ja, dat doe je.quote:op maandag 20 juni 2005 01:38 schreef nitin het volgende:
dude:
je studeert om daarna uiteindelijk net zo'n vlotte leaseboy te worden?
of zie ik dat verkeerd? o_o
dat moet wel even, omdat de term dan sneller in uw brein integreert heer kasta.quote:op maandag 20 juni 2005 01:40 schreef kastanova het volgende:
nietszeggend stuk waarbij je jezelf constant herhaalt...
je onderwerp, in dit geval de term "leaseboy", hoeft niet in elke zin voor te komen hoor.
hoeveel kost hij , aan huis, per uur?quote:op maandag 20 juni 2005 01:40 schreef kastanova het volgende:
nietszeggend stuk waarbij je jezelf constant herhaalt...
je onderwerp, in dit geval de term "leaseboy", hoeft niet in elke zin voor te komen hoor.
16 keer is echter een beetje overdrevenquote:op maandag 20 juni 2005 01:43 schreef chooselife het volgende:
[..]
dat moet wel even, omdat de term dan sneller in uw brein integreert heer kasta.
je bent iig net zo arrogant en pompeus als eens leaseboy. maar je maakt dat goed met je excuus "ik heb geen geld". zodra je geld zou hebben was je een van hen.quote:op maandag 20 juni 2005 01:34 schreef chooselife het volgende:
kijk, ik ben dus student. ik zie er denk ik aardig uit qua kleding en fysiek, best welbespraakt voor een snotaap, veel vrienden, mooi huis zelfs, type levensgenieter. allemaal best interessant voor vrouwen van mijn leeftijd. what seems too good to be true, is too good to be true. heb dus ook m'n mindere kanten. een "probleem" is dat de doorsnee-student geen cent te makken heeft, waar ik een schoolvoorbeeld van ben.
misschien is hij toch niet perfect dan. excuses. probeer de essentie eens.quote:op maandag 20 juni 2005 01:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
16 keer is echter een beetje overdreven.
je hebt aso's en yuppen,quote:op maandag 20 juni 2005 01:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
16 keer is echter een beetje overdreven.
probeer jij het gewoon eens opnieuw.quote:
een man met status neukt meer dan jij...quote:op maandag 20 juni 2005 01:47 schreef chooselife het volgende:
probeer de essentie eens.
ik denk dat het er meer op neerkomt als dit:quote:op maandag 20 juni 2005 01:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
een man met status neukt meer dan jij...
kijk, je had het ook in 1 regel kunnen vertellen; scheelt ons allemaal tijd...
met wát?quote:op maandag 20 juni 2005 01:52 schreef hostimeister het volgende:
volgens mij is dit stuk doorspekt met jaloursie...
nee. bepaalde vrouwen moeten de relativiteit van materieel bezit eens beter inzien en de charme van een enorme studieschuld leren kennen.quote:op maandag 20 juni 2005 01:55 schreef xebrozius het volgende:
alsof je graag een status gevoelige meid in een relatie wilt hebben zeg.. geef mij er maar eentje die me neemt zoals ik ben. onbezonnen, chaotisch en lomp. er zijn genoeg meiden die door de farce van de leaseboy kunnen kijken hoor. maar blijkbaar wil jij een statusgevoelige vrouw die niet op status valt..
zie daar, een paradox...
een woordje waarvan ik geen idee heb hoe je het schrijft...quote:
deze wereld leeft op materialisme. jij hebt een overgeromantiseerd beeld van deze wereld. zodra jij klaar bent met je studie krijg je een baan, een leaseauto, moet jij je studieschuld afbetalen, neem je een hypotheek en ben je een slaaf van de consumptie maatschappij.quote:op maandag 20 juni 2005 01:58 schreef chooselife het volgende:
[..]
nee. bepaalde vrouwen moeten de relativiteit van materieel bezit eens beter inzien en de charme van een enorme studieschuld leren kennen.
dat er genoeg vrouwen zijn die 't grapje van de leaseboy doorzien, ben ik met je eens. ze zouden 't alleen allemaal moeten doen.
hoe heerlijk positief kan een mans instelling zijn...quote:op maandag 20 juni 2005 02:00 schreef xebrozius het volgende:
[..]
deze wereld leeft op materialisme. jij hebt een overgeromantiseerd beeld van deze wereld. zodra jij klaar bent met je studie krijg je een baan, een leaseauto, moet jij je studieschuld afbetalen, neem je een hypotheek en ben je een slaaf van de consumptie maatschappij.
kom op xebro, niet zo depressief jongen. er zijn genoeg leuke dingen aan deze wereld.quote:op maandag 20 juni 2005 02:00 schreef xebrozius het volgende:
[..]
deze wereld leeft op materialisme. jij hebt een overgeromantiseerd beeld van deze wereld. zodra jij klaar bent met je studie krijg je een baan, een leaseauto, moet jij je studieschuld afbetalen, neem je een hypotheek en ben je een slaaf van de consumptie maatschappij.
aha! nog een reden dus waarom mannen voor vrouwen gaan van begin twintig. ze hebben zich dan genoeg status en geld verworven om de vrouwen te krijgen die ze vroeger wilden, maar niet konden krijgen vanwege hun arme-sloeberigheid.quote:op maandag 20 juni 2005 02:00 schreef xebrozius het volgende:
het is gewoon een feit, klaar. hetzelfde als dat de militairtjes vaak "de man" zijn met het geld nu. dan denk ik altijd maar zo, in een jaar streef ik straks voorbij wat jij tot nu toe verdient hebt.quote:op maandag 20 juni 2005 02:06 schreef chooselife het volgende:
[..]
kom op xebro, niet zo depressief jongen. er zijn genoeg leuke dingen aan deze wereld.
kijk en wie is er dan materialistisch??quote:op maandag 20 juni 2005 02:19 schreef lazz het volgende:
[..]
het is gewoon een feit, klaar. hetzelfde als dat de militairtjes vaak "de man" zijn met het geld nu. dan denk ik altijd maar zo, in een jaar streef ik straks voorbij wat jij tot nu toe verdient hebt.![]()
ik ja.quote:op maandag 20 juni 2005 02:23 schreef hostimeister het volgende:
[..]
kijk en wie is er dan materialistisch??
dat is ook een optie.quote:op maandag 20 juni 2005 01:51 schreef broer het volgende:
lopen er voor de arme student dan geen vlotte leasewijven rond?
ben je er toch ook?
materialisme is puikquote:op maandag 20 juni 2005 02:26 schreef lazz het volgende:
[..]
ik ja.
jazeker, wat op tegen?
ik kom er gewoon eerlijk voor uit, i.t.t. tot de ts.
sterk punt.quote:op maandag 20 juni 2005 02:13 schreef pokkehontas het volgende:
[..]
aha! nog een reden dus waarom mannen voor vrouwen gaan van begin twintig. ze hebben zich dan genoeg status en geld verworven om de vrouwen te krijgen die ze vroeger wilden, maar niet konden krijgen vanwege hun arme-sloeberigheid.
lijkt me duidelijk........quote:op maandag 20 juni 2005 03:48 schreef blackmage het volgende:
een dikke nee
nou dan ben je dus niet superieur genoeg... je scoort onvoldoende op de essentiele vlakken geld en bezittingen... pech gehad...quote:naar alle waarschijnlijkheid (op de financien en materiele bezittingen na) volledig superieur aan het omschreven heerschap.
als dit is wat jouw type vrouw wilt, dan getuigt het van arrogantie om het niet te willen bieden maar wel te willen scorenquote:op maandag 20 juni 2005 01:34 schreef chooselife het volgende:
ze zijn van mijn leeftijd. ik ben naar alle waarschijnlijkheid (op de financien en materiele bezittingen na) volledig superieur aan het omschreven heerschap.
ik zal zo'n dame koesteren en met alle egards behandelen. ik zal haar volledig trouw zijn en haar foto vaak bekijken. ik zal haar niet plotsklaps dumpen voor een geiler exemplaar van de binnendienst. ik zal haar niet publiekelijk bespotten en vernederen bij vrienden, om aan populariteit te winnen. ik zal haar ook geen bos rozen laten bezorgen, maar ze zelf meenemen.
hier ben ik het niet mee eens. vrouwen zeggen dat wel, maar worden wel in eerste instantie aangetrokken door een boy met mooie kleding, mooie auto, mooi huis. wat kost dat? juist veel geld. arme sloebers komen echt niet in the picture in eerste instantie.quote:op maandag 20 juni 2005 08:55 schreef ripley het volgende:
een echt leuke vrouw kan het geen fuck geen schelen of je geld hebt of niet
zie het dus maar als een handige schifting
ik vind het nogal irritant om dit beeld telkens opgedrongen te krijgen. natuurlijk zijn er vrouwen die kicken op mannen met veel geld en status, maar er zijn er ook zat die daar niet om geven.quote:op maandag 20 juni 2005 09:07 schreef konniekipke het volgende:
[..]
hier ben ik het niet mee eens. vrouwen zeggen dat wel, maar worden wel in eerste instantie aangetrokken door een boy met mooie kleding, mooie auto, mooi huis. wat kost dat? juist veel geld. arme sloebers komen echt niet in the picture in eerste instantie.
aardig geschreven... had iets beter ge-enterd kunnen worden. maar leest opzich wel best weg.quote:op maandag 20 juni 2005 01:34 schreef chooselife het volgende:
die inhammen, dat protserige fossil-klokje, dat gebral over feestjes op bloomingdale. allemaal gebakken lucht.
dit geschetste beeld gaat voor mij absoluut niet op.quote:op maandag 20 juni 2005 09:07 schreef konniekipke het volgende:
vrouwen zeggen dat wel, maar worden wel in eerste instantie aangetrokken door een boy met mooie kleding, mooie auto, mooi huis. wat kost dat? juist veel geld. arme sloebers komen echt niet in the picture in eerste instantie.
ja meisjes van 18 misschien. ik geloof dat dat op een gegeven moment wel over gaat.quote:op maandag 20 juni 2005 09:07 schreef konniekipke het volgende:
[..]
hier ben ik het niet mee eens. vrouwen zeggen dat wel, maar worden wel in eerste instantie aangetrokken door een boy met mooie kleding, mooie auto, mooi huis. wat kost dat? juist veel geld. arme sloebers komen echt niet in the picture in eerste instantie.
een schoolvoorbeeld om niet jaloers op te wordenquote:op maandag 20 juni 2005 09:25 schreef avotar het volgende:
hahahaha.. het arme studentje.... jaloers op het geld van iemand die het dus blijkbaar beter heeft...
maar ik vond het leuk om te lezen....
* avotar is leaseboy...![]()
en columns schrijven kan hij ook al nietquote:op maandag 20 juni 2005 09:33 schreef xichico het volgende:
gheheheheheheeheheheehehhehe![]()
![]()
moet dit niet in klb? hij is jaloers en daar baalt hij van..
klopt volgens mij wel voor een (klein) deel vd. vrouwen.quote:op maandag 20 juni 2005 09:07 schreef konniekipke het volgende:
[..]
blijkbaar wel.....quote:op maandag 20 juni 2005 09:27 schreef frenkie het volgende:
[..]
een schoolvoorbeeld om niet jaloers op te worden![]()
nee, mensen met geld hebben niet iets bijzonders te vertellen. daarom bedoelt ts ook de oppervlakkigheid van veel vrouwen. het mooie is als je en veel geld hebt en veel te vertellen.quote:op maandag 20 juni 2005 09:24 schreef frenkie het volgende:
[..]
ja meisjes van 18 misschien. ik geloof dat dat op een gegeven moment wel over gaat.
alsof mensen met geld zo veel byzonders te vertellen hebben
inderdaad er zijn ook mensen met geld die veel te vertellen hebben. net als dat er arme studenten zijn die niks te vertellen hebben. die alleen maar zeuren over hun goede smaak qua films en dvd'squote:op maandag 20 juni 2005 09:37 schreef konniekipke het volgende:
[..]
nee, mensen met geld hebben niet iets bijzonders te vertellen. daarom bedoelt ts ook de oppervlakkigheid van veel vrouwen. het mooie is als je en veel geld hebt en veel te vertellen.
ik hou van generaliseren.quote:op maandag 20 juni 2005 09:42 schreef frenkie het volgende:
[..]
inderdaad er zijn ook mensen met geld die veel te vertellen hebben. net als dat er arme studenten zijn die niks te vertellen hebben. die alleen maar zeuren over hun goede smaak qua films en dvd's
ik ook, maar ik deel liever in in vier groepen dan in tweequote:op maandag 20 juni 2005 09:46 schreef konniekipke het volgende:
ik hou van generaliseren.
onzin. een leasebak heeft gewoon te maken met de functie die je krijgt. helddeskers hebben er geen nodig. vertegenwoordigers wel.quote:op maandag 20 juni 2005 10:16 schreef helldeskr het volgende:
whahahaha,
ts is eigenlijk maar een arme sloeber met een minderwaardigheids complex van heb ik jouw daar.
het is best wrang om vanaf de zijlijn naar het establishment te kijken hoe deze de krenten uit de pap pikt he![]()
maar vergeet even niet dat het soort vrouwen dat valt voor deze leaseboy's gewoon kijkt naar de portemonnee van deze heren.
simpel rekensommetje...is hij in staat om mij te geven wat ik graag wil.
ik rijdt zelf al jaren een lease bak en heb een goede baan.
mijn vrouw zal ook vast wel een gedeelte financieele afwegingen gehad hebben voor ze besliste om haar huis te verkopen en samen met mij een huis te kopen.
voor mij gold precies het zelfde ...moest ik mijn huis wel verkopen en samen met haar een nieuw kopen....![]()
de wereld draait nu eenmaal soepeler met poen...
maar een lease bak krijg je tegenwoordig echt niet zomaar meer...
een beetje werkgever krabt zich tegen woordig wel 5 keer achter zijn oren voor je een lease bak krijgt...en met de tegenwoordige schaarste op de arbeidsmarkt is er zo iemand anders gevonden voor jou functie als je echt een leeghoofd bent.
dus om dure pakken en brillejtes te kunnen kopen moeten de heren lease-boy's een goeie baan hebben.
en die goeie baan is schaars dus ze zullen heus wel iets goed doen om deze te verdienen.
je mag best jaloers zijn op deze heren ( ben ik af en toe ook wel eens) maar zie het nu maar meer als een stimulans om goed je best te doen op school...dan komt alles vanzelf wel goed
jij begrijpt 't wel konnie.quote:op maandag 20 juni 2005 09:37 schreef konniekipke het volgende:
[..]
nee, mensen met geld hebben niet iets bijzonders te vertellen. daarom bedoelt ts ook de oppervlakkigheid van veel vrouwen. het mooie is als je en veel geld hebt en veel te vertellen.
met daarbij constant je eigen ego opkrikkend door te stellen dat je "zoveel" beter bent.quote:op maandag 20 juni 2005 10:34 schreef chooselife het volgende:
valt me als eerst op dat een boel mensen er behoorlijk serieus op ingaan. treffend zeker?
vergeet niet dat 't maar een generaliserend stukje satire is. ben voor geen meter jaloers, ik dreun slechts op wat ik constateer op de huidige relatiemarkt.
je moet oudere vrouwen gaan daten met een goede baan, chooselifequote:op maandag 20 juni 2005 10:34 schreef chooselife het volgende:
valt me als eerst op dat een boel mensen er behoorlijk serieus op ingaan. treffend zeker?
vergeet niet dat 't maar een generaliserend stukje satire is. ben voor geen meter jaloers, ik dreun slechts op wat ik constateer op de huidige relatiemarkt.
nee, ik zit niet verlegen om veel geld ofzo. ik wil trouwens wel op vakantie.quote:op maandag 20 juni 2005 10:38 schreef ripley het volgende:
[..]
je moet oudere vrouwen gaan daten met een goede baan, chooselife
dan heb je dat gezeik niet
checkt fotoboek van chooselife...quote:op maandag 20 juni 2005 10:38 schreef ripley het volgende:
je moet oudere vrouwen gaan daten met een goede baan, chooselife
dan heb je dat gezeik niet
tot daar aan toe ging het goed...fossil is mooi...quote:op maandag 20 juni 2005 01:34 schreef chooselife het volgende:
dat protserige fossil-klokje
dus we kunnen concluderen dat de meisjes jou niet zien zitten. en dat je daarna bent gaan nadenkenquote:op maandag 20 juni 2005 10:34 schreef chooselife het volgende:
inderdaad, pur sang. ik laat mezelf zelfs niet ongeschonden. consequent he.quote:op maandag 20 juni 2005 10:36 schreef copycat het volgende:
aha... dát is dus satire...
meid, dat kan ik inmiddels al wel dromen, zijn fotoboekquote:op maandag 20 juni 2005 10:41 schreef copycat het volgende:
[..]
checkt fotoboek van chooselife...
hi...
plus dat de dames die deze knakkers aantrekken meestal ook een zeer bedenkelijk niveau hebben. ik snap eigenlijk niet waarom ts zo graag iets met zo'n omhooggevallen teefje wilquote:op maandag 20 juni 2005 09:24 schreef frenkie het volgende:
[..]
ja meisjes van 18 misschien. ik geloof dat dat op een gegeven moment wel over gaat.
alsof mensen met geld zo veel byzonders te vertellen hebben
whehehehe hi!quote:op maandag 20 juni 2005 10:41 schreef copycat het volgende:
[..]
checkt fotoboek van chooselife...
hi...
hoi rippiequote:op maandag 20 juni 2005 10:44 schreef ripley het volgende:
[..]
meid, dat kan ik inmiddels al wel dromen, zijn fotoboek
het is dat ik inmiddels al een erg leuk eigen jong ding heb....
mwoah ik ken een meisje die zeker in de smaak valt bij leaseboys.quote:op maandag 20 juni 2005 10:45 schreef blokhut het volgende:
[..]
plus dat de dames die deze knakkers aantrekken meestal ook een zeer bedenkelijk niveau hebben. ik snap eigenlijk niet waarom ts zo graag iets met zo'n omhooggevallen teefje wil
niet dan?quote:op maandag 20 juni 2005 10:46 schreef so_addictive het volgende:
satire... yeah rigghhhtttt...(een hoop verborgen frustraties, ts)
dan doet het minder zeer als vrouwen je niet willen.quote:op maandag 20 juni 2005 10:46 schreef so_addictive het volgende:
altijd weer "grappig" om te lezen dat alle vrouwen "op status geilende sloeries" zijn
de wereld in een notedopquote:op maandag 20 juni 2005 02:00 schreef xebrozius het volgende:
[..]
dit is 1 van de weinige keren dat ik het met xebrozius eens ben.quote:op maandag 20 juni 2005 01:47 schreef xebrozius het volgende:
[..]
je bent iig net zo arrogant en pompeus als eens leaseboy. maar je maakt dat goed met je excuus "ik heb geen geld". zodra je geld zou hebben was je een van hen.
zolang je me maar niet je best voor haar doetquote:op maandag 20 juni 2005 10:49 schreef frenkie het volgende:
[..]
mwoah ik ken een meisje die zeker in de smaak valt bij leaseboys.
en ze vindt mij ook leuk
en nog later zijn dat "uitgeneukte, droge sherry-trutten"quote:op maandag 20 juni 2005 11:14 schreef mouseover het volgende:
wat een problemen. je vergeet erbij te zeggen dat de vrouwen die hiervoor vallen meestal de voormalige breezahmeisjes zijn die net over hun breezahtijd heengegroeid zijn. of de secretaresses in spe. allebei groepen waar je toch niet zoveel te zoeken zou moeten hebben dacht ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |