Misschien eens kijken voor een meet meer in het zuiden van het landquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:47 schreef lily het volgende:
Ik wil oohook![]()
(waarom wonen we nou in Limboland)
Helaas kan ie erg slecht slapen als er allemaal leuke dingen om hem heen zijn. Op het kinderdagverblijf is dat ook altijd erg moeilijk als er zoveel leuke kinderen om hem heen zijn. Gelukkig is hij dat nu weer een beetje gewend sinds hij op de peutergroep zit dus slaapt hij daar nu wel, maar dan wel heel kort.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:10 schreef jessie het volgende:
Ik denk dat wij gewoon een campingbedje meenemen voor Janneke. Is dat ook geen optie voor Piet en bram?
en waarom niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:15 schreef jessie het volgende:
Ik weet overgens ook nog niet of t voor Janneke werkt hoorMaar wil het wel gaan proberen. Janneke slaapt normaal altijd alleen maar thuis. En dat vind ik ook wel goed. Maar ben het zelf wel eens zat dat ik dus tussen de middag eingelijk nooit weg kan. Dus nu gaat ze maar een keer mee voor mij
ah ok op die manier... tja dat kon ik niet weten want daar was ik niet bijquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:33 schreef jessie het volgende:
Ja is waar daniman, maar dan moesten we t ook goed plannen hoor. Hopen dat ze in de auto slaapt op de heenweg. De terug slaapt ze dan meestal ook en dan is de nacht weer een ramp (en is die al zo vaak) En met dit weer is ze wel sneller vermoeid, daarom neem ik dit keer t campingbedje mee. Maar zoals ik al zei, ze doet t maar voor mij
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:38 schreef lady-wrb het volgende:
t wordt dus een live-speeltuinbankje als ik het goed begrijp?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:38 schreef lady-wrb het volgende:
t wordt dus een live-speeltuinbankje als ik het goed begrijp?
helaas, te ver wegquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:51 schreef Sugar het volgende:
Ja, meer meer meer!![]()
Snoopy, M@x, Loena, Piglet?
Stiekemurd, AnnieB, Martineke?
Lois, Karin, ET?
Spuuglokje, TC, Moussy, Miss_D?
Easygoing, Rewimo, Clauwheee?
Xanthe?
he ja, ik neem wel aanmakblokjes mee voor het kampvuur!quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:56 schreef daniman het volgende:
laten we een gitaar mee nemenlekker liedjes zingen
Ja hallo, ik was er vorige week wel hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:24 schreef melonovy het volgende:
Ja, alweer een meeting zonder modjes kan niet hoor!!
Ja vanaf dinsdag hou ik je even op de hoogte via de mail, komt goed!quote:Op zondag 3 juli 2005 12:49 schreef daniman het volgende:
LOL @ jessie
Even een verzoekje: Na maandagavond ben ik anderhalve week wrs (bijna) niet hier op FOK aanwezig, dit vanwege verbouwingen in miijn gehele woning waardoor ik naar een vervangende woonruimte moet. Ik wil dus vragen dat als er iets anders wordt afgesproken of er is iets anders wat ik moet weten (bijv. andere tijd afgesproken, andere locatie, etc.), of iemand mij dat dan kan mailen. Mijn mail kan ik namelijk wel even op mijn werk bekijken. (Heel soms heb ik ook wel eens gefokt vanaf mijn werk maar dat mag eigenlijk niet, dus als iedereen er is zie ik dat ook niet zitten).
Melonovy, zou jij mij willen mailen als het nodig is?
alvast bedankt
Thank you very muchquote:Op zondag 3 juli 2005 22:32 schreef melonovy het volgende:
[..]
Ja vanaf dinsdag hou ik je even op de hoogte via de mail, komt goed!
He jammer zeg, Lishequote:Op zondag 3 juli 2005 23:05 schreef Lishe het volgende:
Ik mag weer van het lijstje af. Het leek me echt superleuk om te komen maar het gaat ons niet lukken. Maar een eventuele volgende keer ga ik weer mijn best doen! De rest; Picknick ze en maak veel foto's!!
Oeps ben benieuwd wat de reaktie is als er een niet leuk persoon afhaaktquote:Op maandag 4 juli 2005 12:49 schreef renzell het volgende:
oh nee, Daan wat jammer!!!Nou moe, allemaal leuke mensen haken af nu, grmbl!
Een optie?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:27 schreef jessie het volgende:
Waar sprekenw e nou precies af in dat park? Ben er helemaal niet bekend. In de speeltuin daar? Als die er is?
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:27 schreef jessie het volgende:
Oeps ben benieuwd wat de reaktie is als er een niet leuk persoon afhaakt
*opgelucht is *quote:Op maandag 4 juli 2005 13:51 schreef Sugar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb er zin in jullie allemaal te gaan zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |