volgens mij kun je op de vampijpstraat gewoon parkeren, er is ook een kleine parkeerplaats. en all-in klimcentrum roels! ook leuke bouldergrot als je geen gordel aan wil en toch wil bikkelen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:03 schreef livelink het volgende:
Parkeren weet ik ook niet (zelfde verhaal als Ireth), maar ik kan je wel aan de naam en website van de klimhal helpen. Het heet All-in en zit op de Vlampijpstraat.
Vroeger ging ik er wel eens klimmen. Was erg leuk, maar ik heb nooit ergens anders geklommen, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.
oh, sipquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:10 schreef livelink het volgende:
Ik zie trouwens op de website dat het in juli en augustus gesloten is voor vrijklimmen in het weekend. Dat is dus geen optie voor jouw man, M@x.
o,ja, zit een restaurant naast, had ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:23 schreef melonovy het volgende:
Maar in het restaurant zullen ze vast wel een magnetron hebben...
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:23 schreef Jdee het volgende:
tussenstand? wie komen er? (ja ik ben lui, sorry)
quote:
Ja maar m'n broekspijpen die de hele dag door de bagger slepen, dat kleffige geluidquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:46 schreef jessie het volgende:
Ja nemen jullie geen kleedje mee dan? Ik wel hoor. Dus als je t gras vies vind kom ie lekker op me kleedje zitten. Ik wil eigenlijk heel graag in jolie dr wangentjes knijpen ;o
Ik heb zo'n zin!
Oh, shit dat was het, ik wilde vandaag naar de HEMA maar ik wist niet meer waarvoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:09 schreef jessie het volgende:
Jammer hoor Clauwhee, wil jou nou ook wel is zien.
En MissD kom jij ook? Ja toch!
Wij hebben net allemaal lekkere dingentjes gekocht voor zondag
Zou ik niet doen. Gewoon doen wat je al had bedacht. Is helemaal lekkerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:19 schreef Ireth het volgende:
Ik had gewoon een zak krentebollen en een beker roosvichee voor Suus in gedachten en voor mezelf 2 bammen met boterhamworst en een blikje cola...![]()
*creatieve dingen gaat bedenken*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |