Zeker niet, wat ik al zei, ik ga niet eens kijken als er maar 6 auto's gaan racen.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het publiek zal dit ook niet accepteren...
Dat meen je niet?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:51 schreef MrX1982 het volgende:
Alle michelin teams na de formation lap naar binnen
MICHELIN teams gaan NIET RIJDEN!quote:
Lekkere GP!!!quote:Op zondag 19 juni 2005 19:51 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm dat wordt dus een historische gebeurtenis
Alle michelin teams na de formation lap naar binnen
zoals ik al zei... ze kunnen beter live gaanquote:Op zondag 19 juni 2005 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Historisch overzicht, lekker nuttig..
inderdaad, dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
zoals ik al zei... ze kunnen beter live gaan
You can say that a thousand times again...quote:
Bron: formule1.infoquote:19-6 - De Michelin-teams racen niet. Na de opwarmronde sturen de veertien op Frans rubber geschoeide coureurs de pit in. Er is ook geen chicane aangelegd, zoals gewenst.
Norbert Haug, sportchef van Mercedes, heeft een en ander zojuist bevestigd voor de Duitse televisiezender RTL. Mogelijk rijden alleen de Ferrari’s, en nog een tweede Bridgestone-team, verder.
Ik ook...maar ik vrees het ergstequote:Op zondag 19 juni 2005 19:55 schreef MrX1982 het volgende:
Daar gaan we dan.
Ik ben echt heeeeeel benieuwd
Moet 'ie nog wel finishen.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:56 schreef wouter37 het volgende:
albers in de punten
Jaaaaa!!! Trulli & co blijven staan, terwijl Alonso Schumacher van achteren ramtquote:Op zondag 19 juni 2005 19:56 schreef Undergod het volgende:
Kan webber niet regelen dat een aantal slechte teams de ferrari's eraf rijdt?
Dan maakt het ook niet meer uit of ze iets zachter door bocht 13 gaan.
Beetje spannend makenquote:Op zondag 19 juni 2005 19:57 schreef -Hans- het volgende:
Olav is ook nog niet helemaal op de hoogte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |