ja, maar die heeft nog geen 3 uur in die wagen gereden.....quote:Op woensdag 27 september 2006 07:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar dan gaat Jeroen Bleekemolen dus racen...
Boeie...quote:Op woensdag 27 september 2006 07:57 schreef dennistd het volgende:
[..]
ja, maar die heeft nog geen 3 uur in die wagen gereden.....
ahum.... die rijdt in de f1 aankomend weekend, in chinaquote:Op woensdag 27 september 2006 07:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Boeie...
Misschien wel een mooie kans voor Doornbos...![]()
In tegenstelling tot Jos heeft Robert wel door wat de hoogste klasse isquote:Op woensdag 27 september 2006 07:59 schreef Netsplitter het volgende:
Boeie...
Misschien wel een mooie kans voor Doornbos...![]()
Ach, nog 3 races, dan is dat seizoen ook voorbij...quote:Op woensdag 27 september 2006 08:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
ahum.... die rijdt in de f1 aankomend weekend, in china
Beetje meer respect voor Jeroen Bleekemolen...quote:Op woensdag 27 september 2006 08:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ach, nog 3 races, dan is dat seizoen ook voorbij...
Dus kan die mooi doorschuiven naar de A1...![]()
Was niet respectloos bedoeld jegens Jeroen...quote:Op woensdag 27 september 2006 08:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor Jeroen Bleekemolen...
Wanneer Lammers een garantie geeft over z'n salaris waarom zou je daar dan nog moeilijk over gaan doen...quote:Op woensdag 27 september 2006 08:07 schreef Jarno het volgende:
Jullie zouden natuurlijk allemaal wel voor niks je bed uitkomen natuurlijk.
Ik zou na Zandvoort staken zoals ik al aangafquote:Op woensdag 27 september 2006 08:07 schreef Jarno het volgende:
Ach, hij heeft al z'n geld binnen. Dan zou ik met alle miljoenen die ik op de bank heb staan niet zo moeilijk doen over 1 race. Het is het verschil tussen het risico nemen om 1 wedstrijd onbetaald te rijden, of 80.000 fans in de kou laten staan. Ik zou het wel weten en gewoon na de eerste race bekijken wat je doet.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:07 schreef Jarno het volgende:
Mwoch. Wanneer je gisteren pas nog betalingen van vorig seizoen hebt gehad, en je ziet dat het A1 Team Nederland een historie van wanbetalingen heeft, vind ik het niet zo gek hoor. Daarnaast, Verstappen is een eigenwijze hufter, maar Jan Lammers kan er ook wat van hoor. Niet zo raar dat die 2 botsen.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:10 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer Lammers een garantie geeft over z'n salaris waarom zou je daar dan nog moeilijk over gaan doen...
Maar ga dat pas na Zandvoort uitvechten, niet nu...quote:Op woensdag 27 september 2006 08:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mwoch. Wanneer je gisteren pas nog betalingen van vorig seizoen hebt gehad, en je ziet dat het A1 Team Nederland een historie van wanbetalingen heeft, vind ik het niet zo gek hoor. Daarnaast, Verstappen is een eigenwijze hufter, maar Jan Lammers kan er ook wat van hoor. Niet zo raar dat die 2 botsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |