Bronquote:Ferrari heeft de beslissing voor het verdere verloop van de race in handen gelegd van de FIA, terwijl de negen andere teams besloten hebben hun garagebox niet te verlaten als er geen nieuwe chicane wordt aangelegd.
Op dit moment zouden ze volgens bepaalde bronnen bezig zijn aan de constructie ervan...
Update 19u34
Paul Stoddart zou gezegd hebben dat er inderdaad wordt gereden met een chicane. Verder zou de race vertraging oplopen...
Update 19u41
Nog steeds onduidelijkheid, Bernie Ecclestone zou tegen de chicane zijn.
Update 19u42
Circa alle teams komen hun garagebox uitgereden!
Iets bekend over het overleg met Ecclestone?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:40 schreef -Hans- het volgende:
Beide BMW’s en beide Renaults zijn buiten! Zonta nu ook, en beide Mclarens idem!
Kan elk moment afgelopen zjin, zoals het er nu uitziet gaat alles gewoon door. De start grid loopt al vol, en Schumacher weet nog niets over de huidige situatie.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Iets bekend over het overleg met Ecclestone?
neequote:
Dat zat ik me net ook af te vragen, hoe kunnen ze zo snel ff een chicane bij bouwen?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoe kunnen ze ooit in 15min een chicane bouwen?
en niet alleen 1 punt maar wel mischien 5 of 6quote:
dat kan wel hoor, met pleurt gewoon een paar banden stapels neerquote:Op zondag 19 juni 2005 19:46 schreef MissX het volgende:
[..]
Dat zat ik me net ook af te vragen, hoe kunnen ze zo snel ff een chicane bij bouwen?
Het gebeurt ook niet... geen chicanequote:Op zondag 19 juni 2005 19:46 schreef MissX het volgende:
[..]
Dat zat ik me net ook af te vragen, hoe kunnen ze zo snel ff een chicane bij bouwen?
Ze hebben nog genoeg Michelins overquote:Op zondag 19 juni 2005 19:46 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dat kan wel hoor, met pleurt gewoon een paar banden stapels neer![]()
Denk dat ze bij Minardi en Jordan nog niet realiseren dat ze niet op Michelin rubber staanquote:Op zondag 19 juni 2005 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las ook al dat Minardi en Jordan ook niet gaan racen
ja en veel strafpuntenquote:
Dat wordt dan een lekker Ferrari 1-2 tje *zucht* En ze hoeven er niet eens moeite voor te doen, ze kunnen desnoods met 80 km per uur over die baan gaan kachelen zonder zich zorgen te maken. Even een extra testrun maken die luiquote:Op zondag 19 juni 2005 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las ook al dat Minardi en Jordan ook niet gaan racen
Zeker niet, wat ik al zei, ik ga niet eens kijken als er maar 6 auto's gaan racen.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het publiek zal dit ook niet accepteren...
Dat meen je niet?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:51 schreef MrX1982 het volgende:
Alle michelin teams na de formation lap naar binnen
MICHELIN teams gaan NIET RIJDEN!quote:
Lekkere GP!!!quote:Op zondag 19 juni 2005 19:51 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm dat wordt dus een historische gebeurtenis
Alle michelin teams na de formation lap naar binnen
zoals ik al zei... ze kunnen beter live gaanquote:Op zondag 19 juni 2005 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Historisch overzicht, lekker nuttig..
inderdaad, dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
zoals ik al zei... ze kunnen beter live gaan
You can say that a thousand times again...quote:
Bron: formule1.infoquote:19-6 - De Michelin-teams racen niet. Na de opwarmronde sturen de veertien op Frans rubber geschoeide coureurs de pit in. Er is ook geen chicane aangelegd, zoals gewenst.
Norbert Haug, sportchef van Mercedes, heeft een en ander zojuist bevestigd voor de Duitse televisiezender RTL. Mogelijk rijden alleen de Ferrari’s, en nog een tweede Bridgestone-team, verder.
Ik ook...maar ik vrees het ergstequote:Op zondag 19 juni 2005 19:55 schreef MrX1982 het volgende:
Daar gaan we dan.
Ik ben echt heeeeeel benieuwd
Moet 'ie nog wel finishen.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:56 schreef wouter37 het volgende:
albers in de punten
Jaaaaa!!! Trulli & co blijven staan, terwijl Alonso Schumacher van achteren ramtquote:Op zondag 19 juni 2005 19:56 schreef Undergod het volgende:
Kan webber niet regelen dat een aantal slechte teams de ferrari's eraf rijdt?
Dan maakt het ook niet meer uit of ze iets zachter door bocht 13 gaan.
Beetje spannend makenquote:Op zondag 19 juni 2005 19:57 schreef -Hans- het volgende:
Olav is ook nog niet helemaal op de hoogte?
misschien niet, maar ik denk uiteindelijk welquote:Op zondag 19 juni 2005 19:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Telt die koers nu wel mee voor het kampioenschap ???
Duckie saai....quote:Op zondag 19 juni 2005 20:00 schreef rubbereend het volgende:
dat wordt dus een GP met 6 wagens?
Niet alleen het publiekquote:Op zondag 19 juni 2005 20:01 schreef Murray het volgende:
Wat zal dat publiek zich genaaid voelen zeg.
Maar nu gaan ze naar binnen.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:01 schreef Bruce117 het volgende:
En toch zijn er michelinrijders die de barmen opwarmen.
Maar let op Karthikeyanquote:Op zondag 19 juni 2005 20:02 schreef -Hans- het volgende:
Je zal daar maar als toeschouwer zitten.
En naar een race kijken met maar liefst 6 auto's, en waarvan het winnende team al vast staat.
Alleen Ferrari, Jordan en Minardi rijden.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:03 schreef Freak_66 het volgende:
iedereen is dus naar binnen ??? ik heb geen tv hiero jammer genoeg (klote tentamens)
Dat weet je nog niet, dat is het spannende van deze racequote:Op zondag 19 juni 2005 20:05 schreef appelsientje het volgende:
de 1e punten voor Minardi...
Het is niet de schuld van de FIAquote:Op zondag 19 juni 2005 20:05 schreef Gillian_Anderson het volgende:
STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER
Dag FIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat kost zo'n kaartje?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:05 schreef MrX1982 het volgende:
Publiek is terecht boos
daar dacht ik ook al aan, afgezien van de Ferrari's is de betrouwbaarheid van de nog wel rijdende teams soms ook ver te zoekenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:05 schreef Guard het volgende:
volgens mij krijgen ze niet eens het podium vol na de race
Je kan tot honderden dollars betalenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:06 schreef Murray het volgende:
[..]
Wat kost zo'n kaartje?
Zit je daar een hele dag om uiteindelijk 2 Ferrari's te zien racen.
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:06 schreef -Hans- het volgende:
Hoe gaat het straks verder met Michelin? punten aftrek, boetes??
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat weet je nog niet, dat is het spannende van deze race
Ik zie ze nog wel 9e worden.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:08 schreef Freak_66 het volgende:
de kans voor minardi om eindelijk eens punten te scoren o+
Tja terecht... kaartjes zijn best duur...quote:
Goedkoop zal het niet zijn. Ik vraag me af of ze geld terug krijgenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:06 schreef Murray het volgende:
Wat kost zo'n kaartje?
Zit je daar een hele dag om uiteindelijk 2 Ferrari's te zien racen rijden.
wat nou Fia, Michelin blameert zichquote:Op zondag 19 juni 2005 20:05 schreef Gillian_Anderson het volgende:
STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER STOER
Dag FIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan kan je me wegdragenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Je zou bijna hopen dat die Ferraris ploffen
Dán wordt het wel leukquote:Op zondag 19 juni 2005 20:09 schreef mic_forever het volgende:
HaHa, hopelijk rennen al die gekke dikke amerikanen de baan op
Idd, doe mij maar Moto-GPquote:Op zondag 19 juni 2005 20:10 schreef Oldbie het volgende:
De F1 maakt zich wederom belachelijk
Michelin maakt de F1 belachelijk jaquote:Op zondag 19 juni 2005 20:10 schreef Oldbie het volgende:
De F1 maakt zich wederom belachelijk
Dat is niet coolquote:Op zondag 19 juni 2005 20:10 schreef HassieBassie het volgende:
Hahaha cool, ze gooien shit op de baan
We komen er vandaag achter.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
F1 hooligans, zouden ze dan toch bestaan!?
Al Queda!!quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:10 schreef stefimke het volgende:
Als Schumi een beetje vent is zet ie z'n auto straks 1 meter voor de eindstreep stil.
Dat gebeurt dus zowiezo nietquote:Op zondag 19 juni 2005 20:10 schreef stefimke het volgende:
Als Schumi een beetje vent is zet ie z'n auto straks 1 meter voor de eindstreep stil.
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:10 schreef Elvislives het volgende:
jordan en minardi gaan dus flinke poen vangen als ze finishen aan wc-punten prijzengeld. om maar niet te spreken over beeldtijd
ik had een schadeclaim ingedientquote:Op zondag 19 juni 2005 20:11 schreef MakaveliTheDon het volgende:
daar zit je dan met je kaartje van een paar honderd dollar
GENAAID
Hij moet nog wel finishen hč.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:11 schreef HassieBassie het volgende:
Deze race levert Minardi trouwens een klap geld op. De punten van vandaag zorgen mooi voor de vergoeding van de reiskosten.
En Albers haalt toch mooi punten
Tuurlijk is dit geen race, maarja, wat moet ie dan doen?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:10 schreef stefimke het volgende:
ja lekker idd. 0 punten!quote:Op zondag 19 juni 2005 20:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wat zegt de F! manager hierover?
Punten voor mij, ik heb nog steeds Albers staanquote:Op zondag 19 juni 2005 20:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gegarandeerd punten voor Ferrari, Jordan en Minardiquote:Op zondag 19 juni 2005 20:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dan had de FIA maar niet van die belachelijke (geen bandenwissel regel) regels in moeten stellen.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:10 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Michelin maakt de F1 belachelijk ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |