Van wie is dat citaat onder aan je post?quote:Op zondag 19 juni 2005 13:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Anders gebruik je even een normale opmaak. In plaats van dat gezig zag.
OMGquote:Op zondag 19 juni 2005 21:30 schreef PDOA het volgende:
De scene tussen Dennis Hopper en Christopher Walken in 'True Romance'.
De Samuel L. Jackson speech in 'Pulp Fiction'.
De 'Special Delivery' scene op het eind in 'Se7en'.
De 'Chestburster' scene in 'Alien'.
The seven year itch...quote:Op zondag 19 juni 2005 21:39 schreef ChrisJX het volgende:
Is dé meest legendarische scéne niet die waarin Marilyn Monroes rok opwaait? Weet alleen niet welke film dat is
zig zag is niet meer nodig vanaf nuquote:Op zondag 19 juni 2005 13:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Anders gebruik je even een normale opmaak. In plaats van dat gezig zag.
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:30 schreef PDOA het volgende:
De scene tussen Dennis Hopper en Christopher Walken in 'True Romance'.
Ik vond de Tangoscène in die film legendarischer. Het slot is zo'n typische Pacino-monoloog, te voorspelbaar.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:18 schreef Durbin het volgende:
[..]
![]()
Al Pacino's speech in de rechtszaak van Scent of a Woman.
Die was grijs.quote:Op zondag 19 juni 2005 05:37 schreef Dromenvanger het volgende:
IDaarbij komt inplaats van een zwarte alien een groene alien uit de buik![]()
Jaaa, vind ik ook. Je kan die scène uit True Romance daarmee niet vergelijken die's gewoon veel knapper qua spanning, sfeer en originaliteit.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:07 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik vond de Tangoscène in die film legendarischer. Het slot is zo'n typische Pacino-monoloog, te voorspelbaar.
Kijk, da's er nou een voor het grote witte doekquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:10 schreef fratsman het volgende:
"Die Walkuren" helicopter aanval in Apocalypse Now
Natuurlijk ook het onvergetelijke 'Say hello to my little friend'quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:10 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Kijk, da's er nou een voor het grote witte doek
De gemaskerd bal scene uit eyes wide shut vind ik ook meesterlijk (staaltje kubrick)
De scene waarbij sir laurence olivier door de joodse straat loopt als oud-nazi in marathon man
De eerste keer dat captain brody Jaws ziet langszwemmen ("we need a bigger boat")
De finale van scarface met die berg coke![]()
Oh, dan moet je zeker de "garage scene" uit Deadly Outlaw: Rekka zien. Ongeveer hetzelfde, maar dan met een koevoet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:30 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
De scene uit Collateral waarin Tom Cruise een gast de genade schot geeft in zijn hoofd.
Heerlijk koud, een koude blik. Super scene!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van Magnolia!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het eerste gevecht van Gladiator Russel Crowe in het Colloseum!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edward Norton die z'n oude vrienden gedag zegt in American History X..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn voor mij allemaal behoorlijk legendarische scènes..![]()
Apocalypse Now, als Sheen langzaam uit het moeras/water omhoog komt. Pulp Fiction, dialoog tussen Travolta en Samual L Jackson in de auto. Heat, schietscene (nuff said). Harold & Kumar go to white castle, als die ene dude moet pissen in de bosjes (okee, niet legendarisch maar wel erg cool). Usual Suspects en 6th Sense het einde. Hmmm, eigenlijk nog wel 100000 andere scenes die ik als favoriet zou willen bestempelen...![]()
De War Room-scène uit Dr. Strangelove is nog niet genoemd. De aanval op het kasteel van Hidetora in Ran ook niet. En de wagenrennen uit Ben-Hur. De ontknoping van The Bridge on the River Kwai. En nog een heleboel...Sheridana +1![]()
Die scene uit Big Lebowski met die spaanse pedofiel
Het shot van Bruce Willis in Pulp Fiction waarbij hij word gevolgd door de camera en dwars door een paar tuinen gaat vind ik om de 1 of andere reden ook meesterlijk.
Fight Club: als-ie zichzelf neerslaat bij z'n baas.
Matrix: Dat is moeilijk kiezen.
LOTR: Ook moeilijk kiezen, maar de hele Pelennor veldslag is erg mooi.![]()
nee man, die as-uitstrooi-scenequote:Op woensdag 22 juni 2005 18:41 schreef yootje het volgende:
Die scene uit Big Lebowski met die spaanse pedofiel![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: