ware grootte ook zekerquote:
Is dat niet irritant? Zo'n japans menu?quote:
Probleem van bose is ook niet dat het slechte kwaliteit is maar dat het ongeveer 4x te duur is voor wat je krijgtquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:29 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat het een matig systeem is. Maar persoonlijk vind ik die tot nu toe van alles het best klinken. En dat voor 3 boxen he.. geen uitgebreide pakketten. Ik vind het een sublieme home cinema geluidsset!
Steek je die ook zo in je binnenzak?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
tss, mijn laptop heeft een 80 gig schijf, en is duurder dan 299¤ pff...
boeiend??
ik heb bijna dezelfde maar dan 30 gieg en ik het er 200¤ voor betaald harstikke fijn ding maar jammer dat ie niet plug en play is ( dat ie gelijk als extern hdd word gezien )quote:
Ja, en dát is geen studentenlogica.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:21 schreef Botje96 het volgende:
Minder bier kopen, dan kun je er ook een halen
Ik zou voor een iPod gaan en minder bierquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, en dát is geen studentenlogica.
Vandaag trouwens heel de dag gevaren, met dat ding mee.
In een heineken coolbag, met 2x15 watt versterker ofzo
Maar t was wel top, iedereen hoorde het goed genoeg, niet knallend hard, maar goede sfeer.
De hele dag andere muziek gehad, geen dubbele nummers.
En aan het einde van de dag was ie leeg, hup AAA batterij verwisselen, en hij gaat weer verder waar ie gebleven was, werelds
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:05 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Ik zou voor een iPod gaan en minder bier
whaha idd zeg, een punt willen maken en dan met bose aankomen. omgquote:
Dat is net zoiets als met een Atom racecar een ferrari eruit rijden!quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:57 schreef Surgeon het volgende:
[..]
whaha idd zeg, een punt willen maken en dan met bose aankomen. omg
![]()
Spoor jij wel?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:05 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Tjah... dat neem ik dan maar voor wat het is, tot die tijd hou ik heb bij BOSE en verder kijk ik gewoon verder.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Probleem van bose is ook niet dat het slechte kwaliteit is maar dat het ongeveer 4x te duur is voor wat je krijgt
Jullie zijn echt een stelletje oenen. Als je vanaf het begin terugleest ging het om het feit dat er een stomme opmerking gemaakt werd over mp3 spelers. Er werd iets geconcludeerd terwijl het een loze opmerking was. Ik nam daarbij maar gelijk iets ter vergelijking, BOSE in mijn geval.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:57 schreef Surgeon het volgende:
[..]
whaha idd zeg, een punt willen maken en dan met bose aankomen. omg
![]()
Hallo? Gewoon beide lijkt me, of ben je soms sloeberquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:05 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Je vergelijkt appels met peren, een geluidsinstallatie met een draagbare muziekspeler....quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:56 schreef Super_Six_One het volgende:
[..]
Jullie zijn echt een stelletje oenen. Als je vanaf het begin terugleest ging het om het feit dat er een stomme opmerking gemaakt werd over mp3 spelers. Er werd iets geconcludeerd terwijl het een loze opmerking was. Ik nam daarbij maar gelijk iets ter vergelijking, BOSE in mijn geval.
Feit blijft altijd nog dat die BOSE installatie qua vermogen e.d. gewoon beter is dan welke mp3 speler ook. Dat wilde ik duidelijk maken, puur om dat feit. Maar kenneljk zijn jullie zo stom om dat niet te snappen en lullen jullie verder door op waar ik ook nog wel even verder op door kan lullen, over technische apparatuur dus.
Ik heb BTW ook nooit gezegd dat BOSE het beste van het beste is. Wat jullie schijnbaar willen concluderen op de een of andere manier. Dus hou voortaan jullie commentaar maar voor jullie, als je niet weet hoe de vork in de steel zit, en je ook niet weet waar je het over hebt. Kwestie van goed terug lezen.
Dit gevoel krijg ik van jullie![]()
Was? Nu niet meer dus?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:17 schreef B_BOY het volgende:
ik was eik ook van plan een ipod te kopen.
Oke bij de hand doen? Een Ipod is niet enkel een draagbare muziekspelerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 03:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je vergelijkt appels met peren, een geluidsinstallatie met een draagbare muziekspeler....![]()
nou ik heb ergens iets gelezen over een japanse dat was 50 euro goedkoper en 10 gb minder en dat was er ook 1 waar je fotows op kon kijken vond ik wel heel stoer. iemand enig idee waar ik het over heb.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:17 schreef B_BOY het volgende:
ik was eik ook van plan een ipod te kopen.
iRiver, MSI iets?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nou ik heb ergens iets gelezen over een japanse dat was 50 euro goedkoper en 10 gb minder en dat was er ook 1 waar je fotows op kon kijken vond ik wel heel stoer. iemand enig idee waar ik het over heb.
Nee, ik lust gewoon geen bierquote:Op vrijdag 24 juni 2005 03:16 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hallo? Gewoon beide lijkt me, of ben je soms sloeber![]()
photo ipod of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nou ik heb ergens iets gelezen over een japanse dat was 50 euro goedkoper en 10 gb minder en dat was er ook 1 waar je fotows op kon kijken vond ik wel heel stoer. iemand enig idee waar ik het over heb.
Ik heb deze:quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:07 schreef jimjim1983 het volgende:
en deze koptelefoon:
[afbeelding]
die is goed
alleen stinkt ie een beetje sinds ie in de koffie is gevallen.
Neuh, en ze vallen niet makkelijk uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:49 schreef jimjim1983 het volgende:
jezus, volgens mij komt dat ding er bij het andere oor weer uit
ik persoonlijk heb echt een hekel aan oordopjes, vind ze vervelend zitten.
Ik heb ook een 200 euro mp3 spelerquote:Op maandag 20 juni 2005 18:15 schreef Yildiz het volgende:
Allemaal van die paupers die lopen te pimpen met het geld van hun ouders
.......NUTTELOOS GEBLAAT....
Dan heb je wel geld over na een tijdjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:03 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Nee, ik lust gewoon geen bier
Ik doe nota bene wel vakantiewerk bij een bierbrouwer in het zuiden des lands.![]()
Niet echtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dan heb je wel geld over na een tijdje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |