ik misschienquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:50 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Wie van jullie gaat er eigenlijk naar Standard - 1FC Köln?
Ik denk dat die van mij ook wel gaat. (heb ik weer even rustquote:
Hij wil niks meer zeggen omdat verschillende mensen (waaronder ik) nu zijn identiteit kennen... Maar hij kan het toch niet laten om te blijven postenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:37 schreef Yeahinho het volgende:
Zandmannetje zegt dat we een spitsenkoppel met 'superkwaliteiten' gaan krijgen. Ik wordt steeds benieuwder...
Wie is het dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij wil niks meer zeggen omdat verschillende mensen (waaronder ik) nu zijn identiteit kennen... Maar hij kan het toch niet laten om te blijven posten![]()
Nee, maar verder wil ie niks zeggen. Ik weet het ook niet, maar hopelijk krijgt ie gelijk!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:55 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wie is het dan?
Iemand die FC werkt?
Mail me maar op het "bekende" adres, te vinden op het gb. Dan zal ik kijken wat ik voor je kan doenquote:
Hoe wist je het?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup,en er is nu ene Yeahinho aan het hengelen bij mij wie het is
Hij had het toch over een superspitsenkoppel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Als het maar niet Looms en Human zijn, dan zijn Methodmich en ik niet zo blij.
Ja precies, we zijn het eens.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:07 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hij had het toch over een superspitsenkoppel.![]()
Is dat zo?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een interesse trouwens opeens voor Standard v Koln.....
Anoukquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Interview v. Grinsven in voetbalblad, ELF:
[[url=http://img146.echo.cx/img146/9872/janelf0js.th.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |