de OP is hier te vinden.quote:Dit SC-topic is absoluut niet bedoeld voor mensen die hier de boel willen verstieren. Enige inhoud is zeer gewenst, postopkrikken absoluut niet en zal ook zeker niet worden getolereerd. Hou het netjes en wees een beetje lief voor je mede GAD-ers. Zorg ervoor dat je posts van een zodanig niveau zijn, zodat de SC gewoon lekker loopt. Tot slot: blijf een beetje 'ontopic' en laten we samen trots zijn op GAD!
officieel welquote:
nee avatar bdoel ikquote:Op zondag 19 juni 2005 22:22 schreef tonks het volgende:
Zelf gemaakt joh
En terechtquote:Op zondag 19 juni 2005 22:22 schreef saaw het volgende:
[..]
officieel wel
vandaar ook Amsterdam-Noord
maar wij negeren het allemaal
nee slomequote:Op zondag 19 juni 2005 22:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb ik op dvd die film daarvan
Kom je kijken?
inhoekje?
Waarommmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op zondag 19 juni 2005 22:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En terecht
Owja, heb de OP ff veranderdGraag zo houden, al die vorige topics zijn overbodig
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:24 schreef steve2003 het volgende:
amsterdam is kut, rotterdam is veel beter.....
Staat er toch bij tutjequote:Op zondag 19 juni 2005 22:24 schreef saaw het volgende:
[..]
nee slome
ik wil ook mijn avatar bovenin want dat staat nuttig
die iflm heb ik al laaang gezien
maar in jouw hoekje kom ik m nog wel is kijken
Daarommmmmmmmmquote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:27 schreef TimmyAsd het volgende:
Brabant is net Belgie
En dat viert Carnaval
heb je het warm, ben je moe of vind je tim en mij zo ontzetten aardig dat je zucht?quote:Op zondag 19 juni 2005 22:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
*zucht*
Omdat een koelkast geen gadget isquote:Op zondag 19 juni 2005 22:45 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoe kan je nou de 7610 niet in je header verwerkt hebben.
Gelukkig speelt die koelkast (die nauwelijks groter is dan de constant vastlopende en zeikende 6210) wel xvid bestanden af, emuleert hij moeiteloos NES, GB, MAME, en ziet hij er tien keer beter uit dan welke andere willekeurige telefoon dan ookquote:
doe is fototje dan kan ik er ook wat over zeggenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Gelukkig speelt die koelkast (die nauwelijks groter is dan de constant vastlopende en zeikende 6210) wel xvid bestanden af, emuleert hij moeiteloos NES, GB, MAME, en ziet hij er tien keer beter uit dan welke andere willekeurige telefoon dan ook.
Mijne speelt xvid,mpg,mp3,mp4,wmv,rm,ogg vorbis,wav wma enz en ik kan SNES GBA NES GB MAME emulerenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Gelukkig speelt die koelkast (die nauwelijks groter is dan de constant vastlopende en zeikende 6210) wel xvid bestanden af, emuleert hij moeiteloos NES, GB, MAME, en ziet hij er tien keer beter uit dan welke andere willekeurige telefoon dan ook.
Smartphones.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Mijne speelt xvid,mpg,mp3,mp4,wmv,rm,ogg vorbis,wav wma enz en ik kan SNES GBA NES GB MAME emuleren
Neequote:Op zondag 19 juni 2005 22:57 schreef tonks het volgende:
Is iedereen trouwens voor het her-introduceren van asd.gif ?
Nee, en je vernoemt dat beest ook niet naar mijquote:Op zondag 19 juni 2005 23:04 schreef tonks het volgende:
issie niet lief
En ook jij lekker slapenquote:Op zondag 19 juni 2005 23:17 schreef tonks het volgende:
ik ga slaapen doeiii
[me=Gooit flesje HJ terugquote:Op zondag 19 juni 2005 22:41 schreef saaw het volgende:
* saaw] gooit koud flesje HertogJan naar Geqxon[/me]
ik date niet met mensen voor wie ik bier moet halen
als jij er zo een voor mij haalt zal ik er over nadenken
quote:Op maandag 20 juni 2005 10:46 schreef tonks het volgende:
Moest ik niet lerenownee heb leer pauze haha
Ik heb airco.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:01 schreef Steve-O het volgende:
binnen is het niet te doen
buiten ga je gewoon dood
Ik moet ook morgen.quote:
Neu, kan alleen maar omhoog.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:33 schreef Geqxon het volgende:![]()
![]()
Leuk gedicht
Maar Skv, loop je dan niet het risico dat je nederlands naar beneden brengt?
Herkansingen
Ik wil ook zwemmenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben zo moe. En toch ook niet.
Ik wil zwemmenof een watergevecht!
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wil ook zwemmen
Maar ik moet werken tot 17..
Morgen herexamen, woensdag t/m vrijdag werken van 8.30 tot 17.00
En zaterdag naarSalou
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:47 schreef Geqxon het volgende:
Maar ik vind herkansingen zoooo kansloos
"Ja ik ga niet hard leren, want ik mag toch herkansen"Dat is toch totaaaal niet representatief voor je latere werkhouding?
quote:
Nopequote:Op maandag 20 juni 2005 13:00 schreef tonks het volgende:
Maar geqxon, jij hebt toch nooit examen gedaan?
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:12 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben na VWO3 naar het MBO gegaan. Dom? Ik dacht het niet:
-Geen examens
Die stellen niks voor
-Geen tweede fase
Tweede fase: Blijf maar thuis zitten en leer wat als je wat moet leren. Doe verder niks
-Geen tentames
3x per jaar een weekje 4 tentamens maken, is 12 in totaal. En ze tellen voor geen fuck mee
-Geen proefwerken
Laatste jaar krijg je dat niet, en en proefwerken stellen toch helemaal niks voor
-Geen huiswerk
Denk je dat ik dat ooit heb gemaakt?
-Geen stress
Alleen achteraf na de examens een beetje
-Doen wat ik leuk vind (nog wel het belangrijkste punt)
Ik had de afgelopen jaren alle tijd van de wereld, dus heb kunnen doen wat ik wil hoor![]()
-Veel meer leerervaring opdoen (omdat ik MBO > HBO > Universitair ga doen)
Ik ga direct Universitair doen, en hoef niet allemaal halve opleidingen te hebben ofzo.
Nadelen:
-2 jaar extra studeren (maar dat is te overzien)
Dat is gewoon kut
Ze noemen het ijsquote:Op maandag 20 juni 2005 15:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zou er een gadget zijn die je koel houd?
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:33 schreef tonks het volgende:
zo'n usb waaiertje?
Vergeet niet dat ik MBO > HBO > WO ga doenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:47 schreef Skv het volgende:Ik ben nu ook werkzaam in de ICT, dus ik heb werkervaring. Bijna niks aan school gedaan, mn schriften zijn nog blanco en mn boekentas heeft meer vol bier gezeten dan boeken Tweede Fase wil écht zeggen dat je 'zelfstandig' moet worden. Niet dus. Zuipen, uitslapen, spijbelen... Tentamens gewoon dag vantevoren ff goed aan beginnen, dan haal je t wel. Bij examens hetzelfde verhaal. Nergens voor nodig om met alleen 9's te slagen. Stress valt dus wel mee, het is echt niet zwaar/moeilijk ofzo. Hooguit soms pittig. Mensen met WO worden echt wel sneller aangenomen dan met mbo. Logisch.
Naja, dit telt natuurlijk niet voor iedereen, maar ik heb gewoon zonder al te veel moeite het toch goed gehaald. Snap dan ook niet waarom iemand dit juist níet wil doen.
Omslachtig.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik MBO > HBO > WO ga doen
Wat een laffe-tekkel-systeemquote:Op maandag 20 juni 2005 12:34 schreef tonks het volgende:
Is een liedje aap
En met herkansingen kan je niks naar beneden trekken alleen omhoog
oeh chill, mijn dank is grootquote:Op maandag 20 juni 2005 17:52 schreef c0mpleX het volgende:
en de zon heb ik gevraagd te zakken.. dus die zal over paar uur wel weg zijn![]()
quote:
Hey een vrouwquote:Op maandag 20 juni 2005 17:48 schreef saaw het volgende:
hlooo
zet de zon is een standje lager en haal bier
plz
jaah vrouwquote:
eindelijk is iemand die in de bewoonde wereld woontquote:woonplaats: amsterdam
Nog geen 18 en al 3 persoonlijkheden??quote:Op maandag 20 juni 2005 18:27 schreef saaw het volgende:
haha nee geen alto, ben geen 13 enzo en hou ook niet van nijntje
ik woon deels in watergraafsmeer, deels in centrum en deels in de pijp
nee hoor, ik woon deels bij mn ouders, deels bij mn beste vriend en deels bij mn trainerquote:Op maandag 20 juni 2005 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog geen 18 en al 3 persoonlijkheden??
Mên dit gaat mis
Dat doe je goed altijd onderdak/vreten dusquote:Op maandag 20 juni 2005 18:35 schreef saaw het volgende:
[..]
nee hoor, ik woon deels bij mn ouders, deels bij mn beste vriend en deels bij mn trainer
lekker gezellig
Teringquote:Op maandag 20 juni 2005 18:35 schreef saaw het volgende:
[..]
nee hoor, ik woon deels bij mn ouders, deels bij mn beste vriend en deels bij mn trainer
lekker gezellig
wel onhandig trouwens, mja
ja dat welquote:Op maandag 20 juni 2005 18:35 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dat doe je goed altijd onderdak/vreten dus![]()
Ja precies met 2 huizen houd het bij mij wel opquote:Op maandag 20 juni 2005 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering
HOezo dan, als ik vragen mag?![]()
Fotoquote:Op maandag 20 juni 2005 18:37 schreef tonks het volgende:
WOW braziliaanse meisjes met grote tittn op msn hebben is best okee.
Niet dat dat een gadget is
mn ouders zijn vaak weg dus dan ga ik naar mijn beste vriend en mn trainer is meer omdat ik in het weekend geen zin heb om snachts helemaal naar huis te fietsenquote:Op maandag 20 juni 2005 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering
HOezo dan, als ik vragen mag?![]()
Mwoa, Poolse vrouwen zijn ook niet verkeerd hoorquote:
Sinds wanneer maakt dat wat uit dan?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:57 schreef saaw het volgende:
hoeveelste denk je dat je bent die deze foto's te zien krijgt
neequote:Op maandag 20 juni 2005 19:40 schreef tonks het volgende:
Ben ik al mod?
In the year 2525...quote:Op maandag 20 juni 2005 19:47 schreef Geqxon het volgende:
Word tonks mod dan?
Ik heb geen datum gegevenquote:Op maandag 20 juni 2005 19:47 schreef Geqxon het volgende:
Word tonks mod dan?
Ik welquote:Op maandag 20 juni 2005 20:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb geen datum gegeven
Maar nee, tonks wordt voorlopig geen mod
Er is een heel topic over dat toestelquote:Op maandag 20 juni 2005 20:34 schreef Steve-O het volgende:
iemand met k750i hier ?
hoor dat er veel kinderziektes in zitten dar heb ik geen trek in
ik wil het niet verstieren hoorquote:
Ja, maar dat kan beter via msn enzoquote:Op maandag 20 juni 2005 20:38 schreef saaw het volgende:
[..]
ik wil het niet verstieren hoor
en 'hoi' heeft best veel inhoud
ik wilde eigenlijk komen vragen of mensen hier ervaring hebben met torrent files enzo?
Hangt er vanaf wat je zoektquote:Op maandag 20 juni 2005 20:38 schreef saaw het volgende:
[..]
ik wil het niet verstieren hoor
en 'hoi' heeft best veel inhoud
ik wilde eigenlijk komen vragen of mensen hier ervaring hebben met torrent files enzo?
maar als ik al kilo's mensen die er iets over wisten op msn had gehad zou ik hie niet komenquote:
Geen aanval, wil ook best uitleg geven over het hoe en watquote:Op maandag 20 juni 2005 20:40 schreef saaw het volgende:
[..]
maar als ik al kilo's mensen die er iets over wisten op msn had gehad zou ik hie niet komen
daarom kom ik toch juist hierheen
het is voor albums en films trouwens, losse mp3's vind ik ergens anders wel
oeh vertelquote:Op maandag 20 juni 2005 20:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Geen aanval, wil ook best uitleg geven over het hoe en wat
De meeste dvd-spelers kunnen een image file lezen. Maar ik hou er niet zo van, je kan het namelijk niet op een dvd zetten, alleen op een cd..quote:Op maandag 20 juni 2005 20:48 schreef saaw het volgende:
[..]
oeh vertel
ik snap het share deel wel, maar watvoor file is een .torrent?
wie maakt de eerste torrent file? iemand begint er toch mee
en hij maakt er een image file van, hoe check ik of mn dvd speler dat kan lezen?
quote:Op maandag 20 juni 2005 20:49 schreef tonks het volgende:
Vrouwen
nu nog een vrouwquote:
Hoe weet jij dat mijn moeder jarig isquote:Op maandag 20 juni 2005 21:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je moeder! Ik bedoel: gefeliciteerd met je moeder
Mooiquote:Op maandag 20 juni 2005 21:00 schreef saaw het volgende:
nu is het 4 keer uitgelegd en ik snap het zelfs bijna
mijn dank is groot
Bikini bottom nog wat?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
het Spongebobthemovie pc-spel lijkt me echt
Dat hoort in fotografiequote:Op maandag 20 juni 2005 21:04 schreef Ayaxola het volgende:
Maareh, nu moet het weer over Gadgets gaan, weet iemand hoe mijn flitser van mijn ''Olympus c-350 zoom'' uit moet?
Niks moet...quote:Op maandag 20 juni 2005 21:04 schreef Ayaxola het volgende:
Maareh, nu moet het weer over Gadgets gaan, weet iemand hoe mijn flitser van mijn ''Olympus c-350 zoom'' uit moet?
Huh?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:06 schreef tonks het volgende:
Trouwéns Asd? Dat ene wat je mailde he.. was dat niet deze maandag?
dat bliksem knopje indrukken todat er een bliksempje verschijnt met een rondje er omheenquote:Op maandag 20 juni 2005 21:04 schreef Ayaxola het volgende:
Nopequote:Op maandag 20 juni 2005 21:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
JasusDas het Amerikaanse woord voor Jezus (uitspraak-techisch dan
)
* melanie_the_miss duwt saaw van het balkon naar buiten waardoor ze terecht komt in een heerlijk koel zwembadquote:Op maandag 20 juni 2005 21:28 schreef saaw het volgende:
ik ga even buiten zitten, tot ziens en bedankt voor de info
Met liefdequote:Op maandag 20 juni 2005 21:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
* melanie_the_miss duwt saaw van het balkon naar buiten waardoor ze terecht komt in een heerlijk koel zwembad
BITCHFIGHT!quote:Op maandag 20 juni 2005 21:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
* melanie_the_miss duwt saaw van het balkon naar buiten waardoor ze terecht komt in een heerlijk koel zwembad
Ik geef haaar verdorie verkoeling.quote:
Ik hecht toch meer waarde aan de mening van tonks.quote:
Snap je niet dat ik als vrouw zijnde mij in deze positie bedreigt voel?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik kijk wel mee hoor...
Doe es ff lief tegen elkaar
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:42 schreef Geqxon het volgende:
Hormonen
Het leven van een 15 jarige pubertje is moeilijk ja
Die laten zich niet wegjagenquote:Op maandag 20 juni 2005 21:58 schreef Geqxon het volgende:
Heb ik tonks en mtm weggejaagd?
Koop jij maar een bank, alhoewel ik dan een fatboy aanraad.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:04 schreef saaw het volgende:
haha stelletje roddelaars
ik zal MtM niet van haar troon proberen te stoten hoor. kom jullie alleen even gezelschap houden in deze hitte. en emotioneel letsel zal denk ik niet lukken
maar jullie zijn best gezellig, en als jullie genoeg van mij hebben merk ik dat vast ook snel genoeg
maar even over tot de orde van de dag
zal ik een iPod kopen, of een bank?
wie overtuigd mij
Koop een fiets.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:04 schreef saaw het volgende:
zal ik een iPod kopen, of een bank?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |