Goed idee!quote:Op maandag 20 juni 2005 12:05 schreef Jambo het volgende:
Of het Julianapark, waarbij je met slecht weer eventueel uit kan wijken naar KidZCity, dat daar vlakbij ligt.
Count me inquote:Op maandag 20 juni 2005 14:15 schreef melonovy het volgende:
Goed idee!
Julianapark, dat ziet er leuk uit. En idd met slecht weer kunnen we uitwijken naar KidZCity.
Wie is er voor door de week? En wie kan alleen in de weekenden?
Goh ik herinner me ineens een incident met jou bij de lift van Kidzcity. Dat risico loop ik echt niet meerquote:Op maandag 20 juni 2005 14:22 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Count me incount me in
count me in!
Maak me gek!
![]()
(ik kan alleen de 27e juli niet, verder kan ik in principe elke dag! Tis voor mij toch 3x vallen en ik zit in het park)
Ga jij toch traplopen ga ik met Jolietje wel de lift in!quote:Op maandag 20 juni 2005 14:27 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Goh ik herinner me ineens een incident met jou bij de lift van Kidzcity. Dat risico loop ik echt niet meer
Dan ga jij met Jolie trappen lopen en ga ik wel met de lege wagen de lift inquote:Op maandag 20 juni 2005 14:31 schreef Luchtbel het volgende:
Had je gedachtmijn kind komt die lift ook niet meer in hoor!
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:11 schreef Merisse het volgende:
Wie weet kom ik wel lurken met megaboodschappentas(sen)
Over boodschappen(tassen) gesproken, hoe doen we die picknickgebeuren? Neemt ieder gewoon zijn eigen lunchpakketje mee? Of de 1 een quiche, de ander een appeltaart, nr 3 pakken appelsap, nr 4 2 flessen cola enz?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:11 schreef Merisse het volgende:
Wie weet kom ik wel lurken met megaboodschappentas(sen)
als het park goed te bereiken is met OV ben ik er ook wel bij (en dan ken je natuurlijk altijd meereizen)quote:Op maandag 20 juni 2005 21:52 schreef jessie het volgende:
Ik vind het ook leuk. Ik kijk wel als de datum er is of we kunnen. (Geer moet veel overwerken, dus er zijn maar weinig data's dat we kunnen)
Jij reed al met yvonne mee, dan heb je geen OV nodigquote:Op maandag 20 juni 2005 22:14 schreef Knorretje het volgende:
[..]
als het park goed te bereiken is met OV ben ik er ook wel bij (en dan ken je natuurlijk altijd meereizen)
Rewimo neemt traphekjes meequote:Op maandag 20 juni 2005 21:53 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Over boodschappen(tassen) gesproken, hoe doen we die picknickgebeuren? Neemt ieder gewoon zijn eigen lunchpakketje mee? Of de 1 een quiche, de ander een appeltaart, nr 3 pakken appelsap, nr 4 2 flessen cola enz?
ow... ik moet leren een topic te lezenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij reed al met yvonne mee, dan heb je geen OV nodig
Of je zit met 8 appeltaartenquote:Op maandag 20 juni 2005 23:00 schreef daniman het volgende:
het lijkt mij wel leuk als ieder iets maakt en we dat iedereen er wat voor kan nemen. Hoewel, met een grote groep lukt het misschien niet altijd om voor iedereen wat te kunnen maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |