Waar heb JIJ het nou weer over, het gaat om het feit waarom je een dure zou kopen. Niet waarom je er geen zou hebben of wel. Brand rustig een nieuwe cd voor je discman en start een ander topic.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:25 schreef ArmaniMania het volgende:
crap
Nog nooit problemen gehad, op die grotere zit zelfs een resetknopquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:21 schreef s-ex.nl het volgende:
[..]
Ja, doe het daar maar mee af ja, ook nog een weerlegging van jouw kant? Offeh zit je nu met een opengeschroefde mp3 speler op aanstekerformaat voor je neus die er voor de 6e keer deze week mee op is gehouden en je hem niet terug kunt sturen omdat je daar geen service bij hebt?![]()
Maar je bent het wel met mee eens dat het economisch goedkoper is om een mp3 speler na 2-3 jaar af te schrijven, en dan een nieuwe te kopen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:22 schreef R-Alph het volgende:
Zeikerds. Ik wil gewoon goed materiaal. Niet een pruts dingetje dat binnen 3 jaar naar de klote is.
Uiteindelijk ben je (als je kwalitatief goed spul koopt en een beetje geluk hebt) goedkoper uit.
Verder heb ik al mijn spullen van mijn eigen geld betaald (qua elektronica).
quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Maar je bent het wel met mee eens dat het economisch goedkoper is om een mp3 speler na 2-3 jaar af te schrijven, en dan een nieuwe te kopen?
Idd, matig systeem. Bose is trouwens van Philips.quote:
Het kan best zijn dat het een matig systeem is. Maar persoonlijk vind ik die tot nu toe van alles het best klinken. En dat voor 3 boxen he.. geen uitgebreide pakketten. Ik vind het een sublieme home cinema geluidsset!quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:14 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Idd, matig systeem. Bose is trouwens van Philips.
Wat is er dan zo matig aan?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:14 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Idd, matig systeem. Bose is trouwens van Philips.
Ga ga je sok zoeken, gek.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:11 schreef Masterthugz het volgende:
[..]
Maak geen grappen met MD
Die dingen zijn goed.
Al die jan japen met hun mp3spelers![]()
Ik pats niet, je ziet mijn MP3 speler nooit gekquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:17 schreef Masterthugz het volgende:
[..]
Laat mijn sok met rust![]()
Ga met je mp3speler patsen joh![]()
Nee, maar je bent wel een van de oordopj-ongeren, en zeg me niet je loopt met cassete walkman ofzoquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:18 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Ik pats niet, je ziet mijn MP3 speler nooit gek![]()
Nee, ik loop alleen met oordopje, geen mp3-speler o.i.d.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:19 schreef Masterthugz het volgende:
[..]
Nee, maar je bent wel een van de oordopj-ongeren, en zeg me niet je loopt met cassete walkman ofzo![]()
Pff de jeugd van tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:21 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Nee, ik loop alleen met oordopje, geen mo3-speler o.i.d.![]()
Gewoon alleen dat draadje uit je oor hangen, verder niksquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:21 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Nee, ik loop alleen met oordopje, geen mp3-speler o.i.d.![]()
omg, dat is wel een van de ergste dingen die ik ooit gehoort heb. je verft ze zeker ook wit om net te doen of je een iPod hebt ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:21 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Nee, ik loop alleen met oordopje, geen mp3-speler o.i.d.![]()
Argumentatie?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |