1 ding: IK WORD NOOIT FAN VAN HUUB ROTTEKUTTER!!!quote:"Ik vind het echt verschrikkelijk jammer en ook waardeloos voor de fans van Jos", reageerde Lammers. "Maar we moeten eerlijk zijn. Dit is ook Jos. Als je een fan van Jos bent, moet je ook fan van Huub Rothengatter zijn. Vorig jaar hebben we veel plezier beleefd, maar ik heb ook enthousiasme en passie nodig. Het gaat nu alleen maar over geld."
Dat ziet hij niet, hij beseft niet dat er mensen zijn die hun zuurverdiende centen uitgeven om hem over de hele wereld na te reizen. Dat hij dan nu zelf iets langer moet wachten op zijn geld, wat hij uiteindelijkw el krijgt, snapt hij niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:39 schreef rubbereend het volgende:
terecht dat hij zo niet wil rijden maar Zandvoort had er toch vanaf gekunnen lijkt meFans reizen hem al jaren achterna over de hel wereld en nu hij eens voor de deur rijdt dit
Hij kan het wel beter voor elkaar krijgen wat management betreft, maar zijn achternaam houdt hij toch. En die heeft nu eenmaal een negatieve bijklank tegenwoordig als het om contractzaken gaat.quote:Op woensdag 27 september 2006 12:14 schreef Spooky4u het volgende:
Ik hoop dat Max Verstappen wel een coureur wordt die wil racen.
Het mannatje barst van het talent, dus laten we aub hopen dat hij het een stuk beter voor elkaar gaat krijgen dan zijn ouwe heer.
Shit, tikfoutje...moest denk zijn ipv hoopquote:Op woensdag 27 september 2006 12:32 schreef Spooky4u het volgende:
Het gaat mij meer om de de opmerking dat je door deze siuatie hoopt dat ook Max hier last van gaat krijgen. Dat hoop ik dus helemaal niet.
Jij bent echt al jaren niet grappig meer, weet je dat?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
JOs heeft een minimum loon en iedereen weet dat dat geen vetpot is. als jij met de 1200 euro per maand ineens niets krijgt, hoe moet je dan de huur betalen? of je eten kopen/? lenen.nl??? voor een uitkering hoeft hij ook niet aan te kloppen, want bij de steun zullen ze zeggen: "maar mijnheer Verstappen, je hebt toch een baan?? ga daar het geld maar halen!" ik snap best dat hij gezien de nijpende financiele situatie van hem en zijn gezin hij nu en statement wil maken. op een lege maag kan hij bovendien toch ook niet presteren!
Dus zeg je je baan op zonder iets anders te hebben?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
JOs heeft een minimum loon en iedereen weet dat dat geen vetpot is. als jij met de 1200 euro per maand ineens niets krijgt, hoe moet je dan de huur betalen? of je eten kopen/? lenen.nl??? voor een uitkering hoeft hij ook niet aan te kloppen, want bij de steun zullen ze zeggen: "maar mijnheer Verstappen, je hebt toch een baan?? ga daar het geld maar halen!" ik snap best dat hij gezien de nijpende financiele situatie van hem en zijn gezin hij nu en statement wil maken. op een lege maag kan hij bovendien toch ook niet presteren!
1.000.000 / 12 = 83.333,33 per maandquote:Op donderdag 28 september 2006 17:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Je vergeet dat er c. 500.000 aan bonussen bijzatquote:Op donderdag 28 september 2006 18:29 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
1.000.000 / 12 = 83.333,33 per maand
lekker minimumloon![]()
Zou dat het zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 19:03 schreef Spooky4u het volgende:
Owh God! dus Jos heeft dit jaar ookal geen zelfvertrouwen
Dat trekt volgens mij ook niemand in twijfel ARquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Puur zakelijk bekeken hebben Verstappen en Rothengatter 100% gelijk natuurlijk.
Maar als je het met een sporthart bekijkt...
Nu ja, daar ben ik het dan weer niet zo mee eens.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat trekt volgens mij ook niemand in twijfel AR![]()
Verstappen heeft als idool enzo een verantwoording naar zijn fans toe.
Idool is niet zo een goed woord denk ik.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu ja, daar ben ik het dan weer niet zo mee eens.
Hij is in de sport gegaan om hard te kunnen rijden, en om er zijn geld me te verdienen...
Niet om een idool te worden, dat is meer een drijfveer voor een deel van de acteurs of popsterren..
Neemt niet weg dat het wel sympathiek van hem geweest was als hij die 'verantwoordelijkheid naar z'n fans toe' wel genomen had...
Dat is een mening Sanger, het is geen wetquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Iedere sporter heeft fans. Iedere sporter heeft ook verantwoording naar de fans toe. Dat is inherent aan elkaar.
Wet niet nee, tenminste, niet een wet van meden en perzen. Misschien kun je het beter een ongeschreven wet noemen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat is een mening Sanger, het is geen wet
Zondagmiddag? A1 kijken op Zandvoort natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
En wat ga je dan doen op je zondagmiddag??
fans overschatten zichzelf is mijn mening
In dat interview van laatst deed hij nog of alle 70.000 mensen voor hem kwamenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Zondagmiddag? A1 kijken op Zandvoort natuurlijk.
Las net overigens dat er slechts 500 kaarten door Verstappen fans zijn teruggebracht. Das best een afgang voor de man denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |