precies...quote:Op zondag 3 juli 2005 22:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hoe kom je in Godsnaam aan een opel. Op het vermogen na, is er geen enkele reden om voor een opel astra te gaan. Elke BMW is volledig superieur aan een astra, ongeacht de uitvoering. Zo'n beetje alles is slecht aan opels uit die tijd. Om dan over het imago en de estetiek maar te zwijgen.
ja maar het gevoel dat je hebt bij een rwd auto heb je gewoon niet bij fwd.. daarbij heb je altijd het gevoel dat de achterkant er maar wat achteraan hobbelt... ik heb een tijd in de VTS van mn moeder gereden en die had wel degelijk nog een veel betere wegligging dan een astra maar t kan gewoon niet tippen qua gevoel aan rwdquote:Op zondag 3 juli 2005 22:43 schreef yup het volgende:
Die GSi's hebben serieus goede wegligging hoor...
Zijn MEGA neutraal tot hoogst debiele snelheden...
Kadett is zelfs overstuurt... Ja plankgas bocht inknallen tuurlijk krijg je onderstuur, maar lift off enzo dat is echt leuk met deze wagens.
Maarja ik denk dat het gewoon een 325i gaat worden. Maar dat is dan wel over een heel lange tijd...
2 klasgenoten van me hebben astra's... en met gele koni veren en schokdempers en veerpootbruggen en de hele shit.. en ik ben echt niet onder de indruk van de wegligging hoor.. daarbij doet een VTS 16v met zn 850kg 0-100 in 7,8 secquote:Op zondag 3 juli 2005 22:49 schreef yup het volgende:
Ik weet niet of jij een Astra GSi 16v hebt gereden maar dat is een van de beste 2dehands FWD wagens die je kan kopen qua wegligging... Laat weinig over van zo een VTS qua snelheid en qua handling... Ik ben iig zwaar onder de indruk van die wagen, wegligging is VEEEL beter dan mijn E30 iig...
En voor de rest heb je gewoon gelijk... Ik merk het weldegelijk op zeer scherpe klaverbladen e.d. dat RWD fijner is... Behalve in regen want als je teveel gas geeft parkeer je hem in de vangrailing, droog weer lukt je dat echt niet zomaar...
http://home.planet.nl/~will1616/325.jpgquote:Op maandag 4 juli 2005 01:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Interessante mobiel Chillmeister, heb je ook foto's?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zoals een tijdje beloofd hier nieuwe foto's van mijn BMW 320ci uit 6-'93.
[[url=http://img254.echo.cx/img254/3672/dscn25096gt.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img254.echo.cx/img254/8519/dscn25043lh.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img254.echo.cx/img254/8029/dscn25071ov.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img254.echo.cx/img254/8346/dscn25087cd.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img254.echo.cx/img254/3429/dscn25066xc.th.jpg]afbeelding][/URL]
Verkeerd in absolute nieuwstaat. Ik ben me momenteel aan 't orienteren op een nieuwe auto. Kilometerstand betreft +/- 155.000 (NAP). Auto heeft pas een grote beurt gehad en vorige week APK-gekeurd. Onderhoudshistorie volledig bekend. Staat nergens officieel te koop nog, maar dat gaat snel als ik een leuke opvolger gevonden heb.
Zitten wat leuke extra's op zoals een vrij dure Becker Mexico radio/cd-speler (incl. aankoopbewijs), alarm + afstandsbediening. De rest van de extra's is goed zichtbaar op de foto's.
Als ik 't niet vergeet zal ik morgen foto's nemen van de auto in beter zonlicht, zodat de staat van de lak beter zichtbaar wordt.
bedankt!quote:Op maandag 4 juli 2005 10:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Prachtig apparaat! Inderdaad even wat originele velgen scoren.
![]()
Toch niet deze velgen?quote:Op maandag 4 juli 2005 01:51 schreef Chillmeister het volgende:
...
Hoop alleen in de toekomst originele honingspaak wielen te hebben (15 inch uiteraard).
Shiit; das 30x zoveel als dat ik er voor heb betaald!quote:Op maandag 4 juli 2005 18:53 schreef Geqxon het volgende:
300.000 kilometers, een verbruik van 1 op 7 = 42857 liter benzine verbruikt
Das met een tarief van 1.40 exact 60.000 euro aan benzine
idd, zulke velgen. Die van mij heeft maar 177.000 op zittten, dus kan nog lang mee gaan. de vierwiel aangedreven 'x' versie zie je trouwens ook niet vaak in NLquote:Op maandag 4 juli 2005 18:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Toch niet deze velgen?
[[url=http://img93.imageshack.us/img93/274/1030372noplates1su.th.jpg]afbeelding][/URL]
E30 325 is trouwens behoorlijk tof, deze ouwe hobbybak van mij heeft er al 3 ton opzitten
en dat met een verbruik van 1 op 7![]()
Van de 1990 325iX Touring zijn er dat jaar 12 stuks verkocht!!!quote:Op maandag 4 juli 2005 21:41 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
idd, zulke velgen. Die van mij heeft maar 177.000 op zittten, dus kan nog lang mee gaan. de vierwiel aangedreven 'x' versie zie je trouwens ook niet vaak in NL
oh, dus hij vertrekt wel?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:57 schreef Hyperdude het volgende:
Sorry hoor.
Heeft vorige eigenaar gedaan; en nu zit er een gat in het dak![]()
Laat ik dus voorlopig maar ff zitten.
original BMW GSM antenne 84506916133 DFl. 114, 92 ex (2001 was toch nog guldens hoop ik?
kortom ff doorsparen en een E46 3er coupe kopen in een iets luxere uitvoering..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:31 schreef Virus.NL het volgende:
ik zie niks. Don't Hotlink.... enz.![]()
/edit, nu zie ik het wel
Witte knippers zijn oké
Velgen gaan wel
Chroom lijsten zijn niet echt mijn ding
Chromen handvatten vind ik echt niks.
knalleeuhquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:17 schreef Five_Aces het volgende:
Kleine update:
[afbeelding]
Mods:
Eibach Pro-Street-S Coilover suspention system
10 MM trackspacers front
Powerflex polyurethane trailing arm bushings
E46+Z3 rear shock mounts
3.62 Limited Slip Differential, 25% lockup
ECU remap
Vmax release
Hartge exhaust
Hartge adjustable wing, 350 kg downforce
Over een paar weken gaat de DME nog een keer onder het mes, waarbij de revlimiter naar 8250 RPM gezet wordt. Tegen de 360 PK moet dan mogelijk worden![]()
Blijft dat wel heel vraag ik me af ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:17 schreef Five_Aces het volgende:
Kleine update:
[afbeelding]
Mods:
Eibach Pro-Street-S Coilover suspention system
10 MM trackspacers front
Powerflex polyurethane trailing arm bushings
E46+Z3 rear shock mounts
3.62 Limited Slip Differential, 25% lockup
ECU remap
Vmax release
Hartge exhaust
Hartge adjustable wing, 350 kg downforce
Over een paar weken gaat de DME nog een keer onder het mes, waarbij de revlimiter naar 8250 RPM gezet wordt. Tegen de 360 PK moet dan mogelijk worden![]()
mwah.. hij si zn eigen CSL versie aan het kwekenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:15 schreef yup het volgende:
[..]
Blijft dat wel heel vraag ik me af ?
Dat blokkie is al tot een behoorlijk niveau getuned, en daarna doe jij een schepje erbovenop... Vandaar
325!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:57 schreef yup het volgende:
Ik heb me E30 maar te koop gezet @ v&a
Ik wil toch maar liever een 325i (al dan niet cabrio) of een Astra GSi 16v...
100pk op 1200kgquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:40 schreef Five_Aces het volgende:
318 gaat niet hard genoeg?
113 op 1050quote:
gewoon blijven zoeken, die van mij is bijv in top condititie, maar helaas voor jou is ie niet te koopquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:08 schreef yup het volgende:
[..]
113 op 1050
Hij is snel zat maar ik wil 6 cylinder power.
E30 is leuke wagen. Maar ik vraag me af of ik ooit een 325i in goeie staat kan vinden...
Die dingen worden opgekocht door wannabe drifters en circuit maniakken e.d.
geen 3 serie, gewoon 3.0 CSI. prachtig dingen, mijn opa had er vroeger eenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:48 schreef errorken het volgende:
hier in de straat op men werk staat soms een heeeele oude 3.0 CSI , een 3 serie geloof ik ook.
Ding is gewoon in perfecte staat.
spijtig dat ik geen cam heb
350kg downforce? Jezus, hoe krijgen ze dat voor elkaar? Die mega supra vleugel levert maar 60-70 kilo bij 100km/u.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:17 schreef Five_Aces het volgende:
Kleine update:
[afbeelding]
Mods:
Eibach Pro-Street-S Coilover suspention system
10 MM trackspacers front
Powerflex polyurethane trailing arm bushings
E46+Z3 rear shock mounts
3.62 Limited Slip Differential, 25% lockup
ECU remap
Vmax release
Hartge exhaust
Hartge adjustable wing, 350 kg downforce
Over een paar weken gaat de DME nog een keer onder het mes, waarbij de revlimiter naar 8250 RPM gezet wordt. Tegen de 360 PK moet dan mogelijk worden![]()
Dat staat er niet bij, die 350 KG is bij 200+ km/u. Het is niet zozeer de vleugel die groot is, maar die opstaande rand staat ongeveer 70~75 graden omhoog , hele grote hoek dus. Effect is ook goed merkbaar als je ver boven de 200 rijd. 350 KG is trouwens de specificatie van Hartge, die het in een windtunnel getest hebben. Of je ook daadwerkelijk 350 KG haalt weet je nooit natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2005 04:57 schreef StefanP het volgende:
[..]
350kg downforce? Jezus, hoe krijgen ze dat voor elkaar? Die mega supra vleugel levert maar 60-70 kilo bij 100km/u.
En moet je geen andere valvetrain om zoveel toeren te draaien? Andere valves, valve springs e.d.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |