Gatverquote:Op maandag 11 juli 2005 22:40 schreef Lllaura het volgende:
Een ex-vriendje van mij heeft een tijd een vakantiebaantje in de keuken van een sjiek hotel hotel gehad. Hij vertikte 't altijd om daar een keer gezellig met z'n tweeen te eten als ie vrij was, maar wilde in eerste instantie niet vertellen waarom. Pas toen ie daar weg was kwam het hoge woord eruit: ze stopten de wc-borstel in de afwasmachine...![]()
het zijn toch eigen ervaringen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Omdat veel van die verhalen moeilijk te controleren zijn en we willen voorkomen dat er onterecht bepaalde restaurants de grond in geoord worden.
Tegenwoordig heb ik voor dat soort dingen een standaard klachtenbrief klaarliggen. Helaas heb ik sinds het opstellen daarvan geen haren meer gehadquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:04 schreef Faithy het volgende:
ik heb een keer in 2 koekjes uit hetzelfde pak koekjes van de AH haren aan mogen treffen
verder zelf niet echt ranzige dingen meegemaakt...
inderdaad!quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:38 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Die dingen worden hier (Wijk bij Duurstede) ook verkocht met een hele lading poedersuiker erop. Het kan me verder niet schelen waar het vandaan komt, het is gewoon erg lekker.![]()
gatver zeg. hoe vaak ik het trouwens al heb meegemaakt dat ik van die afbakstokbroodjes kocht die al beschimmeld waren..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:09 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik kocht gister 2 stokbroden bij de super, blijkt er van binnen iets blauws te zitten...
Nee, geen schimmel, al dacht ik eerst van wel. Het leek wel kleurstof, die, terwijl het deeg werd uitgerold of zo, werd "opgepikt".
Heb de stukjes apart gelegd om mee naar de buurtsuper te gaan, vandaag.
Blijkt dat de hond het inmiddels heeft opgegeten...!
Dit was een "vers" brood. En het was geen schimmel maar waarschijnlijk kleurstof... maar wel in een verdacht kleurtje.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:13 schreef Fratz het volgende:
[..]
gatver zeg. hoe vaak ik het trouwens al heb meegemaakt dat ik van die afbakstokbroodjes kocht die al beschimmeld waren..![]()
Rattengif is ook vaak blauwquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:22 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dit was een "vers" brood. En het was geen schimmel maar waarschijnlijk kleurstof... maar wel in een verdacht kleurtje.
Ja, die afbakkers moet je zo in de gaten houden... Houdbaar tot een bepaalde datum, maar voor die tijd geven ze al licht...
Goed mee oppassen inderdaad. Een klein gaatje in de sealingen ze zijn zo blauw.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:13 schreef Fratz het volgende:
[..]
gatver zeg. hoe vaak ik het trouwens al heb meegemaakt dat ik van die afbakstokbroodjes kocht die al beschimmeld waren..![]()
Ik heb wel regelmatig gezien dat stokbroden groen waren uitgeslagen van de schimmel. Terwijl de houdbaarheidsdatum nog niet in zicht was en de verpakkingen zo te zien geen gaatje bevattenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:09 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik kocht gister 2 stokbroden bij de super, blijkt er van binnen iets blauws te zitten...
Nee, geen schimmel, al dacht ik eerst van wel. Het leek wel kleurstof, die, terwijl het deeg werd uitgerold of zo, werd "opgepikt".
Heb de stukjes apart gelegd om mee naar de buurtsuper te gaan, vandaag.
Blijkt dat de hond het inmiddels heeft opgegeten...!
Mijn hond leeft nogquote:
dat is zo. ik wel ranziger dingen meegemaakt toen ik nog in een supermarkt werkte. wat dacht je van zo'n bakje hondevoer (zo'n folieverpakking voor 1 keer, ceasar ofzo) waar een gaatje inzat? toen we die openmaakten (stonk!!) bleken er allemaal maden in te zitten!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:24 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb wel regelmatig gezien dat stokbroden groen waren uitgeslagen van de schimmel. Terwijl de houdbaarheidsdatum nog niet in zicht was en de verpakkingen zo te zien geen gaatje bevattenKun je als supermarkt weinig tegen doen. Je kunt moeilijk elke dag ff al het afbakbrood nagaan
Je trekt daar opeens een laatje herinneringen open, zeg...!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:53 schreef Fratz het volgende:
[..]
dat is zo. ik wel ranziger dingen meegemaakt toen ik nog in een supermarkt werkte. wat dacht je van zo'n bakje hondevoer (zo'n folieverpakking voor 1 keer, ceasar ofzo) waar een gaatje inzat? toen we die openmaakten (stonk!!) bleken er allemaal maden in te zitten!of de bak waar de derving in kwam, iemand had daar een doos eieren in gegooit, wederom, vol maden! echt vet smerig!
en nou weer on topic
is Piet al weer eens gesignaleerd? die kan zo mooi vertellen!
Bah Bah wat smerig!!! Jakkes jakkes nachtmerrie :Squote:Op maandag 18 juli 2005 17:00 schreef NT-T.BartMan het volgende:
vies verhaal
Was ie gaar en zonder vel?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:16 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Nog een gruwel, of wellicht een geval van onwetendheid...
Op Bali aten we 'Sup Bontut', dat op de menukaart vertaald was als 'Oxtail Soup'. We kregen een bord bouillon met wat groenten, en daar dobberde zo ongeveer een complete koeienstaart in met bot en al.
We hadden het idee dat we vanuit de keuken bespied werden door de kok toen dit opgediend werd... Weet nog steeds niet of dit nou een authentiek gerecht is of dat we in de maling genomen werden...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |