abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28079232
als student, vrijgezel en redelijk actief rokkenjager hebben ik, en veel mede-studenten/arme sloebers van mijn leeftijd, al een tijdje last van de marktvervuiler 't best te omschrijven als de vlotte leaseboy. zo'n buitendienst piemel die ineens op je achterbumper hangt met die "hippe" seat leon 20v. ik zal proberen te omschrijven wat voor type man dit is. dat ik ze niet mot, staat als een paal boven water. zal vertellen waarom. maar ook waarom -wij- beter zijn dan hen.

kijk, ik ben dus student. ik zie er denk ik aardig uit qua kleding en fysiek, best welbespraakt voor een snotaap, veel vrienden, mooi huis zelfs, type levensgenieter. allemaal best interessant voor vrouwen van mijn leeftijd. what seems too good to be true, is too good to be true. heb dus ook m'n mindere kanten. een "probleem" is dat de doorsnee-student geen cent te makken heeft, waar ik een schoolvoorbeeld van ben. een biosje, een big-mac-menu'tje, het kan allemaal. een avondje a-la-carte of even shoppen met mijn bankpas is al een stuk moeilijker, dat kan simpelweg niet omdat ik doorgaans -broke- ben en aftel naar de 22-ste van de maand.

ik constateer dat dames van mijn leeftijd vaak voor een kerel met poen, een maatpak, penthouse en een mooie (lease)auto kiezen. de vrouwen waar ik 't over heb indeze is die op een vlotte, moderne kerel vallen. beetje de status-gevoelige vrouwen eigenlijk. zullen ze nooit toegeven, of uberhaupt beseffen vermoed ik, maar het is zo. het is namelijk heel simpel te testen. als ik in de auto van m'n ouders aan kom rijden en heb toevallig een kostuum aan, word je toch een geliefder object voor die dames. dan trekken die mantelpakjes een harses als een junk die de methadon-bus aan ziet komen rijden. die vrouwen willen gewoon een vent met cash en statussymbolen. ze neuken dus eigenlijk tegen betaling, al dan niet in indirecte zin of uitbetaald in natura. plat gezegd ook wel hoeren.

enfin, die vrouwen zoeken dus een bepaalde kerel. een kerel die zo'n dame zekerheid kan bieden, vooral financiele. waar ze vriendinnen de ogen mee uit kan steken (doen vrouwen graag). ze zoeken een kerel die ze naast poen, ook structuur en stabiliteit in het leven kunnen brengen. dit als basis voor eventueel wat kroost te werpen wat in hypermoderne kinderwagens met crossbanden (zie een oude column van me) vervoert kan worden. de vlotte leaseboy heeft de allerbeste papieren voor deze vacature. de vlotte leaseboy is een vrijgezelle, jonge dertiger in een getailleerd hugo boss kostuum met van die gladde bruine stappers d'r onder. de vlotte leaseboy leeft op de manier wat glossy, macho magazines als "man" en "fhm" 'm voorschrijft. de vlotte leaseboy heeft kane, tiesto, marco borsato, blof en acda en de munnik in de cd-wisselaar. wat een cd-collectie van iemand wel niet over zijn of haar persoonlijkheid kan vertellen. boekdelen. als ik een scharrel of ander tussendoortje heb, dan richt ik mijn blik meestal als eerst op de cd-collectie/boekenkast. bij een collectie als die van de vlotte leaseboy, weet ik dat ik met hans teeuwen grapjes moet komen om in de smaak te vallen en dat de relatie van byzonder korte duur zal zijn en ergernis snel z'n intree zal doen. maar goed, terug naar onze vriend, de leaseboy. de geest en belevingswereld van de vlotte leaseboy zijn oppervlakkig en de algemene ontwikkeling is byzonder matig. dat zijn een aantal dingen die de net genoemde muziek in de wisselaar ons vertellen.

als we eens een blik in het royale nieuwbouw appartement van de vlotte leaseboy kijken, dan zien we niets anders dan een standaard ikea of vt-wonen inrichting aangevuld moderne met midden/laag-segment media markt multimedia. paar dvd-tjes in de boekenkast, te weten marco borsato live, kane live, pulp fiction, hans teeuwen, donnie brasco. naast het een en ander aan in grote mappen verpakt cursus-materiaal zie ik nog wat leesboeken staan; da vinci code, boekje van mart smeets (ik was nooit in nagano) en 3 harry potter's. op de harry potter's na, waarschijnlijk allemaal ongelezen cadeau's.
de vlotte leaseboy rijdt in een vlotte bolide, te weten een hagelnieuwe seat leon 5 cilinder 20-klepper turbo met zo'n typische colbert-hanger achter de voorstoel. een fantasieloze kutbak. hij vindt van niet, wat ik wel begrijp hoor. het is namelijk beter dan die golfjes en astra's van de andere buitendienst-mannen.

de vlotte leaseboy zit hip in de kleertjes. prive loopt hij graag in een linnen-broek, slippers (gezien in de fhm) en een scapa polo'tje. zakelijk verschijnt hij louter in >500,- kostuums van corneliani, hugo boss, of een maatpakje bij de suit supply vandaan. elke dag fris geschoren, maandelijks naar de kapper, elke dag een dure eau-de-toilette op en douchegel van 't zelfde merk als de aftershave. veel te duur, volkomen nutteloos, maar dat is wat vrouwen willen volgens die glimmende boekjes. merkboxershorts zijn voor hen geschapen, calvin klein of hugo boss.

vlotte leaseboys gaan twee maal per jaar op vakantie. te weten op wintersport met een grote groep machovrienden, waar de testosteron en hans teeuwen grappen je als een tsunami overdonderen. daarnaast in de zomer nog maar een keertje met een neukertje, of een goede vriendin, richting zuid-europa. ibiza schijnt hip te zijn. de leaseboy betaalt de reis in z'n geheel, de vrouw is onder de indruk en hij neukt haar suf aldaar in ruil voor zijn geste.
die wijven die bij de leaseboy in de nieuwste nokia staan, zijn niet voor hem bestemd, maar voor mij. ze zijn van mijn leeftijd. ik ben naar alle waarschijnlijkheid (op de financien en materiele bezittingen na) volledig superieur aan het omschreven heerschap. ik zal zo'n dame koesteren en met alle egards behandelen. ik zal haar volledig trouw zijn en haar foto vaak bekijken. ik zal haar niet plotsklaps dumpen voor een geiler exemplaar van de binnendienst. ik zal haar niet publiekelijk bespotten en vernederen bij vrienden, om aan populariteit te winnen. ik zal haar ook geen bos rozen laten bezorgen, maar ze zelf meenemen.

help de vlotte leaseboy met die lelijke modebril van 'm, die hij uiteraard bij 't uitgaan thuislaat, uit de mode. die inhammen, dat protserige fossil-klokje, dat gebral over feestjes op bloomingdale. allemaal gebakken lucht. de arme student is de nieuwe trend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chooselife op 20-06-2005 10:30:42 ]
  maandag 20 juni 2005 @ 01:38:38 #2
77575 NiTiN
Move On Up
pi_28079256
dude:
je studeert om daarna uiteindelijk net zo'n vlotte leaseboy te worden?

of zie ik dat verkeerd? o_o
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_28079265
quote:
op maandag 20 juni 2005 01:38 schreef nitin het volgende:
dude:
je studeert om daarna uiteindelijk net zo'n vlotte leaseboy te worden?

of zie ik dat verkeerd? o_o
ja, dat doe je.

ik sterf liever.
pi_28079268
toekomstig beroemdheid.............
De Puta Madre
pi_28079270
nietszeggend stuk waarbij je jezelf constant herhaalt...

je onderwerp, in dit geval de term "leaseboy", hoeft niet in elke zin voor te komen hoor .
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 20 juni 2005 @ 01:41:41 #6
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_28079279
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  maandag 20 juni 2005 @ 01:42:33 #7
77575 NiTiN
Move On Up
pi_28079289
is dat niet een bepaalde stijl van schrijven, dat de hele tijd herhalen gebeuren?

btw zorgen dat je meer geld verdient dan kan je ook de vlotte leasert uithangen terwijl je toch student bent
pi_28079294
quote:
op maandag 20 juni 2005 01:40 schreef kastanova het volgende:

je onderwerp, in dit geval de term "leaseboy", hoeft niet in elke zin voor te komen hoor .
dat moet wel even, omdat de term dan sneller in uw brein integreert heer kasta.
pi_28079296
quote:
op maandag 20 juni 2005 01:34 schreef chooselife het volgende:

die wijven die
oei, missertje.....
Kortom, the usual.
pi_28079306
quote:
op maandag 20 juni 2005 01:40 schreef kastanova het volgende:

hoeveel kost hij , aan huis, per uur?
met afgeknipte tong, dat wel.......
De Puta Madre
  maandag 20 juni 2005 @ 01:45:28 #11
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_28079310
ik ga dit niet lezen, witregels is de sleutel.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_28079317
quote:
op maandag 20 juni 2005 01:43 schreef chooselife het volgende:

[..]

dat moet wel even, omdat de term dan sneller in uw brein integreert heer kasta.
16 keer is echter een beetje overdreven .
  maandag 20 juni 2005 @ 01:47:23 #13
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28079322
quote:
kijk, ik ben dus student. ik zie er denk ik aardig uit qua kleding en fysiek, best welbespraakt voor een snotaap, veel vrienden, mooi huis zelfs, type levensgenieter. allemaal best interessant voor vrouwen van mijn leeftijd. what seems too good to be true, is too good to be true. heb dus ook m'n mindere kanten. een "probleem" is dat de doorsnee-student geen cent te makken heeft, waar ik een schoolvoorbeeld van ben.
je bent iig net zo arrogant en pompeus als eens leaseboy. maar je maakt dat goed met je excuus "ik heb geen geld". zodra je geld zou hebben was je een van hen.
pi_28079326
quote:
op maandag 20 juni 2005 01:46 schreef kastanova het volgende:

[..]

misschien is hij toch niet perfect dan. excuses. probeer de essentie eens.
pi_28079329
quote:
op maandag 20 juni 2005 01:46 schreef kastanova het volgende:

[..]

je hebt aso's en yuppen,
16 keer maar? humm
De Puta Madre
  maandag 20 juni 2005 @ 01:49:00 #16
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_28079336
quote:
op maandag 20 juni 2005 01:47 schreef chooselife het volgende:

[..]

probeer
probeer jij het gewoon eens opnieuw.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_28079346
quote:
op maandag 20 juni 2005 01:47 schreef chooselife het volgende:
probeer de essentie eens.
een man met status neukt meer dan jij...

kijk, je had het ook in 1 regel kunnen vertellen; scheelt ons allemaal tijd...
  maandag 20 juni 2005 @ 01:51:19 #18
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_28079348
lopen er voor de arme student dan geen vlotte leasewijven rond?

ben je er toch ook?
  maandag 20 juni 2005 @ 01:52:07 #19
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28079351
quote:
op maandag 20 juni 2005 01:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

een man met status neukt meer dan jij...

kijk, je had het ook in 1 regel kunnen vertellen; scheelt ons allemaal tijd...
ik denk dat het er meer op neerkomt als dit:
"zij zijn groot ik ben klein, het is niet eerlijk".
  maandag 20 juni 2005 @ 01:52:18 #20
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_28079353
dit is een superieur staaltje schrijfwerk.
perfectie in observatie.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  maandag 20 juni 2005 @ 01:52:25 #21
77575 NiTiN
Move On Up
pi_28079354
interessant punt.
pi_28079359
johny, leuk en aardig.. maarre volgens mij is dit stuk doorspekt met jaloursie...
jammer, ben liever blij met wat je wél hebt...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_28079371
quote:
op maandag 20 juni 2005 01:52 schreef hostimeister het volgende:
volgens mij is dit stuk doorspekt met jaloursie...
met wát?
  maandag 20 juni 2005 @ 01:55:17 #24
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28079373
alsof je graag een status gevoelige meid in een relatie wilt hebben zeg.. geef mij er maar eentje die me neemt zoals ik ben. onbezonnen, chaotisch en lomp. er zijn genoeg meiden die door de farce van de leaseboy kunnen kijken hoor. maar blijkbaar wil jij een statusgevoelige vrouw die niet op status valt. .
zie daar, een paradox...
pi_28079390
quote:
op maandag 20 juni 2005 01:55 schreef xebrozius het volgende:
alsof je graag een status gevoelige meid in een relatie wilt hebben zeg.. geef mij er maar eentje die me neemt zoals ik ben. onbezonnen, chaotisch en lomp. er zijn genoeg meiden die door de farce van de leaseboy kunnen kijken hoor. maar blijkbaar wil jij een statusgevoelige vrouw die niet op status valt. .
zie daar, een paradox...
nee. bepaalde vrouwen moeten de relativiteit van materieel bezit eens beter inzien en de charme van een enorme studieschuld leren kennen.
dat er genoeg vrouwen zijn die 't grapje van de leaseboy doorzien, ben ik met je eens. ze zouden 't alleen allemaal moeten doen.
pi_28079391
quote:
op maandag 20 juni 2005 01:54 schreef kastanova het volgende:

[..]

met wát?
een woordje waarvan ik geen idee heb hoe je het schrijft...
  maandag 20 juni 2005 @ 02:00:57 #27
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_28079403
quote:
op maandag 20 juni 2005 01:58 schreef chooselife het volgende:

[..]

nee. bepaalde vrouwen moeten de relativiteit van materieel bezit eens beter inzien en de charme van een enorme studieschuld leren kennen.
dat er genoeg vrouwen zijn die 't grapje van de leaseboy doorzien, ben ik met je eens. ze zouden 't alleen allemaal moeten doen.
deze wereld leeft op materialisme. jij hebt een overgeromantiseerd beeld van deze wereld. zodra jij klaar bent met je studie krijg je een baan, een leaseauto, moet jij je studieschuld afbetalen, neem je een hypotheek en ben je een slaaf van de consumptie maatschappij.
pi_28079421
quote:
op maandag 20 juni 2005 02:00 schreef xebrozius het volgende:

[..]

deze wereld leeft op materialisme. jij hebt een overgeromantiseerd beeld van deze wereld. zodra jij klaar bent met je studie krijg je een baan, een leaseauto, moet jij je studieschuld afbetalen, neem je een hypotheek en ben je een slaaf van de consumptie maatschappij.
hoe heerlijk positief kan een mans instelling zijn...
pi_28079433
quote:

[..]

kom op xebro, niet zo depressief jongen. er zijn genoeg leuke dingen aan deze wereld.
pi_28079465
quote:
aha! nog een reden dus waarom mannen voor vrouwen gaan van begin twintig. ze hebben zich dan genoeg status en geld verworven om de vrouwen te krijgen die ze vroeger wilden, maar niet konden krijgen vanwege hun arme-sloeberigheid.
Kortom, the usual.
  maandag 20 juni 2005 @ 02:19:31 #31
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_28079488
quote:
op maandag 20 juni 2005 02:06 schreef chooselife het volgende:

[..]

kom op xebro, niet zo depressief jongen. er zijn genoeg leuke dingen aan deze wereld.
het is gewoon een feit, klaar. hetzelfde als dat de militairtjes vaak "de man" zijn met het geld nu. dan denk ik altijd maar zo, in een jaar streef ik straks voorbij wat jij tot nu toe verdient hebt.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_28079501
quote:
op maandag 20 juni 2005 02:19 schreef lazz het volgende:

[..]

het is gewoon een feit, klaar. hetzelfde als dat de militairtjes vaak "de man" zijn met het geld nu. dan denk ik altijd maar zo, in een jaar streef ik straks voorbij wat jij tot nu toe verdient hebt.
kijk en wie is er dan materialistisch??
  maandag 20 juni 2005 @ 02:26:46 #33
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_28079511
quote:
op maandag 20 juni 2005 02:23 schreef hostimeister het volgende:

[..]

kijk en wie is er dan materialistisch??
ik ja.

jazeker, wat op tegen?

ik kom er gewoon eerlijk voor uit, i.t.t. tot de ts.
pi_28079524
samenvatting?
pi_28079530
quote:
op maandag 20 juni 2005 01:51 schreef broer het volgende:
lopen er voor de arme student dan geen vlotte leasewijven rond?

ben je er toch ook?
dat is ook een optie.
pi_28079540
quote:
op maandag 20 juni 2005 02:26 schreef lazz het volgende:

[..]

ik ja.

jazeker, wat op tegen?

ik kom er gewoon eerlijk voor uit, i.t.t. tot de ts.
materialisme is puik
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
  maandag 20 juni 2005 @ 02:39:57 #37
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_28079545
ik lig bijna te janken van het huilen hier.
pi_28079547
damn, als ik dat zo lees kan ik niet wachten om afgestudeerd te zijn en een lease boy te worden. oeha.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_28079550
quote:
op maandag 20 juni 2005 02:13 schreef pokkehontas het volgende:

[..]

aha! nog een reden dus waarom mannen voor vrouwen gaan van begin twintig. ze hebben zich dan genoeg status en geld verworven om de vrouwen te krijgen die ze vroeger wilden, maar niet konden krijgen vanwege hun arme-sloeberigheid.
sterk punt.

sommige doen er tot ruim hun 40e over.
pi_28079561
chooselife je bent gewoon een rukker
  maandag 20 juni 2005 @ 02:50:06 #41
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_28079565
hij is vast afgewezen vanavond door een of ander studentje hehe.
  maandag 20 juni 2005 @ 02:51:34 #42
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_28079567
ik ben dus al jaren op zoek naar een man met geld. ik heb er nog nooit een kunnen vinden .
jullie mannen doén maar alsof het zo makkelijk is om een rijke man aan de haak te slaan, maar dat wil ik dus bij deze even weerleggen ja?!

mooi! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 20 juni 2005 @ 02:52:32 #43
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_28079568
mooie meisjes liggen nu al op bed. tienermoeders worden wakker gehouden door het gejank van hun baby's
  maandag 20 juni 2005 @ 02:57:11 #44
93483 The_Agency
For King & Country
pi_28079582
aardige analyse van wat er speelt op de relatiemarkt in een specifiek segment.
toch denk ik dat je je pijlen op wat andere dames moet richten dan waar de standaard leaseboy voor gaat. die concurrentie kun je gewoonweg niet aan, en dat weet je. dus laat die $$-grage-mantelpakjes links liggen en focus je op vrouwen die wel in aanmerking komen. misschien boor je wel een hele nieuwe wereld van vrouwen aan waarvan je eerst dacht dat ze niet bestonden.
met afgunst en zelfmedelijden kom je in ieder geval nergens. dat weet je zelf ook wel.
  maandag 20 juni 2005 @ 03:43:35 #45
91856 Stretto
..........
pi_28079636
de moeite waard om te lezen? ja of nee...........:p
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_28079643
een dikke nee
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
  maandag 20 juni 2005 @ 04:15:16 #47
91856 Stretto
..........
pi_28079672
quote:
op maandag 20 juni 2005 03:48 schreef blackmage het volgende:
een dikke nee
lijkt me duidelijk........
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  maandag 20 juni 2005 @ 04:35:50 #48
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_28079685
leuk stuk .

ik zoek een vrouw met geld enzo (een leasevrouw ofzo )
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_28080173
enters enzo...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_28080213
ik vond het vermakelijk om te lezen...
pi_28080243
quote:
naar alle waarschijnlijkheid (op de financien en materiele bezittingen na) volledig superieur aan het omschreven heerschap.
nou dan ben je dus niet superieur genoeg... je scoort onvoldoende op de essentiele vlakken geld en bezittingen... pech gehad...
  maandag 20 juni 2005 @ 08:45:53 #52
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_28080347
quote:
ze zijn van mijn leeftijd. ik ben naar alle waarschijnlijkheid (op de financien en materiele bezittingen na) volledig superieur aan het omschreven heerschap.

ik zal zo'n dame koesteren en met alle egards behandelen. ik zal haar volledig trouw zijn en haar foto vaak bekijken. ik zal haar niet plotsklaps dumpen voor een geiler exemplaar van de binnendienst. ik zal haar niet publiekelijk bespotten en vernederen bij vrienden, om aan populariteit te winnen. ik zal haar ook geen bos rozen laten bezorgen, maar ze zelf meenemen.
als dit is wat jouw type vrouw wilt, dan getuigt het van arrogantie om het niet te willen bieden maar wel te willen scoren
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
  maandag 20 juni 2005 @ 08:55:55 #53
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_28080469
een echt leuke vrouw kan het geen fuck geen schelen of je geld hebt of niet

zie het dus maar als een handige schifting
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_28080518
de vlotte leaseboy was vroeger ook een arme student hoor! is erg verleiderlijk als je nu voor de verandering al die arrogante geldbeluste kutwijven die vroeger minachtend neerkeken op je sloeberigheid wel kunt krijgen door een spreekwoordelijk briefje van 100 euo voor hun neus te laten wapperen en na ze een paar keer gepaald te hebben de deur uit te werken met een excuusje over niet het gevoel hebben dat je echt bij elkaar past o.i.d. dat doe je dan 10 keer ofzo om te compenseren voor de jaren frust door afwijzing die je als student hebt moeten doorstaan.

de leaseboy is evolutionair de logische opvolger van de amateur-rokkenjager student.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_28080606
ik kan het verhaal bevestigen. mijn ex is destijds ook voor een leaseboy gegaan. inderdaad 30 (zij was 23). maar wat je ff vergeet is dat die gasten een slag in de rondte neuken en dat ze ook wel eens iemand bezwangeren. vrouwen gaan er inderdaad vol voor (pak, auto, geld), maar owee als ze een kind hebben. dan houden ze het.
maar goed, feit blijft dat vrouwen hier inderdaad voor gaan. het leven van de easy-living-boy spreekt velen aan en menig vrouw gaat op haar rug liggen hiervoor.

weet je wat nu het leuke is? ik leef nu ook zo'n leven. weliswaar zonder leasebak, maar wel met een inkomen 1,5-2x modaal en het is best leuk!
pi_28080621
quote:
op maandag 20 juni 2005 08:55 schreef ripley het volgende:
een echt leuke vrouw kan het geen fuck geen schelen of je geld hebt of niet

zie het dus maar als een handige schifting
hier ben ik het niet mee eens. vrouwen zeggen dat wel, maar worden wel in eerste instantie aangetrokken door een boy met mooie kleding, mooie auto, mooi huis. wat kost dat? juist veel geld. arme sloebers komen echt niet in the picture in eerste instantie.
  maandag 20 juni 2005 @ 09:13:54 #57
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_28080725
quote:
op maandag 20 juni 2005 09:07 schreef konniekipke het volgende:

[..]

hier ben ik het niet mee eens. vrouwen zeggen dat wel, maar worden wel in eerste instantie aangetrokken door een boy met mooie kleding, mooie auto, mooi huis. wat kost dat? juist veel geld. arme sloebers komen echt niet in the picture in eerste instantie.
ik vind het nogal irritant om dit beeld telkens opgedrongen te krijgen. natuurlijk zijn er vrouwen die kicken op mannen met veel geld en status, maar er zijn er ook zat die daar niet om geven.

mijn vorige vriend was autospuiter, mijn huidige heeft een leuke baan, maar verdient een stuk minder dan ik (en is ook 5 jaar jonger). so fucking what? ik heb zelf een uitstekende baan en kan prima voor mezelf zorgen. ik heb liever een leuke, lieve man die er voor me is dan een of andere patser met een grote bak.

tuurlijk willen vrouwen wel graag een man die er verder een beetje fatsoenlijk uitziet etc, liever geen dakloze bijvoorbeeld

maar goed, een student als chooselife heeft volgens mij qua kleding ed niet te klagen.
pi_28080750
quote:
die inhammen, dat protserige fossil-klokje, dat gebral over feestjes op bloomingdale. allemaal gebakken lucht.
aardig geschreven... had iets beter ge-enterd kunnen worden. maar leest opzich wel best weg.

btw, er is niets mis met fossil...
  maandag 20 juni 2005 @ 09:16:47 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28080762
quote:
vrouwen zeggen dat wel, maar worden wel in eerste instantie aangetrokken door een boy met mooie kleding, mooie auto, mooi huis. wat kost dat? juist veel geld. arme sloebers komen echt niet in the picture in eerste instantie.
dit geschetste beeld gaat voor mij absoluut niet op.
het boeit me niet of een man in een dure auto rijdt of op een bakfiets, of ie in een mooi huis woont of op een studentikoos flatje. zo kortzichtig zijn wij vrouwen nu ook weer niet .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 20 juni 2005 @ 09:24:30 #60
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28080882
quote:

[..]

ja meisjes van 18 misschien. ik geloof dat dat op een gegeven moment wel over gaat.
alsof mensen met geld zo veel byzonders te vertellen hebben
  maandag 20 juni 2005 @ 09:25:42 #61
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28080911
studenten die hierover jammeren zijn trouwens zielig. studenten hebben onwijs veel te besteden tegenwoordig. en belangrijker ze hebben ook veel vrije tijd
  maandag 20 juni 2005 @ 09:25:47 #62
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28080913
hahahaha.. het arme studentje.... jaloers op het geld van iemand die het dus blijkbaar beter heeft...

maar ik vond het leuk om te lezen....

* avotar is leaseboy...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 20 juni 2005 @ 09:27:50 #63
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28080949
quote:
op maandag 20 juni 2005 09:25 schreef avotar het volgende:
hahahaha.. het arme studentje.... jaloers op het geld van iemand die het dus blijkbaar beter heeft...

maar ik vond het leuk om te lezen....

* avotar is leaseboy...
een schoolvoorbeeld om niet jaloers op te worden
pi_28081039
gheheheheheheeheheheehehhehe
moet dit niet in klb? hij is jaloers en daar baalt hij van..
  maandag 20 juni 2005 @ 09:34:13 #65
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28081052
quote:
op maandag 20 juni 2005 09:33 schreef xichico het volgende:
gheheheheheheeheheheehehhehe
moet dit niet in klb? hij is jaloers en daar baalt hij van..
en columns schrijven kan hij ook al niet
  maandag 20 juni 2005 @ 09:35:11 #66
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_28081075
quote:

[..]

klopt volgens mij wel voor een (klein) deel vd. vrouwen.
je hebt er die zijn direct zwanger van de eerste keer met eerste kerel die niet moeilijk doet over iedere cent.

als je op de uni rondloopt erger je daar aan, nu speel je het spel zelf een beetje mee, who cares.
trouwens wel mooi hoe egalitair nl zo langzamerhand is .kom zelf uit locarno (ch) en daar rijdt iedere patser in een rs4/911/maserati ipv een leonnetje en hebben ze panerai of breguet horloges

[ Bericht 1% gewijzigd door Hyperdude op 20-06-2005 09:45:37 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 20 juni 2005 @ 09:36:30 #67
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28081099
quote:
op maandag 20 juni 2005 09:27 schreef frenkie het volgende:

[..]

een schoolvoorbeeld om niet jaloers op te worden
blijkbaar wel.....
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28081119
quote:
op maandag 20 juni 2005 09:24 schreef frenkie het volgende:

[..]

ja meisjes van 18 misschien. ik geloof dat dat op een gegeven moment wel over gaat.
nee, mensen met geld hebben niet iets bijzonders te vertellen. daarom bedoelt ts ook de oppervlakkigheid van veel vrouwen. het mooie is als je en veel geld hebt en veel te vertellen.
  maandag 20 juni 2005 @ 09:42:39 #69
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28081229
quote:
op maandag 20 juni 2005 09:37 schreef konniekipke het volgende:

[..]

nee, mensen met geld hebben niet iets bijzonders te vertellen. daarom bedoelt ts ook de oppervlakkigheid van veel vrouwen. het mooie is als je en veel geld hebt en veel te vertellen.
inderdaad er zijn ook mensen met geld die veel te vertellen hebben. net als dat er arme studenten zijn die niks te vertellen hebben. die alleen maar zeuren over hun goede smaak qua films en dvd's
pi_28081298
quote:
op maandag 20 juni 2005 09:42 schreef frenkie het volgende:

[..]

inderdaad er zijn ook mensen met geld die veel te vertellen hebben. net als dat er arme studenten zijn die niks te vertellen hebben. die alleen maar zeuren over hun goede smaak qua films en dvd's
ik hou van generaliseren.
  maandag 20 juni 2005 @ 09:49:11 #71
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28081361
quote:
op maandag 20 juni 2005 09:46 schreef konniekipke het volgende:
ik hou van generaliseren.
ik ook, maar ik deel liever in in vier groepen dan in twee
pi_28081903
whahahaha,

ts is eigenlijk maar een arme sloeber met een minderwaardigheids complex van heb ik jouw daar.
het is best wrang om vanaf de zijlijn naar het establishment te kijken hoe deze de krenten uit de pap pikt he
maar vergeet even niet dat het soort vrouwen dat valt voor deze leaseboy's gewoon kijkt naar de portemonnee van deze heren.
simpel rekensommetje...is hij in staat om mij te geven wat ik graag wil.
ik rijdt zelf al jaren een lease bak en heb een goede baan.
mijn vrouw zal ook vast wel een gedeelte financieele afwegingen gehad hebben voor ze besliste om haar huis te verkopen en samen met mij een huis te kopen.
voor mij gold precies het zelfde ...moest ik mijn huis wel verkopen en samen met haar een nieuw kopen....
de wereld draait nu eenmaal soepeler met poen...
maar een lease bak krijg je tegenwoordig echt niet zomaar meer...
een beetje werkgever krabt zich tegen woordig wel 5 keer achter zijn oren voor je een lease bak krijgt...en met de tegenwoordige schaarste op de arbeidsmarkt is er zo iemand anders gevonden voor jou functie als je echt een leeghoofd bent.
dus om dure pakken en brillejtes te kunnen kopen moeten de heren lease-boy's een goeie baan hebben.
en die goeie baan is schaars dus ze zullen heus wel iets goed doen om deze te verdienen.
je mag best jaloers zijn op deze heren ( ben ik af en toe ook wel eens) maar zie het nu maar meer als een stimulans om goed je best te doen op school...dan komt alles vanzelf wel goed
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_28082155
het enige waarin jij die sukkels overtreft is de grootte van je ego.
  maandag 20 juni 2005 @ 10:30:18 #74
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28082195
quote:
op maandag 20 juni 2005 10:16 schreef helldeskr het volgende:
whahahaha,

ts is eigenlijk maar een arme sloeber met een minderwaardigheids complex van heb ik jouw daar.
het is best wrang om vanaf de zijlijn naar het establishment te kijken hoe deze de krenten uit de pap pikt he
maar vergeet even niet dat het soort vrouwen dat valt voor deze leaseboy's gewoon kijkt naar de portemonnee van deze heren.
simpel rekensommetje...is hij in staat om mij te geven wat ik graag wil.
ik rijdt zelf al jaren een lease bak en heb een goede baan.
mijn vrouw zal ook vast wel een gedeelte financieele afwegingen gehad hebben voor ze besliste om haar huis te verkopen en samen met mij een huis te kopen.
voor mij gold precies het zelfde ...moest ik mijn huis wel verkopen en samen met haar een nieuw kopen....
de wereld draait nu eenmaal soepeler met poen...
maar een lease bak krijg je tegenwoordig echt niet zomaar meer...
een beetje werkgever krabt zich tegen woordig wel 5 keer achter zijn oren voor je een lease bak krijgt...en met de tegenwoordige schaarste op de arbeidsmarkt is er zo iemand anders gevonden voor jou functie als je echt een leeghoofd bent.
dus om dure pakken en brillejtes te kunnen kopen moeten de heren lease-boy's een goeie baan hebben.
en die goeie baan is schaars dus ze zullen heus wel iets goed doen om deze te verdienen.
je mag best jaloers zijn op deze heren ( ben ik af en toe ook wel eens) maar zie het nu maar meer als een stimulans om goed je best te doen op school...dan komt alles vanzelf wel goed
onzin. een leasebak heeft gewoon te maken met de functie die je krijgt. helddeskers hebben er geen nodig. vertegenwoordigers wel.
en salesfuncties staan er heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel open.
pi_28082299
valt me als eerst op dat een boel mensen er behoorlijk serieus op ingaan. treffend zeker?

vergeet niet dat 't maar een generaliserend stukje satire is. ben voor geen meter jaloers, ik dreun slechts op wat ik constateer op de huidige relatiemarkt.
pi_28082350
quote:
op maandag 20 juni 2005 09:37 schreef konniekipke het volgende:

[..]

jij begrijpt 't wel konnie.
  maandag 20 juni 2005 @ 10:36:45 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28082356
aha... dát is dus satire...
pi_28082373
quote:
op maandag 20 juni 2005 10:34 schreef chooselife het volgende:
valt me als eerst op dat een boel mensen er behoorlijk serieus op ingaan. treffend zeker?

vergeet niet dat 't maar een generaliserend stukje satire is. ben voor geen meter jaloers, ik dreun slechts op wat ik constateer op de huidige relatiemarkt.
met daarbij constant je eigen ego opkrikkend door te stellen dat je "zoveel" beter bent.
als je dan toch satire schrijft, moet je het niet zoveel op jezelf betrekken, je verwart het nu een beetje met arrogantie.
  maandag 20 juni 2005 @ 10:38:57 #79
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_28082396
quote:

je moet oudere vrouwen gaan daten met een goede baan, chooselife

dan heb je dat gezeik niet
pi_28082459
quote:
op maandag 20 juni 2005 10:38 schreef ripley het volgende:

[..]

nee, ik zit niet verlegen om veel geld ofzo. ik wil trouwens wel op vakantie.
  maandag 20 juni 2005 @ 10:41:34 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28082469
quote:
op maandag 20 juni 2005 10:38 schreef ripley het volgende:

checkt fotoboek van chooselife...

hi...
  maandag 20 juni 2005 @ 10:41:45 #82
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_28082472
quote:
dat protserige fossil-klokje
tot daar aan toe ging het goed...fossil is mooi...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  maandag 20 juni 2005 @ 10:41:45 #83
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28082473
quote:

dus we kunnen concluderen dat de meisjes jou niet zien zitten. en dat je daarna bent gaan nadenken
misschien moet je het meer bij jezelf zoeken
pi_28082518
quote:
op maandag 20 juni 2005 10:36 schreef copycat het volgende:
aha... dát is dus satire...
inderdaad, pur sang. ik laat mezelf zelfs niet ongeschonden. consequent he.
  maandag 20 juni 2005 @ 10:44:00 #85
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_28082535
quote:
op maandag 20 juni 2005 10:41 schreef copycat het volgende:

[..]

hi...
meid, dat kan ik inmiddels al wel dromen, zijn fotoboek

het is dat ik inmiddels al een erg leuk eigen jong ding heb....
  maandag 20 juni 2005 @ 10:44:11 #86
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28082540
als de mensen het maar niet te serieus gaan nemen. dan krijgen we straks topics als: ik ben nu leaseboy en doe alles wat daarbij hoort, maar de meisjes willen me nog steeds niet
pi_28082586
quote:
op maandag 20 juni 2005 09:24 schreef frenkie het volgende:

[..]

plus dat de dames die deze knakkers aantrekken meestal ook een zeer bedenkelijk niveau hebben. ik snap eigenlijk niet waarom ts zo graag iets met zo'n omhooggevallen teefje wil
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_28082597
quote:
op maandag 20 juni 2005 10:41 schreef copycat het volgende:

[..]

hi...
whehehehe hi!
pi_28082608
satire... yeah rigghhhtttt... (een hoop verborgen frustraties, ts)

altijd weer "grappig" om te lezen dat alle vrouwen "op status geilende sloeries" zijn
pi_28082653
quote:
op maandag 20 juni 2005 10:44 schreef ripley het volgende:

[..]

meid, dat kan ik inmiddels al wel dromen, zijn fotoboek

het is dat ik inmiddels al een erg leuk eigen jong ding heb....
hoi rippie
  maandag 20 juni 2005 @ 10:49:34 #91
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28082688
quote:
op maandag 20 juni 2005 10:45 schreef blokhut het volgende:

[..]

plus dat de dames die deze knakkers aantrekken meestal ook een zeer bedenkelijk niveau hebben. ik snap eigenlijk niet waarom ts zo graag iets met zo'n omhooggevallen teefje wil
mwoah ik ken een meisje die zeker in de smaak valt bij leaseboys.
en ze vindt mij ook leuk
pi_28082700
quote:
op maandag 20 juni 2005 10:46 schreef so_addictive het volgende:
satire... yeah rigghhhtttt... (een hoop verborgen frustraties, ts)
niet dan?

zijn frustraties verboden trouwens? waarom doet iedereen daar altijd zo moeilijk over.
pi_28082900
quote:
op maandag 20 juni 2005 10:46 schreef so_addictive het volgende:
altijd weer "grappig" om te lezen dat alle vrouwen "op status geilende sloeries" zijn
dan doet het minder zeer als vrouwen je niet willen.
Kortom, the usual.
pi_28082906
quote:

[..]

de wereld in een notedop
pi_28082999
quote:
op maandag 20 juni 2005 01:47 schreef xebrozius het volgende:

[..]

je bent iig net zo arrogant en pompeus als eens leaseboy. maar je maakt dat goed met je excuus "ik heb geen geld". zodra je geld zou hebben was je een van hen.
dit is 1 van de weinige keren dat ik het met xebrozius eens ben.
ts is gewoon een gewoon een beetje aan het janken omdat hij geen geld heeft en "zijn mogelijke toekomstige vriendinnen" voor zijn ogen weggesnaait worden.

ach ja, een leasebak is zeker fijn, heb dan wel geen leon meer maar dat was me eigen keuze, de ibiza fr rijd wat harden

They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
pi_28083285
quote:
op maandag 20 juni 2005 10:49 schreef frenkie het volgende:

[..]

mwoah ik ken een meisje die zeker in de smaak valt bij leaseboys.
en ze vindt mij ook leuk
zolang je me maar niet je best voor haar doet
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  maandag 20 juni 2005 @ 11:14:59 #97
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28083391

wat een problemen. je vergeet erbij te zeggen dat de vrouwen die hiervoor vallen meestal de voormalige breezahmeisjes zijn die net over hun breezahtijd heengegroeid zijn. of de secretaresses in spe. allebei groepen waar je toch niet zoveel te zoeken zou moeten hebben dacht ik zo.
Vampire Romance O+
pi_28083890
administratief medewerksters.
  maandag 20 juni 2005 @ 11:31:55 #99
42555 Tomek
Take on the world!
pi_28083896
he lummel, wat bazel je nou man.

hans teeuwen is cool, evenals pulp fiction
pi_28083946
quote:
op maandag 20 juni 2005 11:14 schreef mouseover het volgende:

wat een problemen. je vergeet erbij te zeggen dat de vrouwen die hiervoor vallen meestal de voormalige breezahmeisjes zijn die net over hun breezahtijd heengegroeid zijn. of de secretaresses in spe. allebei groepen waar je toch niet zoveel te zoeken zou moeten hebben dacht ik zo.
en nog later zijn dat "uitgeneukte, droge sherry-trutten"
  maandag 20 juni 2005 @ 11:35:43 #101
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28084008
quote:
op maandag 20 juni 2005 11:33 schreef so_addictive het volgende:

[..]

en nog later zijn dat "uitgeneukte, droge sherry-trutten"
hideous
Vampire Romance O+
  maandag 20 juni 2005 @ 11:37:57 #102
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_28084084
quote:
op maandag 20 juni 2005 11:31 schreef tomek:
hans teeuwen is cool
hans teeuwen zou eens een nieuwe show moeten maken. dat zou zijn coolness minimaal verdrievoudigen.
  maandag 20 juni 2005 @ 11:45:02 #103
50237 dribbel79
pi_28084316
quote:
op maandag 20 juni 2005 11:37 schreef broer het volgende:

[..]

hans teeuwen zou eens een nieuwe show moeten maken. dat zou zijn coolness minimaal verdrievoudigen.
of een show met nieuwe grappen en andere, nieuwe typetjes...
  maandag 20 juni 2005 @ 11:45:02 #104
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_28084317
quote:
op maandag 20 juni 2005 10:16 schreef helldeskr het volgende:
een simpel pensioenadviseurtje krijgt al een lekkere leasebak hoor.
net zoals een hypotheekadviseurtje etc. om nou te zeggen dat je daar jaren lang voor opgeleid bent is wmb onzin.

overigens snap ik die vrouwen best wel, veel willen gewoon wat zekerheid in het bestaan, simpel. op zo'n manier bereiken ze in ieder geval de financiele zekerheid, terwijl ze dat bij een studentje ook nog niet eens zeker weten.

maar de studenten hebben het idd zo slecht nog niet hoor, hehe. lekkere stufi, lekker loontje en leuke bijdrage van paps en mams doet veel goed. ruim geld te besteden behalve de laatste week meestal. nu dus.
  maandag 20 juni 2005 @ 11:49:39 #105
42555 Tomek
Take on the world!
pi_28084442
quote:
op maandag 20 juni 2005 11:37 schreef broer het volgende:

[..]

eens is, maar de link die ts legt tussen teeuwen en een 'leaseboy' slaat werkelijk nergens op....
  maandag 20 juni 2005 @ 11:50:36 #106
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_28084463
best een geinig verhaaltje. alleen dit gelooft niemand natuurlijk, dat is gewoon een wanhoopskreet:
quote:
die wijven die bij de leaseboy in de nieuwste nokia staan, zijn niet voor hem bestemd, maar voor mij. ze zijn van mijn leeftijd. ik ben naar alle waarschijnlijkheid (op de financien en materiele bezittingen na) volledig superieur aan het omschreven heerschap. ik zal zo'n dame koesteren en met alle egards behandelen. ik zal haar volledig trouw zijn en haar foto vaak bekijken. ik zal haar niet plotsklaps dumpen voor een geiler exemplaar van de binnendienst. ik zal haar niet publiekelijk bespotten en vernederen bij vrienden, om aan populariteit te winnen. ik zal haar ook geen bos rozen laten bezorgen, maar ze zelf meenemen.
voor de rest: blij dat ik me niet in dat wereldje beweeg, ik zou me helemaal kapotergeren. yup. yupyup. yup. yupperdeyup.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 20 juni 2005 @ 11:53:25 #107
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_28084552
quote:
op maandag 20 juni 2005 11:45 schreef dribbel79:
of een show met nieuwe grappen en andere, nieuwe typetjes...
het doet mij altijd deugd als mensen mijn opmerkingen nog eens dunnetjes overdoen.
pi_28084587
leuk geschreven
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  maandag 20 juni 2005 @ 11:58:41 #109
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_28084688
hoe schattig, nog zo naief en jong en vol idealen
nét alsof ik mezelf hoor praten toen ik 18 was.
ik wil jou nog wel eens horen over 10 jaar
pi_28084897
quote:
op maandag 20 juni 2005 10:30 schreef frenkie het volgende:

[..]

onzin. een leasebak heeft gewoon te maken met de functie die je krijgt. helddeskers hebben er geen nodig. vertegenwoordigers wel.
en salesfuncties staan er heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel open.
wie wil er tegenwoordig nog sales (buitendienst) doen. een product verkopen, de hele dag op de weg, koffie bij 20 tankstations, stress. nee, ik bedank voor de eer. het is leuk om 2 jaar te doen. heb zelf 4 maanden op de weg geleefd toen ik heel nederland door moest om ziekenhuizen te bezoeken. autorijden is leuk maar om 7.00 de weg op en om 19.30 thuis iedere avond is killing, en dan is het werk zelf niet eens zwaar.
  maandag 20 juni 2005 @ 12:16:14 #111
67978 HenryHill
pi_28085161
trouwens, zijn er meer mensen die overeenkomsten zien tussen de op en de film american psycho?
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 20 juni 2005 @ 12:19:52 #112
50237 dribbel79
pi_28085279
quote:
op maandag 20 juni 2005 11:53 schreef broer het volgende:

[..]

het doet mij altijd deugd als mensen mijn opmerkingen nog eens dunnetjes overdoen.
het doet mij altijd deugd als mensen mijn gedachten verwoorden voordat ik dat kan doen
pi_28085477
quote:
zal vertellen waarom. maar ook waarom -wij- beter zijn dan hen.

die vrouwen willen gewoon een vent met cash en statussymbolen. ze neuken dus eigenlijk tegen betaling, al dan niet in indirecte zin of uitbetaald in natura. plat gezegd ook wel hoeren.

de vlotte leaseboy heeft kane, tiesto, marco borsato, blof en acda en de munnik in de cd-wisselaar. wat een cd-collectie van iemand wel niet over zijn of haar persoonlijkheid kan vertellen. boekdelen. als ik een scharrel of ander tussendoortje heb, dan richt ik mijn blik meestal als eerst op de cd-collectie/boekenkast.

de geest en belevingswereld van de vlotte leaseboy zijn oppervlakkig en de algemene ontwikkeling is byzonder matig. dat zijn een aantal dingen die de net genoemde muziek in de wisselaar ons vertellen.

*lulverhaal over allerlei dingetjes die een 'leaseboy' zou moeten hebben en zou moeten doen *

die wijven die bij de leaseboy in de nieuwste nokia staan, zijn niet voor hem bestemd, maar voor mij. ze zijn van mijn leeftijd. ik ben naar alle waarschijnlijkheid (op de financien en materiele bezittingen na) volledig superieur aan het omschreven heerschap.

ik zal zo'n dame koesteren en met alle egards behandelen. ik zal haar volledig trouw zijn en haar foto vaak bekijken. ik zal haar niet plotsklaps dumpen voor een geiler exemplaar van de binnendienst. ik zal haar niet publiekelijk bespotten en vernederen bij vrienden, om aan populariteit te winnen. ik zal haar ook geen bos rozen laten bezorgen, maar ze zelf meenemen.
jij bent echt de meest belachelijke student die ik ooit ben tegengekomen
pi_28085555
ow ja en jij bent niet superieur, qua zelfvertrouwen lig je ver achter op hen en mentaal zie ik het met jou ook niet zo zitten je komt wat ziekelijk over met je generalisatie en je drang om de groep waar jij moeite mee hebt om mee te leven naar beneden te halen, om vervolgens net te doen alsof jij zoveel beter bent. meiden willen niet zo'n watje als jij
pi_28085725
volgens mij is hij een beetje jaloers op de "vlotte leaseboy" die wel centen, stabiliteit en bovendien een vriendin/vrouw heeft.
studenten altijd hetzelfde liedje...en maar zeiken dat ze geen geld hebben maar wel een aantal keer per week uitgaan met een paar balletjes en zich helemaal lam zuipen.

en welke meid/vrouw kiest er nu niet voor om in een erg klein ranzig studentenkamertje de liefde te bedrijven of romantisch met kaarslicht een filmpje te kijken op een zwart/wit tv.
meer dan 1 kaars past er niet in de kamer omdat dan alles vlam vat

jij studeerd toch ook om later veel geld te verdienen een mooi huis te kopen en een mooie auto onder je kont te hebben ????
beetje hypocriet of niet ???

en wat iemand voor een muziek luisterd of waar hij/zij op vakantie gaat boeit ook geen reet.

de arme student zal nooit een trend worden...moeilijk te beseffen voor jou maar het is de waarheid ( marco borsato )
  maandag 20 juni 2005 @ 12:37:13 #116
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28085798
ik ben na anderhalve alinea al afgehaakt. wat een zeldzaam zelfvoldaan blaatverhaal!

is het wel eens bij je opgekomen dat die dames je niet links laten liggen omdat je geen poen hebt, maar omdat je pompeus en flauw bent en iedere vorm van zelfkennis ontbeert? (als je bij je mindere kanten alleen "geldgebrek" aan kunt geven mis je toch een stukje zelfreflectie)

met één zinnetje uit je verhaal ben ik het in elk geval hardgrondig eens:
quote:
allemaal gebakken lucht.
succes met de studie verder!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 20 juni 2005 @ 12:47:01 #117
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28086099
quote:
op maandag 20 juni 2005 12:29 schreef #ANONIEM het volgende:
ow ja en jij bent niet superieur, qua zelfvertrouwen lig je ver achter op hen en mentaal zie ik het met jou ook niet zo zitten je komt wat ziekelijk over met je generalisatie en je drang om de groep waar jij moeite mee hebt om mee te leven naar beneden te halen, om vervolgens net te doen alsof jij zoveel beter bent. meiden willen niet zo'n watje als jij
hahahahaha
ik durf te verwedden dat de ts meer vrouwen heeft gehad dan jij..
een veelvoud ws
pi_28086163
quote:
op maandag 20 juni 2005 12:47 schreef frenkie het volgende:
hahahahaha
ik durf te verwedden dat de ts meer vrouwen heeft gehad dan jij..
een veelvoud ws
tuurlijk frenkie

maakt hem niet minder zielig whehe

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2005 12:49:08 ]
pi_28086267
ik zag net zijn fotoboek met foto, bedoel wel een goede jongen om te zien maar begrijp nu niet echt waarom hij nou zoveel meiden als mij zou hebben gekregen, alleen al dit topic geeft mij reden om te denken dat ik een stuk beter bij de meiden ben
  maandag 20 juni 2005 @ 12:51:51 #120
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28086280
quote:
op maandag 20 juni 2005 12:48 schreef #ANONIEM het volgende:
maakt hem niet minder zielig whehe
wel eens bedacht dat het vooral een vrouwenafzeik column is
stomme dozen die niet anders willen dan vastigheid, zekerheid en een beetje status..
over flatline leven gesproken
pi_28086461
quote:
op maandag 20 juni 2005 12:51 schreef frenkie het volgende:
stomme dozen die niet anders willen dan vastigheid, zekerheid en een beetje status..
ow in dat geval, dan accepteer ik het wel dat hij meer meiden heeft gehad dan mij en ik mag die meiden ook niet die op die rijke mannen vallen want ik ben ook maar een arme student.

toch wel een goed topic dan, en wat ik zei meende ik niet zo persoonlijk hoor
  maandag 20 juni 2005 @ 13:01:46 #122
121913 Exciter101
Not leaving in silence!!
pi_28086577
leuk om te lezen. proef wel een beetje jaloezie.....

maar, euh, ik ben een vlotte lease-dame. misschien wil je een date met mij?
Never want to come down, never want to put my feet back down on the ground.
  maandag 20 juni 2005 @ 13:19:19 #123
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28087047
quote:
op maandag 20 juni 2005 12:51 schreef frenkie het volgende:

[..]

hij weet dus ook dat het gewoon een bullshit verhaal is?
  maandag 20 juni 2005 @ 13:22:09 #124
31816 thumper
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
pi_28087122
ik snap eerlijk gezegd niet wat er mis is met deze dames

de door-jou-so-called-lease-boys hebben geen moeite de door jouw begeerde dames in te palmen, terwijl jij als student met de beste pick-up-line ter wereld blijkbaar nog geen kans maakt, dus volgens mij ben je gewoon jaloers...

dus of je maakt je studie af, en gaat vervolgens heel hard roepen dat geld, status, goede baan & macht jouw niks interesseert maar het wel rielekst vind dat de dames dan wél als vliegen op je afzwermen (voor het gemak vergetend dat dit juist komt door je zojuist verworven geld, status, goede baan ende macht), of je gaat op zoek naar een totaal ander type vrouw die wél bij je past.
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_28087800
wat is er mis met corneliani, tiesto, en hans teeuwen !
  maandag 20 juni 2005 @ 13:57:12 #126
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28088216
laten we even voor alle duidelijkheid neerzetten dat dé vrouw niet perse gaat voor
quote:
op maandag 20 juni 2005 13:22 schreef thumper het volgende:geld, status, goede baan ende macht
sneu toch dat mannen die geen vrouw kunnen krijgen het altijd gooien op dié zaken, terwijl ze misschien gewoon eens moeten kijken wat ze vérder missen (zelfkennis, levenservaring, humor en een goddelijk lichaam bijvoorbeeld )
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 20 juni 2005 @ 14:16:11 #127
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28088811
quote:
op maandag 20 juni 2005 13:57 schreef hik het volgende:
laten we even voor alle duidelijkheid neerzetten dat dé vrouw niet perse gaat voor
[..]

sneu toch dat mannen die geen vrouw kunnen krijgen het altijd gooien op dié zaken, terwijl ze misschien gewoon eens moeten kijken wat ze vérder missen (zelfkennis, levenservaring, humor en een goddelijk lichaam bijvoorbeeld )
je bent zelfvertrouwen vergeten.
  maandag 20 juni 2005 @ 14:20:50 #128
31816 thumper
pi_28088985
quote:
[..]

oh, maar dát hoor je mij ook niet zeggen, lief hikje ik doelde meer op het soort vrouw dat ts schijnbaar vruchteloos nastreeft.
ik weet uit eigen ervaring dat ik de allermooiste vrouwen niet versier door met geld, status, goede baan & macht te pronken, maar juist met humor, je sterk & zwak te kunnen (durven) opstellen, attent zijn, romantisch dineren, samen tonijnsalade klaarmaken, etc, the whole sh-bang dus
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  maandag 20 juni 2005 @ 14:44:26 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28089734
of je leest eerst even alles en ziet dan de reacties.

[ Bericht 75% gewijzigd door BE op 20-06-2005 14:49:56 ]
pi_28093041

[ Bericht 100% gewijzigd door Frenkie op 20-06-2005 16:34:34 (offtopic) ]
  maandag 20 juni 2005 @ 17:30:04 #131
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28094890
quote:
op maandag 20 juni 2005 14:20 schreef thumper het volgende:
oh, maar dát hoor je mij ook niet zeggen, lief hikje ik doelde meer op het soort vrouw dat ts schijnbaar vruchteloos nastreeft.
ik weet uit eigen ervaring dat ik de allermooiste vrouwen niet versier door met geld, status, goede baan & macht te pronken, maar juist met humor, je sterk & zwak te kunnen (durven) opstellen, attent zijn, romantisch dineren, samen tonijnsalade klaarmaken, etc, the whole sh-bang dus
getsie, tonijnsalade!
pi_28094925
wow..nog nooit zoveel onzin gelezen
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  maandag 20 juni 2005 @ 17:37:55 #133
106821 Shalbo
plaything
pi_28095098
volgens mij wil jij iets hebben wat je niet hebt en wat hij wel heeft

jaloezie ??
bitchy
And I was like "yeah...whatever..."
  maandag 20 juni 2005 @ 17:43:13 #134
31816 thumper
pi_28095222
quote:
op maandag 20 juni 2005 17:30 schreef hik het volgende:

[..]

getsie, tonijnsalade!
oh, héérlijk juist!

tip aan ts: als je op een mooie vrouw afstapt, en niet weet wat te zeggen, vraag haar dan: "zeg, weet jij misschien hoe ik het lekkerst een tonijnsalade kan klaarmaken?"

als ze geen antwoord teruggeeft heeft ze in de eerste plaats geen humor en valt ze bij voorbaat al af.
als ze wél antwoord geeft, en ook nog eens een lekkere tip voor je heeft, heb je in ieder geval gespreksstof genoeg
* thumper is er na langdurig subjectief onderzoek achtergekomen dat (op hik uitgezonderd) iedere mooie vrouw wel van tonijnsalade houdt
  maandag 20 juni 2005 @ 17:51:52 #135
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_28095423
quote:
op maandag 20 juni 2005 11:58 schreef aventura het volgende:
hoe schattig, nog zo naief en jong en vol idealen
nét alsof ik mezelf hoor praten toen ik 18 was.
ik wil jou nog wel eens horen over 10 jaar
jij wilde een lease-boy, of snap ik je dan verkeerd?

overigens is het wel zo dat vrouwen gemiddeld genomen status en geld (én een goede opleiding, daar zou ts dan wel mee moeten kunnen scoren) belangrijker vinden in een partner dan mannen dat vinden.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  maandag 20 juni 2005 @ 17:55:51 #136
31816 thumper
pi_28095529
quote:
op maandag 20 juni 2005 17:51 schreef frezer het volgende:

[..]

jij wilde een lease-boy, of snap ik je dan verkeerd?

overigens is het wel zo dat vrouwen gemiddeld genomen status en geld (én een goede opleiding, daar zou ts dan wel mee moeten kunnen scoren) belangrijker vinden in een partner dan mannen dat vinden.
yeah, de meeste mannen (waaronder * thumper ) willen hoofdzakelijk gewoon een princes in de keuken en een slet in bed
  maandag 20 juni 2005 @ 18:03:02 #137
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28095758
quote:
op maandag 20 juni 2005 17:43 schreef thumper het volgende:
oh, héérlijk juist!
met tonijn uit een blikkie zeker?

pi_28096422
quote:
[..]

je kunt moeilijk ontkennen dat het bij een groot deel erg zwaar meeteld...
Power perceived is power achieved.
  maandag 20 juni 2005 @ 18:43:31 #139
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_28096745
vermakelijk stukje tekst en heel herkenbaar, ware het niet dat ik in de andere wereld heb gezeten. arme student (ik dus) meets vlotte leasevrouw...ik kan je één advies geven, dit soort vrouwen wil je duidelijk niet. tenzij: "hoe oppervlakkiger, hoe beter", je lijfspreuk is
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_28096759
quote:
op maandag 20 juni 2005 12:16 schreef henryhill het volgende:
trouwens, zijn er meer mensen die overeenkomsten zien tussen de op en de film american psycho?
bateman is mijn held
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  maandag 20 juni 2005 @ 19:38:43 #141
67978 HenryHill
pi_28098301
quote:
op maandag 20 juni 2005 18:44 schreef intoxicated het volgende:

[..]

bateman is mijn held
"there is a moment of sheer panic when i realize that paul's apartment overlooks the park... and is obviously more expensive than mine."

dat soort quotes bedoel ik dus
  maandag 20 juni 2005 @ 19:45:43 #142
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_28098534
quote:
op maandag 20 juni 2005 18:43 schreef lenus het volgende:
vermakelijk stukje tekst en heel herkenbaar, ware het niet dat ik in de andere wereld heb gezeten. arme student (ik dus) meets vlotte leasevrouw...ik kan je één advies geven, dit soort vrouwen wil je duidelijk niet. tenzij: "hoe oppervlakkiger, hoe beter", je lijfspreuk is
ah, volgens mij staat hierboven ergens een post van je ex, opzoek naar een nieuwe scharrel!
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_28099697
quote:
op maandag 20 juni 2005 19:38 schreef henryhill het volgende:
[..]
"there is a moment of sheer panic when i realize that paul's apartment overlooks the park... and is obviously more expensive than mine."

dat soort quotes bedoel ik dus
'k vind de scène waarin ze businesscards vergelijken echt tè cool
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_28101714
quote:
op maandag 20 juni 2005 18:43 schreef lenus het volgende:
uiteraad is het herkenbaar, ik heb er lang genoeg op gelet. naast 't feit dat 't een sterk overdreven en generaliserend stukje is, zit er zeker een kern van waarheid in. kennelijk wordt het ook herkend door mensen, vandaar ook de soms wat geirriteerde reacties. de controverse.
pi_28101776
ik ben een leaseboy!

nou ja, potentieel op zijn minst...
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_28102183
quote:
op maandag 20 juni 2005 21:40 schreef -jay-20- het volgende:
ik ben een leaseboy!

nou ja, potentieel op zijn minst...
gezien je signature kom jij al niet in aanmerking voor het stereotyp wat ik omschrijf in de openingspost.
pi_28102342
quote:
op maandag 20 juni 2005 21:53 schreef chooselife het volgende:
gezien je signature kom jij al niet in aanmerking voor het stereotyp wat ik omschrijf in de openingspost.
dat komt omdat je teveel generaliseert, niet alles past in jouw hokje.
denk om eerlijk te zijn dat hij beter kan stellen of hij in jouw verhaal past aan de hand van dit topic dan jij kan doen aan de hand van slechts zijn signature
pi_28102483
quote:
op maandag 20 juni 2005 21:58 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

dat komt omdat je teveel generaliseert, niet alles past in jouw hokje.
denk om eerlijk te zijn dat hij beter kan stellen of hij in jouw verhaal past aan de hand van dit topic dan jij kan doen aan de hand van slechts zijn signature
generaliseren is heer-lijk.
  maandag 20 juni 2005 @ 23:22:33 #149
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_28105004
ik vind dat de ts een goed punt heeft. als de markt van 21-25 jarige studentes in de bloei van hun jonge leven wordt afgeroomd door de oudere zakken die een auto, een baan en een huis voor hun gaan invullen, dan is dat sneu.

want dan gaan ze kiezen voor zekerheid en niet voor persoonlijkheid. en vaak zijn het ook nog van die suflullende smoothtalkers. walgelijk! dat soort meiden moet gewoon alles van scratch zelf opbouwen en uitvinden, met arme kerkratten van studenten. en niet met gesettelde psycho's die even hun verloren jeugd gaan inhalen en levens overhoop smijten met hun gepats en gepoen.
pi_28105068
die jongens weten vaak precies wat die meiden willen horen (niet bewust), hebben ook de middelen, en vrouwen, naief als sommige zijn gaan daar vol voor
pi_28105162
great minds think alike?

btw, die prachtige signature van je heb ik zelfs in m'n verhaaltje verwerkt konnie. zie het nu pas.
  maandag 20 juni 2005 @ 23:41:15 #152
11102 knep
Mountainfreak
pi_28105486
veel mensen op de kast in dit topic .
pi_28105526
pfff als ik meisjes wil die daarop vallen dan leen ik mn pappas dinky toy wel elke dag ...
ik ben sowieso da bomb
  maandag 20 juni 2005 @ 23:54:13 #154
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_28105778
goed betoog

vooral toen de naam hans teeuwen viel... zou die man eigenlijk ook grappig kunnen zijn zonder maar weer steeds de "zwakkere groepen" als doel te gebruiken.
tiësto ook zo'n cliché artiest...
  dinsdag 21 juni 2005 @ 00:12:11 #155
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_28106158
quote:
op maandag 20 juni 2005 23:41 schreef knep het volgende:
veel mensen op de kast in dit topic .
dat valt me ook op.
ts is in iedergeval een meester in rellen
pi_28106467
quote:
op maandag 20 juni 2005 23:28 schreef chooselife het volgende:
great minds think alike?

btw, die prachtige signature van je heb ik zelfs in m'n verhaaltje verwerkt konnie. zie het nu pas.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 00:46:11 #157
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28106652
quote:
op maandag 20 juni 2005 02:06 schreef chooselife het volgende:

[..]

jij noemt de werkelijkheid al depressief?

die leuke dingen heb je alleen als je je leasebak opgeeft en de teugels van het materialistisch juk weet te doorsnijden... maar dan heb je weer een slechte baan en zit je er eigenlijk net zo bij als je begint in je verhaal

leer nou eerst maar ns dat je niet alle vrouwen tegelijk allemaal gelukkig kunt maken, en dat de meerderheid van vrouwen een verwerpelijke domme neukdoos is (zoals de mmerderheid van mannen ook totale klootzakken zijn) dus de moeite van het gelukkig maken niet waard en vind hierbij rust.....
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_28106760
quote:

voor een gedeelte werkt 't zeker zo.

het is de kunst om de lekkere vrouwen eruit te vissen die een andere schoonheid hebben.

liefde maakt blind.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 09:37:49 #159
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28109561
quote:
op maandag 20 juni 2005 18:32 schreef modwire het volgende:
je kunt moeilijk ontkennen dat het bij een groot deel erg zwaar meeteld...
niet bij mij, noch bij vriendinnen van mij.
maar het is maar net met wie je je omringt waarschijnlijk...
  dinsdag 21 juni 2005 @ 10:12:11 #160
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_28110258
het is een bepaald soort vrouw die op de leaseboy valt. en dat zijn juist de soort vrouwen waar je als student niet op zit te wachten. van die vrouwen die willen dat je vroeger thuiskomt van het uitgaan en die het niet op prijs stellen als je bepaalde ochtenden rot tot op het bot bent. het zijn ook de vrouwen die zich te goed/volwassen voelen voor studentikoze spelletjes waarbij de grootste troep wordt gemaakt maar waar je harder lacht dan ooit. zie jij dat soort studentes ooit mee doen met bierestafette's of brassen. nee want ze gedragen zich geforceerd volwassen en lopen liever rond alsof ze in een bank werken. niet iets wat past in je lang-leve-de-lol instelling die je nog even een paar jaar graag aanhoudt.

maargoed het eind van mn studie begint ook in zich t te komen. nog een half of een jaar en het zit erop voor me. tegen die tijd heb ik een leuke tijd gehad als student maar heb ik dat brassen enzo ook wel weer gezien. en wanneer ik dan een leuke baan vind (waar ik me absoluut geen zorgen om maak als ik de bladen in mijn sector zo eens bekijk de laatste tijd) dan kan ik ook lekker de leaseboy uit gaan hangen. er zal vast wel wat lolligs aan zijn. enige puntje is wel dat ik een wat breder ontwikkelde smaak heb dan je beschrijft maar dat moet vast geen probleem zijn. voor jou ook niet. als je tenminste een goed vak leert dan kun je er zelf een worden. tenzij je voor die tijd al een vriendin hebt die een stokje voor zoiets steekt.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 10:53:45 #161
31816 thumper
pi_28111288
psies! er is niks mis met een "lease-boy" zijn
maar gosh, wat háát ik die omschrijving

maar wat ts beschrijft is niet een leaseboy maar een player...
leaseboys zijn in mijn ogen gewoon ex-studenten die het gemaakt hebben
  dinsdag 21 juni 2005 @ 10:54:34 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28111301
quote:
op dinsdag 21 juni 2005 10:53 schreef thumper het volgende:

nou... als je het gemaakt hebt op het moment dat je een lease-auto hebt...
pi_28111334
hmm.

vlotte leaseboy ? eens even kijken of ik aan dat profiel voldoe.

lease auto ? check. al heel lang. is gewoon deel van mijn inkomsten, ik kan ook het bedrag laten uitkeren en bij mijn salaris op tellen. maar ik rij dan liever zo voordelig mogelijk een zo mooi mogelijke auto. prive heb ik overigens ook auto's (ernaast) gehad. dus daar gaat het niet om.

twee keer per jaar op vakantie ? welnee. wintersport ? ook niet. nee, een keer of wat op vakantie, maar eigenlijk meer als "breaks" en niet als echte vakantie. dus een weekje new york in april (check), een 10 daagse la/las vegas/san diego reis in september(check) en kerst in washington (check).

ik kan me best vinden in je verhaal, sterker nog: ik heb ook pakken van hugo boss en corneliani. daarbij haal ik mijn douche-gel uit londen (nouja, vanaf heathrow, lang leve molton brown). maar waar ik me nou niets bij voor kan stellen is dat elke dag scheren: want dat, echt, dat vind ik zo'n rotklus. dat zie je me dus echt niet doen.

oja, nog even over die brillen: ik heb een carrera bril, niet voor de mode, maar omdat ik anders niet fatsoenlijk de borden op de weg kan lezen. en daarbij heb ik geen carrera bril omdat 'ie "hip" zou zijn, maar omdat die nou eenmaal een stuk degelijker en steviger zijn dan een hans anders montuurtje van 10 euro.
pi_28111404
quote:
op dinsdag 21 juni 2005 10:56 schreef infantus het volgende:
hmm.

vlotte leaseboy ? eens even kijken of ik aan dat profiel voldoe.

lease auto ? check. al heel lang. is gewoon deel van mijn inkomsten, ik kan ook het bedrag laten uitkeren en bij mijn salaris op tellen. maar ik rij dan liever zo voordelig mogelijk een zo mooi mogelijke auto. prive heb ik overigens ook auto's (ernaast) gehad. dus daar gaat het niet om.

twee keer per jaar op vakantie ? welnee. wintersport ? ook niet. nee, een keer of wat op vakantie, maar eigenlijk meer als "breaks" en niet als echte vakantie. dus een weekje new york in april (check), een 10 daagse la/las vegas/san diego reis in september(check) en kerst in washington (check).

ik kan me best vinden in je verhaal, sterker nog: ik heb ook pakken van hugo boss en corneliani. daarbij haal ik mijn douche-gel uit londen (nouja, vanaf heathrow, lang leve molton brown). maar waar ik me nou niets bij voor kan stellen is dat elke dag scheren: want dat, echt, dat vind ik zo'n rotklus. dat zie je me dus echt niet doen.

oja, nog even over die brillen: ik heb een carrera bril, niet voor de mode, maar omdat ik anders niet fatsoenlijk de borden op de weg kan lezen. en daarbij heb ik geen carrera bril omdat 'ie "hip" zou zijn, maar omdat die nou eenmaal een stuk degelijker en steviger zijn dan een hans anders montuurtje van 10 euro.
als je nou nog vrijgezel was geweest, was je de ideale leaseboy.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 10:59:04 #165
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_28111414
quote:
op dinsdag 21 juni 2005 10:53 schreef thumper het volgende:

idd en voor die tijd kun je als student alles uitvreten waar die vrouwen die op leaseboys vallen zo'n hekel aan hebben
pi_28111612
leuk dat je een stukje over me hebt geschreven, alleen ga ik drie keer per jaar op wintersport en hou ik niet van de muziek die je noemt maar verder klopt het aardig. ik zie die gastjes zoals jij altijd al zo afgunstig kijken als ik langs rij en zij bij de bushalte staan. oja als 'bewijs' nog een foto van mijn leon. dan kun je als je op de achterbank van de bus gaat zitten, want daar zitten jullie paupers het liefst, nog eens zwaaien
pi_28111686
pfff, volvo seperates boys from men. een leaseman rijdt;

een v70r.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 11:11:45 #168
31816 thumper
pi_28111719
quote:
op dinsdag 21 juni 2005 10:54 schreef brighteyes het volgende:

[..]

nou... als je het gemaakt hebt op het moment dat je een lease-auto hebt...
lees nou eens goed...

ik zeg toch nergens dat je het gemaakt hebt als je een leaseauto hebt? ik zeg in één van mijn vorige posts dat je (gaan we weer) een "leaseboy" bent als je het gemaakt hebt, dwz. goede baan, flink salaris, mooi huis, etc.

-edit: * thumper is ook een leaseboy, maar rijdt wél in een ondergemiddelde leaseauto
  dinsdag 21 juni 2005 @ 11:11:47 #169
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28111721
quote:
op dinsdag 21 juni 2005 11:06 schreef kentaro het volgende:
alleen ga ik drie keer per jaar op wintersport
grote jongen
ik ga 18 weken per jaar
pi_28111749
quote:
op dinsdag 21 juni 2005 11:11 schreef frenkie het volgende:

[..]

grote jongen
ik ga 18 weken per jaar
ik ga op vakantie, jij gaat om te werken
  dinsdag 21 juni 2005 @ 11:14:20 #171
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28111790
quote:
op dinsdag 21 juni 2005 11:12 schreef kentaro het volgende:

[..]

ik ga op vakantie, jij gaat om te werken
de beleving is hetzelfde..
hoewel nee...
mijn beleving is heftiger
pi_28111854
quote:
op dinsdag 21 juni 2005 11:14 schreef frenkie het volgende:

[..]

de beleving is hetzelfde..
hoewel nee...
mijn beleving is heftiger
jij kan nog meer vrouwen neuken als skileraar. dat is het verschil..
pi_28111870
een echte leaseboy zet zijn lexus in de parkeergarage bij het marriot in amsterdam, loopt vervolgens naar het cooldown cafe alwaar hij 2 dozen flugel, 1 magnum fles moet en enkele lossen flessen moet besteld.

pi_28111925
quote:
op dinsdag 21 juni 2005 11:16 schreef infantus het volgende:
een echte leaseboy zet zijn lexus in de parkeergarage bij het marriot in amsterdam, loopt vervolgens naar het cooldown cafe alwaar hij 2 dozen flugel, 1 magnum fles moet en enkele lossen flessen moet besteld.

patser leaseboy
  dinsdag 21 juni 2005 @ 11:18:57 #175
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_28111943
if you can't beat them join them

t kost even geduld en wat studeerwerk. maar dan heb je ook wat lijkt me zo.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 11:18:58 #176
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28111944
quote:
op dinsdag 21 juni 2005 11:16 schreef konniekipke het volgende:

[..]

jij kan nog meer vrouwen neuken als skileraar. dat is het verschil..
ja ach, het klinkt vast stom. maar er komt een moment dat je de behoefte aan nog meer vrouwen neuken even niet meer hebt.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 11:20:35 #177
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_28111997
quote:

cooldown cafe, is dat niet een of andere skihut vol zatte arbeiders?

hoor jij als leaseboy niet in allerlei hippe clubs te staan?
  dinsdag 21 juni 2005 @ 11:20:36 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28111999
quote:
op dinsdag 21 juni 2005 11:18 schreef frenkie het volgende:
ja ach, het klinkt vast stom. maar er komt een moment dat je de behoefte aan nog meer vrouwen neuken even niet meer hebt.

frenkie! doe eens niet! niet meer blauw, en nu ook al dit soort enge dingen zeggen... gaat het wel helemaal goed met je?
pi_28112010
quote:
op dinsdag 21 juni 2005 11:18 schreef frenkie het volgende:

[..]

dat klinkt helemaal niet stom.

deze patser leaseboy (dat geneuzel over cooldown was niet uit de lucht gegrepen) neemt het er ook niet meer van zoals in het verleden. sterker nog, inmiddels staan er trouwplannen met de vriendin die ik al 3 jaar heb en rij ik niet meer in een pats-lease auto maar in een degelijke station. de hond en mijn zoontje moeten tenslotte ook de ruimte hebben
pi_28112080
quote:
op dinsdag 21 juni 2005 11:20 schreef infantus het volgende:

[..]

deze patser leaseboy (dat geneuzel over cooldown was niet uit de lucht gegrepen) neemt het er ook niet meer van zoals in het verleden. sterker nog, inmiddels staan er trouwplannen met de vriendin die ik al 3 jaar heb en rij ik niet meer in een pats-lease auto maar in een degelijke station. de hond en mijn zoontje moeten tenslotte ook de ruimte hebben
maar als ex-patser-leaseboy trouwt meneer wel in de us.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 11:23:08 #181
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28112096
quote:
op dinsdag 21 juni 2005 11:20 schreef brighteyes het volgende:

frenkie! doe eens niet! niet meer blauw, en nu ook al dit soort enge dingen zeggen... gaat het wel helemaal goed met je?
ik word kaal
nee hoor, alles is goed.. alleen neuken, is ja... ook alleen maar neuken
pi_28112127
quote:
op dinsdag 21 juni 2005 11:22 schreef konniekipke het volgende:

[..]

maar als ex-patser-leaseboy trouwt meneer wel in de us.
ja.

maar als ik nog een "echte" leaseboy was, zou ik het "ff snel" in vegas doen.

wij trouwen in san francisco, in het golden gate national park. dat is gewoon een kwestie van smaak, en heeft niets met het snelle leven van een leaseboy te maken.
pi_28112133
quote:
op dinsdag 21 juni 2005 11:23 schreef frenkie het volgende:

[..]

ik word kaal
nee hoor, alles is goed.. alleen neuken, is ja... ook alleen maar neuken
en neuken is best lekker.
pi_28112164
quote:
op dinsdag 21 juni 2005 11:24 schreef infantus het volgende:

[..]

ja.

maar als ik nog een "echte" leaseboy was, zou ik het "ff snel" in vegas doen.

wij trouwen in san francisco, in het golden gate national park. dat is gewoon een kwestie van smaak, en heeft niets met het snelle leven van een leaseboy te maken.

true.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 11:25:29 #185
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_28112169
quote:
op dinsdag 21 juni 2005 11:20 schreef infantus het volgende:

[..]

mooi creeert ruimte voor een nieuwe generatie leaseboys die nu nog studeren en zo arm als kerkratten zijn
pi_28112187
quote:
op dinsdag 21 juni 2005 11:20 schreef hexagon het volgende:

[..]

cooldown cafe, is dat niet een of andere skihut vol zatte arbeiders?

hoor jij als leaseboy niet in allerlei hippe clubs te staan?
mwah. het was in ieder geval ook een tent waarin je je als leaseboy redelijk decadent kon gedragen. hoe het inmiddels is weet ik niet meer

en hippe clubs, natuurlijk kwam ik daar ook. zelfs op hippe quote feestjes. maar de cooldown was toch iets aparts
pi_28112240
de eigenaar van sweeks die in de laatste quote staat kwam wekelijks in de cool. dus het waren niet louter loonslaven.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 11:34:03 #188
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28112464
quote:
op dinsdag 21 juni 2005 11:24 schreef konniekipke het volgende:
en neuken is best lekker.
dûh....
  dinsdag 21 juni 2005 @ 11:58:14 #189
83951 rashudo
project 2501
pi_28113242
waarom hou je je bezig met hoer-in-mantelpak types? zou het zijn omdat je diep in je hart ook een leasboy bent?
Their eyes opaque.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 13:02:17 #190
31816 thumper
pi_28115173
quote:
op dinsdag 21 juni 2005 11:58 schreef rashudo het volgende:
waarom hou je je bezig met hoer-in-mantelpak types? zou het zijn omdat je diep in je hart ook een leasboy bent?
ts is het nog niet, maar wil het volgens mij wel worden
oh, en hoer-in-mantelpak types zijn
  dinsdag 21 juni 2005 @ 13:23:08 #191
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_28115749
bah, wat een hypocriet gedoe. waarom zou je anders studeren? ik studeer om flink knaken te verdienen, een leuke bak te rijden en het er ruim van te kunnen nemen. in elk opzicht.

ik zou liever vandaag klaar zijn dan morgen trouwens. eindelijk de echte maatschappij in. daarom werk ik nu ook al zoveel denk ik.

ook omdat ik veel geld nodig heb, ik moet me natuurlijk wel een beetje voordoen als een leasyboy.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 22:33:02 #192
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_28116877
hey dames ik heb ook geen cent te makken maar wel een fotoboek hoor
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_28120613
quote:
op dinsdag 21 juni 2005 11:06 schreef kentaro het volgende:
leuk dat je een stukje over me hebt geschreven, alleen ga ik drie keer per jaar op wintersport en hou ik niet van de muziek die je noemt maar verder klopt het aardig. ik zie die gastjes zoals jij altijd al zo afgunstig kijken als ik langs rij en zij bij de bushalte staan. oja als 'bewijs' nog een foto van mijn leon. dan kun je als je op de achterbank van de bus gaat zitten, want daar zitten jullie paupers het liefst, nog eens zwaaien [afbeelding]
ik ben het ov-stadium al een tijdje gepasseerd. ik heb fijn een eigen auto. een voormalig status heb 't wel redelijk voor elkaar als studentje. ik benijd jou en de andere leaseboys verder op geen enkel vlak, geen seconde. oppervlakkige en voorspelbare types.
pi_28120648
quote:
op dinsdag 21 juni 2005 11:10 schreef konniekipke het volgende:
pfff, volvo seperates boys from men. een leaseman rijdt;
[afbeelding]
een v70r.
geniale auto's. ik zit op een leuke t5 te loeren momenteel. als tijdelijk speelgoedje.
  woensdag 22 juni 2005 @ 19:07:36 #195
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_28141104
seat leon is met een beetje werk ook een puik bakkie anders
  vrijdag 24 juni 2005 @ 08:58:04 #196
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28184210
quote:
op woensdag 22 juni 2005 00:15 schreef chooselife het volgende:

[..]

ik ben het ov-stadium al een tijdje gepasseerd. ik heb fijn een eigen auto. een voormalig status heb 't wel redelijk voor elkaar als studentje. ik benijd jou en de andere leaseboys verder op geen enkel vlak, geen seconde. oppervlakkige en voorspelbare types.
maar in dit weer wel lekker met climat control..
pi_28192590
leuk stukkie, maar volgends mij hebben die leaseboys het best goed voor elkaar hoor meneer is gewoon een beetje jaloers anders zou ie er niet zo lang over door blijven zeveren
pi_39743491
je zoekt meerdere van die vrouwen en trouwt als je een jaar of 30 bent met een super traditioneel wijf die niet al te snugger is zodat je die zelfde wijven kan blijven neuken
pi_39743495
quote:

God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_39743550
quote:
op woensdag 22 juni 2005 00:15 schreef chooselife het volgende:

[..]
ik benijd jou en de andere leaseboys verder op geen enkel vlak, geen seconde.
je stukje doet anders vermoeden
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 12 juli 2006 @ 06:46:13 #201
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39743580
ik dacht aan een nieuwe hippe naam voor een gigolo toen ik de tt zag.

dan blijkt het dus te gaan over een ordinair studentenleventje.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 12 juli 2006 @ 07:59:24 #202
114862 utvoske
Laat de dag maar komen....
pi_39743813
1. ga collums schrijven
2. ruik ik hier een klein beetje jaloezie?
3. de leaseboy trouwt zo'n 'hoertje' ze wordt zwanger, komt 50 kilo aan. en dan benijd ik jou die op zin keus zorgvuldiger heeft gemaakt.
4. mijn leon is alweer ingeruild voor een focus, kun je je post nog ff editten?
  woensdag 12 juli 2006 @ 08:48:33 #203
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_39744268
kut kick
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_39744858
quote:

ik constateer dat dames van mijn leeftijd vaak voor een kerel met poen, een maatpak, penthouse en een mooie (lease)auto kiezen.
alhoewel ik een goeie baan heb, een paar centen overhoud per maand en een kleine bolhoed als auto heb (eigendom, geen lease) vindt mijn vriendin geld en status totaal niet interessant.
quote:
wat een cd-collectie van iemand wel niet over zijn of haar persoonlijkheid kan vertellen.
wat heeft die van mij een pech met mijn collectie osdorp posse en opgezwolle
quote:
die wijven die bij de leaseboy in de nieuwste nokia staan, zijn niet voor hem bestemd, maar voor mij.
je bent gewoon jaloers dus?

zo, dat was pas een kut kick!
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  woensdag 12 juli 2006 @ 09:34:39 #205
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_39745003
o wat een afgunst en zelfs jaloezie... ook nog eens de mannen aanvallen ipv de vrouwen
die kiezen voor een btje meer luxe... het is toch altijd zo geweest dat mensen met meer geld
meer vrouwen kunnen krijgen? criminelen hebben toch ook vaak lekkere wijven? ongeacht hun
beperkte sociale capiciteiten... ligt dit dan niet aan die geldbeluste wijven? (en wil je die echt
hebben, nou van mij mag je ze allemaal hebben)...

en ja, ik heb van m'n 19e t/m m'n 22ste in een leasewagen rondgereden... omdat ik het nodig
had voor m'n werk (werd gedetacheerd), en niet omdat ik nutteloos of sociaal incapabel was,
maar omdat ik bewezen had verstand van zaken te hebben, certificaten behaald in veel minder
tijd waarin 30 en 40 jarige leeftijdsgenoten deze haalden... cerificaten die samen een gradatie
van hbo hebben op internationaal niveau, en in mijn vakgebied gewild zijn...

later heb ik besloten het rustiger aan te doen en heb nu een vaste baan als systeembeheerder
zonder auto van de zaak en woon 5 minuten van m'n werk...

het is maar net welk pad je kiest... en als je echt een leuke gozert bent, zal ook jij geen problemen
hebben met het krijgen van een leuk wijffie... ik heb zat vrienden die niets te makken hebben en
echt een mooi leuk meissie hebben in een relatie waar geen millionair tussen kan komen...

zoek het dus lekker bij jezelf, en laat die afgunst en jaloezie ff achterwege wil je? ook voor
je eigen bestwil, want een ontevreden afgunstig mannetje is natuurlijk veel minder aantrekkelijk
dan een jongen die gewoon z'n ding doet en tevreden is met wat hij heeft...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  woensdag 12 juli 2006 @ 09:47:04 #206
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_39745241
hey ,bestaat die topic ook nog?
  woensdag 12 juli 2006 @ 09:57:28 #207
50237 dribbel79
pi_39745468
ja, hehe...toch weer ff de op gelezen, blijft vermakelijke kost...op dat fossil gedoe na...
pi_39747384
quote:
zal vertellen waarom. maar ook waarom -wij- beter zijn dan hen.

okaj nu ga ik leze
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_39748961
jaloezie
jaloezie is het gevoel dat iemand anders aandacht van je vriend(in) krijgt, terwijl jij die wilt hebben. dit gevoel komt vaak voort uit onzekerheid.

als je jaloers bent, heb je de neiging de ander steeds in de gaten te houden en aan je te binden. als hij of zij met een ander praat, ga je er bijvoorbeeld even naar toe. dat kan voor je partner zo benauwend zijn, dat de relatie hierop stukloopt.

wat kun je er tegen doen?
als je merkt dat je zonder goede reden jaloers bent, kun je twee dingen doen:
1. probeer zelfvertrouwen te ontwikkelen. jaloezie komt meestal voort uit onzekerheid. je kunt gewoon niet geloven dat jouw vriend(in) jou verkiest boven al die andere leuke jongens en meisjes. schrijf daarom bijvoorbeeld elke dag één reden op waarom jij een leuke vriend(in) bent. lees deze lijst regelmatig door en zorg dat je steeds nieuwe dingen blijft toevoegen.
2. is er op zich geen reden om aan de liefde en toewijding van je vriend(in) te twijfelen, reageer je jaloezie dan niet af op de ander. probeer niet het gedrag van je lover te wijzigen, maar realiseer je dat er bij jezelf iets moet veranderen. praat over je onzekerheid. je lover kan je dan bevestigen en laten merken dat je speciaal bent. als je je jaloersheid uitleeft door beschuldigingen te uiten terwijl de ander niets verkeerd doet, dan zal je lover afstand nemen en wordt wat je vreest werkelijkheid.

ben gewoon blij met wat je hebt in plaats van op andere te letten en de grond in te boren.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_39749209
och, over het type vrouwen dat jij nu niet kunt krijgen omdat ze voor de leaseboys vallen kun je ook hele verhalen schrijven. alleen al het feit dat jij voor zulke vrouwen kennelijk niet de neus ophaalt en baalt dat je ze, door de leaseboys, niet kunt krijgen, laat al zien dat je inderdaad zelf net zo'n type bent, alleen dan voor nu nog even zonder geld. over een paar jaar, als je werkt, kun je meespelen met de grote jongens. komt helemaal goed
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:22:19 #211
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39749349
ik was een vlotte leasevrouw...en schaam me tot op de dag van vandaag dat ik mezelf zo heb verloochend.

overigens was ik wel een vlotte leasevrouw met een meer dan uitstekende muzieksmaak..maar dat is dan ook het enige verschil.
tegenwoordig kan ik meer bewondering opbrengen voor een knappe nerd op een paar vale slippers, met een overtuigend realistisch wereldbeeld. (mits zijn muziek keuze snor zit )
en omring ik me met helemaal niemand...want eigenlijk zijn toch wel heel veel mensen vreselijk kut.
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:23:32 #212
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39749384
oh en mensen die ts verdenken van afgunst, hebben het niet helemaal begrepen.

maar dat zei ik eigenlijk al in voorgaand repliek..heel veel mensen zijn kut, of willen heel graag kut worden
  FOK!fotograaf woensdag 12 juli 2006 @ 12:25:55 #213
13368 NiGeLaToR
pi_39749457
quote:
op woensdag 12 juli 2006 12:08 schreef partyyboyy het volgende:
jaloezie
jaloezie is het gevoel dat iemand anders aandacht van je vriend(in) krijgt, terwijl jij die wilt hebben. dit gevoel komt vaak voort uit onzekerheid.

als je jaloers bent, heb je de neiging de ander steeds in de gaten te houden en aan je te binden. als hij of zij met een ander praat, ga je er bijvoorbeeld even naar toe. dat kan voor je partner zo benauwend zijn, dat de relatie hierop stukloopt.

wat kun je er tegen doen?
als je merkt dat je zonder goede reden jaloers bent, kun je twee dingen doen:
1. probeer zelfvertrouwen te ontwikkelen. jaloezie komt meestal voort uit onzekerheid. je kunt gewoon niet geloven dat jouw vriend(in) jou verkiest boven al die andere leuke jongens en meisjes. schrijf daarom bijvoorbeeld elke dag één reden op waarom jij een leuke vriend(in) bent. lees deze lijst regelmatig door en zorg dat je steeds nieuwe dingen blijft toevoegen.
2. is er op zich geen reden om aan de liefde en toewijding van je vriend(in) te twijfelen, reageer je jaloezie dan niet af op de ander. probeer niet het gedrag van je lover te wijzigen, maar realiseer je dat er bij jezelf iets moet veranderen. praat over je onzekerheid. je lover kan je dan bevestigen en laten merken dat je speciaal bent. als je je jaloersheid uitleeft door beschuldigingen te uiten terwijl de ander niets verkeerd doet, dan zal je lover afstand nemen en wordt wat je vreest werkelijkheid.

ben gewoon blij met wat je hebt in plaats van op andere te letten en de grond in te boren.
overigens ligt het probleem niet bij de leaseboy's, zoals de ts ze omschrijft, maar juist bij de dames in kwestie. de leaseboys vertonen gedrag wat beloond wordt, zodat ze erin zullen blijven hangen. tis 'n trucje van de hond met 't koekje natuurlijk.

dat jij vervolgens op een enigszins jaloerse toon kenbaar maakt dat die vrouwen jou toebehoren maak je mijn insziens een grove denkfout. die meiden wil je namelijk helemaal niet, die verwachten namelijk van je dat je alles betaald, zo'n penisverlenger rijd en dat je zeep duurder is dan jouw huidige weekbudget (althans, dat maak ik op uit je openingspost ).
jij zoekt een vrouw die je waardeert om wie je bent en niet om de persoon die je nastreeft (die stoere hugo uit zo'n glossyblad). laat de bumperklevende leaseboy's lekker hun kunstje doen voor de dames die ze daarvoor belonen, zoek jij gewoon een eigen geschikte partner.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
op woensdag 12 juli 2006 12:23 schreef she het volgende:
oh en mensen die ts verdenken van afgunst, hebben het niet helemaal begrepen.

maar dat zei ik eigenlijk al in voorgaand repliek..heel veel mensen zijn kut, of willen heel graag kut worden
nou, de ts straalt wel een bepaalde elitairiteit uit boven het typetje leaseboy, maar moet tot zijn eigen verdriet toegeven dat hij niet het effect bereikt wat die lui wel bereiken. dat we die zogenaamde merkbewuste leaseboys als 'kut' bestempelen doet niets af aan het feit dat de ts de vrouwen die voor leaseboys gaan wel aan z'n zijde wil zien... terwijl ik denk dat die leaseboys juist die ingredienten verzameld hebben die deze dames waarderen. tegenstrijdigheidje, kip en ei enzo
pi_39749588
ik heb nou nog nergens in zijn verhaal kunnen lezen waarom hij beter is voor de vrouwen dan een leaseboy. de hele essentie waar je verhaal om zou moeten gaan komt er niet in terug.

en daarbij geef je af op leaseboys terwijl het eigenlijk de vrouwen zijn die eerder voor hun kiezen dan voor studenten. dan doen de leaseboys toch weinig fout
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:33:08 #215
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_39749678
tja waar de mond van vol=
ook wel je wil maar al te graag zelf een lease bak en geld om ook eens wat te kunnen doen met je leven. maar als je klaar bent met studeren dan ga je het zelfde doen als de leaseboy
tot die tijd sterkte en na die tijd condooms he!
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
  FOK!fotograaf woensdag 12 juli 2006 @ 12:56:45 #216
13368 NiGeLaToR
pi_39750361
quote:
op woensdag 12 juli 2006 12:30 schreef staticdata het volgende:
ik heb nou nog nergens in zijn verhaal kunnen lezen waarom hij beter is voor de vrouwen dan een leaseboy. de hele essentie waar je verhaal om zou moeten gaan komt er niet in terug.
omdat hij oprechte liefde kan geven en de dames lief zal hebben om wat ze zijn enzo.
denk dat er genoeg vrouwen zijn waarbij het innerlijk belangrijker is dan het uiterlijk. alleen heb ik het gevoel dat nou net niet die meisjes zijn die aan de armen van leaseboy's hangen
quote:
en daarbij geef je af op leaseboys terwijl het eigenlijk de vrouwen zijn die eerder voor hun kiezen dan voor studenten. dan doen de leaseboys toch weinig fout
das ook exact mijn punt
leaseboy of niet, 't blijven mannen
pi_39756233
ha, net nog even de op gelezen. mooi verhaal. veel punten van herkenning .
pi_39757145
best een grappig stuk, leuk geschreven, maar wel erg " hokjesdenken" hoor..
paar jaar en dan ben je afgestudeerd en zit je ook met je ass in een leasebak.. :-)

ik heb vele mannelijke leaseboy-collega's en die komen over het algemeen (bijna)niet met studentenvrouwtjes aanzetten hoor, valt mij op... er zijn een groep mensen die nooit met hun vriendin komen en er altijd een beetje ondergeschikt over praten(enige recht is het aanrecht,dat idee :-s), een groep met gewoon vlotte, leuke ook werkende vriendinnen en een paar met vriendinnen die ook daadwerkelijk aan carriere doen...

beter je best doen dus... zat studerende vrouwen nog voor je over...!
------------
ps: haha trouwens, schrijf ook eens een stukje over de vrouwelijke variant van de lease-boy?? en wat voor man hoort daar dan bij??
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:34:53 #219
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_39758312
quote:
[b]op woensdag 12 juli 2006 16:01
ps: haha trouwens, schrijf ook eens een stukje over de vrouwelijke variant van de lease-boy?? en wat voor man hoort daar dan bij??
inderdaad, 'k wil nog voor me 30ste met een rijke leasesnol trouwen.
kan ik met haar materiaal de leaseboy gaan uithangen die ook nog wat te vertellen heeft
Je leeft maar één keer...
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:44:23 #220
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_39758601
quote:
op maandag 20 juni 2005 01:34 schreef chooselife het volgende:als ik een scharrel of ander tussendoortje heb, dan richt ik mijn blik meestal als eerst op de cd-collectie/boekenkast
mmmh....tegen de tijd dat je je oog op de cd-collectie/boekenkast van je scharrel/tussendoortje kunt laten vallen is de veroveringsfase al achter de rug. je hébt haar dan al versierd, immers. je hebt je keuze voor haar al gemaakt. en dat heb je op minstens net zo'n oppervlakkige gronden gedaan als het type vrouw dat je in je vlot te lezen, maar totaal de-plank-mislaande-stukje tot op het bot probeert af te breken. dacht ik zo. bovendien toon je in het hele stuk niet aan waarom je jezélf beter acht voor een vrouw dan je schrikbeeld, de leaseboy. dat is hier al vaker opgemerkt.

personen beoordelen op hun boekenkast en cd-collectie…hoe schokkend oppervlakkig is dat wel niet?
quote:
. ...de geest en belevingswereld van de vlotte leaseboy zijn oppervlakkig en de algemene ontwikkeling is byzonder matig. dat zijn een aantal dingen die de net genoemde muziek in de wisselaar ons vertellen.
wie iemand op basis van muziekkeuze in hokjes weet te plaatsen en tegelijkertijd een correlatie aanbrengt tussen die keuze en de mate van algemene ontwikkeling van de betreffende persoon beschikt in ieder geval zélf niet over al te veel hersencellen. volgens mij hebben we hier een tweede bewijs van je eigen oppervlakkigheid.

probeer mensen eens als individuen te beschouwen. zou best nog eens tot verlichtende inzichten kunnen leiden. iemand met zo'n beperkte geest als jij vind ik per definitie al onaantrekkelijk. zouden die vrouwen misschien ook zo denken? zijn ze dan toch allemaal veel slimmer dan jij denkt?

gelukkig ben ik geen vrouw .
Een pauw is een kip die in bloei staat
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:56:14 #221
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_39758974
quote:
probeer mensen eens als individuen te beschouwen.
door te oordelen wat een individu er voor een boeken, cd en film collectie op na houdt, ben je zeker niet generaliserend bezig. je oordeelt immers over één persoon op basis van jouw persoonlijke smaak. dat ts in dit geval bijvoorbeeld bepaalde conclusies aan tiësto verbindt is zijn mening. en dat hij op basis daarvan mensen goed of afkeurt is zijn goed recht.
quote:
personen beoordelen op hun boekenkast en cd-collectie…hoe schokkend oppervlakkig is dat wel niet?
bovendien kun je voor jezelf een redelijk beeld schetsen wat diegene interesseert, kijkt en luistert als je eens een kijke op de boekenplank neemt, en zodoende kijken of hij/zij op dat gebied bij jou past. om op basis daarvan iemand volledig af te schrijven en meteen bepaalde vaardigheden en gebreken toe te dichten is wel weer oppervlakkig inderdaad.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:13:55 #222
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39759457
quote:
op woensdag 12 juli 2006 16:44 schreef hihat het volgende:

[..]

mmmh....tegen de tijd dat je je oog op de cd-collectie/boekenkast van je scharrel/tussendoortje kunt laten vallen is de veroveringsfase al achter de rug. je hébt haar dan al versierd, immers. je hebt je keuze voor haar al gemaakt. en dat heb je op minstens net zo'n oppervlakkige gronden gedaan als het type vrouw dat je in je vlot te lezen, maar totaal de-plank-mislaande-stukje tot op het bot probeert af te breken. dacht ik zo. bovendien toon je in het hele stuk niet aan waarom je jezélf beter acht voor een vrouw dan je schrikbeeld, de leaseboy. dat is hier al vaker opgemerkt.

[..]

wie iemand op basis van muziekkeuze in hokjes weet te plaatsen en tegelijkertijd een correlatie aanbrengt tussen die keuze en de mate van algemene ontwikkeling van de betreffende persoon beschikt in ieder geval zélf niet over al te veel hersencellen. volgens mij hebben we hier een tweede bewijs van je eigen oppervlakkigheid.

probeer mensen eens als individuen te beschouwen. zou best nog eens tot verlichtende inzichten kunnen leiden. iemand met zo'n beperkte geest als jij vind ik per definitie al onaantrekkelijk. zouden die vrouwen misschien ook zo denken? zijn ze dan toch allemaal veel slimmer dan jij denkt?

gelukkig ben ik geen vrouw .
het is helemaal niet oppervlakkkig iemand te beoordelen op leesvoer en muziek. immers, de input die iemand tot zich neemt, bepaalt ook wat er uiteindelijk uit gaat.
pi_39759683
quote:
op woensdag 12 juli 2006 12:22 schreef she het volgende:
ik was een vlotte leasevrouw...en schaam me tot op de dag van vandaag dat ik mezelf zo heb verloochend.

overigens was ik wel een vlotte leasevrouw met een meer dan uitstekende muzieksmaak..maar dat is dan ook het enige verschil.
tegenwoordig kan ik meer bewondering opbrengen voor een knappe nerd op een paar vale slippers, met een overtuigend realistisch wereldbeeld. (mits zijn muziek keuze snor zit )
en omring ik me met helemaal niemand...want eigenlijk zijn toch wel heel veel mensen vreselijk kut.
jij lijkt mij idd een goed voorbeeld van een leasevrouw (niet slecht bedoeld) alleen slaat de term leaseman/vrouw nergens op, succesvolle mensen meer.
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:29:17 #224
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39759893
quote:
op woensdag 12 juli 2006 17:21 schreef xichico het volgende:

[..]

jij lijkt mij idd een goed voorbeeld van een leasevrouw (niet slecht bedoeld) alleen slaat de term leaseman/vrouw nergens op, succesvolle mensen meer.
is succes af te meten aan de auto die je hebt en de kleding die je draagt?

nou, dan ben ik blij dat ik inmiddels verre van succesvol ben. het is de meest oppervlakkige en nietszeggende maatstaf die ik ken. beetje hypocriet, aangezien ik er zelf heilig in geloofde...maar voor geen goud dat ik mezelf (en anderen ) ooit nog zo zal belazeren.
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:30:12 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39759918
quote:
op woensdag 12 juli 2006 17:29 schreef she het volgende:

[..]

nou, dan ben ik blij dat ik inmiddels verre van succesvol ben. het is de meest oppervlakkige en nietszeggende maatstaf die ik ken. beetje hypocriet, aangezien ik er zelf heilig in geloofde...maar voor geen goud dat ik mezelf (en anderen ) ooit nog zo zal belazeren.
hoe is voor jou die ommekeer gekomen, she?
pi_39760046
beetje laat maar toch:

applaus voor op
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:35:39 #227
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39760085
ehm...een burnout, toegeven aan mezelf dat ik niet echt deed waar ik achterstond...en een 10jarig spoor van vernieling en ellende.

maar ik had wel mooie auto's ! en mijn maatpakken stonden me fantastisch ..

en eer aan wie ere toekomt..iemand tegenkomen die je juist ok vind als je niet de hotshot uithangt, duwt me natuurlijk ook de enige juiste richting op.

misschien werkt het voor andere mensen prima hoor..maar ik werd er doodongelukkig van ( en heb een heeele hoge prijs ervoor betaald..en still paying )
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:36:42 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39760123

sterke vrouw!
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:41:51 #229
150573 ToBeOrNotToBe
That's the question
pi_39760277
wat bedoel je met een hoge prijs she?

lichamelijk?
geestelijk?
financieel?

of alle 3?

by the way.... shapoo voor je moed
pi_39760310
quote:
op woensdag 12 juli 2006 17:35 schreef she het volgende:
ehm...een burnout, toegeven aan mezelf dat ik niet echt deed waar ik achterstond...en een 10jarig spoor van vernieling en ellende.

maar ik had wel mooie auto's ! en mijn maatpakken stonden me fantastisch ..

en eer aan wie ere toekomt..iemand tegenkomen die je juist ok vind als je niet de hotshot uithangt, duwt me natuurlijk ook de enige juiste richting op.

misschien werkt het voor andere mensen prima hoor..maar ik werd er doodongelukkig van ( en heb een heeele hoge prijs ervoor betaald..en still paying )
goedzo meisje!
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:47:16 #231
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_39760415
hm interessant topic..ik ben uitgenodigd om te komen praten over een consultancy functie..lease-auto, pakje aan, op naar de klant, goed salaris..maar: minder dan 40 uur niet bespreekbaar. ik heb altijd creatieve banen gehad. heel leuk maar ik zit qua salaris echt tegen de limiet voor wat ik doe. ik zie de eurotekens al voor me, maar ik ben opeens bang dat ik dan ook een 'vlotte leasegirl' wordt die op feestjes alleen maar over bonussen kan praten. en dat wil ik echt niet, zo ben ik niet. misschien is het toch niks voor mij, zo'n 'carriere'.
pi_39760750
21. vrouw. studerend.

vriend: woont bij ouders. draagt sutherlandbroeken van sting a 35 euro. nagenoeg altijd blut. enige meubelstukken zijn bed en stoel (en een brak kastje). auto, een toyota van een jaar of 12. bijbaantje: winkelvulling.

zal ik de enige in nederland zijn?
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:06:07 #233
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_39760914
wat een zinloze kick

maar het idee dat mensen met geld een ander/slechter karakter hebben dan mensen zonder geld is natuurlijk net zo belachelijk als het idee dat mooie mensen dommer zijn dan lelijke mensen. het is een combinatie van een zelfbeschermingsmechanisme en jalouzie.

de enige conclusie die je kan trekken is dat het leven oneerlijk is omdat god niet bestaat.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_39760917
quote:
op woensdag 12 juli 2006 17:59 schreef innovative het volgende:
21. vrouw. studerend.

vriend: woont bij ouders. draagt sutherlandbroeken van sting a 35 euro. nagenoeg altijd blut. enige meubelstukken zijn bed en stoel (en een brak kastje). auto, een toyota van een jaar of 12. bijbaantje: winkelvulling.

zoek eens een beter baantje, en dumpen die pleb!
pi_39761002
quote:
op woensdag 12 juli 2006 17:59 schreef innovative het volgende:
21. vrouw. studerend.

in nl weet ik niet:

24 man werkend (geen diploma's na de middelbare school)
vriend: heeft een kleine studio bij het centrum van lyon, draagt geen merkkleding, heeft een polo van 13 jaar oud en doet hetzelfde werk als ik voor hetzelfde magere salaris.

@ts: tis maar waar je waarde aan hecht. en zeg nou zelf: slapen in een groot 2 persoonsbed in een fatsoenlijk huis is toch veel beter dan in een 1-persoons te kruipen in een studentenhuis waarvan de plee zo goor is dat zelfs een strontvlieg past?
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:20:10 #236
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39761259
quote:
op woensdag 12 juli 2006 17:36 schreef copycat het volgende:

sterke vrouw!
oh, dus voor lange tijd jezelf verloochenen en schijt hebben aan wat echt belangrijk is, is sterk?
dat ik nu echt heel graag anders wil, is slechts aan te moedigen. maar sterk..nee, sterke mensen leven hun leven een stuk bewuster. ik ben niets meer dan een zwakkeling, hopend op rehabilitatie

begrijp me niet verkeerd, ik vond mezelf altijd best wel tof hoor..te tof voor deze wereld zelfs. me niet realiserend dat ik echt geen flauw benul heb van wat er echt toe doet.
dat heb ik nog steeds niet trouwens...maar nu wil ik het wel leren
pi_39761285
quote:
op woensdag 12 juli 2006 17:29 schreef she het volgende:

[..]

voor de buitenwereld wel.
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:22:26 #238
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39761316
quote:
op woensdag 12 juli 2006 17:41 schreef tobeornottobe het volgende:
wat bedoel je met een hoge prijs she?

lichamelijk?
geestelijk?
financieel?

of alle 3?

by the way.... shapoo voor je moed
alledrie...want zo werkt dat als je de gouden regel des levens compleet negeert. dan betaal je uiteindelijk een hele hoge prijs.
echt geluk vind je in liefde..voor jezelf en voor anderen...bij voorkeur die ene bijzondere

nu moet she-tje nog even uitpluizen hoe dat ingodsnaam fatsoenlijk moet en daar, is dan wel weer lef voor nodig.
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:22:57 #239
148745 P-azz
Lama doen
pi_39761331
what's wrong with it, zie er het probleem nie van ;-)
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:25:06 #240
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39761380
quote:
op woensdag 12 juli 2006 17:47 schreef aventura het volgende:
hm interessant topic..ik ben uitgenodigd om te komen praten over een consultancy functie..lease-auto, pakje aan, op naar de klant, goed salaris..maar: minder dan 40 uur niet bespreekbaar. ik heb altijd creatieve banen gehad. heel leuk maar ik zit qua salaris echt tegen de limiet voor wat ik doe. ik zie de eurotekens al voor me, maar ik ben opeens bang dat ik dan ook een 'vlotte leasegirl' wordt die op feestjes alleen maar over bonussen kan praten. en dat wil ik echt niet, zo ben ik niet. misschien is het toch niks voor mij, zo'n 'carriere'.
ik persoonlijk, ken geen enkele succesvolle zakenmevrouw of meneer die niet ergens voor aan het vluchten is. ik ken er ook geen 1 die een oprecht gelukkige indruk op me maakt en mensen die zeggen dat die maatpakken gewoon lekker zitten, die liegen.
pi_39761483
ik heb werk waarbij ik nooit een lease auto zal krijgen en waar ik nooit een ton per jaar mee zal verdienen. maar wél enorm dankbaar werk en elke dag fluitend op m'n fietsje naar m'n werk.

mijn baan en leven zijn derhalve kwalitatief vele malen beter dan dat van de beschreven type persoon.

en ik ga wel op wintersport, dat dan weer wel.
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:35:18 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39761628
quote:
op woensdag 12 juli 2006 18:20 schreef she het volgende:

oh, dus voor lange tijd jezelf verloochenen en schijt hebben aan wat echt belangrijk is, is sterk?
dat ik nu echt heel graag anders wil, is slechts aan te moedigen. maar sterk..nee, sterke mensen leven hun leven een stuk bewuster. ik ben niets meer dan een zwakkeling, hopend op rehabilitatie.
nee. ik vind het sterk van je dat je -ws door schade en schande wijs geworden - nu een andere weg, je éigen weg bent ingeslagen. daar is mi moed voor nodig. en dát vind ik sterk van je.
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:35:40 #243
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_39761638
quote:
op woensdag 12 juli 2006 18:21 schreef xichico het volgende:

[..]

voor de buitenwereld wel.
alleen voor simpele geesten

wat belangrijk is is dat je je goed voelt. leuke baan (dus iets wat je echt leuk vindt), liefde wil ook wel helpen en leuke maatjes waar je bij terecht kan en leuke dingen mee kan doen.
pi_39761790
niet in loondienst treden, dan hoef je geen maatpakken aan
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:52:40 #245
150573 ToBeOrNotToBe
That's the question
pi_39762049
en wat doe je nu she?

gewoon een baan, of ben je helemaal gestopt?
en wat houd je dan op de been?

ik snap wel een beetje hoe je je voelt.
ik verdenk me erzelf van tegen een burn out aan te hikken, maar blijf het ontkennen
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:03:57 #246
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39762373
ehm..ik werk helemaal niet ( maar trek ook geen uitkering )

en het duurt denk ik ook nog wel even voor mijn hoofd weer dusdanig in orde is dat ik iets oprechts kan vinden.
en wat me op de been houd, nou mezelf...ik heb genoeg te doen en mijn handen vol eigenlijk.
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:15:43 #247
150573 ToBeOrNotToBe
That's the question
pi_39762744
nou
ik vind het een prestatie.
je hele "georganiseerde"leventje" opzij zetten, en de knoop doorhakken.
daar is veel moed voor nodig. zeker als je helemaal gestopt bent met werken.
financieel zal dat toch wel eventjes wennen zijn, zeker als je ook nog geen uitkering krijgt.
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:17:12 #248
150573 ToBeOrNotToBe
That's the question
pi_39762795
wat bedoel je trouwens met oprecht?

in de zin van een normale baan, of in de zin van bijvoorbeeld liefdadigheid etc?
pi_39762907
mijn oude huisbaas heeft trouwens verdomd veel weg van wat ts zoal beschrijft. iedere keer wanneer ik hem tegen kwam een ander paar prada instappers, zonnebankhoofd, linnen broeken, snelle zonnebril, hippe feestjes en "zaken" in ny en op ibiza, geen seat leon, maar een chrysler cabrio uit 2005 of zo en 3 bedrijven (geen buitendienst pipo dus) tegelijk.
belde ik hem een keer op een dinsdagavond, nam hij op en hoorde je op de achtergrond van die hippe groove/club house. "euhhhh, ik ben nu op een feestje en ik ga helemaal los.. vind je 't goed als ik morgen of zo ff terug bel" . die hing ook geregeld met z'n neus in de poeder, maar dat moet ook wel als je er zo'n levensstijl op na houdt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:27:18 #250
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_39763119
je zoekt dus de student als nieuwe trent te nomineren?
waarom gaat dan 99 % van je tekst over een leaseboy?
klinkt een beetje als een bepaalde vorm van nijd.

grappig stukje tekst, maar je gaat je doel voorbij.. jammer!
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:47:36 #251
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_39763780
quote:
op woensdag 12 juli 2006 19:27 schreef nerdmans het volgende:
je zoekt dus de student als nieuwe trent te nomineren?
waarom gaat dan 99 % van je tekst over een leaseboy?
klinkt een beetje als een bepaalde vorm van nijd.

grappig stukje tekst, maar je gaat je doel voorbij.. jammer!
negatieve emoties en en beetje relativeringsvermogen... mooi recept voor een leuk schrijfwerkje.
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:00:24 #252
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39764274
quote:
op woensdag 12 juli 2006 19:17 schreef tobeornottobe het volgende:
wat bedoel je trouwens met oprecht?

in de zin van een normale baan, of in de zin van bijvoorbeeld liefdadigheid etc?
oprecht in de zin van eerlijk naar mezelf zijn. ik wil heel graag bereiken dat ik bij alles wat ik doe kan zeggen..ja, dit is in alle opzichten iets waar ik achter sta, wat me een goed gevoel geeft en waar ik iets mee kan.
ik weet nu dat noch sales, noch managementfuncties noch eigen baas zijn, dat voor me doet.

maar wat dan wel...nou, dat weet ik dus nog niet, maar dat komt denk ik vanzelf als het oprecht zijn wat minder geforceerd is, en een natuurlijk uitgangspunt gaat worden.

edit: dit is een schaamteloze hijack...waarvoor mijn excuus..maar toevallig is de fase voor mij zo nieuw en fascinerend dat ik geneigd ben er hele monologen uit te knallen.

scuzi

[ Bericht 14% gewijzigd door SHE op 12-07-2006 20:06:49 ]
pi_39764524
zorgen dat je financieel onafhankelijk bent dus.

maar dat zal niet meevallen omdat te bereiken zonder dat je hard werkt. en daar wringt de schoen lijkt me
pi_39764579
wow, ik vind dit best mooi om te lezen she!
het kan trouwens wsch wel via eigen baas zijn hoor, ligt er alleen aan welke richting je kiest. ben benieuwd waar je op uit gaat komen!
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:15:36 #255
150573 ToBeOrNotToBe
That's the question
pi_39764801
het zei je vergeven she

ik zal je zeggen eigen baas zijn 9wat ik ben) heeft zijn charmes, maar voordat je het weet
werk je jezelf over de kop.
en ik hoop dat ik dat proces om kan draaien.
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:18:07 #256
150573 ToBeOrNotToBe
That's the question
pi_39764894
hoe breng je je dag nu door trouwens?
dat moet toch ook een grandioze overgang zijn van
volle bak naar helemaal niks doen, of niet?
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:49:11 #257
73284 Fokker200
Is that so...
pi_39765979
ik vind het een mooi geschreven column op, maar de essentie klopt helemaal niet. nederlandse vrouwen vallen gemiddeld vooral op een mooi gezichtje, veel later komt pas geld en mooie auto's. ik zie ze vaak rijden: de it-nerds met prima inkomen en snelle leasebak, maar nooit een mooie vrouw naast hun in de auto.

amerikaanse vrouwen daarentegen passen veel beter in het plaatje. die zijn wel materialistisch en vragen op een eerste date wat voor auto je rijdt. maar die vrouwen hebben dan ook geen sociaal vangnet, zoals in nederland.
Today is a gift, that's why it's called the present
pi_39766298
it-nerds zijn m.i. geen vlotte leaseboys.
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:03:35 #259
73284 Fokker200
Is that so...
pi_39766439
quote:
op woensdag 12 juli 2006 20:00 schreef she het volgende:

[..]

oprecht in de zin van eerlijk naar mezelf zijn. ik wil heel graag bereiken dat ik bij alles wat ik doe kan zeggen..ja, dit is in alle opzichten iets waar ik achter sta, wat me een goed gevoel geeft en waar ik iets mee kan.
ik weet nu dat noch sales, noch managementfuncties noch eigen baas zijn, dat voor me doet.

maar wat dan wel...nou, dat weet ik dus nog niet, maar dat komt denk ik vanzelf als het oprecht zijn wat minder geforceerd is, en een natuurlijk uitgangspunt gaat worden.

edit: dit is een schaamteloze hijack...waarvoor mijn excuus..maar toevallig is de fase voor mij zo nieuw en fascinerend dat ik geneigd ben er hele monologen uit te knallen.

scuzi
she, ik denk dat jij die functies heel goed zou kunnen, als je ze maar op je eigen manier kan vervullen, dus op een manier waar je helemaal achter staat. wellicht weet je dat de oorzaak van een burnout nauwelijks in externe factoren ligt, maar vooral in je eigen omgang met en perceptie van die factoren....
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:05:47 #260
73284 Fokker200
Is that so...
pi_39766500
quote:
op woensdag 12 juli 2006 20:58 schreef cultheld het volgende:
it-nerds zijn m.i. geen vlotte leaseboys.
eensch, maar de ts legt veel nadruk op de materialistische kenmerken van de leaseboys en daaraan voldoen de it'ers wel...
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:14:14 #261
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39766752
quote:
op woensdag 12 juli 2006 21:03 schreef fokker200 het volgende:

[..]

she, ik denk dat jij die functies heel goed zou kunnen, als je ze maar op je eigen manier kan vervullen, dus op een manier waar je helemaal achter staat. wellicht weet je dat de oorzaak van een burnout nauwelijks in externe factoren ligt, maar vooral in je eigen omgang met en perceptie van die factoren....
weet ik ook wel..maar ik dacht dat ik als hippe, snelle mgmt tjik met een dijk van een salaris en dito auto veel leuker gevonden zou worden.
dat werd ik ook, maar precies door die mensen die ik zelf nogal kut vond.

nu hou ik uberhaupt niet van het concept werken an sich, maar als ik het dan toch moet..dan liever iets waar ik zelf plezier in heb , niet omdat ik denk dat de buitenwereld het wel kicke vind.

maar dat is gewoon een stukje onzekerheid, die ik er nu maar eens een beetje uit ga rammen..want het is heel destructief.

@ 2b: ik heb idd nog wel grote moeite met niksdoen..en ben zo dwqangmatig als de pest...maar ook daar word ik mee geholpen. komt tijd, komt rust.
pi_39766960
quote:
verhaal
afgezien van 't stukje over hoe jij vrouwen zal behandelen (best aardig), vind ik de rest niet echt iets toevoegen aan jouw superioriteit. ik herken de persoon die jij omschrijft totaal niet, en daarnaast vind ik weinig mis met iemand die 't goed voor elkaar heeft en er hip uit ziet.
het enige negatieve wat ik lees (niks mis met harry potter, ken trouwens geen vent - laat staan in 'n maatpak - die dat leest) is zijn gedrag jegens vrouwen, wat mij doet afvragen hoe jij dat zo goed weet?
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:44:33 #263
150573 ToBeOrNotToBe
That's the question
pi_39767828
je mag in ieder geval blij zijn dat je geholpen wordt
in je fooboek zie ik een stukje van mr lama zelf
heeft hij er ook nog wat mee te maken?
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:46:05 #264
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39767895
quote:
op woensdag 12 juli 2006 21:44 schreef tobeornottobe het volgende:
je mag in ieder geval blij zijn dat je geholpen wordt
in je fooboek zie ik een stukje van mr lama zelf
heeft hij er ook nog wat mee te maken?
hahaha...eigenlijk is dat een insiders joke..maar eh..ja, hij is absoluut degene die me de laatste trap heeft gegeven om het echt te durven

woensdag 12 juli 2006 @ 21:47:01 #265
150573 ToBeOrNotToBe
That's the question
pi_39767927
insiders joke?
pi_39768035
quote:
op woensdag 12 juli 2006 18:25 schreef she het volgende:

[..]

ik persoonlijk, ken geen enkele succesvolle zakenmevrouw of meneer die niet ergens voor aan het vluchten is. ik ken er ook geen 1 die een oprecht gelukkige indruk op me maakt en mensen die zeggen dat die maatpakken gewoon lekker zitten, die liegen.
beetje zwart wit
pi_39768091
ik vind het zo'n gelul dat mensen met een degelijke lease-auto en buitendienst baan standaard al in het aso-lease verhaal worden gestopt. ik houd er niet van om in hokjes te worden gestopt.
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:53:43 #268
150573 ToBeOrNotToBe
That's the question
pi_39768176
heb je trouwens de hele dag niks beters te doen dan hier wat rond te hangen she?

woensdag 12 juli 2006 @ 21:56:04 #269
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_39768271
nou, ik ben hier eigenlijk sporadisch..en lees ook niet echt meer mee. vandaag moet ik bekennen toch een beetje verleid te zijn tot posten..maar dat was ook omdat een enkel topic erom vroeg.
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:58:36 #270
150573 ToBeOrNotToBe
That's the question
pi_39768376
hahaha
ik snap wat je bedoelt
deze topic is een van de weinige die me echt aanspreekt, en waar ik ook wat aan heb.
ik las dat je nog op vakantie wil gaan in een ander topic. al plannen?
pi_39768566
quote:
op woensdag 12 juli 2006 21:51 schreef blapiet het volgende:
ik vind het zo'n gelul dat mensen met een degelijke lease-auto en buitendienst baan standaard al in het aso-lease verhaal worden gestopt. ik houd er niet van om in hokjes te worden gestopt.
precies, en dat iedereen met een degelijke leasebak, buitendienst, behoorlijk kleding en een leuk salaris gelijk volledig voorbij gaat aan waar het om draait in het leven is ook onzin... ze zitten er tussen hoor,maar er zijn ook zat mensen wel gelukkig met het leven dat ze (tijdelijk) leven...
pi_39768685
ik heb een baan waar ik veel plezier uit haal, buitendienst. maar ik hecht minstens zo veel waarde aan mijn privé leven.
got my priorities straight.
pi_39768822
quote:
op woensdag 12 juli 2006 22:06 schreef blapiet het volgende:
ik heb een baan waar ik veel plezier uit haal, buitendienst. maar ik hecht minstens zo veel waarde aan mijn privé leven.
got my priorities straight.
jep, en ik werk momenteel ook max 45 uur per week ofzo.. dus er blijft zat tijd over om fun te hebben (van mijn best redelijke salaris en in mijn leaseauto met tankpas van "de zaak")
pi_39768882
quote:
op woensdag 12 juli 2006 22:09 schreef neverending het volgende:

[..]

jep, en ik werk momenteel ook max 45 uur per week ofzo.. dus er blijft zat tijd over om fun te hebben (van mijn best redelijke salaris en in mijn leaseauto met tankpas van "de zaak")
leuk joh,... ik werk ook bij "de zaak". "de zaak" is goed voor 't baasje
pi_39769065
leuk geschreven. top.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:40:52 #276
67978 HenryHill
pi_39770222
de afgunst druipt van de openingspost af. geen geld, geen vrouwen... en als ze er wel zijn, proberen ze alsnog de 'leaseboy' te pakken te krijgen volgens ts.

you gotta love it
pi_39770362
ik begrijp 't nut van dit topic niet, velen zijn helemaal lyrisch over de manier waarop 't is geschreven, maar 't staat wel in r&p. is het echt iets waar de ts mee zit of is 't om je zgn schrijfkunsten te tonen?
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:12:34 #278
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_39771632
je kan veel zeggen maar het verhaal heeft veel los gemaakt bij sommigen.

enige op en/of aanmerkingen die ik heb is dat de merken niet helemaal kloppen.
dat zijn namelijk ook bestwel betaalbare studenten merken.

verder wacht ik nogsteeds op het vrouwelijke-versie-verhaal. (zie me vorige reactie).
Je leeft maar één keer...
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:38:02 #279
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_39772526
mooi term: leaseboy! die moet ik onthouden

probleem is dat er nou eenmaal veel oppervlakkige vrouwen zijn die alleen gaan voor het (goedkope) materialistische vertoon en het geld, en niet voor de innerlijk. zijn vaak knappe vrouwen, die hebben altijd vertrouwd op hun uiterlijk en hebben niet genoeg geinvesteerd in hun karakter, m.a.w. ze hebben zelf geen innerlijk. je ziet het vaak met dat soort vrouwen: ze trouwen in hun 20ste levensjaren met zo'n oppervlakkige (al wat oudere) leaseboy, 1ste aantal jaren lekker shoppen van het geld van hun man, later komen ze er achter dat hun man karaktermatig niks voorstelt, zijn teleurgesteld in hun huwelijk, gaan vreemd om toch nog aan hun emotionele behoeften te voldoen, worden oud (30+) en zijn niet meer aantrekkelijk, worden gedumpt door hun man voor een jonger blompje, zijn uiterlijk gezien niks meer en karaktermatig waren ze al niks en komen niet meer aan de man

dus troost je: vrouwen die voor dat soort mannen vallen zijn toch vaak niks waard, die kun je beter mijden

[ Bericht 6% gewijzigd door Demophon op 12-07-2006 23:43:36 ]
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_39773383
ik ben serieus diep ontroerd she. top van je, ik hoop dat je zo gelukkiger wordt/bent.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_39776743
verhaal van de topicstarter komt (helaas) enorm bekend voor.

nu vallen de vrouwen die puur op status en cash vallen bij mij subiet af (net zo kansloos als mannen die puur alleen op een stel tieten vallen), maar dat betekent wel dat ongeveer 70% dan direct afvalt. dan valt nog eens 10% af wegens niet interessant en met de laatste 10% zul je het moeten doen. van die laatste 10% is 75% reeds bezet, waardoor je uiteindelijk 2,5% overhoudt. en zie daar maar eens een echt leuke dame tussen te vinden, laat staan te veroveren...

klein pluspuntje: binnenkort fulltime werken (met hbo op zak), dus dan wordt het leven sowieso voor mijzelf al een stuk makkelijker.
pi_39778655
quote:
op donderdag 13 juli 2006 02:10 schreef timmer1981 het volgende:
verhaal van de topicstarter komt (helaas) enorm bekend voor.

nu vallen de vrouwen die puur op status en cash vallen bij mij subiet af (net zo kansloos als mannen die puur alleen op een stel tieten vallen), maar dat betekent wel dat ongeveer 70% dan direct afvalt. dan valt nog eens 10% af wegens niet interessant en met de laatste 10% zul je het moeten doen. van die laatste 10% is 75% reeds bezet, waardoor je uiteindelijk 2,5% overhoudt. en zie daar maar eens een echt leuke dame tussen te vinden, laat staan te veroveren...

klein pluspuntje: binnenkort fulltime werken (met hbo op zak), dus dan wordt het leven sowieso voor mijzelf al een stuk makkelijker.
70+10+10 =90% succes met je hbo
pi_39778715
quote:
op donderdag 13 juli 2006 00:01 schreef musketeer het volgende:
ik ben serieus diep ontroerd she. top van je, ik hoop dat je zo gelukkiger wordt/bent.
kom op kerel..
  donderdag 13 juli 2006 @ 08:51:25 #284
50237 dribbel79
pi_39779133
quote:
op donderdag 13 juli 2006 07:58 schreef blapiet het volgende:

[..]

donderdag 13 juli 2006 @ 10:09:02 #285
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_39780499
quote:
op donderdag 13 juli 2006 07:58 schreef blapiet het volgende:

[..]

die laatste 10% valt op intelligentie. die heeft hij gewoon helemaal niet meegeteld...
pi_39780842
schitterend ook hoeveel reacties zo'n verhaaltje oproept hè.

overigens geschreven door mij.
The gum you like, is coming back in style.
  FOK!fotograaf donderdag 13 juli 2006 @ 10:25:12 #287
13368 NiGeLaToR
pi_39780868
quote:
op donderdag 13 juli 2006 10:24 schreef johnny_footballhero het volgende:

jaja, als je iets doms zegt klimt iedereen op z'n toetsenbord om je te vertellen dat je er naast zit
pi_39780965
quote:
op donderdag 13 juli 2006 10:25 schreef nigelator het volgende:

[..]

jaja, als je iets doms zegt klimt iedereen op z'n toetsenbord om je te vertellen dat je er naast zit
het verhaal klopt gewoon van alle kanten. vandaar ook zoveel reacties. als het niet zou kloppen zou het desinteresse oproepen, geen discussie.
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:35:29 #289
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_39781122
quote:
op donderdag 13 juli 2006 10:24 schreef johnny_footballhero het volgende:

komt misschien doordat je het in r&p hebt gezet? en dat daar vooral mensen in posten die ergens mee zitten (en daar een probleem mee hebben) en door daar hun verhaal neer te zetten expliciet om reactie vrágen?

had je het in ttk gezet, dan had je waarschijnlijk allerlei opmerkingen gekregen over je taalgebruik, spelfouten en zinsbouw, bijvoorbeeld. het is maar wáár je wát plaatst. dat bepaalt de context.

krijg langzamerhand wel het idee dat je 'verhaaltje' hier in ieder geval misplaatst is...
pi_39781266
quote:
op donderdag 13 juli 2006 10:35 schreef hihat het volgende:

[..]

komt misschien doordat je het in r&p hebt gezet? en dat daar vooral mensen in posten die ergens mee zitten (en daar een probleem mee hebben) en door daar hun verhaal neer te zetten expliciet om reactie vrágen?

had je het in ttk gezet, dan had je waarschijnlijk allerlei opmerkingen gekregen over je taalgebruik, spelfouten en zinsbouw, bijvoorbeeld. het is maar wáár je wát plaatst. dat bepaalt de context.

krijg langzamerhand wel het idee dat je 'verhaaltje' hier in ieder geval misplaatst is...
ja, en als ik het in pta had gezet, had men over de seat leon gevallen.

en zo lang-zam-er-hand krijg jij het idee dat het verhaaltje hier misplaatst is? ben je er vrij snel bij, na ruim een jaar. ik zou als ik jou was een verzoek indienen bij een moderator of het wellicht verplaatst mag worden.
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:43:15 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_39781333
quote:
op donderdag 13 juli 2006 10:40 schreef johnny_footballhero het volgende:

en zo lang-zam-er-hand krijg jij het idee dat het verhaaltje hier misplaatst is? ben je er vrij snel bij, na ruim een jaar. ik zou als ik jou was een verzoek indienen bij een moderator of het wellicht verplaatst mag worden.

een verzoek dat bij voorbaat al wordt afgewezen, aangezien jij er klaarblijkelijk expliciet voor hebt gekozen het hier te plaatsen. en ik het hier juist prima op zijn plek vind staan ...
pi_39781596
quote:
op donderdag 13 juli 2006 10:43 schreef copycat het volgende:

[..]

een verzoek dat bij voorbaat al wordt afgewezen, aangezien jij er klaarblijkelijk expliciet voor hebt gekozen het hier te plaatsen. en ik het hier juist prima op zijn plek vind staan ...
uistekend op z'n plaats.
  FOK!fotograaf donderdag 13 juli 2006 @ 10:56:13 #293
13368 NiGeLaToR
pi_39781748
quote:
op donderdag 13 juli 2006 10:29 schreef johnny_footballhero het volgende:

[..]

het verhaal klopt gewoon van alle kanten. vandaar ook zoveel reacties. als het niet zou kloppen zou het desinteresse oproepen, geen discussie.
.. en waar gaat de discussie over ... over het feit dat mensen er anders naar kijken dan jij
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:33:35 #294
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_39782898
hmm. leuke op ts!

kan idd zeker niet ontkennen dat veel vrouwen zo zijn. helaas. toch nog redelijk subtiel naar de mannen toe, maar ook onderling minder subtiel( lees: we kunnen elkaar de ogen uitlepelen goh hoe vrouweigen weer ).

hoe vaak heb ik al aan de lunch gezeten met een aantal vrouwen (allemaal studentes in de leeftijdscategorie 21-24), waarbij de ene na de andere opmerking werd gemaakt in de trant van "mijn vriendje verdient..", "mijn vriendje promotie bla bla bla...", "mijn vriendje auto kopen bla bla bla".. nou.. vaak. en dat zijn echt niet van die type golddigger meiden, maar gewoon hele down to earth studentes....

en het is niet alleen het opscheppen naar elkaar toe, maar ook de afgunst, wanneer iemand een 'betere' 'gescoord' heeft.

voorbeeld 1:
ik heb 'gedate' met een jongen waarvan de vader de eigenaar was van een vrij bekend en vermogend niet nader te noemen bedrijf. was maar één keertje, want deze jongen had het sowieso al heel hoog in zn bol over zichzelf; kon alleen maar over zichzelf praten etc. geld of niet. dat vond ik dan weer niks.

maargoed, nog voordat ik uberhaupt op die date geweest ben, heb ik zo ontzettend veel naar mn hoofd gekregen aan opmerkingen.. positieve als "you hit the money three meid", of "jackpot!!!", maar ook pure jaloezie als "zou je dat nou wel doen, hij zit in een totaal ander milieu, het is helemaal niet leuk als iemand veel meer geld heeft dan jij" etc. etc. (waarop ik me dan weer afvroeg mensen, het is één date, we gaan niet trouwen ofzo, waar is die opmerking voor nodig....)

voorbeeld 2:

ik heb een vriendin, en zij heeft een vriendje. dat vriendje, doet een talenstudie. ze weet zelf van niks, maar haar vriendje word tijdens de 'vrouwen onder elkaar sessies' waar hij dan niet bij is vaak een beetje op de hak genomen. zo van "wat gaat ie daaaar nou mee verdienen later".
nou was er laatst een jongen die wel in was voor wat afspraakjes met mij (geneeskundestudent), wat ik niet zag zitten vanwege andere redenen.. en dan krijg je dus achteraf wel naar je hoofd van "je bent gek... hij doet geneeskunde!!"..

maar anyway, wat ik hiermeer probeer te zeggen is dat de ts wel een punt heeft. hoe jammer ik het ook vind, het leeft onder veel vrouwen. onderling scheppen ze vaak op over vriendjes, en als ze ook maar denken dat een ander het wat beter voor elkaar heeft, dan is er toch die afgunst.. dus ja ts, zoals ik al zei, helaas heb je wel ergens gelijk.

nu wil ik niet zeggen dat ik natuuuuuuurlijk anders ben. ik kan niet ontkennen dat een vlotte (mooie ) man in een mooi pak in een flitsende wagen me niets doet. het heeft toch zeker wel wat. hoe je het ook wendt of keert iedereen lijkt me een beetje statusgericht. mannen heus ook wel. om het wat meer in het extreme te trekken>> jullie gaan ook liever voor de carrierevrouw in het mantelpakje dan voor de alleenstaande huismoeder met 2 tassen van de wibra, zo ook ik maar dan bij mannen...

maar verder moet je wel oppassen dat je dit niet teveel gaat generaliseren... er zijn er ook genoeg vrouwen die dat wat minder kan schelen hoor ( ikke )... ik heb dan wel wat eisen die direct zullen leiden tot 'meer geld' of 'status'...:p en dat is zoiezo hbo of hoger qua opleidingsniveau. maar dat is niet direct om het geld, aangezien ik zelf wo doe lijkt het me ook niet meer dan redelijk; en in de eerste plaats weet niet eens of je het echt een eis kan noemen; het gaat vanzelf; het verleden heeft uitgewezen dat ik alleen maar op hbo + mannen val..

echt hoor, dat audi tt vlotte leasemannetje hoeft echt niet perse voor alle vrouwen. dan heb ik liever een lekkere vent die ik echt leuk vind, niet om zijn geld of gucci zonnebril, en die doet wat ie zelf leuk vind (ok, liever niet de hele dag op de bank met een zak chips - het liefst toch wel iets wat iets opbrengt ) dan zon flashy high profile mannetje die niks te vertellen heeft (en wie ik niks te vertellen heb omdat ik op zijn status geil en niet op hem) en chaggo thuiskomt omdat ie de hele dag klanten heeft nagejaagd in zijn veel te dure bak.

wel jammer dat sommige mannen in dit topic echt zo reageren van "gelukkig ga ik binnenkort werken dan kom ik sneller aan de vrouw". het is er wel, maar jullie generaliseren teveel. net zoals dat niet alle mannen enkel op blond en grote tieten vallen.

pff wat een lange post weer... ik moet vaker oppassen op slapende babietjes... geld/status verdienen en fokken tegelijk
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  FOK!fotograaf donderdag 13 juli 2006 @ 11:49:22 #295
13368 NiGeLaToR
pi_39783442
dus cutebutpsycho, de samenvatting van je verhaal is dat de heren zich zo gedragen omdat ze er wel degelijk mee scoren. dure shit om je heen levert chicks op. we moeten het dus niet hebben over nare leaseboys, maar geldvragende vrouwen!
pi_39783469
daarom ga ik ook niet in discussie in dit topic. ik weet namelijk dat ik gelijk heb. hoe pijnlijk het ook bij een aantal klinkt.

en cutebutpsycho, zo te lezen begrijp je het zelf ook nog niet helemaal met je "hbo+" vereiste. intelligentie aan opleiding scharen, is niet helemaal reëel. want als er iets één grote zeepbel is, dan is het wel hbo-onderwijs. met wo als goede tweede. allemaal mensen mét pretenties, zónder enige zelfkennis of praktische intelligentie. vakgebied is bij de wo-ers uiteraard meestal wel in orde, maar daar buiten vaak zeer matig algemeen ontwikkeld.

[ Bericht 33% gewijzigd door Johnny_Footballhero op 13-07-2006 11:56:08 ]
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:55:21 #297
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_39783646
eigenlijk zegt ts dat hij valt op de doorgeefhoertjes van de studentenverenigingen, rechtenstudentes die de hele dag met hun kin omhoog lopen of hockeytrutjes met de dubbele opstaande polo-kraagjes en oilily-sjaaltjes.

kijk eens wat verder dan deze leeghoofdige, vaak wel goed uitziende, vrouwen en je ziet dat er ook nog genoeg vrouwen rondlopen die wel geinteresseerd zijn in een gemiddelde student met goed karakter. een voordeel: ze blijven, ongeacht de inhoud van je portemonnee.

eigenlijk is het net als vroeger in de kroeg: loop de knapste van de groep dames voorbij, en pak een wat meer gemiddeld exemplaar. net zo geil, maar gevoeliger voor aandacht omdat ze het minder vaak krijgt.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:57:08 #298
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_39783707
quote:
op donderdag 13 juli 2006 11:49 schreef nigelator het volgende:
dus cutebutpsycho, de samenvatting van je verhaal is dat de heren zich zo gedragen omdat ze er wel degelijk mee scoren. dure shit om je heen levert chicks op. we moeten het dus niet hebben over nare leaseboys, maar geldvragende vrouwen!
hoho, enige nuance aanbrengen: het levert je bepaalde soort chicks op! maar of je daar nou blij mee moet zijn, en of het jouw type is. niet die van mij in ieder geval, ik wordt er niet gelukkig mee!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_39783769
ja je vriendinnen zijn geen down-to-earth meiden maar gewoon ordinaire golddiggers.

is verder niks mis mee, ik geef ze een applausje als je date aan de haak slaan
pi_39783834
quote:
op donderdag 13 juli 2006 11:57 schreef demophon het volgende:

[..]

hoho, enige nuance aanbrengen: het levert je bepaalde soort chicks op! maar of je daar nou blij mee moet zijn, en of het jouw type is. niet die van mij in ieder geval, ik wordt er niet gelukkig mee!
ik wordt
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_39783896
quote:
op donderdag 13 juli 2006 11:55 schreef coelho het volgende:
eigenlijk zegt ts dat hij valt op de doorgeefhoertjes van de studentenverenigingen, rechtenstudentes die de hele dag met hun kin omhoog lopen of hockeytrutjes met de dubbele opstaande polo-kraagjes en oilily-sjaaltjes.

kijk eens wat verder dan deze leeghoofdige, vaak wel goed uitziende, vrouwen en je ziet dat er ook nog genoeg vrouwen rondlopen die wel geinteresseerd zijn in een gemiddelde student met goed karakter. een voordeel: ze blijven, ongeacht de inhoud van je portemonnee.

eigenlijk is het net als vroeger in de kroeg: loop de knapste van de groep dames voorbij, en pak een wat meer gemiddeld exemplaar. net zo geil, maar gevoeliger voor aandacht omdat ze het minder vaak krijgt.
lelijke wijven zijn vaak geiler als gevolg van compensatiedrang. tel uit je winst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')