Bronquote:Ferrari heeft de beslissing voor het verdere verloop van de race in handen gelegd van de FIA, terwijl de negen andere teams besloten hebben hun garagebox niet te verlaten als er geen nieuwe chicane wordt aangelegd.
Op dit moment zouden ze volgens bepaalde bronnen bezig zijn aan de constructie ervan...
Update 19u34
Paul Stoddart zou gezegd hebben dat er inderdaad wordt gereden met een chicane. Verder zou de race vertraging oplopen...
Update 19u41
Nog steeds onduidelijkheid, Bernie Ecclestone zou tegen de chicane zijn.
Update 19u42
Circa alle teams komen hun garagebox uitgereden!
Iets bekend over het overleg met Ecclestone?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:40 schreef -Hans- het volgende:
Beide BMW’s en beide Renaults zijn buiten! Zonta nu ook, en beide Mclarens idem!
Kan elk moment afgelopen zjin, zoals het er nu uitziet gaat alles gewoon door. De start grid loopt al vol, en Schumacher weet nog niets over de huidige situatie.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Iets bekend over het overleg met Ecclestone?
neequote:
Dat zat ik me net ook af te vragen, hoe kunnen ze zo snel ff een chicane bij bouwen?quote:Op zondag 19 juni 2005 19:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoe kunnen ze ooit in 15min een chicane bouwen?
en niet alleen 1 punt maar wel mischien 5 of 6quote:
dat kan wel hoor, met pleurt gewoon een paar banden stapels neerquote:Op zondag 19 juni 2005 19:46 schreef MissX het volgende:
[..]
Dat zat ik me net ook af te vragen, hoe kunnen ze zo snel ff een chicane bij bouwen?
Het gebeurt ook niet... geen chicanequote:Op zondag 19 juni 2005 19:46 schreef MissX het volgende:
[..]
Dat zat ik me net ook af te vragen, hoe kunnen ze zo snel ff een chicane bij bouwen?
Ze hebben nog genoeg Michelins overquote:Op zondag 19 juni 2005 19:46 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dat kan wel hoor, met pleurt gewoon een paar banden stapels neer![]()
Denk dat ze bij Minardi en Jordan nog niet realiseren dat ze niet op Michelin rubber staanquote:Op zondag 19 juni 2005 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las ook al dat Minardi en Jordan ook niet gaan racen
ja en veel strafpuntenquote:
Dat wordt dan een lekker Ferrari 1-2 tje *zucht* En ze hoeven er niet eens moeite voor te doen, ze kunnen desnoods met 80 km per uur over die baan gaan kachelen zonder zich zorgen te maken. Even een extra testrun maken die luiquote:Op zondag 19 juni 2005 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las ook al dat Minardi en Jordan ook niet gaan racen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |