quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:42 schreef Five_Aces het volgende:
Back to holy ground:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ook wel, maar dan wel met een andere auto dan dat ik nu hebquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:57 schreef yup het volgende:
Die holy ground wil ik binnenkort wel een keertje bezoeken
Alle BMW's zijn "Nürburgring proof" dus wat let je!?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:21 schreef pAin het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar dan wel met een andere auto dan dat ik nu heb.
ik heb geen BMWquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:24 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Alle BMW's zijn "Nürburgring proof" dus wat let je!?![]()
Mag je dan überhaupt posten in dit topic!?quote:
Ja, want ik ben wel BMW (3-serie) fan, er staat nergens dat je er eentje moet bezittenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:30 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Mag je dan überhaupt posten in dit topic!?![]()
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:32 schreef pAin het volgende:
[..]
Ja, want ik ben wel BMW (3-serie) fan, er staat nergens dat je er eentje moet bezitten.
En daarbij; er kom er heus nog wel een keertje eentje, maar dan wel een Ci, aangezien ik de rest niet echt mooi vind.
323 Baurquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:34 schreef yup het volgende:
Ik vind de E30 zo een fantastische wagen dat ik denk dat de volgende echt een E30 325i gaat worden...
Zwart, bronsmetallic, donkerblauw zijn de kleuren die ik wil, geen zilver iig (past niet bij E30 vinnik)...
nog meer kleuren:quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:34 schreef yup het volgende:
Ik vind de E30 zo een fantastische wagen dat ik denk dat de volgende echt een E30 325i gaat worden...
Zwart, bronsmetallic, donkerblauw zijn de kleuren die ik wil, geen zilver iig (past niet bij E30 vinnik)...
daar zit ik ook over na te denken (en ja ik was die met dezelfde 318iquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:34 schreef yup het volgende:
Dat is van dat aluminiumspuitgietspul, bubbelen doen ze allemaal (uiteindelijk)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:55 schreef pAin het volgende:
[..]
Die luchtbelletjes bij de spiegeladapterplaat zien er wel erg eng uit.
Nou met die 316i van mij rij ik toch alleen maar iedereen in de wegquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:24 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Alle BMW's zijn "Nürburgring proof" dus wat let je!?![]()
Ik zeg maar niksquote:
traag traag... kan zijn dat ik het komende half jaar zonder inkomsten zit terwijl ik toch full-time werkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:06 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks![]()
Ga d'r nou eerst maar ff als een ouwelul mee rijden.
Hoe vordert je project eigenlijk!?
jep, mjah ff kijken hoe het zit met de financien, dan een nieuwe radiateur op laten bouwen en dan de koplampen er in >> rijdendquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:13 schreef Hyperdude het volgende:
Geduld is een schoone saeck; vooral bij het opknappen van oude otoos.![]()
Maar jammer dat het zo lang duurt; leek al aardig (bijna) klaar.
wowquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:48 schreef pAin het volgende:
[afbeelding]!!!!!!!!!!!!! Mooi blauw is niet lelijk, samen Grand Bleu Pavois
.
niet ijlen, dat is gewoon loei heet geworden en gaan bubbelen toen je bijna door de geluidsbarrière ging manquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:58 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat is van dat aluminiumspuitgietspul, bubbelen doen ze allemaal (uiteindelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |