Loyaal na 1 jaar? En dat voor een broodvoetballer?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:14 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Loyaliteit ja Robbie.
Dat woord zocht ik, maar kon er ff niet op komen.![]()
Dat weet je niet als er sponsoren bij zijn betrokken. Kijk maar naar NEC... die trekken via sponsoren spelers aan die ze normaal nooit hadden kunnen betalen. Zo ging Boutahar bijvoorbeeld naar NEC vorig seizoen, omdat ze in Nijmegen, via een sponsor, wel een dusdanig salaris (4 ton+) konden betalen dat onder andere FCU en AZ niet konden betalen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:12 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar gezien de financiele situatie van de Grafschaap kan ik mij niet voorstellen dat dit verscheel héél groot is.
Wel na een jaar waar hij maar 4 wedstrijden gespeeld heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Loyaal na 1 jaar? En dat voor een broodvoetballer?
Tuurlijk wil je liever voetballen. Dat is logisch. Het zou raar zijn als iemand liever geblesseerd is dan dat hij speelt. Maar dat doet helemaal niet terzake. Het feit is dat hij wel het halve seizoen gemist heeft. En loyaliteit dus [/b]wél[/b] op zijn plaats is. Ik ken beide contracten niet.. net zo goed als jij zet niet kent. En wat voor ons geldt geld natuurlijk ook voor de graafschap.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik durf anders wel te wedden dat ie zich liever de pleuris had gewerkt voor zijn salaris dan een jaar zoals hij afgelopen jaar heeft gehad.
En jij kent ook beide contracten? Van die geweldige salarissen worden er niet betaald komend seizoen.
De Grafschaap zal ook niet gek zijn, die weten ook hoeveel die het afgelopen seizoen gespeeld heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat weet je niet als er sponsoren bij zijn betrokken. Kijk maar naar NEC... die trekken via sponsoren spelers aan die ze normaal nooit hadden kunnen betalen. Zo ging Boutahar bijvoorbeeld naar NEC vorig seizoen, omdat ze in Nijmegen, via een sponsor, wel een dusdanig salaris (4 ton+) konden betalen dat onder andere FCU en AZ niet konden betalen.
Zo werkt het tegenwoordig niet meer helaas maar puur vanuit zijn perspectief kan ik het begrijpen hoe jammer dat ik het ook vind,tis natuurlijk wel kut dat ie naar zo'n schijtclub gaatquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:18 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wel na een jaar waar hij maar 4 wedstrijden gespeeld heeft.
Als hij gewoon het hele jaar gespeeld had, hoef je dat niet te verwachtten nee, maar er bestaat imo ook nog de morele verplichting van een speler.
Maar dat is mijn mening en blijkbaar deelt niet iedereen die.
Het is ook wel te begrijpen van de ene kant, maar dat neemt niet weg dat het een goudzoeker is.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zo werkt het tegenwoordig niet meer helaas maar puur vanuit zijn perspectief kan ik het begrijpen hoe jammer dat ik het ook vind,tis natuurlijk wel kut dat ie naar zo'n schijtclub gaat
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:23 schreef Yeahinho het volgende:
Wtf, hoe kan dit?!![]()
[..]
quote:Kwartet nieuwe spelers naar De Graafschap
De Graafschap heeft er een aantal spelers bij voor het komende seizoen. Zo komen Jeffrey de Visscher (foto), John van Loenhout, Joep van den Ouweland en Joost Volmer richting de Vijverberg. Aanvoerder Richard Roelofsen tekende voor één jaar bij. Deze aankopen werden mogelijk doordat een aantal sponsoren bijgesprongen is. Later meer over de nieuwe spelers en de belegde persconferentie.
Als Kromkamp weggaat is dat voor de hoofdprijs en dat moet Fred goed in zijn achterhoofd houden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:20 schreef Yeahinho het volgende:
Met Verhaegh gaat het ongetwijfeld weer hetzelfde worden. Goed contract voor een paar jaar aangeboden (slim gedaan van Fred), net als vd Laak.. maarja, die gaat straks voor een paar ton naar AZ.
Ik denk dat jullie blij mogen zijn als jullie dit seizoen zonder punten in mindering te krijgen afmaken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:21 schreef xJapser het volgende:
Ach ik zeg net tegen maat van me: Nu ff de nacompetitie halen, niet promoveren en dan volgend seizoen doorstoten met een opnieuw versterkte selectie. Dan komt alles dus goedIk heb echt niet de illusie dat wij nu meteen kampioen worden
Het is een aardige voetballer, maar mede gezien zijn fysieke gesteldheid, niet echt een eerstedivisie speler.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Schulp weg... jammer ! maar aan de andere kant ook niet meer dan dat.. Eerste wedstrijd (onder voorbehoud) uit tegen Emmen.
Afgelopen seizoen op 3 (uit)wedstrijden na alles geweest. Veruit persoonlijk record in m'n supporters-bestaan, en ik denk niet dat ik dat volgend jaar ga evenaren.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie van de hardcore FCDB´ers gaat volgend jaar naar de meeste c.q. alle uitwedstrijden?
12 Augustus dus,in mijn vroege dienst dusquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:05 schreef DutchGooner het volgende:
Welke datum is Emmen uit?
En zeer zeker jammer van Schulp,jongens als deze heb je gewoon nodig in de GGD
Voor mij hetzelfde....quote:Op zondag 26 juni 2005 10:08 schreef TerroRobbie het volgende:
In principe ga ik alles. Maar er zullen altijd wel een paar wedstrijden zijn waar ik om wat voor reden dan ook.. niet bij kan zijn.
quote:26 juni 10e zaalvoetbaltoernooi om "Jo van der Steen bokaal"
Op 26 juni organiseert de Supportersclub voor de 10e maal het toernooi om de "Jo van der Steen bokaal". Deelnemende teams zijn: MVV, Haarlem, Eindhoven, Feyenoord, PSV, Heerenveen, RBC, FC Utrecht, FC Zwolle, Volendam, Groningen en natuurlijk FC Den Bosch. Het toernooi wordt gespeeld in sporthal "De Hazelaar" in Rosmalen. Het toernooi begint om 10.00uur en de finale staat om 16.30uur gepland.
Hoef je je vandaag niet te vervelenquote:
Mooi, kun jij ook een keer rijdenquote:Op zondag 26 juni 2005 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Binnenkort heb ik als het goed is ook mn rijbewijs![]()
Hoezo ook?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Binnenkort heb ik als het goed is ook mn rijbewijs![]()
Hij bedoelt denk ik dat ie dan niet meer afhankelijk is van mijn (of iemand anders') wagen, maar dan ook zelf kan rijdenquote:Op zondag 26 juni 2005 14:46 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hoezo ook?
Gaan we kutten Robbie?![]()
Zou dat?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik dat ie dan niet meer afhankelijk is van mijn (of iemand anders') wagen, maar dan ook zelf kan rijden.
Die dikke in de goal was altijd wel goedquote:* Yeahinho en DG gaan nu even naar de Hazelaar. Kijken of er nog wat talentjes rondlopen.
Destijds hadden ze het erover dat dat onder opruiing viel.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Precies, ik wilde net iets soortgelijksposten. Van die aantallen klopt weinig van mij. DIt zijn gewoon die 27 die destijds in de krant hebben gestaan. Maar er zijn er daarna nog aardig wat bijgekomen. Het aantal wat voorgeleid moet worden klopt ook niet volgens mij Alls je een sv hebt gekregen van FC. Bijv. voor een "loopbeweging" richting het uitvak er is geen wet die dat verbied om je op je eigen tribune in een stadion te verplaatsen. En degene die een verbod hebben gekregen puur en alleen om het feit dat ze in de bussluis zijn geweest hoeven waarschijnlijk ook niet voor te komen... Zeker als ze bekend hebben. Schat ik zo.
Olfers is einde contract deze zomer. Knappe jongen als je dan afspraken weet te maken.quote:Het is ook wel te begrijpen van de ene kant, maar dat neemt niet weg dat het een goudzoeker is.
Zelfde geldt voor Olfers, die bij excelsior!!!!!!!! gvd op de bank zat en Den Bosch als springplank gebruikt.
Ook een fout van FCDB natuurlijk, want die hadden hier betere afspraken over moeten maken, toen ze hem gingen huren.
Dat is waar.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:57 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Destijds hadden ze het erover dat dat onder opruiing viel.
En daar kun je veel dingen onder verstaan, dus juridisch zeker niet kansloos, al slaat het natuurlijk nergens op.
Je kunt toch een eenzijdige optie opnemen dat hij na de huurperiode van een halfjaar een contract van een jaar krijgt als hij bevalt.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Olfers is einde contract deze zomer. Knappe jongen als je dan afspraken weet te maken.
Olfers had op dat moment niks te zeggen.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan waren Olfers (en zeker zijn zaakwaarnemer) waarschijnlijk niet akkoord gegaan. En dat we een club in degradatiestrijd waren. Maakt het alleen nog maar lastiger om eisen te stellen.
Het zal wel een duur huis zijn geweest en daardoor een hogere hypotheek hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:02 schreef Yeahinho het volgende:
"Dennis Schulp heeft onlangs een huis gekocht in Tilburg, en wil daarom meer dan vorig jaar verdienen. Het zal dus wel het buitenland worden."
Ik mis de logica.
Ja maar wat moet ie dan met dat huis als ie toch naar het buitenland gaat?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Het zal wel een duur huis zijn geweest en daardoor een hogere hypotheek hebben.
Het buitenland hoeft niet ver over de grens te zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja maar wat moet ie dan met dat huis als ie toch naar het buitenland gaat?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |