Wat zeg je nou toch weer?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:47 schreef Goldboy het volgende:
PSV.nl meldt transfer Park
Het wordt nu serieus shoppings-time voor PSV.
* Middevelder
* Vleugelaanvaller
* Verdediger
Kleintje Kalouquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:50 schreef StarGazer het volgende:
Wie zou Park moeten opvolgen volgens jullie?
Daar is De Jong veel te traag voor en ook nog eens linksbenig wat niet ideaal is voor de rechterflank.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:02 schreef rubbereend het volgende:
De Jong zou in principe wel uit de voeten als opvolger van Park, beginv an het seizoen heeft de Jong heel goed gedraaid.
op rechts kan Farfan goed uit de voeten dus laat die maar vanaf rechts komen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daar is De Jong veel te traag voor en ook nog eens linksbenig wat niet ideaal is voor de rechterflank.
Inderdaad ja maar het lijkt me toch wel verstandig een vervanger voor Park te halen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op rechts kan Farfan goed uit de voeten dus laat die maar vanaf rechts komen.
helemaal met je eens, maar k vind gaten op het middenveld prioriteit nummer 1 en mocht het geld op zijn dan is dit nog een optie.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad ja maar het lijkt me toch wel verstandig een vervanger voor Park te halen.
ja beetje rare dingen, maar tis natuurlijk belachelijk dat hij niet is ingelicht over de constructie rond Alex. Dat hoort hij te weten. Maar het vreemde is ook dat Hiddink nu dus iets anders beweerd dan van Raaij wbt Alexquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:12 schreef PyTh het volgende:
Ik begin me eigenlijk steeds meer te irriteren aan Westerhof. (met name zijn uitspraken)
Zijn er meer mensen die daar ook last van hebben?
Dat is een behoorlijk lange zin twiquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:31 schreef twi het volgende:
6 miljoen is een prachtbedrag voor een speler met nog 1 jaar contract, voor een speler die geen EU paspoort heeft, veel moet reizen naar verre oorden en je dus relatief vaak af moet staan en bovendien geen basis technische begaafdheden heeft die indrukwekkend zijn te noemen.
Ik mag toch aannemen dat zowel van Raaij, Westerhof als Hiddink (in deze als TD) geheel op de hoogte zijn van iedere komma in contracten, dat is hun functie.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
helemaal met je eens, maar k vind gaten op het middenveld prioriteit nummer 1 en mocht het geld op zijn dan is dit nog een optie.
[..]
ja beetje rare dingen, maar tis natuurlijk belachelijk dat hij niet is ingelicht over de constructie rond Alex. Dat hoort hij te weten. Maar het vreemde is ook dat Hiddink nu dus iets anders beweerd dan van Raaij wbt Alex
Voor wat het waard isquote:VI: Katsouranis als transfer Simons mislukt
Volgens voetbalweekblad Voetbal International zou PSV Katsouranis willen aantrekken, indien de transfer van Timmy Simons onverhoopt zou mislukken. De Griekse middenvelder speelt momenteel voor AEK Athene.
Park heeft PSV niks gekost aangezien hij transfervrij overkwam van Kyoto maar ik snap wel wat je bedoeld.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:42 schreef Dylan Dog het volgende:
een tweede 'Van Bommel' - dus gratis de deur uit - kan PSV zich financieel niet veroorloven.
Ik bedoel inderdaad voor niks weg.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Park heeft PSV niks gekost aangezien hij transfervrij overkwam van Kyoto maar ik snap wel wat je bedoeld.
PSV had gewoon zelf die zogenaamde marketingwaarde (moet ik overigens nog zien) meer moeten uitbuiten.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:35 schreef PyTh het volgende:
Verder is het inderdaad geen verkeerd bedrag voor iemand met een nog maar 1-jarige verbintenis maar gezien zijn marketingwaarde had het wel wat meer mogen en moeten zijn vind ik.
Dankzij die marktwaarde vangen jullie nog 6 miljoen. Anders had 't veel minder geweest. Want ondanks dat Park een heel goed seizoen heeft gedraait, is het natuurlijk niet een voetbaltalent als van der Vaart of van Persie. En die jongens zijn voor minder vertrokken in eenzelfde contractsituatie, dus dan kan je zien dat PSV dit gewoon buitengewoon doet. Bedenk namelijk wel dat als Park weg wil, het ook beter is dat hij weg gaat. Hoe professioneel hij dan ook is, 't is wel een belemmering in de carriere van Park als je "nee" zegt, dus een deel toewijding za zeker wegvallen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijk lange zin twi
Verder is het inderdaad geen verkeerd bedrag voor iemand met een nog maar 1-jarige verbintenis maar gezien zijn marketingwaarde had het wel wat meer mogen en moeten zijn vind ik.
Wat als dat nu een 'erfenisje' uit de tijd van Van Raaij is, bijvoorbeeld toch een clausule? Dan kan men wel Westerhof de zwarte piet toebedelen, terwijl hij er niks aan kan doen.quote:"Volgens de PSV voorzitter zijn er enige complicaties in de transfer van Park die onderzocht moeten worden. "Park is één van de weinige Koreaanse spelers in Nederland. Daarom werden bij zijn overgang naar PSV destijds speciale condities en voorwaarden afgesproken. Op dat gebied doen zich nu enkele complicaties voor. We gaan die nader bestuderen."
Heet dit nou 'de knuppel in het hoenderhok gooien'?quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:01 schreef twi het volgende:
[..]
Dankzij die marktwaarde vangen jullie nog 6 miljoen. Anders had 't veel minder geweest. Want ondanks dat Park een heel goed seizoen heeft gedraait, is het natuurlijk niet een voetbaltalent als van der Vaart
Vanuit jouw westers perspectief misschien. Dan ken je het karakter van Park niet, die zal altijd blijven strijden voor z'n cluppie no matter what.quote:of van Persie. En die jongens zijn voor minder vertrokken in eenzelfde contractsituatie, dus dan kan je zien dat PSV dit gewoon buitengewoon doet. Bedenk namelijk wel dat als Park weg wil, het ook beter is dat hij weg gaat. Hoe professioneel hij dan ook is, 't is wel een belemmering in de carriere van Park als je "nee" zegt, dus een deel toewijding za zeker wegvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |