heb je het warm, ben je moe of vind je tim en mij zo ontzetten aardig dat je zucht?quote:Op zondag 19 juni 2005 22:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
*zucht*
Omdat een koelkast geen gadget isquote:Op zondag 19 juni 2005 22:45 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoe kan je nou de 7610 niet in je header verwerkt hebben.
Gelukkig speelt die koelkast (die nauwelijks groter is dan de constant vastlopende en zeikende 6210) wel xvid bestanden af, emuleert hij moeiteloos NES, GB, MAME, en ziet hij er tien keer beter uit dan welke andere willekeurige telefoon dan ookquote:
doe is fototje dan kan ik er ook wat over zeggenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Gelukkig speelt die koelkast (die nauwelijks groter is dan de constant vastlopende en zeikende 6210) wel xvid bestanden af, emuleert hij moeiteloos NES, GB, MAME, en ziet hij er tien keer beter uit dan welke andere willekeurige telefoon dan ook.
Mijne speelt xvid,mpg,mp3,mp4,wmv,rm,ogg vorbis,wav wma enz en ik kan SNES GBA NES GB MAME emulerenquote:Op zondag 19 juni 2005 22:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Gelukkig speelt die koelkast (die nauwelijks groter is dan de constant vastlopende en zeikende 6210) wel xvid bestanden af, emuleert hij moeiteloos NES, GB, MAME, en ziet hij er tien keer beter uit dan welke andere willekeurige telefoon dan ook.
Smartphones.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Mijne speelt xvid,mpg,mp3,mp4,wmv,rm,ogg vorbis,wav wma enz en ik kan SNES GBA NES GB MAME emuleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |