Je doelt op die hoofdletter?quote:
Taalpuristquote:Op maandag 20 juni 2005 19:02 schreef Woffel het volgende:
[..]
Je doelt op die hoofdletter?![]()
Ik moet zeker je doeld zeggen, je schrijft de stam + t van betalen immers ook met een d
Nou poe hey, dit topic openen duurde ook wel heeeel erg langquote:Op maandag 20 juni 2005 19:08 schreef Rikkert het volgende:
TS ken het niet hebben als mensen iets boven zijn 130 euro zit, 150 euro met verzendkosten is "kan er mee door"
plaats dat je dan zegt: "leuk voor je dat je zoon ding heb, maar ik geef mn geld liever anders uit! "
nee, gelijk jaloers een topic openen![]()
Kutnewbie! 2 posts!quote:Op maandag 20 juni 2005 19:10 schreef Rikkert het volgende:
tgaat niet om de tijd die het geduurd heeft, maar het feit dat je het niet kan hebben dat jij niet zo'n ding heb en daar over gaat klagen
(valt me mee dat je niet iets zegt van opgerot, kut newbie)
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:10 schreef Rikkert het volgende:
tgaat niet om de tijd die het geduurd heeft, maar het feit dat je het niet kan hebben dat jij niet zo'n ding heb en daar over gaat klagen
(valt me mee dat je niet iets zegt van opgerot, kut newbie)
Tsja, sommige mensen doen alles om aandacht te krijgen. Gelukkig is het digitale leven minder hard voor die mensen als het echte leven...quote:Statistieken
Laatste bezoek: -10 seconden geleden
Aantal posts: 1391 (gemiddeld 38 per dag)
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:13 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen doen alles om aandacht te krijgen. Gelukkig is het digitale leven minder hard voor die mensen als het echte leven...
ai, jammer.quote:Hobbies/interesses: flink veel baggeren (zie het aantal posts)
das van mij
Ik weet niet wat ik moet zeggen, ik ga mijzelf van kant makenquote:Op maandag 20 juni 2005 19:13 schreef Rikkert het volgende:
dat bedoel ik, ik moet je dr nog op wijzen en nou voel je je stoer door je opmerking.
je vind t schitterend dat je een "goeie" smoes heb gevonden, terwijl je niet weet hoe je je uit de opmerkingen "jaloers" enz. moet redden
Waarschijnlijk gaat dit buiten jouw referentiekader om, wij normale mensen geven ook geld uit aan dingen als: fatsoenlijke kleren, feesten en uitgaan. Als jij er van uitgaat dat hij jaloers is, kan hij zich er moeilijk uit redden aangezien jij woont in een omgeving vol met nerds die elkaar jaloers maken met 7 koelers op hun PC, en jij met je stoere knipperlichtjes. Alsjeblieft, flikker toch snel op en ga PCs opvoeren.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:13 schreef Rikkert het volgende:
dat bedoel ik, ik moet je dr nog op wijzen en nou voel je je stoer door je opmerking.
je vind t schitterend dat je een "goeie" smoes heb gevonden, terwijl je niet weet hoe je je uit de opmerkingen "jaloers" enz. moet redden
hee das een goeiequote:Op maandag 20 juni 2005 20:07 schreef wunderbaum het volgende:
Ik heb ipod oordopjes bij m'n kruidvat mp3 spelert gekocht. Nu denkt iedereen dat ik een ipod heb
Ik ook, 450 euro dacht ikquote:Op maandag 20 juni 2005 18:42 schreef tonks het volgende:
Ik heb mijn iPod helemaal zelf betaald, geen kleegdgeld voor mij
Ja klopt, want je zit namelijk je hele leven thuis...quote:Op maandag 20 juni 2005 20:49 schreef daisy_ducky het volgende:
De stereo thuis blijft nogsteeds het allerbeste klinken.
![]()
Als je niet thuis zit is zoiets een fijn alternatief ja... en als je thuis bent zet je toch lekker je stereo aan..quote:Op maandag 20 juni 2005 20:52 schreef daisy_ducky het volgende:
je MOET ook 24 uur per dag met zo'n ding aan je oren rondlopen he![]()
Ga serieus echt ergens anders janken ofzoquote:Op maandag 20 juni 2005 18:15 schreef Yildiz het volgende:
Allemaal van die paupers die lopen te pimpen met het geld van hun ouders
Even ter verduidelijking, voor sommige users
Hier volgt een standaard conversatie, ik ben, de ander is -
[..]
Paupers!
Helemaal de blits lopen maken met hun niet-shock-proof en dure-accu-playertjes.
299 euro betalen voor een draagbaar dingetje met kleurenbeeld.
JAZEKER! En videospeler erop, en textviewer, en dit en dat.
En wat nog meer, 40 gieg aan opslag.
Man, dat is nergens goed voor.
Dat is net zoiets als een complete supercomputer meeslepen naar een Nederlands-examen.
Ja ik moet die sommetjes wel met stijl uitrekenen, met nederlands.
Kijk mensen, users, waarde leden, DIT is nog eens een goede post.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:30 schreef Super_Six_One het volgende:
Een reply voor iedereen hier op dit topic:
Altijd leuk om te zien of horen, als mensen gelijk denken dat iemand dan jaloers zou moeten zijn als die een hekel ergens aan heeft?...Het feit dat ik mij bijvoorbeeld ergens aan erger wil niet betekenen dat ik jaloers zou moeten zijn, maar dat ik me meer erger aan iemands houding. En dat vind ik veel erger dan dat iemand jaloers is.
Ik vind dat persoonlijk altijd zo een slap gelul. Als excuus gebruiken dat iemand jaloers is. Ik denk dat er me eerder mensen jaloers kunnen zijn op mensen die zelf iets bereikt hebben, maar dat dus niet toe willen geven.. of daar in ieder geval minachtig voor hebben, en dat dat verdedigen met het feit dat juist die andere persoon op hun jaloers zou moeten zijn.![]()
Ontopic:
Ja ik erger me ook soms aan die personen die dan heel overdreven laten zien dat ze zo een ding hebben, dan denk ik... ga toch weg met die houding van je. €300 is een hoop geld, en ik persoonlijk ga dat niet aan zo een gadget "verspillen". Ik kan het geld wel voor andere "nuttige" dingen besteden![]()
FM ontvanger, mass storage device met ingebouwde USB2.0 stekker én voice recording?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:48 schreef HostiMeister het volgende:
[afbeelding]
heb er 135¤ voor betaald...
En jij steekt volgens mij nogal gauw je middelvinger op.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:13 schreef mic_forever het volgende:
[..]
Ga serieus echt ergens anders janken ofzo
Dat jij nou een pauper ben ofzo.
Je hebt toch Muziek nodig, dan is het toch logisch dat je een fatsoenlijk ding koop wat mooi is en nog goeie functies heeft ook
FOK JOU![]()
Kijk eens naar het cursieve hierboven ^ en dan naar de zin die jij erna maaktquote:Op maandag 20 juni 2005 21:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En jij steekt volgens mij nogal gauw je middelvinger op.
Later he, met autó's kopen, koop je dan ook gelijk een ferrari, en ga je daarmee patsen? Ja want je moet wel fatsoenlijk van a naar b gaan.
Een opel kan niet (is kwalitatief niks mis mee, maar te goedkoop voor je ofzo)
Ik heb het in dit topic niet over mp3-spelers van 30 euro, dat verzinnen mensen erbij.
Die mp3-spelers van 30 euro zou je kunnen vergelijken met de lada, skoda en fiat.
Hoewel dat ook niet meer al te slecht is eigenlijk...
Ooit een ferrari krik gezien?
Weet je wel, als je bandenpech hebt,....
denk denk denk
nee,. dat is 0900-anwb, er is geen krik.
Ik snap het soms niet meer zo, maar ik ben niet de enige![]()
Koop dan gewoon een laptop ...quote:Op maandag 20 juni 2005 20:57 schreef koffiekoekje het volgende:
300 GB Mp3 speler, speelt ook video af, met chat functie, agenda, text editor, video editor, sampel generator enz enz enz.... +- ¤900,-koopje is t niet
![]()
Leuk dingetje, waar heb je die gekocht ?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:09 schreef Ixnay het volgende:
[afbeelding]
Zelf heb ik ook zo'n ding maar ik gebruik het niet om mee te pasten. Ben gewoon een muziekliefhebber, geen massamuziek helaas, dus radio is geen optie. Als ik op school aan het werken ben of in de bus/trein zit wil ik gewoon muziek erbij hebben tegen de verveling.
Ik was al heel lang op zoek naar een geschikte mp3 speler. Waar je makkelijk muziek kunt opzetten, zonder moeilijk opnemen via je stereo zoals bij neen minidiscspeler, of zo'n groot ding als een discman wat ook nog eens slecht tegen schokken kan.
Op zo'n 128/256/512 MB ding zit je telkens naar dezelfde nrs te luisteren, dus er moet genoeg muziek op kunnen. Die van mij kan 20 GB op, is best klein voor iets waar 20 GB op kan en je kunt er zo veel mee rammelen als je wil, hij kan er tegen.
Studenten die in de binnenstad wonen hebben geen auto!quote:Op maandag 20 juni 2005 18:47 schreef Underdoggy het volgende:
welke beetje student heeft tegenwoordig dan GEEN auto?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |