Bankzitter denk ik.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:31 schreef PirE het volgende:
Wat voor rol krijgt Park eigenlijk bij Manchester?.
Het eerste bod wat in de media verscheen was omgerekend zo'n 5,4 miljoen Euro. Dus de grote bek die onze voorzitter onlangs had heeft niet zo veel geholpen. Zeg dan niks Westerhofquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:34 schreef rubbereend het volgende:
was 4 miljoen pond niet ook het eerste bod van Man U of ben ik nu in de bonen?
Behalve dat, ook Juve heeft um al lopen scouten. Hij is iig een van de beste spelers. Zeer goede middenvelder.. Te goed, zou je bijna zeggen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Charisteas zat veelal op de bank bij Werder Bremen en was het spoor daar redelijk bijster.
Katsouranis is de sterspeler bij zijn club, een wezelijk verschil met Chari dus dunkt me.
Maar jij hebt er natuurlijk veel meer kijk op dan de meeste VBL posters, dat was ik even vergeten![]()
Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu wel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
De taal is het enige wat in het voordeel spreekt van Simons t.o.v. Katsouranis. Katsouranis is een type Van Bommel en hij laat z'n man eigenlijk nooit lopen. Grieks temperament en vrij offensief ingesteld. Dát is nou een middenvelder die een absolute aanwinst zou zijn voor dit PSV.
Zie pagina 2:quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het eerste bod wat in de media verscheen was omgerekend zo'n 5,4 miljoen Euro. Dus de grote bek die onze voorzitter onlangs had heeft niet zo veel geholpen. Zeg dan niks Westerhof...
Wat als dat nu een 'erfenisje' uit de tijd van Van Raaij is, bijvoorbeeld toch een clausule? Dan kan men wel Westerhof de zwarte piet toebedelen, terwijl hij er niks aan kan doen.quote:"Volgens de PSV voorzitter zijn er enige complicaties in de transfer van Park die onderzocht moeten worden. "Park is één van de weinige Koreaanse spelers in Nederland. Daarom werden bij zijn overgang naar PSV destijds speciale condities en voorwaarden afgesproken. Op dat gebied doen zich nu enkele complicaties voor. We gaan die nader bestuderen."
Nee, dat heet realistisch kijken naar de technische beperkingen en voetbalkwaliteiten van sommige spelers.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:11 schreef Spideyman het volgende:
Heet dit nou 'de knuppel in het hoenderhok gooien'?
Ik vond het ook een realistische opmerknig van je hoor twi.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:28 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat heet realistisch kijken naar de technische beperkingen en voetbalkwaliteiten van sommige spelers.
Dan weten wij al dat ie goed is.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:20 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop niet dat het waar is van die Ferreyra: Alles behalve een topper.
C. Ronaldo kan eventueel naar links als Giggs moe is, Park kan op rechts, kan eventueel Scholes vervangen en eventueel een vals spitsje zijn. Zal in de kern van 16 komen die rouleert.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:31 schreef PirE het volgende:
Wat voor rol krijgt Park eigenlijk bij Manchester?.
hebben we toch mooi onderhandeldquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het eerste bod wat in de media verscheen was omgerekend zo'n 5,4 miljoen Euro. Dus de grote bek die onze voorzitter onlangs had heeft niet zo veel geholpen. Zeg dan niks Westerhof...
Vagner Love had ik graag bij PSV gezien.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan weten wij al dat ie goed is.
Guus wilde hem en Vágner Love al eerder kopen, ze kozen voor Russisch geld.
Dat zag ik dus niet aankomen.quote:22/6/2005 - PSV laat Takak transfervrij vertrekken
Jasar Takak heeft te horen gekregen dat hij transfervrij mag vertrekken. Dat liet hij weten in Voetbal International. "PSV kan me nog een seizoen verhuren, maar als er een club is die me wil overnemen, zullen ze me transfervrij laten vetrekken." PSV verwachtte hem dus niet meer te kunnen verkopen. Er is interesse van Sparta, RKC en een Turkse club. Takak wil echter het liefst in Nederland blijven.
Van alles behalve betrouwbare bron.......... mijn paquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waar hoorde je dat, Franky?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Van alles behalve betrouwbare bron.......... mijn pa
enquote:'Ferreyra rond met PSV voor twee seizoenen plus optie op derde'
Volgens het Argentijnse Analisis Digital (op basis van een Argentijns radiostation, dezelfde bron als gisteren) heeft Osmar Ferreyra na het gesprek met Guus Hiddink in Belgie ingestemd met een overgang naar PSV.
Opvolger van Park?quote:Chu-Young Park dichtbij PSV
Bas - Datum: 22-06-2005 - Bron: PSVZone
Exclusief - Chu-Young Park is dichtbij een overgang naar PSV. De Zuid-Koreaanse aanvaller, die tevens inzetbaar is op het middenveld, komt momenteel uit in zijn vaderland voor FC Seoul. Park, die een bedrag rond de 2 miljoen dollar zal moeten kosten, is zelf geïnteresseerd om de stap te maken naar Europa dan wel PSV.
Eerder sprak Park de ambitie uit om als eerste speler uit Zuid-Korea in de Engelse Premier League te spelen. Deze ambitie is niet meer mogelijk doordat PSV'er Ji-Sung Park de overstap maakte naar Manchester United.
PSV heeft reeds al een aantal maal geïnformeerd bij FC Seoul en bij de 20-jarige Park zelf over een mogelijke overgang waarbij hij zelf niet terughoudend zou zijn geweest.
Aldus het psv.netwerk.toquote:'Ferreyra rond met PSV voor twee seizoenen plus optie op derde'
Volgens het Argentijnse Analisis Digital (op basis van een Argentijns radiostation, dezelfde bron als gisteren) heeft Osmar Ferreyra na het gesprek met Guus Hiddink in Belgie ingestemd met een overgang naar PSV. De middenvelder zou volgens de Argentijnse bronnen vandaag inmiddels een medische keuring hebben ondergaan. Hij zou een contract voor twee seizoenen tekenen met een optie voor een derde.
Je doet een zeker iemand na?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Ferreyra, leuk hoor.
Die maakt er hier zeker 17!
Tis dat hij een van de Europese helden isquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat Grieken bij PSV zou leuk zijn om Dr.Daggla te pesten.
Dit is wel een speler die ik ken trouwens, via mijn Rus. Die vond hem wel aardig, maar het was bij CSKA nooit een uitblinker of basiskracht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |