abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42160547
jos verslappen (de eikel) laat alle fans in de kou staan
tja was het maar waar
tijden terug was jos al niet zeker over a1, maar toen kwam het bericht dat alles klaar was en afgesproken
jos zou naar de a1 en alles was rond
nu in de laatste minuut komt hij niet

de gluiperd heeft gewoon $$$$ in zijn ogen
eerst zorgen voor veel verkoop en zijn naam er aan verbinden
en nu afzeggen
heel veel mensen hebben een kaart gekocht om verstappen te zien vlammen in de a1gp
nu mogen ze kijken naar jeroen blekemolen
die een paar rondjes heeft getest met de wagen en verder niets
ik hoop voor jos en zijn familie dat ze nooit meer 1 race kunnen rijden
stelletje zakkenvullers
pi_42160568
zandvoord
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 27 september 2006 @ 07:43:20 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_42160590
Bron?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_42160606
Uhm een bron zou idd wel handig zijn en een spellingscursus krijg je er van mij dan gratis bij

Leroy
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 27 september 2006 @ 07:47:11 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_42160612
http://www.janlammers.com/
http://www.verstappen.nl/nieuws/6492.html

Nu ben ik gewoon Harry's werk aan het doen...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_42160634
Jos Verstappen zal hoogstwaarschijnlijk niet rijden voor Team Nederland tijdens de races op Zandvoort. Contractuele problemen zouden daarvoor de aanleiding zijn.

Volgens Huub Rothengatter, de manager van Verstappen, is er geen harde garantie van de organisatie van de raceklasse over het salaris en het prijzengeld. Verstappen zegt vorig jaar lang te moeten hebben gewacht op zijn salaris en is teleurgesteld dat daar nu geen goede afspraken over gamaakt kunnen worden.

"Ik heb echt maandenlang moeten wachten op mijn centen. Terwijl ik er alles voor doe om de A1 goed te promoten," licht de Nederlander toe. "Ga maar na, óók de laatste tijd. Ik was op de Masters in Zandvoort, in Assen, in Rotterdam. Allemaal promotie voor de A1, terwijl er nooit op tijd betaald werd. Pas vanmiddag zijn de laatste financiële zaken geregeld die nog met vorig seizoen te maken hadden! Het enige dat we geregeld wilden zien is dat we een garantie kregen voor de tijdige uitbetaling van mijn salaris. En dat wilden ze niet geven."

Verstappen hoopt nog op een tijdige oplossing, maar denkt dat hij zijn fans op Zandvoort moet gaan teleurstellen. "Ik weet ook dat er veel fans naar Zandvoort komen om mij te zien. Ik besef dat ze zwaar teleurgesteld zijn. Daarom vind ik het belangrijk dat ze de ware reden achter mijn besluit nu kennen," aldus Verstappen. Jeroen Bleekemolen zal bij zijn afwezigheid de honneurs waarnemen.

Fok.nl

Leroy
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_42160652
Whatever, het wordt toch wel gezellie
Ook zonder Jos de klos...
  Redactie Sport woensdag 27 september 2006 @ 07:55:57 #8
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_42160673
verstappen
altijd dat geld bij hem
rothengatter
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_42160675
Maar dan gaat Jeroen Bleekemolen dus racen...
  Redactie Sport woensdag 27 september 2006 @ 07:57:14 #10
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_42160679
quote:
Op woensdag 27 september 2006 07:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar dan gaat Jeroen Bleekemolen dus racen...
ja, maar die heeft nog geen 3 uur in die wagen gereden.....
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 27 september 2006 @ 07:59:00 #11
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_42160695
quote:
Op woensdag 27 september 2006 07:57 schreef dennistd het volgende:

[..]

ja, maar die heeft nog geen 3 uur in die wagen gereden.....
Boeie...

Misschien wel een mooie kans voor Doornbos...
  Redactie Sport woensdag 27 september 2006 @ 08:00:57 #12
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_42160709
quote:
Op woensdag 27 september 2006 07:59 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Boeie...

ahum.... die rijdt in de f1 aankomend weekend, in china
PM mij!
pi_42160711
Misschien is het wel gewoon om Jeroen Bleekemolen in de kijker te knallen...
pi_42160713
quote:
Op woensdag 27 september 2006 07:59 schreef Netsplitter het volgende:
Boeie...

In tegenstelling tot Jos heeft Robert wel door wat de hoogste klasse is

Wel zielige actie zou het zijn van Jos. Staak dan na Zandvoort dan pak je er iig veel minder fans mee
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 27 september 2006 @ 08:01:35 #15
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_42160714
quote:
Op woensdag 27 september 2006 08:00 schreef dennistd het volgende:

[..]

ahum.... die rijdt in de f1 aankomend weekend, in china
Ach, nog 3 races, dan is dat seizoen ook voorbij...
Dus kan die mooi doorschuiven naar de A1...
pi_42160734
quote:
Op woensdag 27 september 2006 08:01 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ach, nog 3 races, dan is dat seizoen ook voorbij...
Dus kan die mooi doorschuiven naar de A1...
Beetje meer respect voor Jeroen Bleekemolen...
pi_42160751
Jullie zouden natuurlijk allemaal wel voor niks je bed uitkomen natuurlijk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_42160769
Ik heb geen bed, ik slaap in een hutje op de hei...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 27 september 2006 @ 08:10:32 #19
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_42160770
quote:
Op woensdag 27 september 2006 08:05 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Beetje meer respect voor Jeroen Bleekemolen...
Was niet respectloos bedoeld jegens Jeroen...
quote:
Op woensdag 27 september 2006 08:07 schreef Jarno het volgende:
Wanneer Lammers een garantie geeft over z'n salaris waarom zou je daar dan nog moeilijk over gaan doen...
En zeker vlak voor een race waar heel nederland al jaaaaren op zit te wachten...
Dit is gewoonweg een zeer domme zet die 'm met een beetje pech/geluk duur komt te staan...
Hij dacht Lammers waarschijnlijk onder druk te zetten door met dit te dreigen en gelukkig trapt Lammers daar niet in...
pi_42160772
quote:
Ik zou na Zandvoort staken zoals ik al aangaf

Alhoewel ik wel verwacht dat Jos gaat rijden, zeggen dat hij op z'n thuis GP niet rijdt ziet hij natuurlijk als een groot pressiemiddel.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_42160791
Officieel persbericht

Jeroen Bleekemolen vervangt Jos Verstappen voor A1 Team Nederland

In grote lijnen waren Jos Verstappen en A1 Team Nederland er al uit voor het komende A1GP seizoen maar gisteravond zijn Huub Rothengatter, Jan Lammers en Bruce Holmes, CEO van A1GP, er niet in geslaagd om tot een overeenkomst te komen.

Het grote breekpunt was een garantie die namens Jos Verstappen door Huub Rothengatter werd geëist. Huub's argument was: "we willen de 'hassle' (gedonder) van vorig jaar voorkomen". De vraag van Jan Lammers was: "Huub leg me eens uit, bedoel je met het feit dat Jos weer populair is een race heeft gewonnen en bijna 1 miljoen dollar op de bank heeft, gedonder of ' hassle'?" Hier kwam een ontwijkend antwoord op. Toen de vraag van Jan: " Huub wat doe je liever, weer een seizoen zoals vorig jaar, of niet rijden?". Huub antwoordde: "niet rijden". Duidelijke taal.

Ja, A1Team Nederland had achterstand met de betalingen en ja, alles is inmiddels wel betaald, bijna 1 miljoen dollar.

Nu eiste het kamp Verstappen een garantie van A1 Team Nederland en/of de A1GP Organisatie. Hierop vertelde Bruce Holmes dat het contract tussen Verstappen en A1 Team Nederland de garantie moest zijn en dat A1GP bereid was om mee te tekenen ofwel als organisatie garant te staan. Dit was niet voldoende voor Huub Rothengatter en ook een direct telefoongesprek van Bruce Holmes met Jos mocht niet baten.

Jos heeft veel voor A1GP gedaan en A1GP veel voor Jos, het totale gebrek aan waardering en vertrouwen van de kant van Rothengatter en Verstappen zorgde voor de breuk.

Jan Lammers:" Ik vind het echt verschrikkelijk jammer en ook waardeloos voor de fans van Jos maar we moeten eerlijk zijn, dit is ook Jos en als je een fan van Jos bent moet je ook een fan van Huub Rothengatter zijn. Vorig jaar heb ik als eerste Jos gebeld om hem in de auto te krijgen en daar hebben we allemaal veel plezier aan beleefd, maar ik heb ook enthousiasme en passie nodig, het gaat nu alleen maar over geld".

"Onze focus is nu gericht op het maximaal presteren voor het grote publiek we willen nog steeds als A1 Team Nederland goed presteren. Die moeilijke opdracht heeft nu reserve rijder Jeroen Bleekemolen maar we hebben het volste vertrouwen in Jeroen's capaciteiten. Het zou tenslotte niet de eerste keer zijn dat hij een race in Zandvoort wint".

"Het Circuit Park Zandvoort ligt er werkelijk prachtig bij en natuurlijk zullen we Jos gaan missen, maar we verwachten toch een prachtig spektakel!"

Jaja Die Huub hij gunt Jos gewoon geen stoeltje en ja hij had hem al lang weg gemoeten als Manager van Jos of misschien wil hij wel onder een contract uit zodat hij voor Midland F1 gaat rijden.

A1GP verbreekt zo te zien het contract dus is hij vrij
pi_42160800
Tis toch logisch dat hij zo reageert als je zolang op je geld moet wachten
  woensdag 27 september 2006 @ 08:14:09 #23
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42160802
quote:
Ach, hij heeft al z'n geld binnen. Dan zou ik met alle miljoenen die ik op de bank heb staan niet zo moeilijk doen over 1 race. Het is het verschil tussen het risico nemen om 1 wedstrijd onbetaald te rijden, of 80.000 fans in de kou laten staan. Ik zou het wel weten en gewoon na de eerste race bekijken wat je doet.
pi_42160804
quote:
Op woensdag 27 september 2006 08:10 schreef Netsplitter het volgende:

Wanneer Lammers een garantie geeft over z'n salaris waarom zou je daar dan nog moeilijk over gaan doen...
Mwoch. Wanneer je gisteren pas nog betalingen van vorig seizoen hebt gehad, en je ziet dat het A1 Team Nederland een historie van wanbetalingen heeft, vind ik het niet zo gek hoor. Daarnaast, Verstappen is een eigenwijze hufter, maar Jan Lammers kan er ook wat van hoor. Niet zo raar dat die 2 botsen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 27 september 2006 @ 08:17:58 #25
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_42160835
quote:
Op woensdag 27 september 2006 08:14 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mwoch. Wanneer je gisteren pas nog betalingen van vorig seizoen hebt gehad, en je ziet dat het A1 Team Nederland een historie van wanbetalingen heeft, vind ik het niet zo gek hoor. Daarnaast, Verstappen is een eigenwijze hufter, maar Jan Lammers kan er ook wat van hoor. Niet zo raar dat die 2 botsen.
Maar ga dat pas na Zandvoort uitvechten, niet nu...
Dit komt zeer wanhopig over van jos z'n kant uit om Lammer te chanteren in een betere garantie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')