abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:21:36 #31
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_28120761
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 22:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ooit was hij heel erg getalenteerd, maar hij is naar Rusland vertrokken en dat was z'n grote fout. Hij zat voornamelijk op de bank/tribune en kon daar geen potten breken. Hij heeft er toch een paar jaar gespeeld, dus is nu hopeloos uit vorm. Ik vermoed dat, als dit gerucht klopt, Hiddink verwacht dat hij z'n oude vorm weer zou kunnen herpakken in Eindhoven, maar dat betwijfel ik.
Maar je impliceert nu toch ook dat het wel in m zit?
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_28120905
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:21 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Maar je impliceert nu toch ook dat het wel in m zit?
Hij is niet talentloos, maar wel opgebrand.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:30:25 #33
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_28120965
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij is niet talentloos, maar wel opgebrand.
Ach er zijn meer spelers die een paar jaar niet (goed) speelden, en het elders weer oppikten
pi_28121387
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:30 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Ach er zijn meer spelers die een paar jaar niet (goed) speelden, en het elders weer oppikten
Maar waarom zou je dat risico nemen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28121425
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Kan je beter Simons nemen he Cultheld
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 22 juni 2005 @ 00:51:51 #36
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_28121444
quote:

[..]

Omdat het nu een waarschijnlijk niet al te duur risico is, met een zekere kans van slagen.
pi_28121455
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:51 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Kan je beter Simons nemen he Cultheld
Een degelijke speler die geen restwaarde heeft en alleen maar voor stofzuiger speelt. Een stofzuiger is ook nodig, maar die hoort voor een club als PSV geen 6 miljoen te kosten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 juni 2005 @ 01:50:12 #38
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28122322
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 06:38 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad prettig.

Ik had liever een wat meer ervaren man achter Lee gezien, stel dat Lee lang uitgeschakeld raakt. Maar de jeugd moet je ook een kans geven.
dat Hiddink een jeugdspeler kiest als reserve linksback wil wel wat zeggen over die jongen. Hiddink is normaal gesproken erg kritisch op jeugdspelers.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 22 juni 2005 @ 03:54:29 #39
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_28123081
Op het WK jeugd ben ik ff wezen scouten bij Brazilie. Naast veel mooie dames is me één goeie Braziliaan opgevallen en dat is de nummer 2, de rechtsback: Rafael. Aangezien Hiddink nog een rechtsback schijnt te zoeken (waarom in hemelsnaam?!?) is dat misschien een optie. Verdedigend kwam geen bal of man langs hem en hij was opvallend genoeg bij bijna elke aanval van Brazilie betrokken. [later fotomateriaal in nexxt2005 topic]

Bij de Oekraieners vind ik die Aljev een dondersgoede aanvaller. Een traptechniek die je terug doet denken aan de tijden van Luc Nilis en vooral een slimme speler. Misschien zou dat een optie zijn voor Hiddink als hij nog een extra aanvaller wil.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_28123155
Aliev een optie voor PSV noemen. Die jongen verdient bij zjin huidige club al meer dan hij bij PSV kan verdienen. Oekraïners zijn net als Spanjaarden en Italianen te duur.
pi_28123291
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 01:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat Hiddink een jeugdspeler kiest als reserve linksback wil wel wat zeggen over die jongen. Hiddink is normaal gesproken erg kritisch op jeugdspelers.
Het zegt zeker iets over de kwaliteiten/potentie van die jongen. Maar het zit hem meer in dat hij nog geen ervaring heeft op het hoogste niveau. Stel dat Lee aan het begin van het seizoen voor lange tijd uitgeschakeld raakt. Dan moet hij dus meteen veel spelen. Kan ook niet altijd goed zijn voor zo'n jonge jongen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_28123863
quote:

[..]

Ik denk dat Hiddink wel heel goed kan inschatten wat voor potentie die jongen eigenlijk heeft, anders zou hij dat risico natuurlijk niet nemen... Laten we daar maar op vertrouwen
We sure are cute for two ugly people.
pi_28123988
quote:
Man Utd 'agree £4m fee for Park'

Park played for South Korea at the 2002 World Cup
Manchester United have agreed a fee of £4m with PSV Eindhoven for South Korea midfielder Park Ji-Sung, according to the player's agent.
Park is reported to be flying to England on Wednesday for a medical before signing a four-year deal.

"PSV Eindhoven and the English league club reached a deal early in the morning," read a press release from Park's agency FS Corporation.

Park, 24, is also said to have been given the number 21 shirt.

The 24-year-old midfielder had said he was unsure whether he wanted to leave the Dutch champions.

He cited his close relationship with coach Guus Hiddink, who led South Korea to the 2002 World Cup semi-finals.

But his representative Kim Jung-Il said: "Park has made up his mind to join Manchester United and the president of our company informed PSV."

Park recently helped the South Koreans book their place in their sixth consecutive World Cup by scoring in the 4-0 thrashing of Kuwait.

He moved to PSV in December 2002 from Japanese club Kyoto Purple Sanga, and impressed during PSV's superb run in the Champions League last season, scoring in the second leg of the semi-final against AC Milan.

If he does move to Old Trafford he will become United's second signing of the summer after 34-year-old Dutch goalkeeper Edwin van der Sar.

He would also be the third player in recent years - after Jaap Stam and Ruud van Nistelrooy - to swap PSV for Old Trafford.

Park, capped 38 times by his country, scored for PSV in their 3-1 semi-final second-leg win over AC Milan, only for the Italian giants to go through on away goals.

He also scored the final goal when South Korea beat Kuwait 4-0 this month and made it to the World Cup finals for the sixth consecutive time.

van de BBC site
  woensdag 22 juni 2005 @ 09:06:34 #44
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28124228
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 08:49 schreef MaxPower het volgende:

[..]

van de BBC site
Dat zou ik een behoorlijke sof vinden eigenlijk
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_28124230
Oke Park is dus weg. Alex vertrekt wellicht ook nog, in de PSv Inside vertelt VanRaaij nu dus gewoon dat PSV alleen juridisch de eigenaar van Alex is maar dat Chelsea alle rechten bezit. Oftewel: die loopt dadelijk gewoon weg voor niks.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_28124280
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 09:06 schreef PyTh het volgende:

[..]

En Westerhof maar lullen over 'keihard' onderhandelen. Totdat ie in het contract van Park ineens een clausule zag staan zeker. Nogmaals, wat ik al eerder zei: het kan zomaar gebeuren dat straks Park, Alex, Lee en Ooijer gaan en vooralsnog alleen Väyrynen komt. Simons kan afketsen, die Argentijn wil eigenlijk niet en Kalou is te duur... Blijken verder de blessures van Afellay en Lucius hardnekkiger dan verwacht...

Gomes
Lamey - Addo - Bouma - Goessens
Väyrynen - Cocu - De Jong
Farfán - Vennegoor - Beasley

Die verdediging
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 22 juni 2005 @ 09:09:55 #47
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28124285
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 09:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Oke Park is dus weg. Alex vertrekt wellicht ook nog, in de PSv Inside vertelt VanRaaij nu dus gewoon dat PSV alleen juridisch de eigenaar van Alex is maar dat Chelsea alle rechten bezit. Oftewel: die loopt dadelijk gewoon weg voor niks.
Idd ja.
We zijn gewoon weer voor de gek gehouden dus
  woensdag 22 juni 2005 @ 09:13:43 #48
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28124367
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 09:09 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En Westerhof maar lullen over 'keihard' onderhandelen. Totdat ie in het contract van Park ineens een clausule zag staan zeker. Nogmaals, wat ik al eerder zei: het kan zomaar gebeuren dat straks Park, Alex, Lee en Ooijer gaan en vooralsnog alleen Väyrynen komt. Simons kan afketsen, die Argentijn wil eigenlijk niet en Kalou is te duur... Blijken verder de blessures van Afellay en Lucius hardnekkiger dan verwacht...

Gomes

Die verdediging
Alex, Lee en Ooijer zie ik niet zo snel vertrekken.
Afellay en Lucius zijn weer fit binnen 6 weken.

Je benaderd het weer ietwat te negatief vind ik DD
  woensdag 22 juni 2005 @ 09:13:52 #49
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28124370
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 09:09 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Gomes

Die verdediging
Hmm daar word ik niet echt vrolijk van... maar toch blijf ik vertrouwen in alles hebben...
Anders vind er een flinke leegloop plaats....
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_28124383
Niet te negatief, DD, zo'n opstelling zal bij psv nooit spelen hoor...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 22 juni 2005 @ 09:21:18 #51
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28124482
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 09:14 schreef Suijk het volgende:
Niet te negatief, DD, zo'n opstelling zal bij psv nooit spelen hoor...
Daar ben ik het ook wel mee eens.. en als je kijkt wat Guus vorig jaar gedaan heeft... dan zou zoiets dit jaar ook wel weer kunnen....
pi_28124548
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 09:06 schreef PyTh het volgende:

[..]

En jullie maar uitgaan van minimaal 10 miljoen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_28124678
VI meldt nu ook dat Park weg is.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_28124697
Belachelijk, wat een spotprijs. Misschien dat er wat kleine lettertjes in de overeenkomst staan over marketinginkomsten en zo... Bah, wat zuur

Nu maar hopen dat Alex gewoon blijft en PSV nog centjes kan vinden voor een goede vervanger voor Park...
We sure are cute for two ugly people.
pi_28125052
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 09:13 schreef PyTh het volgende:

[..]

Alex, Lee en Ooijer zie ik niet zo snel vertrekken.
Afellay en Lucius zijn weer fit binnen 6 weken.

Je benaderd het weer ietwat te negatief vind ik DD
Tuurlijk, ik ga ook even uit van het negatiefste scenario. Toch, ik denk dat PSV minder (lees: nauwelijks iets) te besteden heeft omdat onze schulden gewoon veel hoger zijn dan gezegd. Ik vermoed dat het geld dat we nu voor Park krijgen kan worden aangewend om Simons te halen, dat we die Argentijn voor ongeveer 2 miljoen kunnen overnemen (als ie zelf wil) maar dat dan de koek gewoon op is.

Het is hoe dan ook zaak om de aflopende contracten van (volgens mij) Ooijer, Vennegoor en Lee te verlengen en met andere sterkhouders (Gomes, Farfán, Alex indien mogelijk) goede afspraken te maken of eventueel het contract open te breken.

Nogmaals, ik schets een negatief scenario maar ik vrees dat de zaken er financieel gewoon veel minder rooskleurig voorstaan dan PSV ons doet geloven.
Wat een vrouw!
spits!
pi_28125055
Spotprijs?

Die gast heeft nog maar een 1jarig contract!
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 22 juni 2005 @ 09:50:17 #57
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_28125108
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 09:48 schreef zjroentje het volgende:
Spotprijs?

Maar heeft wel aangegeven zijn contract te willen verlengen.. dus dat zegt niks.
  woensdag 22 juni 2005 @ 09:51:13 #58
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28125128
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 09:48 schreef zjroentje het volgende:
Spotprijs?

Met zijn al eerder aangehaalde marketingwaarde is het een spotprijs ja.
Ik schat dan ook in dat er wel deglijk een clausule in Parks contract gestaan heeft.

En ook vind ik dat Meneer de voorzitter zich ietwat belachelijk gemaakt heeft met zijn uitspraken dat Park alleen voor de hoofdprijs verkocht zou worden. (als die 6 miljoen euro klopt)
pi_28125188
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 09:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Dan ben ik benieuwd naar de verklaring van Cultheld die stellig beweerde dat Alex 100% van PSV was en dat Chelsea alleen een optie had die dan ook nog eigenlijk niks waard was.

Niet dat ik hem toen geloofde overigens
pi_28125207
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 09:50 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Maar heeft wel aangegeven zijn contract te willen verlengen.. dus dat zegt niks.

Hij heeft toch niet bijgetekend. Hij vertrekt nu met nog maar een 1jarig contract. En dat gedoe over die marketingwaarde vind ik allemaal maar onzinnig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')