abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45660807
Benieuwd hoeveel fans hier nu weer intrappen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 14:04:07 #227
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_45660861
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:02 schreef roelofjan het volgende:
Benieuwd hoeveel fans hier nu weer intrappen.
Boven je al 1.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:14:36 #228
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_45662858
Jos verwacht het zelfde salaris te ontvangen, al dan niet, meer salaris dan bij zijn F1-carriere.
Jos ga toch lekker caravan-trekken ofzo, of 100m achteruit rijden met een trabantje, deed je op het kamp ook wel eens, lache joh. Iedere keer dat geouwehoer...

Het race-en is geen passie meer, het geld speelt de hoofdrol, waar ben je dan nog mee bezig?
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:28:49 #229
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_45663300
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:04 schreef sanger het volgende:

[..]

Boven je al 1.
nee hoor, ik trap nergens in... ben veel sceptisch.
ik geloof het pas als het daadwerkelijk bevestigd wordt op de verstappen site.

en ja, dan ben ik blij
pi_45663434
quote:
De een wilde dat Jos af en toe een fan op een circuit rond zou rijden en dat hij ook vriendelijk tegen de fan zou zijn. Een ander wilde dat Jos op zaterdag een van zijn nieuwe superstores zou openen door middel van het doorknippen van een lint, nog zo'n belachelijk verzoek. Je begrijpt dat we hier niet op in konden gaan."
Voor een paar miljoen sponsorgeld is het toch vrij normaal dat je af en toe een tegenprestatie levert . Je zou er eens wat voor over moeten hebben....
pi_45665910
quote:
"De bekendmaking voor welk team Jos zal rijden en hoe de sponsoring er dan uit gaat zien zal bekend gemaakt worden in Maastricht en wel op zondag 18 februari tijdens het optrekken van 't Mooswief op het Vrijthof om 12.11 uur. Uiteraard zullen alle sponsors dan ook aanwezig zijn!"
Vroege 1 april grap dit jaar!
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:53:23 #232
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_45669345
ik denk ook dat t een grap is. de site van verstappen is meestal de eerste met nieuws omtrend hem... er staat nog steeds niks op.
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:33:48 #233
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_45673688
Lol, grappig dat sommige mensen het bovenstaande artikel serieus opnemen
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_45686580
Jos heeft niet voor niets de naam Come Back Kid gekregen in de Formule1 en vele teambazen en andere mensen hadden respect voor zijn doorzettingsvermogen. Tuurlijk, Rottiggaatje is geen geliefd persoon zoals wel vaak duidelijk is, maar hij heeft wel onmogelijke dingen mogelijk gemaakt voor Jos. Hij had ook onder contract van Willi Weber kunnen komen, maar niet zeker hoe dat gelopen was, werd het toch Huub R. Ik zeg gelukkig (waar andere juist blij zouden zijn als het Willi was geworden), want met Mr. Weber was Jos nooit zolang in de F1 gebleven en had hij nu al aan het 8e of 9e seizoen <Caravan-racen> begonnen.

Ik lees het artikel van Huub nu ook met een heel schuin-oog, maar ik wacht wel af wat er waar van is. Ik hoop alleen dat Jos wel weer kan racen en dat alle critici goed op hun bek gaan.
pi_45686872
Jos verstappen? mag die nog autorijden?
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_45794851
Het is erg stil rond meneer Verstappen, Doornbos schijnt dichtbij een contract te zijn. Ik hoop zelf bij Forsythe, want ik zie Verstappen geen 5 miljoen USD meenemen. Mocht Doornbos naar Minardi gaan dan denk ik dat Verstappen weer langs de kant staat.

Minardi is het enige team waar ze Verstappen kennen en ze hem zouden kunnen aannemen op zijn rijderskwaliteiten en niet het grote geld vragen. Veel zal dus afhangen waar meneer Doornbos naar toe gaat.
-
pi_45818656
JV schijnt 2 Miljoen nodig te hebben en hij heeft er momenteel 1,1 (0,5 van Trust en 0,6 van Muermans).
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 30 januari 2007 @ 11:54:56 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45819321
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 11:28 schreef Rory78 het volgende:
JV schijnt 2 Miljoen nodig te hebben en hij heeft er momenteel 1,1 (0,5 van Trust en 0,6 van Muermans).
de rest van het geld is naar zn vrouw
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45819432
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 11:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de rest van het geld is naar zn vrouw
Gaat 'ie scheiden ofzo?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 30 januari 2007 @ 12:04:17 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45819536
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:00 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Gaat 'ie scheiden ofzo?
Jos Verstappen en Sophie uit elkaar!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45826575
Sophie komt anders ook uit een gegoede familie. Raceliefhebbers weten genoeg als ze haar meisjesnaam horen..
pi_46519592
Jos is wachten zat: geen Champ Car
(20/2/2007) Jos Verstappen is het wachten beu en ziet af van de Champ Car series. "We zijn hier alweer drie maanden mee bezig en ik ben het wachten meer dan zat", aldus Jos in een telefonische reactie op zijn besluit. "Het is steeds weer hetzelfde politieke spelletje waarbij het alleen maar weer gaat om geld. Welnu, ze kennen mijn eisen en ze weten wat voor een coureur ik ben. Er is absoluut interesse van een aantal teams maar niemand hakt knopen door. Binnenkort is er nog een test dus wilde ik vandaag gewoon weten waar ik aan toe zou zijn. En niet twee dagen voor zo'n test waarbij ik dan weer hals over kop in het vliegtuig moet springen om die test af te raffelen. Ik wil me goed kunnen voorbereiden. We hebben niets meer vernomen van de geïnteresseerde teams dus voor mij is het nu over."

Jos vindt het spijtig dat het zo moet lopen, zegt hij. "Het is jammer voor iedereen. Ik verbeeld me niks, maar ik weet zeker dat Assen in no time uitverkocht zou zijn als ik daar had gereden. We weten allemaal nog wel hoe snel dat in Zandvoort ging, vorig jaar, met de A1GP.

Jos: lang genoeg gewacht (foto: Bas Kaligis)
Ook qua kijkcijfers heb ik me nooit hoeven schamen. Iedereen kan hier van profiteren, de organisatie van Assen, de Champ Car organisatie en de fans. Het zou een fantastische win-win situatie kunnen worden. Alle betrokken partijen beseffen dat ook en ze doen allemaal hun best, dus in neem niemand iets kwalijk. Maar blijkbaar is het erg moeilijk om als coureur nog ergens onderdak te vinden als je gewoon voor je werk betaald wilt worden. Als je dan vervolgens maandenlang in het ongewisse wordt gelaten is de teleurstelling erg groot en dan zie ik er geen heil meer in. Zeker als je bedenkt dat ik niet wéér al mijn de fans zo lang in onzekerheid moet laten om vervolgens om één minuut voor twaalf ze te moeten teleurstellen. Zij hebben dat zeker niet verdiend."
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  woensdag 21 februari 2007 @ 11:48:04 #243
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_46520985
jeps had het ook net al gelezen. jammer, had hem graag zien rijden in de champ car.
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:12:46 #244
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_46523594
topic sluiten maar, tis over en voorbij voor jos. die komt nergens meer aan de bak of het moet een locale clio cup zijn.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_46524725
quote:
En met de fans die een kaartje kopen, spreek ik het volgende af: als ik in Assen niet aan de start verschijn, betaal ik hen het geld voor het kaartje uit mijn eigen zak terug.
Nou, dat wordt dokken Jos!

Of zijn er nog geen kaarten in de verkoop?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 februari 2007 @ 13:54:28 #246
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46524860
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:50 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Nou, dat wordt dokken Jos!

Of zijn er nog geen kaarten in de verkoop?
hij had er wel bij gezegd dat hij dat zou doen als hij een contract zou hebben en alsnog niet zou komen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_46524999
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij had er wel bij gezegd dat hij dat zou doen als hij een contract zou hebben en alsnog niet zou komen
Waar dan?

http://www.telesport.nl/a(...)r_World_Series_.html
pi_46536621
Dat gaat hem geld kosten, de grootmuil.
pi_46536772
Wat een nepfiguur die Jos. Altijd is het maar de schuld van 'het politieke spelletje' dat de teambazen met hem spelen. Het ligt natuurlijk nooit aan hem of z'n manager. Een beetje zelfreflectie kan geen kwaad hoor, meneer Verstappen.
pi_46549937
Nielsch, dat klopt wel wat je zegt, maar Jos Verstappen is altijd erg verzekerd over gekomen in de media. Te zelfverzekerd kan je ook wel zeggen. Maar wanneer je als bedrijf, (potentieel sponsor) naar een coureur kijkt, zie je dan liever een coureur die zeker van z'n zaak is, of een die constant z'n schouders ophaalt: Tja ik weet niet, we moeten het maar zien..."

Dat het ChampCar avontuur nu niet meer dorgaat, vind ik erg jammer, want ja, ik ben er zo een, dat ondanks zijn houding en alle A1GP mayonaise vooraf, nog altijd in de kwaliteiten van Jos geloof OP de baan. Jammer !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')