ik misschienquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:50 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Wie van jullie gaat er eigenlijk naar Standard - 1FC Köln?
Ik denk dat die van mij ook wel gaat. (heb ik weer even rustquote:
Hij wil niks meer zeggen omdat verschillende mensen (waaronder ik) nu zijn identiteit kennen... Maar hij kan het toch niet laten om te blijven postenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:37 schreef Yeahinho het volgende:
Zandmannetje zegt dat we een spitsenkoppel met 'superkwaliteiten' gaan krijgen. Ik wordt steeds benieuwder...
Wie is het dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij wil niks meer zeggen omdat verschillende mensen (waaronder ik) nu zijn identiteit kennen... Maar hij kan het toch niet laten om te blijven posten![]()
Nee, maar verder wil ie niks zeggen. Ik weet het ook niet, maar hopelijk krijgt ie gelijk!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:55 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wie is het dan?
Iemand die FC werkt?
Mail me maar op het "bekende" adres, te vinden op het gb. Dan zal ik kijken wat ik voor je kan doenquote:
Hoe wist je het?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup,en er is nu ene Yeahinho aan het hengelen bij mij wie het is
Hij had het toch over een superspitsenkoppel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Als het maar niet Looms en Human zijn, dan zijn Methodmich en ik niet zo blij.
Ja precies, we zijn het eens.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:07 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hij had het toch over een superspitsenkoppel.![]()
Is dat zo?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een interesse trouwens opeens voor Standard v Koln.....
Anoukquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Interview v. Grinsven in voetbalblad, ELF:
[[url=http://img146.echo.cx/img146/9872/janelf0js.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zou het er misschien mee te maken kunnen hebben dat Lurling bij Koln speelt?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een interesse trouwens opeens voor Standard v Koln.....
Die lul,tsjaquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:30 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Zou het er misschien mee te maken kunnen hebben dat Lurling bij Koln speelt?
Dat is geen probleem,ben vorig seizoen ook naar Standard v Koln geweest daar en was bij lange niet uitverkochtquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:41 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ik zag op de site van Eupen dat er maar maximaal 6.000 toeschouwers in kunnen.
Zal dus nog lastig worden om kaartjes te kunnen krijgen denk ik, aangezien het vlakbij Luik ligt.
Het is tenminste wel iemand met blauw wit hart, dat kun je van de huidige ploeg maar van weinige zeggen.quote:
Dus je hoeft vantevoren geen kaartjes te kopen denk jij?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is geen probleem,ben vorig seizoen ook naar Standard v Koln geweest daar en was bij lange niet uitverkocht
Dat klopt maar ik hem nooit gemogen,ook in zijn periode bij onsquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:02 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Het is tenminste wel iemand met blauw wit hart, dat kun je van de huidige ploeg maar van weinige zeggen.
En zoveel gaan er nu ook weer niet hoogstens 50 en als er veel zich vervelen heel misschien 100 maar daar houdt het mee op denk ik,kortom,maak je geen zorgen over de kaartjes zou ik zeggenquote:[..]
Dus je hoeft vantevoren geen kaartjes te kopen denk jij?
Ik denk persoonlijk dat er best wel veel bosschenaren gaan kijken nou.
Ik kan me herinneren dat veel mensen hem een kutvoetballer vonden toen hij bij ons speelde.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik hem nooit gemogen,ook in zijn periode bij ons
Dan doen we dat maar niet hčquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En zoveel gaan er nu ook weer niet hoogstens 50 en als er veel zich vervelen heel misschien 100 maar daar houdt het mee op denk ik,kortom,maak je geen zorgen over de kaartjes zou ik zeggen
Die kunnen echt zo mee in de eerste divisie.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:07 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hij had het toch over een superspitsenkoppel.![]()
Eerlijk gezegd heb ik van Human nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die kunnen echt zo mee in de eerste divisie.
Die bedoelde ik ja.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Human en van Looms spelen bij respectievelijk ASWH en Excelsior '31Dus ook als je veel eerste divisie keek had je ze ook niet gezien
![]()
Jij bedoeld denk ik Mark Looms van Heracles?
Hier niet nee, maar heb hem net nog wel ergens anders gehoord.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:04 schreef LadyFCDB het volgende:
Heeft er iemand nog iets van Rean gehoord? Al lang niet meer gezien hier.....
Of zie ik hem over het hoofd??
Hier is hij al een tijd niet meer geweest. Op het GB is hij nog wel actief.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:04 schreef LadyFCDB het volgende:
Bijna!! Heb niet zo heel veel tijd maar eind is in zichtquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hier is hij al een tijd niet meer geweest. Op het GB is hij nog wel actief.
Heb je je dvd al af?
Ik ook niet, want die hebben we niet nodig.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Als het maar niet Looms en Human zijn, dan zijn Methodmich en ik niet zo blij.
Hij leeft nog,heb hem van de week nog aan de foon gehadquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:04 schreef LadyFCDB het volgende:
quote:Bos 'haalt' Powel terug bij FC Den Bosch
30/6/2005 9 :53
Het is toch nog goed gekomen tussen FC Den Bosch en Berry Powel. De aanvaller meldt zich komende maandag op de eerste training van de eerstedivisionist.
Aan het einde van afgelopen seizoen kwam Powel niet meer opdagen bij de Bossche club. Hij beweerde in conflict te zijn met technisch directeur Fred van der Hoorn en assistent-coach Willem van der Horst.
'Ik kan het echt niet meer opbrengen voor FC Den Bosch te spelen. Ik vertrouw Van der Hoorn en Van der Horst niet meer en die hebben het ook volgend jaar nog voor het zeggen', verklaarde hij destijds.
De kou schijnt uit de lucht te zijn. Woensdagmiddag sprak Powel met de nieuwe trainer Theo Bos, die in bijzijn van Van der Hoorn de 25-jarige Utrechter wist over te halen terug te keren bij FC Den Bosch.
'De zaak is uitgesproken', reageerde Powel in het Brabants Dagblad. 'Ik heb er een streep onder gezet. De nieuwe trainer komt sympathiek op me over. Ik wil weer aan de slag.' Powel staat nog tot de zomer van 2006 onder contract bij FC Den Bosch, waar hij aan zijn derde seizoen begint.
bron:vi.nl
zit ik bijna nooit op dus ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:05 schreef TerroRobbie het volgende:
GB doet het bij jullie ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |