abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42162224
Ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Het is logisch dat Verstappen niet lang op zijn geld wil wachten, dat wil niemand toch?
Maar aan de andere kant laat hij wel zijn fans in de steek, en lees het stuk eens van de site van Lammers.

Jeroen Bleekemolen vervangt Jos Verstappen voor A1 Team Nederland

In grote lijnen waren Jos Verstappen en A1 Team Nederland er al uit voor het komende A1GP seizoen maar gisteravond zijn Huub Rothengatter, Jan Lammers en Bruce Holmes, CEO van A1GP, er niet in geslaagd om tot een overeenkomst te komen.

Het grote breekpunt was een garantie die namens Jos Verstappen door Huub Rothengatter werd geëist. Huub's argument was: "we willen de 'hassle' (gedonder) van vorig jaar voorkomen". De vraag van Jan Lammers was: "Huub leg me eens uit, bedoel je met het feit dat Jos weer populair is een race heeft gewonnen en bijna 1 miljoen dollar op de bank heeft, gedonder of ' hassle'?" Hier kwam een ontwijkend antwoord op. Toen de vraag van Jan: " Huub wat doe je liever, weer een seizoen zoals vorig jaar, of niet rijden?". Huub antwoordde: "niet rijden". Duidelijke taal.

Ja, A1Team Nederland had achterstand met de betalingen en ja, alles is inmiddels wel betaald, bijna 1 miljoen dollar.

Nu eiste het kamp Verstappen een garantie van A1 Team Nederland en/of de A1GP Organisatie. Hierop vertelde Bruce Holmes dat het contract tussen Verstappen en A1 Team Nederland de garantie moest zijn en dat A1GP bereid was om mee te tekenen ofwel als organisatie garant te staan. Dit was niet voldoende voor Huub Rothengatter en ook een direct telefoongesprek van Bruce Holmes met Jos mocht niet baten.

Jos heeft veel voor A1GP gedaan en A1GP veel voor Jos, het totale gebrek aan waardering en vertrouwen van de kant van Rothengatter en Verstappen zorgde voor de breuk.

Jan Lammers:" Ik vind het echt verschrikkelijk jammer en ook waardeloos voor de fans van Jos maar we moeten eerlijk zijn, dit is ook Jos en als je een fan van Jos bent moet je ook een fan van Huub Rothengatter zijn. Vorig jaar heb ik als eerste Jos gebeld om hem in de auto te krijgen en daar hebben we allemaal veel plezier aan beleefd, maar ik heb ook enthousiasme en passie nodig, het gaat nu alleen maar over geld".

"Onze focus is nu gericht op het maximaal presteren voor het grote publiek we willen nog steeds als A1 Team Nederland goed presteren. Die moeilijke opdracht heeft nu reserve rijder Jeroen Bleekemolen maar we hebben het volste vertrouwen in Jeroen's capaciteiten. Het zou tenslotte niet de eerste keer zijn dat hij een race in Zandvoort wint".

Tja, wat moet je hier nou mee.
  woensdag 27 september 2006 @ 10:00:33 #82
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42162550
Spandoek maken? Jos the $$$$$$$$$$$$$

En niet "overtaking is an art" maar "collecting money is an art"

Ik koop godverdomme een kaartje zodat ik voor het eerst in mijn leven JV live kan gaan zien! Komt die tyfushomo niet!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 27 september 2006 @ 10:08:24 #83
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42162727
Eerst zijn interview en nu zijn gezeur om geld
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 27 september 2006 @ 11:36:55 #84
10710 gday
propria cures
pi_42164866
Pffff. ja, rijd toch gewoon in Zandvoort man, je kunt nog altijd 'staken' maar er komen gewoon veel mensen kijken naar Jos.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 september 2006 @ 11:39:48 #85
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42164958
terecht dat hij zo niet wil rijden maar Zandvoort had er toch vanaf gekunnen lijkt me Fans reizen hem al jaren achterna over de hel wereld en nu hij eens voor de deur rijdt dit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 27 september 2006 @ 11:40:54 #86
10710 gday
propria cures
pi_42164994
quote:
"Ik vind het echt verschrikkelijk jammer en ook waardeloos voor de fans van Jos", reageerde Lammers. "Maar we moeten eerlijk zijn. Dit is ook Jos. Als je een fan van Jos bent, moet je ook fan van Huub Rothengatter zijn. Vorig jaar hebben we veel plezier beleefd, maar ik heb ook enthousiasme en passie nodig. Het gaat nu alleen maar over geld."
1 ding: IK WORD NOOIT FAN VAN HUUB ROTTEKUTTER!!!
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  woensdag 27 september 2006 @ 11:43:45 #87
65960 sanger
pi_42165077
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:39 schreef rubbereend het volgende:
terecht dat hij zo niet wil rijden maar Zandvoort had er toch vanaf gekunnen lijkt me Fans reizen hem al jaren achterna over de hel wereld en nu hij eens voor de deur rijdt dit
Dat ziet hij niet, hij beseft niet dat er mensen zijn die hun zuurverdiende centen uitgeven om hem over de hele wereld na te reizen. Dat hij dan nu zelf iets langer moet wachten op zijn geld, wat hij uiteindelijkw el krijgt, snapt hij niet.

Ik hoop dat dit exit carriere is voor hem. Dankzij HR. En ik denk dat hij dit in de carierre van zoontje Max ook nog tegen gaat komen. Zo van: "die Max Verstappen nemen we niet hoor, die gaat toch om geld zeuren".

[ Bericht 1% gewijzigd door sanger op 27-09-2006 14:41:39 ]
pi_42166006
Ik hoop dat Max Verstappen wel een coureur wordt die wil racen.
Het mannatje barst van het talent, dus laten we aub hopen dat hij het een stuk beter voor elkaar gaat krijgen dan zijn ouwe heer.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 27 september 2006 @ 12:19:40 #89
65960 sanger
pi_42166165
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:14 schreef Spooky4u het volgende:
Ik hoop dat Max Verstappen wel een coureur wordt die wil racen.
Het mannatje barst van het talent, dus laten we aub hopen dat hij het een stuk beter voor elkaar gaat krijgen dan zijn ouwe heer.
Hij kan het wel beter voor elkaar krijgen wat management betreft, maar zijn achternaam houdt hij toch. En die heeft nu eenmaal een negatieve bijklank tegenwoordig als het om contractzaken gaat.
pi_42166490
Het gaat mij meer om de de opmerking dat je door deze siuatie hoopt dat ook Max hier last van gaat krijgen. Dat hoop ik dus helemaal niet.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 27 september 2006 @ 12:53:49 #91
65960 sanger
pi_42167070
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:32 schreef Spooky4u het volgende:
Het gaat mij meer om de de opmerking dat je door deze siuatie hoopt dat ook Max hier last van gaat krijgen. Dat hoop ik dus helemaal niet.
Shit, tikfoutje...moest denk zijn ipv hoop :@:@
pi_42167843
ha, ok, ik dacht al.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42173717
huub en jos, soort zoekt soort.
  woensdag 27 september 2006 @ 18:44:48 #94
65960 sanger
pi_42175683
Wel goed, die geld terug actie

* twijfelt nog erg wel of niet te gaan.
pi_42175723
Wat is het toch ook een schwanz he
En dan heb ik het nog geeneens over die Huub Rottengarter die eigenlijk zijn hele carriere heeft verkloot(natuurlijk wel met toestemming van Verstappen zelf).
  woensdag 27 september 2006 @ 19:07:28 #96
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42186487
Voor hoeveel Nederlanders is de A1GP nu niet meer interresant, dat vraag ik me eigenlijk af.
Jos was toch de grote trekpleister voor Nederland, no offence naar JB, maar die heeft natuurlijk veel minder allure. Ook veel minder sterallures trouwens.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42187170
Waarom gaat iedereen er zo makkelijk van uit dat verstappen de optie heeft gehad om wel zandvoort te rijden en daarna pas verder om de tafel te gaan zitten.

Mischien was het voor Lammers alle races of niets...
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  donderdag 28 september 2006 @ 00:56:40 #99
19840 Libris
Live from Singapore
pi_42187652
Ook al was het hele seizoen voor niets. Stel he. Dat A1GP/A1NL hem door tegenvallende resultaten helemaal niets kan betalen (wat me al sterk lijkt omdat Verstappen vorig jaar $1.000.000 US heeft gevangen.

Dan nog. Stel hij gaat door, drie grote voordelen, zijn reputatie krijgt een boost, hij racet voor niets voor zijn land, vanwege omstandigheden. Hij blijft rijden, veel mensen waren positief over Jos vorig jaar in de A1. Daaruit zou een nieuw contract of nieuwe mogelijkheden kunnen roller. Daarnaast vangt ie natuurlijk geen lullige centen door reclame/merchandising.

En wat heeft hij nu? Hij laat zich wederom en een potentiele nieuwe baas (in welke tak van sport dan ook) zal wel twee keer op zijn hoofd krabben voordat hij in gesprek gaat met Verstappen. Zijn imago in Nederland heeft een flinke deuk opgelopen, kijk op het forum van verstappen.nl. Iedereen vergelijkt het wel met een normale baan, maar dat is het ook niet.
  donderdag 28 september 2006 @ 01:02:14 #100
19840 Libris
Live from Singapore
pi_42187762
Maar misschien is het beter om die discussie in jos verstappen (de geldwolf) niet naar zandvoort te voeren..
  donderdag 28 september 2006 @ 10:10:10 #101
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42192574
Inderdaad, ik had dat topic gisteren in eerste instantie zelf ook over het hoofd gezien, maar dit is wel erg dubbelop.
  donderdag 28 september 2006 @ 14:21:49 #102
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_42198736
Rothengatter: "Lammers en A1GP moeten ook hun verantwoordelijkheid nemen"

(28/9/2006) Huub Rothengatter heeft wel eens beter geslapen. De emoties van de Jos Verstappen fans laten hem, net als Jos zelf, natuurlijk niet koud. "Jos en ik hebben vannacht tot laat in avond de reacties op het forum van de site zitten lezen en Jos heeft zoveel mogelijk vragen op de fanzone beantwoord", zegt hij terwijl hij door zijn thee roert en de ochtendkranten doorneemt. Rothengatter snapt de gevoelens van de fans maar wijst er nog maar eens nadrukkelijk op dat emoties niet tellen in de keiharde wereld van de autosport, zeker als het om zakelijke afspraken gaat.

"Speciaal voor de fans wil ik eens goed onze kant van het verhaal vertellen", vervolgt hij. "Ik heb er zelf ook veel moeite mee als ik aan de fans denk die kaarten hebben gekocht om Jos te zien schitteren. Ook wij zijn diep teleurgesteld. Wij hadden het graag anders gezien én ook anders verwacht. Want de A1 is een fantastische serie om in te rijden." Toch wil hij de emoties even aan de kant schuiven en realistisch openheid van zaken geven. "Wat is er nu precies aan de hand? Wij, Jos en ik als zijn manager, zijn een jaar geleden met Jan Lammers in zee gegaan om voor het A1 Team Netherlands te gaan rijden. Er zijn afspraken gemaakt, handtekeningen gezet en vol enthousiasme zijn we aan het werk gegaan. We hebben meegewerkt aan allerlei promotionele activiteiten, de races gereden, WK punten en prijzen gepakt, kortom, gepresteerd en alles gedaan wat je van een werknemer mag verwachten. Gedurende het vorig seizoen hebben we helaas moeten ervaren dat er financiële problemen waren. Wij merkten dat, omdat er niet of te laat betaald werd. Jos is werknemer en kreeg gewoon zijn salaris niet of in ieder geval veel te laat."

Rothengatter wil de A1GP organisatie niet direct iets verwijten als het gaat om het contract van Jos als coureur. "Nee, want de A1 is onze partner niet. Dat is Jan Lammers, hij is de teambaas van A1 Team Netherlands, met hém hebben we een overeenkomst. Het is dus zijn verantwoordelijkheid." Toch blijft bij Rothengatter het respect voor Lammers overeind staan, ondanks het dispuut. "Jan is zelf een goede coureur en heeft enorm veel ervaring in de autosport. Het is slim van hem geweest om de allerbeste Nederlandse coureur aan te trekken en die in zijn oranje auto te zetten. Hij wist dat de kans van slagen voor de A1 in Nederland het grootst was als Jos in de auto zou zitten. Nou, aan de reacties en de kaartverkoop voor Zandvoort te zien bewijst dat Jan gelijk heeft gehad. Maar als je dan als werkgever afspraken maakt met je werknemer dan moet je als baas niet alleen prestaties verwachten van je personeel maar ook je zakelijke verantwoordelijkheid nemen."

Hij vindt dat Jan Lammers zich niet moet verschuilen achter de A1 organisatie. Bij financiële problemen van een team zou de A1 namelijk bijspringen. Als Lammers zijn coureur niet kon betalen moest het geld dus van de A1 organisatie komen. Dat was de realiteit vorig seizoen. De A1 organisatie kwam vervolgens veel te laat met de betalingen over de brug waardoor Lammers het salaris niet of pas veel later kon betalen. Lammers vond dat hem dus niets te verwijten viel. Onzin, vindt Huub Rothengatter. En dan fel: "hij verschuilt zich ten onrechte achter een ander. Jos heeft afspraken met Jan en niet met de A1. Stel je wordt ontslagen en je krijgt geen salaris meer. Je moet een week later naar de tandarts die je vervolgens een rekening stuurt. Die betaal je niet met het argument dat je baas je niet meer betaalt. Wat denk je wat die tandarts zegt? Nou dan!"

Lammers moet nu niet de verbouwereerde teammanager gaan uithangen, vindt Rothengatter. "Hij wist al heel lang dat deze problemen eraan zaten te komen. Vanaf begin dit jaar, midden in het vorig seizoen nota bene, gaven we al aan dat we het zat waren om steeds op onze centen te moeten wachten. We hebben gemaild, besprekingen gevoerd en de irritaties liepen steeds verder op omdat er geen oplossing kwam. Wel steeds excuses en uitvluchten van Jan Lammers; aanloopproblemen, we hebben geen geld, enzovoorts. Tja, om dan maar eens de woorden van Jan te gebruiken, dat is dan ondernemersrisico. Hij is de ondernemer en Jos is personeel, die wil gewoon zijn salaris en graag op tijd. De betalingsmoraal is beneden peil en die verandert niet, is onze overtuiging. Omdat we geloven in het product A1 hebben we al in een vroegtijdig stadium bij Jan aan de bel getrokken om, ondanks de financiële problemen, verder met elkaar te gaan. Maar dan wel gewoon betalen."

Dat Jos Verstappen en Huub Rothengatter door sommigen worden afgeschilderd als geldwolven deert de manager niet. "Het enige dat we vragen is of er op tijd betaald kan worden. We vragen geen cent méér dan vorig seizoen. Toen we het principeakkoord met Jan sloten zei hij me dat hij blij was dat we eruit waren maar dat hij zich wel grote zorgen maakte of hij wel aan zijn financiële verplichtingen zou kunnen voldoen. Dan zeg ik: een gewaarschuwd mens telt voor twéé, in ons geval drie. Als je dat weet dan kunnen wij geen akkoord aangaan voor uitsluitend de grote lijnen maar moeten we ervoor zorgen dat de puntjes op de i gezet worden. Nu, die puntjes hebben te maken met de betalingsmoraal, je verplichtingen nakomen."

Rothengatter begrijpt best dat de fans zich in de steek gelaten voelen maar vindt niet dat Jos had moeten wachten tot ná Zandvoort. "Nee, we zijn al zo lang aan het bakkeleien. De A1 heeft uiteindelijk alles betaald, maar wel een half jaar te laat. Zakelijk gezien is het te gek voor woorden. Toen ze zich uiteindelijk realiseerden dat het van onze kant menens was hebben ze gauw deze week het restant overgemaakt. Dat heeft nog te maken met vorig seizoen! Weet je hoe lang dat al geleden is? En nu doen ze net of er niks aan de hand is. We hebben toch alles betaald, zeggen ze nu. Wij hebben altijd geloofd in de zakelijke integriteit van zowel de A1 als Jan Lammers. Als dan 48 uur voor het Zandvoort evenement het laatste geld van nota bene het afgelopen seizoen wordt betaald dan vraag ik je: wie drijft het hier nu eigenlijk op de spits? Juist om Zandvoort te redden hebben we ze de ruimte én het voordeel van de twijfel gegeven om het op te lossen. Als je dan zó laat betaalt en dan nóg geen garanties wilt afgeven voor het komende seizoen dan willen en kunnen we niet verder. En Lammers moet mij eens vertellen waarom hij geen garantie wil afgeven voor een bedrag waar hij al eerder met ons contractueel is uitgekomen."

De A1 Grand Prix op het circuit van Zandvoort is nu beschadigd, vindt Rothengatter tot zijn spijt. "En dat hadden ze kunnen voorkomen. Ik snap dat de fans aan ons vragen waarom dit juist nú gebeurt. Maar ze moeten dat ook maar eens aan Jan Lammers en de A1GP organisatie vragen die al maandenlang wisten dat dit eraan zat te komen. Rothengatter is er de man niet naar om altijd maar de publiciteit te zoeken. Hij houdt graag zoveel mogelijk binnenskamers. "Waarom wil ik dit verhaal op deze site aan de fans vertellen?", licht hij toe. "Omdat ik het gevoel heb dat we ons steeds moeten verdedigen. Als onwaarheden namelijk een eigen leven gaan leiden word ik daar erg moe van en kan ik dat simpelweg pareren met de nodige correspondentie van de afgelopen maanden. Dinsdagavond heeft Jan Lammers, na ons laatste gesprek, als eerste de publiciteit gezocht (De Telegraaf, red.). Toen vond ik dat we dezelfde avond de problemen kenbaar moesten maken op deze site, de officiële Jos Verstappen website. Als dan blijkt dat Lammers de volgende dag, 's woensdags, er ook nog eens een persbericht overheen gooit waarin zowat de letterlijke besprekingen van dinsdagavond vermeld staan wil ik nu en hier een strikt zakelijk weerwoord geven. En als ik dan aan al die fans denk doe ik dat ook met pijn in ons hart."
  donderdag 28 september 2006 @ 17:18:23 #103
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_42203716
JOs heeft een minimum loon en iedereen weet dat dat geen vetpot is. als jij met de 1200 euro per maand ineens niets krijgt, hoe moet je dan de huur betalen? of je eten kopen/? lenen.nl??? voor een uitkering hoeft hij ook niet aan te kloppen, want bij de steun zullen ze zeggen: "maar mijnheer Verstappen, je hebt toch een baan?? ga daar het geld maar halen!" ik snap best dat hij gezien de nijpende financiele situatie van hem en zijn gezin hij nu en statement wil maken. op een lege maag kan hij bovendien toch ook niet presteren!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_42205100
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
JOs heeft een minimum loon en iedereen weet dat dat geen vetpot is. als jij met de 1200 euro per maand ineens niets krijgt, hoe moet je dan de huur betalen? of je eten kopen/? lenen.nl??? voor een uitkering hoeft hij ook niet aan te kloppen, want bij de steun zullen ze zeggen: "maar mijnheer Verstappen, je hebt toch een baan?? ga daar het geld maar halen!" ik snap best dat hij gezien de nijpende financiele situatie van hem en zijn gezin hij nu en statement wil maken. op een lege maag kan hij bovendien toch ook niet presteren!
Jij bent echt al jaren niet grappig meer, weet je dat?
pi_42205231
Lammers.
Verstappen.
Huub R.
  donderdag 28 september 2006 @ 18:13:52 #106
65960 sanger
pi_42205660
quote:
Dus zeg je je baan op zonder iets anders te hebben?
pi_42206149
quote:
1.000.000 / 12 = 83.333,33 per maand
lekker minimumloon
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 28 september 2006 @ 19:01:33 #108
65960 sanger
pi_42207127
quote:
Op donderdag 28 september 2006 18:29 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

1.000.000 / 12 = 83.333,33 per maand
lekker minimumloon
Je vergeet dat er c. 500.000 aan bonussen bijzat
pi_42207194
Owh God! dus Jos heeft dit jaar ookal geen zelfvertrouwen
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 29 september 2006 @ 08:09:12 #110
65960 sanger
pi_42223964
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:03 schreef Spooky4u het volgende:
Owh God! dus Jos heeft dit jaar ookal geen zelfvertrouwen
Zou dat het zijn
  vrijdag 29 september 2006 @ 09:59:43 #111
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_42225699
Puur zakelijk bekeken hebben Verstappen en Rothengatter 100% gelijk natuurlijk.
Maar als je het met een sporthart bekijkt...
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:24:34 #112
65960 sanger
pi_42226271
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 09:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Puur zakelijk bekeken hebben Verstappen en Rothengatter 100% gelijk natuurlijk.
Maar als je het met een sporthart bekijkt...
Dat trekt volgens mij ook niemand in twijfel AR

Verstappen heeft als idool enzo een verantwoording naar zijn fans toe. Naar wat ik heb begrepen heeft hij ge-eist het totale salris voorruit te krijgen, terwijl Lammers "alleen maar" een bedrag met 5 nullen voor de komma vooraf wilde betalen (als eerste termijn). Verstappen had dus na die termijn alsnog kunnen breken als hij het niet had vertrouwd.

Denk zelf dat er meer achter zit, maar wat daar moeten we maar over speculeren (niet hier maar op het Verstappen forum dan, anders krijgt Fok! ook een rare naam).
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:34:26 #113
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_42226564
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:24 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat trekt volgens mij ook niemand in twijfel AR

Verstappen heeft als idool enzo een verantwoording naar zijn fans toe.
Nu ja, daar ben ik het dan weer niet zo mee eens.

Hij is in de sport gegaan om hard te kunnen rijden, en om er zijn geld me te verdienen...
Niet om een idool te worden, dat is meer een drijfveer voor een deel van de acteurs of popsterren..

Neemt niet weg dat het wel sympathiek van hem geweest was als hij die 'verantwoordelijkheid naar z'n fans toe' wel genomen had...
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:40:01 #114
65960 sanger
pi_42226736
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:34 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Nu ja, daar ben ik het dan weer niet zo mee eens.

Hij is in de sport gegaan om hard te kunnen rijden, en om er zijn geld me te verdienen...
Niet om een idool te worden, dat is meer een drijfveer voor een deel van de acteurs of popsterren..

Neemt niet weg dat het wel sympathiek van hem geweest was als hij die 'verantwoordelijkheid naar z'n fans toe' wel genomen had...
Idool is niet zo een goed woord denk ik.

Iedere sporter heeft fans. Iedere sporter heeft ook verantwoording naar de fans toe. Dat is inherent aan elkaar.
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:41:10 #115
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_42226771
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:40 schreef sanger het volgende:

[..]

Iedere sporter heeft fans. Iedere sporter heeft ook verantwoording naar de fans toe. Dat is inherent aan elkaar.
Dat is een mening Sanger, het is geen wet
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:45:42 #116
65960 sanger
pi_42226901
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:41 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Dat is een mening Sanger, het is geen wet
Wet niet nee, tenminste, niet een wet van meden en perzen. Misschien kun je het beter een ongeschreven wet noemen?

Sporters moeten misschien eens wat meer gaan beseffen dat er zonder fans geen sport is. Geen fans betekent minder inkomsten, minder voldoening en natuurlijk ook geen sponsors.
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:17:53 #117
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_42230847
En wat ga je dan doen op je zondagmiddag??
fans overschatten zichzelf is mijn mening
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:18:08 #118
65960 sanger
pi_42245975
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
En wat ga je dan doen op je zondagmiddag??
fans overschatten zichzelf is mijn mening
Zondagmiddag? A1 kijken op Zandvoort natuurlijk.

Las net overigens dat er slechts 500 kaarten door Verstappen fans zijn teruggebracht. Das best een afgang voor de man denk ik.
pi_42246129
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:18 schreef sanger het volgende:

[..]

Zondagmiddag? A1 kijken op Zandvoort natuurlijk.

Las net overigens dat er slechts 500 kaarten door Verstappen fans zijn teruggebracht. Das best een afgang voor de man denk ik.
In dat interview van laatst deed hij nog of alle 70.000 mensen voor hem kwamen
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:39:59 #120
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_42246647
als verstappen gewoon zou rijden zondag... en je vroeg dan aan een bezoeker waarvoor ie kwam.. dan zou een megagroot gedeelte antwoorden "voor jos"

denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')