Goed idee!quote:Op maandag 20 juni 2005 12:05 schreef Jambo het volgende:
Of het Julianapark, waarbij je met slecht weer eventueel uit kan wijken naar KidZCity, dat daar vlakbij ligt.
Count me inquote:Op maandag 20 juni 2005 14:15 schreef melonovy het volgende:
Goed idee!
Julianapark, dat ziet er leuk uit. En idd met slecht weer kunnen we uitwijken naar KidZCity.
Wie is er voor door de week? En wie kan alleen in de weekenden?
Goh ik herinner me ineens een incident met jou bij de lift van Kidzcity. Dat risico loop ik echt niet meerquote:Op maandag 20 juni 2005 14:22 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Count me incount me in
count me in!
Maak me gek!
![]()
(ik kan alleen de 27e juli niet, verder kan ik in principe elke dag! Tis voor mij toch 3x vallen en ik zit in het park)
Ga jij toch traplopen ga ik met Jolietje wel de lift in!quote:Op maandag 20 juni 2005 14:27 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Goh ik herinner me ineens een incident met jou bij de lift van Kidzcity. Dat risico loop ik echt niet meer
Dan ga jij met Jolie trappen lopen en ga ik wel met de lege wagen de lift inquote:Op maandag 20 juni 2005 14:31 schreef Luchtbel het volgende:
Had je gedachtmijn kind komt die lift ook niet meer in hoor!
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:11 schreef Merisse het volgende:
Wie weet kom ik wel lurken met megaboodschappentas(sen)
Over boodschappen(tassen) gesproken, hoe doen we die picknickgebeuren? Neemt ieder gewoon zijn eigen lunchpakketje mee? Of de 1 een quiche, de ander een appeltaart, nr 3 pakken appelsap, nr 4 2 flessen cola enz?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:11 schreef Merisse het volgende:
Wie weet kom ik wel lurken met megaboodschappentas(sen)
als het park goed te bereiken is met OV ben ik er ook wel bij (en dan ken je natuurlijk altijd meereizen)quote:Op maandag 20 juni 2005 21:52 schreef jessie het volgende:
Ik vind het ook leuk. Ik kijk wel als de datum er is of we kunnen. (Geer moet veel overwerken, dus er zijn maar weinig data's dat we kunnen)
Jij reed al met yvonne mee, dan heb je geen OV nodigquote:Op maandag 20 juni 2005 22:14 schreef Knorretje het volgende:
[..]
als het park goed te bereiken is met OV ben ik er ook wel bij (en dan ken je natuurlijk altijd meereizen)
Rewimo neemt traphekjes meequote:Op maandag 20 juni 2005 21:53 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Over boodschappen(tassen) gesproken, hoe doen we die picknickgebeuren? Neemt ieder gewoon zijn eigen lunchpakketje mee? Of de 1 een quiche, de ander een appeltaart, nr 3 pakken appelsap, nr 4 2 flessen cola enz?
ow... ik moet leren een topic te lezenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij reed al met yvonne mee, dan heb je geen OV nodig
Of je zit met 8 appeltaartenquote:Op maandag 20 juni 2005 23:00 schreef daniman het volgende:
het lijkt mij wel leuk als ieder iets maakt en we dat iedereen er wat voor kan nemen. Hoewel, met een grote groep lukt het misschien niet altijd om voor iedereen wat te kunnen maken...
quote:Op maandag 20 juni 2005 20:22 schreef yvonne het volgende:
Ik kom en neem Knorretje en kids mee, of ze nemen mij mee mag ook
Ik kan alleen de 14e niet.
Bij deze nog een toevoeging aan de rijtjes.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:46 schreef bixister het volgende:
zaterdag 9 kan ik niet. verder staat alles nog open.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:29 schreef daniman het volgende:
waar ligt dat park eigenlijk? Ik zie een hoop informatie op die site, maar niet waar ik het park vinden kan...
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:23 schreef Luckepuk het volgende:
Park = Buslijn 3, richting Zuilen, halte Julianapark (tegenover de hoofdingang stap je dan uit)
Ik weet hoe ik met de auto bij de C Smeenkstraat moet komen. Is het daar in de buurt? :$quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:27 schreef Jambo het volgende:
Daniman, het park ligt naast/aan de Amsterdamsestraatweg. Nu is deze weg heel lang, maar het ligt ongeveer tussen de Marnixlaan en de Sweder van Zuylenweg.
Lijkt me een slim plan!quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:19 schreef bixister het volgende:
anders zoek je nog ff met de routeplanner van www.lokatienet.nl oid.
Misschien eens kijken voor een meet meer in het zuiden van het landquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:47 schreef lily het volgende:
Ik wil oohook![]()
(waarom wonen we nou in Limboland)
Helaas kan ie erg slecht slapen als er allemaal leuke dingen om hem heen zijn. Op het kinderdagverblijf is dat ook altijd erg moeilijk als er zoveel leuke kinderen om hem heen zijn. Gelukkig is hij dat nu weer een beetje gewend sinds hij op de peutergroep zit dus slaapt hij daar nu wel, maar dan wel heel kort.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:10 schreef jessie het volgende:
Ik denk dat wij gewoon een campingbedje meenemen voor Janneke. Is dat ook geen optie voor Piet en bram?
en waarom niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:15 schreef jessie het volgende:
Ik weet overgens ook nog niet of t voor Janneke werkt hoorMaar wil het wel gaan proberen. Janneke slaapt normaal altijd alleen maar thuis. En dat vind ik ook wel goed. Maar ben het zelf wel eens zat dat ik dus tussen de middag eingelijk nooit weg kan. Dus nu gaat ze maar een keer mee voor mij
ah ok op die manier... tja dat kon ik niet weten want daar was ik niet bijquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:33 schreef jessie het volgende:
Ja is waar daniman, maar dan moesten we t ook goed plannen hoor. Hopen dat ze in de auto slaapt op de heenweg. De terug slaapt ze dan meestal ook en dan is de nacht weer een ramp (en is die al zo vaak) En met dit weer is ze wel sneller vermoeid, daarom neem ik dit keer t campingbedje mee. Maar zoals ik al zei, ze doet t maar voor mij
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:38 schreef lady-wrb het volgende:
t wordt dus een live-speeltuinbankje als ik het goed begrijp?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:38 schreef lady-wrb het volgende:
t wordt dus een live-speeltuinbankje als ik het goed begrijp?
helaas, te ver wegquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:51 schreef Sugar het volgende:
Ja, meer meer meer!![]()
Snoopy, M@x, Loena, Piglet?
Stiekemurd, AnnieB, Martineke?
Lois, Karin, ET?
Spuuglokje, TC, Moussy, Miss_D?
Easygoing, Rewimo, Clauwheee?
Xanthe?
he ja, ik neem wel aanmakblokjes mee voor het kampvuur!quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:56 schreef daniman het volgende:
laten we een gitaar mee nemenlekker liedjes zingen
Ja hallo, ik was er vorige week wel hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:24 schreef melonovy het volgende:
Ja, alweer een meeting zonder modjes kan niet hoor!!
Ja vanaf dinsdag hou ik je even op de hoogte via de mail, komt goed!quote:Op zondag 3 juli 2005 12:49 schreef daniman het volgende:
LOL @ jessie
Even een verzoekje: Na maandagavond ben ik anderhalve week wrs (bijna) niet hier op FOK aanwezig, dit vanwege verbouwingen in miijn gehele woning waardoor ik naar een vervangende woonruimte moet. Ik wil dus vragen dat als er iets anders wordt afgesproken of er is iets anders wat ik moet weten (bijv. andere tijd afgesproken, andere locatie, etc.), of iemand mij dat dan kan mailen. Mijn mail kan ik namelijk wel even op mijn werk bekijken. (Heel soms heb ik ook wel eens gefokt vanaf mijn werk maar dat mag eigenlijk niet, dus als iedereen er is zie ik dat ook niet zitten).
Melonovy, zou jij mij willen mailen als het nodig is?
alvast bedankt
Thank you very muchquote:Op zondag 3 juli 2005 22:32 schreef melonovy het volgende:
[..]
Ja vanaf dinsdag hou ik je even op de hoogte via de mail, komt goed!
He jammer zeg, Lishequote:Op zondag 3 juli 2005 23:05 schreef Lishe het volgende:
Ik mag weer van het lijstje af. Het leek me echt superleuk om te komen maar het gaat ons niet lukken. Maar een eventuele volgende keer ga ik weer mijn best doen! De rest; Picknick ze en maak veel foto's!!
Oeps ben benieuwd wat de reaktie is als er een niet leuk persoon afhaaktquote:Op maandag 4 juli 2005 12:49 schreef renzell het volgende:
oh nee, Daan wat jammer!!!Nou moe, allemaal leuke mensen haken af nu, grmbl!
Een optie?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:27 schreef jessie het volgende:
Waar sprekenw e nou precies af in dat park? Ben er helemaal niet bekend. In de speeltuin daar? Als die er is?
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:27 schreef jessie het volgende:
Oeps ben benieuwd wat de reaktie is als er een niet leuk persoon afhaakt
*opgelucht is *quote:Op maandag 4 juli 2005 13:51 schreef Sugar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb er zin in jullie allemaal te gaan zien!
Yep! Als je op mijn kaartje kijkt dan zit recht onder "veld" in "grote grasveld" de ingang bij de Sweder van Zuylenweg! Recht boven "veld" zit dus die Sweder van Zuylenweg!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:55 schreef Jambo het volgende:
Ireth, is jouw voorstel vlakbij de ingang aan de Sweder van Zuylenweg? Ik kom nl. met de bus en dan is dat voor mij denk ik makkelijker dan via de hoofdingang.
Dan kan je aan de linkerkant van het plaatje langs het park onder de spoortunnel door en kom je uit bij de andere kant van het spoor en daar zit Kidzcity!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:12 schreef jessie het volgende:
En wat gaan we doen als t zulk weer is als vandaag
't is dat kidzworld in hellevoet dicht is zondag anders waren we daar heen gegaan. (is een tijdelijk festijn voor ouder en kind, met zwembad, buitenspeel en binnen speelgelegenheid voor de kids, maar ook met internet, taffeltennis, midgetgolf etc etc etc )quote:Op maandag 4 juli 2005 22:30 schreef jessie het volgende:
Dat dippiedoe ziet er erg leuk uit. Wist van t bestaan niet af.
Alleen die namen he ballorig, dippiedoe, chimpiechamp. Pffff dat ze daar nou niks op verzinnen![]()
En: hoef ik alleen eten voor mijzelf mee te nemen of ook voor anderen? En: de weersverwachtingen zijn prima!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:01 schreef Oxymoron het volgende:
Ik kom ook met het OV misschien kan iemand mij bij de ingang opwachten zodat ik niet verdwaal in het park?
Laat maar!quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:08 schreef melonovy het volgende:
Zijn er 2 of nog meer ingangen Ireth?
volgens mij kun je op de vampijpstraat gewoon parkeren, er is ook een kleine parkeerplaats. en all-in klimcentrum roels! ook leuke bouldergrot als je geen gordel aan wil en toch wil bikkelen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:03 schreef livelink het volgende:
Parkeren weet ik ook niet (zelfde verhaal als Ireth), maar ik kan je wel aan de naam en website van de klimhal helpen. Het heet All-in en zit op de Vlampijpstraat.
Vroeger ging ik er wel eens klimmen. Was erg leuk, maar ik heb nooit ergens anders geklommen, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.
oh, sipquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:10 schreef livelink het volgende:
Ik zie trouwens op de website dat het in juli en augustus gesloten is voor vrijklimmen in het weekend. Dat is dus geen optie voor jouw man, M@x.
o,ja, zit een restaurant naast, had ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:23 schreef melonovy het volgende:
Maar in het restaurant zullen ze vast wel een magnetron hebben...
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:23 schreef Jdee het volgende:
tussenstand? wie komen er? (ja ik ben lui, sorry)
quote:
Ja maar m'n broekspijpen die de hele dag door de bagger slepen, dat kleffige geluidquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:46 schreef jessie het volgende:
Ja nemen jullie geen kleedje mee dan? Ik wel hoor. Dus als je t gras vies vind kom ie lekker op me kleedje zitten. Ik wil eigenlijk heel graag in jolie dr wangentjes knijpen ;o
Ik heb zo'n zin!
Oh, shit dat was het, ik wilde vandaag naar de HEMA maar ik wist niet meer waarvoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:09 schreef jessie het volgende:
Jammer hoor Clauwhee, wil jou nou ook wel is zien.
En MissD kom jij ook? Ja toch!
Wij hebben net allemaal lekkere dingentjes gekocht voor zondag
Zou ik niet doen. Gewoon doen wat je al had bedacht. Is helemaal lekkerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:19 schreef Ireth het volgende:
Ik had gewoon een zak krentebollen en een beker roosvichee voor Suus in gedachten en voor mezelf 2 bammen met boterhamworst en een blikje cola...![]()
*creatieve dingen gaat bedenken*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |