words
The water-squirting prank was ill-advised, unoriginal and foolish - because we need Tom Cruise more than he needs us
Mark Borkowski
Tuesday June 21, 2005
I know we like to think we're the cultural and financial centre of the world but do the math (as the yanks say) and you'll see that the UK is a mere blip on Hollywood's sales charts.
Not that you'd know it. Our media - the best in the world, of course - likes to think we can command the big stars to talk to us whenever we want and, to be fair, Hollywood often obliges. None more so than Tom Cruise, who has struck up a special relationship with his mobile phone walkabouts in Leicester Square becoming a regular feature of his premieres.
But for how long?
This week's War of the Worlds walkabout could be the last after the ill-advised "prank" when a TV interviewer so hilariously squirted water in Tom's face. Never mind that the idea of a "hoax" interviewer is so old hat you wonder how it got past the commissioning chiefs.(Has no one at Channel 4 these days seen Dennis Pennis? Or Ali G? Or Dom Joly? Or do they just think if it was funny once it'll be funny forever?).
The point is that it could backfire horribly on the entire UK media, just as it did when Steve Martin responded to Dennis Pennis's off-the-cuff question ("Why aren't you funny any more") by cancelling all his UK interviews.
Hollywood's army of publicists, who have a Stalinist approach to the job, already view the UK in general, and our red-tops in particular, as dangerously volatile. A tabloid friend of mine, sent to cover showbiz in LA, found that after six months she still had not got in to a premiere, still had not got into an advance screening, still had not met a single PR and still had not had a phone call returned by one.
Over here, the reality is that we get a lot more access to the A-list than our sales figures or journalistic reputation deserves. And perhaps we should be grateful. We certainly shouldn't take advantage of Cruise's largesse - we do love having him around, larking about, calling our mums up, grinning his big Hollywood grin, falling in love with photogenic girls and being an all-round decent guy - because we need him.
We need him to brighten up the TV news ("and finally..."), to fill the tabloids with pictures, to feed our gossip in the pub after work. And he needs us... well, he needs us to round up the gigantic sales figures for his movies so they've got a zero on the end.
Don't let's kid ourselves. He doesn't need us at all. And we'd better hope the Hollywood PRs weren't watching too closely what happened. They only like pranks when they've been pre-arranged and pre-approved. And you can bet your life there were a few butts being kicked down at Premier PR, who failed to vet the water-squirter out of the pen, the morning after.
Dat natspuiten is zwakjes, maar "gewaagde" vragen stellen zoals Dennis Pennis deed, moet kunnen. Het moeten niet altijd van die gelikte inkoppers zijn.quote:
Ja, dat klopt eigenlijk ook wel. Alleen vond ik hem zo fanatiek overkomen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:24 schreef milagro het volgende:
Ik vond dat Cruise eigenlijk wel een punt had
Men grijpt tegenwoordig wel erg snel naar de pillen, of althans worden wel erg snel voorgeschreven.
omdat het hem blijkbaar erg aan het hart ligt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat klopt eigenlijk ook wel. Alleen vond ik hem zo fanatiek overkomen.
Zij had wel echt een zware depressie, zag pas een interview met haar en ik snap best dat je dan alles slikt om er boven op te komen. Ik denk niet dat Tom snapt wat het precies inhoud.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Als Brooke Shields mag propageren dat een of andere anti depressivum helemaal top was, er een boek over schrijft dat het middel haar redding was, mag hij het tegendeel doen.
Als je zijn uitleg leest, dan zie je wat hij probeerde te zeggen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:12 schreef rena het volgende:
[..]
Zij had wel echt een zware depressie, zag pas een interview met haar en ik snap best dat je dan alles slikt om er boven op te komen. Ik denk niet dat Tom snapt wat het precies inhoud.
"evil grijns"?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:20 schreef Taurus het volgende:
Ik vind op zich niet dat die interviewer bangig over komt ofzo hoor.. Hij loopt gewoon met 'n evil grijns weg.. Wel vind ik dat Cruise goed reageert, hij staat er wel boven zo..![]()
Grappig om te zien overigens hoe er meteen vanalles aan komt rennen met 'n handdoekjeen dikke bodyguards enzo..
Ja, maar hij is dan ook nooit zwanger geweest natuurlijk. Lekker makkelijk om te zeggen dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:24 schreef milagro het volgende:
Ik vond dat Cruise eigenlijk wel een punt had
Men grijpt tegenwoordig wel erg snel naar de pillen, of althans worden wel erg snel voorgeschreven.
Hij heeft die uitlatingen in een interview toegelicht en ik vond die toelichting wel okay dus
Juist niet. Nu staat hij er boven..quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:09 schreef PDOA het volgende:
Die luis wist ws. dat Cruise zo zou reageren. Het was mooi geweest als Cruise die vent had neergehoekt.
met zielepoot doelde ik dan ook op de interviewer en niet Cruise, die goed gehandeld heeftquote:Op dinsdag 21 juni 2005 06:28 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
[..]
Beetje zielig als je het mij vraagt... dacht dat die Cruise zo'n goed gevoel voor humor had.
Voor het spuiten van water word je meteen maar opgepaktquote:
Cruise Won't Take Legal Action Against Pranksters
Tom Cruise has deciding not to press charges against the pranksters who sprayed water in his face at the London premiere of War Of The Worlds on Sunday night (19JUN05).
The newly-engaged superstar was horrified when pranksters spurted water from a fake microphone in his face, at the star-studded red carpet event - but his spokesperson told US TV show Entertainment Tonight that Cruise will not pursue the matter.
After the incident, the premiere events continued as usual and the man who squirted Cruise, along with three of his fellow crew members, was taken into custody by authorities.
They were released several hours later on bail, according to police, and ordered to return next month (JUL05) to face possible charges.
Ik ken de Britse wet nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:00 schreef Duiveltja het volgende:
Voor het spuiten van water word je meteen maar opgepakt
Voor hetzelfde geld was het zoutzuur geweest ipv water, het feit dat dit al gebeurt al is het maar water moet niet kunnen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Voor het spuiten van water word je meteen maar opgepakt
Als je zo redeneert kan je van alles een gevaar makenquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:44 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld was het zoutzuur geweest ipv water, het feit dat dit al gebeurt al is het maar water moet niet kunnen.
Het gaat er om dat het een kut streek is, water of geen water. Het is gewoon weg een belediging. Spuit eens een agent water in zijn vreet als ie jou een bon staat uit te schrijven.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je zo redeneert kan je van alles een gevaar maken
Jij houd zeker nooit watergevechten?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:24 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Het gaat er om dat het een kut streek is, water of geen water. Het is gewoon weg een belediging. Spuit eens een agent water in zijn vreet als ie jou een bon staat uit te schrijven.
En de manier waar op dan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:42 schreef Echtwelkloon het volgende:
[..]
Jij houd zeker nooit watergevechten?Tom Cruise stond toch geen bon uit te schrijven? Hij had toch ook geen uniform aan? Hij is toch geen autoriteit ofzo? Gewoon een mannetje op de rode loper met wie iemand een geintje wilde uithalen.
Jammer genoeg was het een behoorlijk flauw geintje.Journalist is best een sukkel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |