Mijn E46 320d heeft toch echt witte knipperlichten overal.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ah okBij de E46 waren witte (zij)knipperlichten alleen standaard op de black and silverline, die weer alleen leverbaar was met een 1.8 (316) en 1.8i (318) motor
Apart, ik zie zo nu en dan het laatste E46 model rondrijden, en die zie ik vaak met oranje pinkers. Mij is verteld dat de black&silverline speciaal witte pinkers haddenquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:32 schreef yup het volgende:
330i had meestal ook witte knippers, heb zelf nog nooit 330i gezien zonder witte... Volgens mij was witte knippers gewoon standaard op een 330i, om maar een voorbeeld te geven...
Ik denk dat Geqxon het over de US versies heeft...
Dude, je kan helemaal niks met de verkoperquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:19 schreef bmwmaniakin het volgende:
Vriendelijk bedankt he,
heb em gelijk maar bestelt, moet nou nog ffe wachten op bericht van de verkoper.
Hoop dat het goed gaat. Heb nu ook adres van de verkoper dus mocht er iets fout gaan, kan ik er altijd naar toe. Staat bij artikelbeschrijving dat het neu is dus ik wacht af.
318i e.d. hebben gewoon oranje pinkers. Ook de aller aller nieuwste. Maar een 330i heeft bijv. witte pinkers. En op die 318iandere E46 3-serie modellen kon je zelfs als gratis optie witte pinkers erop pleuren, weet niet zeker meer... Iig vind ik die oranje dingen er niet uitzien dus dat zou bij mij gelijk verandert zijn. E30 (mijne heeft oranje pinkers voor achter) hoort origineel te blijven dus die raak ik niet aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Apart, ik zie zo nu en dan het laatste E46 model rondrijden, en die zie ik vaak met oranje pinkers. Mij is verteld dat de black&silverline speciaal witte pinkers hadden
Cool gefeli dude, enn uuhhh je kan toch wel goedkoop aan onderdelen komen nu ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:21 schreef Youp het volgende:
mensen, vandaag begonnen bij BMW als stage
geen ideequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:10 schreef yup het volgende:
Cool gefeli dude, enn uuhhh je kan toch wel goedkoop aan onderdelen komen nu ?![]()
Nog niet in een ///M gereden??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef Youp het volgende:
[..]
geen ideemaar ik heb wel al in wat leuke auto's gereden vandaag...
nieuwe 1serie (moest nog afgeleverd worden)
diverse nieuwe 3series, E90 dus (moesten ook nog afgeleverd worden)
diverse 5series van E34 en het vorige model
E46
X5
Z3en dat op dag 1
haha nee dat nog net nietquote:
Goeie actie; lekkere receptioniste en luxe WC papier?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:21 schreef Youp het volgende:
mensen, vandaag begonnen bij BMW als stage
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:49 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Goeie actie; lekkere receptioniste en luxe WC papier?
vandaag wel een E46 Touring met een gebroken veer achter...quote:Kan je ff berichten als je een E46 met losscheurende/losgescheurde achterasophanging langs ziet komen!?
coupe/cabrio/touring of sedan?quote:Ben nl. een beetje in de markt voor een 330i![]()
Is een typische BMW kwaal volgens mij. De E30 had er ook last van zelfs volgens mij, weet het niet meer zeker... Maar 330i = altijd goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:49 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Goeie actie; lekkere receptioniste en luxe WC papier?
Kan je ff berichten als je een E46 met losscheurende/losgescheurde achterasophanging langs ziet komen!?
Ben nl. een beetje in de markt voor een 330i![]()
Voor meer achterassen geleuter, Duits 33 pagina's:
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread.php?s=&threadid=50059&highlight=hinterrad
Denk touring of coupé, alleen vind ik de E36 coupé mooier/strakker dan de E46, en die heb ik alquote:
Ooit belasting van een daisel gezien? Geloof me dan verlang je DIRECT terug naar een limonade karquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Denk touring of coupé, alleen vind ik de E36 coupé mooier/strakker dan de E46, en die heb ik al; dus zal het wel een touring worden. (misschien zelfs wel een 330D
)
Wordt trouwens wel gestoord van die diesel/benzineprijzen; als het me strot uitkomt koop ik wel een gechipte 147 JTD; kosten ook geen kont ( tweedehands natuurlijk)
een alfaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Denk touring of coupé, alleen vind ik de E36 coupé mooier/strakker dan de E46, en die heb ik al; dus zal het wel een touring worden. (misschien zelfs wel een 330D
)
Wordt trouwens wel gestoord van die diesel/benzineprijzen; als het me strot uitkomt koop ik wel een gechipte 147 JTD; kosten ook geen kont ( tweedehands natuurlijk)
ook dat... en de dieselprijzen reizen ook de pan uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:39 schreef yup het volgende:
[..]
Ooit belasting van een daisel gezien? Geloof me dan verlang je DIRECT terug naar een limonade kar
Valt wel mee; echt rustig op de linkerbaan is het voorlopig helaas nog nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:57 schreef Youp het volgende:
[..]
ook dat... en de dieselprijzen reizen ook de pan uit
quote:Uit hoeveel afleveringen bestaat de serie?
De serie bestaat uit 90 afleveringen met bouwinstructies en onderdelen.
9,95 * 90 = ¤895,50quote:Iedere aflevering kost ¤ 9,95 of ¤ 9,50 indien u betaalt via automatische incasso. Aflevering 1 kost ¤ 1,95, aflevering 2 ¤ 5,95 inclusief een gratis aflevering.
damn ja... en dan is het nog nieteens een echt super merk ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:45 schreef Geqxon het volgende:
http://www.bouw-je-eigen-bmw.nl
Schrik niet: schaal 1:10
[..]
[..]
9,95 * 90 = ¤895,50
Duur wagentje
en waardoor je 2 jaar doet over het opbouwen van je autotjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:09 schreef Geqxon het volgende:
Jaaaah maar daar zat niet zo cool magazine bij waar alles werd uitgelegd he
Niet een ballebak?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:31 schreef Ballebek het volgende:
Heeft iemand al vermeld dat het een kut bak is?
Bij deze.
Kunnen ze bij de BMW dealert niet meer oud-hollands duwen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:20 schreef Youp het volgende:
nou goed
ik mocht dat ding dus wegzetten maar hij heeft de dynamo kapot dus de accu was leeg en hij wou niet starten.. overstarten slikte ie ook niet, het alarm deed gek.. heeft een andere monteur nog 10 minuten moeten kloten voordat het ding startte en toen heeft ie m 5 meter verderop aan de acculader gezet
neequote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:49 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Kunnen ze bij de BMW dealert niet meer oud-hollands duwen?
Gaat nog sneller ook![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:49 schreef yup het volgende:
Cool dude ik wil ook wel zo een stage plek, alleen maar coole wagens rondrijden
Daarom ga ik niet naar de dealerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:54 schreef Youp het volgende:
[..]
neealles moet daar zo makkelijk mogelijk
olie verversen >> wat carterplug dr uit? slang door de peilstok en opslurpen die handel, 1 minuut later kan je er verse olie in flikkeren
ehm er zijn idd auto's met een magnetische carterplug en die laten we dan ook normaal af.. maar er zijn maar bar weinig auto's die dat hebben.. ben er nl. nog nooit een tegen gekomenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:01 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Daarom ga ik niet naar de dealer![]()
Als de olie koud is dan blijft er veel te veel troep onderin liggen, en mijn magnetische olieplug maakt ook niemand schoon.![]()
Warme olie eruit laten lopen op een brug; zo hoort het en niet anders,dat kan ook best voor de dealer tarieven!
Wat reken ze bij jullie 75 EX per uur?
ik ben er terecht gekomen dankzij netwerkenquote:Wel geinige stage natuurlijk; goed netwerken daaro![]()
Zal idd ook wel niet veel uitmaken. Maar dan nog wil ik dat de olie er warm uitgaat, en dat zie ik bij de dealer ook niet direct gebeuren.quote:
jep maar die zijn "voor het leven" gesmeerd... daar hoef je nooit de olie van af te laten tenzij ze stuk zijn en je iets gaat reparerenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zal idd ook wel niet veel uitmaken. Maar dan nog wil ik dat de olie er warm uitgaat, en dat zie ik bij de dealer ook niet direct gebeuren.
Overigens magnetische pluggen vindt je nog veel bij achterassen/differentielen en echte otoos zoals Porsche en Alfa, en zelfs wel eens bij BMW.![]()
Ik heb hier 2 van die Beierse hoerensloepen staan met samen 5,5 ton op de teller.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:19 schreef Youp het volgende:
[..]
jep maar die zijn "voor het leven" gesmeerd... daar hoef je nooit de olie van af te laten tenzij ze stuk zijn en je iets gaat reparerenen versnellingsbakken hebben meestal ook een magnetische plug.. en trouwens het verschil van olie er warm of koud uit halen maakt ook niks uit... al gebeurt het bij ons toch altijd warm geloof ik
Jah ik heb eens wat sites afgestruind en een BMW M3 GTR kost rond de 350 euro!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:45 schreef Geqxon het volgende:
http://www.bouw-je-eigen-bmw.nl
Schrik niet: schaal 1:10
[..]
[..]
9,95 * 90 = ¤895,50
Duur wagentje
OMFGquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:58 schreef Hyperdude het volgende:
he Yup
Als het goed zit je diff gewoon dicht, met veel of weinig olie.
Anyway, 1 ding onthouden: eerst de bovenste schroef loshalen, dan pas de onderste.
Anders sta je zonder olie als de vulschroef muurvast zit![]()
Olieniveau is gewoon tot aan vul gat (ff je vinger erin)
Oliesoorten ga ik ff voor je opzoeken, ben zo terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |