Er is een heel topic over dat toestelquote:Op maandag 20 juni 2005 20:34 schreef Steve-O het volgende:
iemand met k750i hier ?
hoor dat er veel kinderziektes in zitten dar heb ik geen trek in
ik wil het niet verstieren hoorquote:
Ja, maar dat kan beter via msn enzoquote:Op maandag 20 juni 2005 20:38 schreef saaw het volgende:
[..]
ik wil het niet verstieren hoor
en 'hoi' heeft best veel inhoud
ik wilde eigenlijk komen vragen of mensen hier ervaring hebben met torrent files enzo?
Hangt er vanaf wat je zoektquote:Op maandag 20 juni 2005 20:38 schreef saaw het volgende:
[..]
ik wil het niet verstieren hoor
en 'hoi' heeft best veel inhoud
ik wilde eigenlijk komen vragen of mensen hier ervaring hebben met torrent files enzo?
maar als ik al kilo's mensen die er iets over wisten op msn had gehad zou ik hie niet komenquote:
Geen aanval, wil ook best uitleg geven over het hoe en watquote:Op maandag 20 juni 2005 20:40 schreef saaw het volgende:
[..]
maar als ik al kilo's mensen die er iets over wisten op msn had gehad zou ik hie niet komen
daarom kom ik toch juist hierheen
het is voor albums en films trouwens, losse mp3's vind ik ergens anders wel
oeh vertelquote:Op maandag 20 juni 2005 20:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Geen aanval, wil ook best uitleg geven over het hoe en wat
De meeste dvd-spelers kunnen een image file lezen. Maar ik hou er niet zo van, je kan het namelijk niet op een dvd zetten, alleen op een cd..quote:Op maandag 20 juni 2005 20:48 schreef saaw het volgende:
[..]
oeh vertel
ik snap het share deel wel, maar watvoor file is een .torrent?
wie maakt de eerste torrent file? iemand begint er toch mee
en hij maakt er een image file van, hoe check ik of mn dvd speler dat kan lezen?
quote:Op maandag 20 juni 2005 20:49 schreef tonks het volgende:
Vrouwen
nu nog een vrouwquote:
Hoe weet jij dat mijn moeder jarig isquote:Op maandag 20 juni 2005 21:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je moeder! Ik bedoel: gefeliciteerd met je moeder
Mooiquote:Op maandag 20 juni 2005 21:00 schreef saaw het volgende:
nu is het 4 keer uitgelegd en ik snap het zelfs bijna
mijn dank is groot
Bikini bottom nog wat?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
het Spongebobthemovie pc-spel lijkt me echt
Dat hoort in fotografiequote:Op maandag 20 juni 2005 21:04 schreef Ayaxola het volgende:
Maareh, nu moet het weer over Gadgets gaan, weet iemand hoe mijn flitser van mijn ''Olympus c-350 zoom'' uit moet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |