abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28135318
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:38 schreef cultheld het volgende:

[..]

De taal is het enige wat in het voordeel spreekt van Simons t.o.v. Katsouranis. Katsouranis is een type Van Bommel en hij laat z'n man eigenlijk nooit lopen. Grieks temperament en vrij offensief ingesteld. Dát is nou een middenvelder die een absolute aanwinst zou zijn voor dit PSV.
Grieken zijn doorgaans een drama wat discipline betreft en hebben nogal wat snel last van sterallures, maar het temperament bevalt me wel.
Yeah baby Yeah!
pi_28135415
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:40 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Grieken zijn doorgaans een drama wat discipline betreft en hebben nogal wat snel last van sterallures, maar het temperament bevalt me wel.
Daarom wonnen ze het EK ook onder Duitser Otto.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 juni 2005 @ 15:45:18 #128
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28135468
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

de eerst keer dat ze gediciplineerd speelde en de enige want nu is t weer niks. Maar k ken deze griek niet dus k ben benieuwd. AEK is geen rotte ploeg. Hoe groot is daar de financiele zorg nog?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:45:26 #129
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28135472
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Als zelfs Charisteas uit de Bundesliga haalbaar is voor een niet nader te noemen Amsterdamse club, waarom zou een speler van AEK Athene dan niet naar PSV willen komen?
Charisteas zat veelal op de bank bij Werder Bremen en was het spoor daar redelijk bijster.
Katsouranis is de sterspeler bij zijn club, een wezelijk verschil met Chari dus dunkt me.

Maar jij hebt er natuurlijk veel meer kijk op dan de meeste VBL posters, dat was ik even vergeten
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_28135500
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het was ook het eerste toernooi waar de discipline wel werd nagestreefd (Duitse bondscoach he) .

Ik heb ook vernomen dat Otto het eerst zonder vedettes had willen stellen om die reden en er uiteindelijk een aantal niet heeft opgeroepen om op het EK te spelen.
Yeah baby Yeah!
pi_28135519
Alleen de naam komt mij bekend voor
Mjah, voetbal stond dat jaar dan ook op zijn kop
met Griekenland als EK-winnaar en Porto als CL-winnaar...
pi_28135585
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:45 schreef PyTh het volgende:

[..]

Charisteas zat veelal op de bank bij Werder Bremen en was het spoor daar redelijk bijster.
Katsouranis is de sterspeler bij zijn club, een wezelijk verschil met Chari dus dunkt me.

Maar jij hebt er natuurlijk veel meer kijk op dan de meeste VBL posters, dat was ik even vergeten
Je snapt mijn punt niet, blijkt maar weer. Het gaat om het feit dat een Griek van een Bundesliga-subtopper wél haalbaar is voor een Nederlandse club. Waarom zou een uitblinker van een Griekse ploeg dan níet haalbaar zijn voor een topclub uit Nederland?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28135653
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je snapt mijn punt niet, blijkt maar weer. Het gaat om het feit dat een Griek van een Bundesliga-subtopper wél haalbaar is voor een Nederlandse club. Waarom zou een uitblinker van een Griekse ploeg dan níet haalbaar zijn voor een topclub uit Nederland?
A) Omdat er niemand anders in de markt was voor Charisteas, de Werder staf wrijft nog steeds in de handen met deze transfer.
B) OMdat PSV waarschijnlijk moet concurreren met financieel daadkrachtiger clubs als hij écht het talent van Griekenland is.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:53:51 #134
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28135712
quote:

[..]

culty culty wat ben je toch naief.
Elgigante heeft de punten al opgesomt en natuurlijk snap ik jou punt wel.

Maar dat punt van je raakt kant nog wal daar het 2 totaal verschillende situaties van 2 totaal verschillende spelers betreft.
pi_28135762
Een Griekse club als AEK is volgens mij ook wel wat kapitaalkrachtiger dan PSV. Die kunnen dus een veel hoger salaris betalen. Vooral als het zo'n goede speler is (ik ken hem niet)...
We sure are cute for two ugly people.
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:56:45 #136
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28135785
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:55 schreef Neoktheone het volgende:
Een Griekse club als AEK is volgens mij ook wel wat kapitaalkrachtiger dan PSV. Die kunnen dus een veel hoger salaris betalen. Vooral als het zo'n goede speler is (ik ken hem niet)...
Was AEK vorig jaar niet zowat failliet?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28135826
Dacht ik dus ook, Grieks clubs zijn juist NIET kapitaalkrachtig dacht ik
Ze hebben daar toch ook enorme schulden lopen?

Al houdt dat hen niet tegen om spelers te kopen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 juni 2005 @ 15:58:53 #138
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28135846
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:56 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

idd vandaar mijn vraag hoe groot de fianaciele zorg daar was
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28135856
quote:

[..]

Vrijwel iedere Griekse club zit aan de grond en het is een warboel van onderpanden en belangenverstrengelingen tussen geldschieters/banken en clubpreses.

Ik denk dat deze jongen voor PSV in elk geval niet haalbaar is, net zoals Kalou.
Yeah baby Yeah!
pi_28135906
quote:

[..]

ow
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:01:22 #141
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28135910
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:58 schreef ASSpirine het volgende:
Dacht ik dus ook, Grieks clubs zijn juist NIET kapitaalkrachtig dacht ik
Ze hebben daar toch ook enorme schulden lopen?
Olympiakos en Panathinaikos zijn wel degelijk zeer kapitaalkrachtige clubs.
Kijk maar eens wat er aan internationale sterren rondloopt bij Olympiakos.

AEK had het inderdaad niet makkelijk maar hebben zich volgens mij via verschillende investeerders weer opgetrokken.

In Italie hebben ook 8 van de 10 clubs torenhoge schulden maar die krijgen het ook iedere keer weer voor elkaar grote transferbedragen neer te tellen.
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:05:19 #142
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28136001
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:14 schreef PyTh het volgende:
Tomek Iwan was inderdaad de laatste transfer van feyenoord naar PSV
Zoetebier

Park weg, vind het ergens nogal kwalijk dat ie weggaat, niet netjes van 'm, maar wel begrijpelijk.

Jammer alleen dat 'ie dan naar zo'n kutclub gaat
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_28136028
quote:

[..]

GELD

Verder overschat je de aantrekkingskracht van PSV. Spelers die al redelijk gevestigd zijn, vinden PSV geen vooruitgang en dat zal het ook nooit voor ze worden.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:07:15 #144
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28136056
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:05 schreef Zapper het volgende:

[..]

Zoetebier

Had totaal niet aan zoetebier gedacht
Ben blij dat je zo scherp bent vandaag Zappert
pi_28136166
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:06 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

GELD

Verder overschat je de aantrekkingskracht van PSV. Spelers die al redelijk gevestigd zijn, vinden PSV geen vooruitgang en dat zal het ook nooit voor ze worden.
Wat als Katsouranis wel komt?
pi_28136189
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik ga op jouw woorden af qua beoordeling en dan zou ik er heel blij mee zijn.
Je hebt ons in ieder geval dan de mond gesnoerd
Yeah baby Yeah!
pi_28136236
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:11 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik ga op jouw woorden af qua beoordeling en dan zou ik er heel blij mee zijn.
Je hebt ons in ieder geval dan de mond gesnoerd
Ik snoer helemaal niemand de mond. Ik zeg niet dat hij komt; Ik zeg alleen dat hij zeker niet onhaalbaar is.
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:14:05 #148
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28136253
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die komt niet want eind van deze of begin van volgende week wordt Simons gepresenteerd culty
pi_28136398
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:14 schreef PyTh het volgende:

[..]

Die komt niet want eind van deze of begin van volgende week wordt Simons gepresenteerd culty
Daar hebben we anders ook nog steeds niets van gehoord... Maar misschien komt dat snel nu Park verkocht is...
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:26:34 #150
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28136659
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:07 schreef PyTh het volgende:

Had totaal niet aan zoetebier gedacht
Ben blij dat je zo scherp bent vandaag Zappert
En dat was nog maar m'n eerste post
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')