De dansscene in Soldaat van Oranje is cooler. En Rijk de Gooyer die hem even volgooit in dezelfde film natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:07 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik vond de Tangoscène in die film legendarischer.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:10 schreef fratsman het volgende:
De doopscene in Godfather I
Zelf zou ik kiezen voor de lobby scene of de scene waarin Neo op het dak voor het eerst al die kogels ontwijktquote:
Pak dan de hele achtervolgingsscenequote:Op woensdag 22 juni 2005 19:27 schreef ToXiCitY het volgende:
Ik bedenk er net weer eentje, deze is iig in Engeland vrij bekend. Uit de originele Italian Job:
"You were only supposed to blow the bloody doors off!"
Ik ga dan meer voor de shoot out-scene daar vlak voor, met de minutenlange close-ups en schitterende climax-muziek van Morriconequote:Op donderdag 23 juni 2005 00:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het einde van the Good, the Bad and the Ugly. "Blondieeeeeeeeee!"
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Battle Royale: Dat Kitano een mes in een van de meisjesgooit omdat ze loopt te praten.
hij wordt alleen in zijn voet geschoten als ik me niet vergis, en dan mocht ie nog kiezen ook: hand of voetquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:41 schreef Bullpit het volgende:
Een scene die best wel indruk op me gemaakt heeft is uit City of God, waar een ongeveer tienjarige jongen gedwongen word om een ander nog jonger kind dood te schieten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice one!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:27 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Scene van de operavoorstelling van Diva Plavalaguna/Leelo in gevecht met de Mangalores in The Fifth Element.
hij word inderdaad in z'n voet geschoten door Ze Pequeno , maar daarna geeft ie het pistool aan dat jochie en die moet er 1 doodschieten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij wordt alleen in zijn voet geschoten als ik me niet vergis, en dan mocht ie nog kiezen ook: hand of voet![]()
maar erg goede scene inderdaad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet er nog wel meer maar miijn geheugen laat me in de steek nu..
[ Bericht 19% gewijzigd door Laton op 24-06-2005 12:54:55 ]underground forever baby
Big spoilerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:01 schreef Laton het volgende:
Die scene in The Usual Suspects...dat die detective door krijgt dat Verbal hem alles voorgelogen heeft...meesterlijk.
Weet er nog wel meer maar miijn geheugen laat me in de steek nu..
embarrassingquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:29 schreef scubagirl het volgende:
Ford Farlain (You are a few seconds away from the most imbarrising (slik, schrijf je dat zo??)moment in your life).
Ik vond het ook zo raar dat pulp nog niet genoemd is ... de helft van de film is legendarischquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:25 schreef Setambre het volgende:
Waarom missen we hier Pulp Fiction
Jules' speech from Ezekiel 25:17
'The path of the righteous man is beset on all sides with the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who in the name of charity and good will shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon those with great vengeance and with furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know that my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.'
pulp fiction is al zo vaak genoemd.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:58 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Ik vond het ook zo raar dat pulp nog niet genoemd is ... de helft van de film is legendarisch
"Don't be a .... "
En is de hele film legendarisch of alleen die scène?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:16 schreef scubagirl het volgende:
De film heet volgens mij ook Ford Fairlain...
Bedoel je The Adventures of Ford Fairlane?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:16 schreef scubagirl het volgende:
De film heet volgens mij ook Ford Fairlain...
Heb je het topic wel doorgelezen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:25 schreef Setambre het volgende:
Waarom missen we hier Pulp Fiction
Jules' speech from Ezekiel 25:17
'The path of the righteous man is beset on all sides with the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who in the name of charity and good will shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon those with great vengeance and with furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know that my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.'
Justem !! Wat scheelt t qua naamquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bedoel je The Adventures of Ford Fairlane?
Ik vind de film erugggg grappig, vooral t moment waarop hij dus zegt You are seconds away from the most ambarrassing (quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |