Mijn E46 320d heeft toch echt witte knipperlichten overal.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ah okBij de E46 waren witte (zij)knipperlichten alleen standaard op de black and silverline, die weer alleen leverbaar was met een 1.8 (316) en 1.8i (318) motor
Apart, ik zie zo nu en dan het laatste E46 model rondrijden, en die zie ik vaak met oranje pinkers. Mij is verteld dat de black&silverline speciaal witte pinkers haddenquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:32 schreef yup het volgende:
330i had meestal ook witte knippers, heb zelf nog nooit 330i gezien zonder witte... Volgens mij was witte knippers gewoon standaard op een 330i, om maar een voorbeeld te geven...
Ik denk dat Geqxon het over de US versies heeft...
Dude, je kan helemaal niks met de verkoperquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:19 schreef bmwmaniakin het volgende:
Vriendelijk bedankt he,
heb em gelijk maar bestelt, moet nou nog ffe wachten op bericht van de verkoper.
Hoop dat het goed gaat. Heb nu ook adres van de verkoper dus mocht er iets fout gaan, kan ik er altijd naar toe. Staat bij artikelbeschrijving dat het neu is dus ik wacht af.
318i e.d. hebben gewoon oranje pinkers. Ook de aller aller nieuwste. Maar een 330i heeft bijv. witte pinkers. En op die 318iandere E46 3-serie modellen kon je zelfs als gratis optie witte pinkers erop pleuren, weet niet zeker meer... Iig vind ik die oranje dingen er niet uitzien dus dat zou bij mij gelijk verandert zijn. E30 (mijne heeft oranje pinkers voor achter) hoort origineel te blijven dus die raak ik niet aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Apart, ik zie zo nu en dan het laatste E46 model rondrijden, en die zie ik vaak met oranje pinkers. Mij is verteld dat de black&silverline speciaal witte pinkers hadden
Cool gefeli dude, enn uuhhh je kan toch wel goedkoop aan onderdelen komen nu ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:21 schreef Youp het volgende:
mensen, vandaag begonnen bij BMW als stage
geen ideequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:10 schreef yup het volgende:
Cool gefeli dude, enn uuhhh je kan toch wel goedkoop aan onderdelen komen nu ?![]()
Nog niet in een ///M gereden??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef Youp het volgende:
[..]
geen ideemaar ik heb wel al in wat leuke auto's gereden vandaag...
nieuwe 1serie (moest nog afgeleverd worden)
diverse nieuwe 3series, E90 dus (moesten ook nog afgeleverd worden)
diverse 5series van E34 en het vorige model
E46
X5
Z3en dat op dag 1
haha nee dat nog net nietquote:
Goeie actie; lekkere receptioniste en luxe WC papier?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:21 schreef Youp het volgende:
mensen, vandaag begonnen bij BMW als stage
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:49 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Goeie actie; lekkere receptioniste en luxe WC papier?
vandaag wel een E46 Touring met een gebroken veer achter...quote:Kan je ff berichten als je een E46 met losscheurende/losgescheurde achterasophanging langs ziet komen!?
coupe/cabrio/touring of sedan?quote:Ben nl. een beetje in de markt voor een 330i![]()
Is een typische BMW kwaal volgens mij. De E30 had er ook last van zelfs volgens mij, weet het niet meer zeker... Maar 330i = altijd goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:49 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Goeie actie; lekkere receptioniste en luxe WC papier?
Kan je ff berichten als je een E46 met losscheurende/losgescheurde achterasophanging langs ziet komen!?
Ben nl. een beetje in de markt voor een 330i![]()
Voor meer achterassen geleuter, Duits 33 pagina's:
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread.php?s=&threadid=50059&highlight=hinterrad
Denk touring of coupé, alleen vind ik de E36 coupé mooier/strakker dan de E46, en die heb ik alquote:
Ooit belasting van een daisel gezien? Geloof me dan verlang je DIRECT terug naar een limonade karquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Denk touring of coupé, alleen vind ik de E36 coupé mooier/strakker dan de E46, en die heb ik al; dus zal het wel een touring worden. (misschien zelfs wel een 330D
)
Wordt trouwens wel gestoord van die diesel/benzineprijzen; als het me strot uitkomt koop ik wel een gechipte 147 JTD; kosten ook geen kont ( tweedehands natuurlijk)
een alfaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Denk touring of coupé, alleen vind ik de E36 coupé mooier/strakker dan de E46, en die heb ik al; dus zal het wel een touring worden. (misschien zelfs wel een 330D
)
Wordt trouwens wel gestoord van die diesel/benzineprijzen; als het me strot uitkomt koop ik wel een gechipte 147 JTD; kosten ook geen kont ( tweedehands natuurlijk)
ook dat... en de dieselprijzen reizen ook de pan uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:39 schreef yup het volgende:
[..]
Ooit belasting van een daisel gezien? Geloof me dan verlang je DIRECT terug naar een limonade kar
Valt wel mee; echt rustig op de linkerbaan is het voorlopig helaas nog nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:57 schreef Youp het volgende:
[..]
ook dat... en de dieselprijzen reizen ook de pan uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |