Neu, kan alleen maar omhoog.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:33 schreef Geqxon het volgende:![]()
![]()
Leuk gedicht
Maar Skv, loop je dan niet het risico dat je nederlands naar beneden brengt?
Herkansingen
Ik wil ook zwemmenquote:Op maandag 20 juni 2005 12:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben zo moe. En toch ook niet.
Ik wil zwemmenof een watergevecht!
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wil ook zwemmen
Maar ik moet werken tot 17..
Morgen herexamen, woensdag t/m vrijdag werken van 8.30 tot 17.00
En zaterdag naarSalou
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:47 schreef Geqxon het volgende:
Maar ik vind herkansingen zoooo kansloos
"Ja ik ga niet hard leren, want ik mag toch herkansen"Dat is toch totaaaal niet representatief voor je latere werkhouding?
quote:
Nopequote:Op maandag 20 juni 2005 13:00 schreef tonks het volgende:
Maar geqxon, jij hebt toch nooit examen gedaan?
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:12 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben na VWO3 naar het MBO gegaan. Dom? Ik dacht het niet:
-Geen examens
Die stellen niks voor
-Geen tweede fase
Tweede fase: Blijf maar thuis zitten en leer wat als je wat moet leren. Doe verder niks
-Geen tentames
3x per jaar een weekje 4 tentamens maken, is 12 in totaal. En ze tellen voor geen fuck mee
-Geen proefwerken
Laatste jaar krijg je dat niet, en en proefwerken stellen toch helemaal niks voor
-Geen huiswerk
Denk je dat ik dat ooit heb gemaakt?
-Geen stress
Alleen achteraf na de examens een beetje
-Doen wat ik leuk vind (nog wel het belangrijkste punt)
Ik had de afgelopen jaren alle tijd van de wereld, dus heb kunnen doen wat ik wil hoor![]()
-Veel meer leerervaring opdoen (omdat ik MBO > HBO > Universitair ga doen)
Ik ga direct Universitair doen, en hoef niet allemaal halve opleidingen te hebben ofzo.
Nadelen:
-2 jaar extra studeren (maar dat is te overzien)
Dat is gewoon kut
Ze noemen het ijsquote:Op maandag 20 juni 2005 15:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zou er een gadget zijn die je koel houd?
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:33 schreef tonks het volgende:
zo'n usb waaiertje?
Vergeet niet dat ik MBO > HBO > WO ga doenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:47 schreef Skv het volgende:Ik ben nu ook werkzaam in de ICT, dus ik heb werkervaring. Bijna niks aan school gedaan, mn schriften zijn nog blanco en mn boekentas heeft meer vol bier gezeten dan boeken Tweede Fase wil écht zeggen dat je 'zelfstandig' moet worden. Niet dus. Zuipen, uitslapen, spijbelen... Tentamens gewoon dag vantevoren ff goed aan beginnen, dan haal je t wel. Bij examens hetzelfde verhaal. Nergens voor nodig om met alleen 9's te slagen. Stress valt dus wel mee, het is echt niet zwaar/moeilijk ofzo. Hooguit soms pittig. Mensen met WO worden echt wel sneller aangenomen dan met mbo. Logisch.
Naja, dit telt natuurlijk niet voor iedereen, maar ik heb gewoon zonder al te veel moeite het toch goed gehaald. Snap dan ook niet waarom iemand dit juist níet wil doen.
Omslachtig.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik MBO > HBO > WO ga doen
Wat een laffe-tekkel-systeemquote:Op maandag 20 juni 2005 12:34 schreef tonks het volgende:
Is een liedje aap
En met herkansingen kan je niks naar beneden trekken alleen omhoog
oeh chill, mijn dank is grootquote:Op maandag 20 juni 2005 17:52 schreef c0mpleX het volgende:
en de zon heb ik gevraagd te zakken.. dus die zal over paar uur wel weg zijn![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |