Nou, dat wordt dokken Jos!quote:En met de fans die een kaartje kopen, spreek ik het volgende af: als ik in Assen niet aan de start verschijn, betaal ik hen het geld voor het kaartje uit mijn eigen zak terug.
hij had er wel bij gezegd dat hij dat zou doen als hij een contract zou hebben en alsnog niet zou komenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:50 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dokken Jos!
Of zijn er nog geen kaarten in de verkoop?
Waar dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij had er wel bij gezegd dat hij dat zou doen als hij een contract zou hebben en alsnog niet zou komen
So do iquote:Op donderdag 22 februari 2007 08:46 schreef Meike26 het volgende:
Nielsch, dat klopt wel wat je zegt, maar Jos Verstappen is altijd erg verzekerd over gekomen in de media. Te zelfverzekerd kan je ook wel zeggen. Maar wanneer je als bedrijf, (potentieel sponsor) naar een coureur kijkt, zie je dan liever een coureur die zeker van z'n zaak is, of een die constant z'n schouders ophaalt: Tja ik weet niet, we moeten het maar zien..."
Dat het ChampCar avontuur nu niet meer dorgaat, vind ik erg jammer, want ja, ik ben er zo een, dat ondanks zijn houding en alle A1GP mayonaise vooraf, nog altijd in de kwaliteiten van Jos geloof OP de baan. Jammer !
Ik zeg ook niet dat wanneer Jos zich had opgesteld als een slappe papzak, het dan wel gelukt was. In onderhandelingen moet je altijd een beetje schipperen en water bij de wijn willen doen. Zo werkt dat nu eenmaal, of het nu over sport of politiek gaat. Goed, tenzij je natuurlijk in de positie zit dat iedereen je wilt hebben, dan kun je alle eisen stellen die je maar wilt. Jos zit echter niet meer in die positie, sterker nog, hij heeft er volgens mij nooit echt ingezeten. Op zo'n moment moet je ook weten wanneer je gewoon even je schouders moet ophalen en ja moet knikken, ook al vind je dat op dat moment niet leuk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:46 schreef Meike26 het volgende:
Nielsch, dat klopt wel wat je zegt, maar Jos Verstappen is altijd erg verzekerd over gekomen in de media. Te zelfverzekerd kan je ook wel zeggen. Maar wanneer je als bedrijf, (potentieel sponsor) naar een coureur kijkt, zie je dan liever een coureur die zeker van z'n zaak is, of een die constant z'n schouders ophaalt: Tja ik weet niet, we moeten het maar zien..."
Dat het ChampCar avontuur nu niet meer dorgaat, vind ik erg jammer, want ja, ik ben er zo een, dat ondanks zijn houding en alle A1GP mayonaise vooraf, nog altijd in de kwaliteiten van Jos geloof OP de baan. Jammer !
Ai...quote:Verstappen stays home (again)
Jos Verstappen's planned comeback in Champ Car seems to have died a death. The Dutchman had announced plans to be racing in the US series in 2007 but negotiations failed to secure him a drive, Jos apparently finding that there are no teams willing to take a driver who wants to be paid. This may indicate one of two things: the first that the teams need the money; or perhaps that Verstappen wants to be paid more than the Americans are willing to spend for someone with his record. Verstappen had been linked to deals with both the Forsythe and Minardi USA operations.
Klik op de titel..quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:00 schreef Dacide het volgende:
waar komt dat stukje vandaan eigenlijk? champcar site ofzo?
http://www.dvhn.nl/nieuws/sport/article1524272.ece?secId=28quote:Verstappen ziet af van Champ Car avontuur
Jos Verstappen ziet af van een Champ Car raceavontuur. De Limburger is lange tijd in beeld geweest voor een zitje in de Amerikaanse tegenhanger van de Formule 1, maar heeft afgehaakt.
Verstappen is het wachten beu. Zijn geduld is op, zo verklaart hij op zijn website. "Ik ben er drie maanden mee bezig en ben het wachten meer dan zat. Het is steeds weer hetzelfde politieke spelletje waarbij het alleen maar weer gaat om geld." Geen Verstappen dus op 2 september op het TT Circuit als het racecircus Assen aandoet.
Bart Rietbergen, de Europese promotor van de Champ Car World Series, zegt geen seconde wakker te liggen van het afhaken van Verstappen. "Verstappen presenteert zich als een primadonna. Hij denkt dat de hele wereld op 'm zit te wachten. Daar heeft hij geen enkele reden toe, want wat heeft Verstappen de laatste jaren laten zien dan? Hij rijdt regelmatig in de grindbak en komt niet in de buurt van podiumklasseringen. Hij wil rijden voor een zak met geld. Verstappen wil een miljoen, maar de realiteit is dat hij zelf geld zal moeten meebrengen als hij aan de bak wil."
ik heb trouwens vernomen dat jos niet meer dan 150.000 dollar zou verdienen in de chamcar...quote:Jos Verstappen: "Een prof heeft recht op salaris"
(28/2/2007) "Want ook Marco Borsato staat niet voor nop te zingen als hij de Ahoy uitverkocht heeft", aldus Jos Verstappen in zijn Telegraaf column van donderdag 1 maart waarin hij nogmaals uitlegt af te zien van de Champ Car series. Jos is een prof en wil voor races gewoon betaald worden, zo schrijft hij. Maar dat het hem alleen om het geld te doen is, is niet waar. Sterker nog, hij heeft veel water bij de wijn gedaan want het salaris dat hij wilde verdienen in de Champ Car zou in geen verhouding staan tot hetgeen hij toucheerde in de A1GP, vorig seizoen.
De beslissing om af te zien van de Champ Cars doet hem pijn. Want het racen zit hem nog altijd in het bloed. En hij was ervan overtuigd van grote waarde te kunnen zijn voor deze raceklasse en wilde zich goed voorbereiden. Zoals hij vorige week op deze site ook al uitlegde, wilde hij niet langer wachten en had al verschillende keren de betrokken teams een ultimatum gesteld. Toen steeds maar weer een antwoord uitbleef, was Jos het zat.
Jos volgt het racen nu vanaf de zijlijn. Afgelopen weekend zag hij zijn zoon Max met grote overmacht de overwinning grijpen in de Mini Max klasse en hij zag ook Jeroen Bleekemolen een sterke A1GP race rijden. En de kritiek op zijn beslissing de Champ Car series de rug toe te keren? "Kritiek zal ik altijd wel krijgen. Ik vind dat prima maar men moet wel weten hoe het autosportwereldje en ik in elkaar steken", aldus Jos in zijn column.
Dat vind ik trouwens ook niet meer dan logisch.quote:Sterker nog, hij heeft veel water bij de wijn gedaan want het salaris dat hij wilde verdienen in de Champ Car zou in geen verhouding staan tot hetgeen hij toucheerde in de A1GP, vorig seizoen.
Tsja, en in Amerika zullen ze ook wel hebben mee gekregen dat Jos zo professioneel was om z'n wagen gewoon doodleuk aan de kant te zetten toen hij het niet eens was met een drive-through penalty. En dat Jos er geen enkel probleem mee heeft om een team/teambaas/raceserie compleet af te branden in de pers als dingen eens tegenzitten zullen ze ook wel weten.quote:Jos is een prof en wil voor races gewoon betaald worden, zo schrijft hij.
Daar schermt Jos de hele tijd mee....quote:Ik verbeeld me niks, maar ik weet zeker dat Assen in no time uitverkocht zou zijn als ik daar had gereden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |