wilde ik net gaan doenquote:Op zondag 19 juni 2005 13:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Duhhhh... vanavond is het toch heerlijk rijden?
Tijd zat om nog wat te organiseren.
Lijkt me vet om dan ook echt vanavond te gaan hoorquote:Op zondag 19 juni 2005 13:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wilde ik net gaan doengewoon even het weekend eruit knallen
![]()
auswichverkauftquote:Op zondag 19 juni 2005 13:43 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb ook geen geluk.![]()
[afbeelding]
Zie rechtsonder...
ik voel een avond meet aankomenquote:Op zondag 19 juni 2005 13:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Lijkt me vet om dan ook echt vanavond te gaan hoorzo rond 21:00 ofzo
Noem een plek en een tijdstip and I'll be there.. zelf geen tijd om alles uit te gaan zoeken. Ben aan het 'leren'.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 13:39 schreef hicham het volgende:
Heb je nog contact gehad met die gozer waar je mee had afgesproken gisteren?![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 13:43 schreef ondeugend het volgende:
Duhhhh... vanavond is het toch heerlijk rijden?
Tijd zat om nog wat te organiseren.
Ik moet om 16:00 op visite, blijf daar eten en dan kan ik daarna wel zo snel mogelijk ergens meeten.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 13:47 schreef Youssef het volgende:
Ook al haal ik het sowieso niet meer...
Zullen we dan maar een meetje richting Pepijn doen? Volgens mij is daar weinig te beleven kwa routesquote:
Ik hou mijn mond verder wijselijk in de veronderstelling dat je niet weet waar je over praat.quote:Faith.
Je gaat voor een vette 10!!![]()
Hmmmmm sounds good to me.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb even op kaart gekeken
en het ligt aan het aantal gegadigden waar we eventueel afspreken maar afslag ijsselstein ligt voor de meeste een half uurjtje rijden
20:00 ?
de omgeving daar is ook wel leuk om een beetje te rijdenquote:Op zondag 19 juni 2005 13:59 schreef Patrick281 het volgende:
Ze zoeken nog een shop manager bij Heiniedere pagina krijg je weer zo irri pop up.
![]()
Hein Gericke
Volgens mij was die broek vorig jaar ook al uitverkocht..
Had juist Louis verlaten omdat ik uitgekeken was op de standaard catalogus die ik al jaren ken..
Worden die dingen niet vernieuwd ofzo.![]()
[..]
Hmmmmm sounds good to me.
Alleen mij zus kijktga je alweer weg.
![]()
![]()
Laatste keer was toch leuk.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:57 schreef Youssef het volgende:
Zullen we dan maar een meetje richting Pepijn doen? Volgens mij is daar weinig te beleven kwa routes
Je instelling.quote:Ik hou mijn mond verder wijselijk in de veronderstelling dat je niet weet waar je over praat.![]()
![]()
Lol, goed punt. Helaas vind ik de CR500 zo mooi, met die streetfigther koplamp enzoquote:Op zondag 19 juni 2005 13:43 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb ook geen geluk.![]()
[afbeelding]
Zie rechtsonder...
[..]
Ik heb ook nog een Kwasaki KLX650R.
Ding weegt rond de 130 kilo, dus is ook geschikt om mee te crossen.
25 Kw staat er niet op, maar ik hoorde van een jongen die hier bij Dynojet Rotterdam werkt dat zijn Honda Dominator gewoon te verzekeren was met uitdraai.
Mag officieel nietmaar ik denk dat de politie er ook niet vanuit gaat dat het uberhaupt PK beesten zijn.
Hmmz, ik vroeg me al af waarom er geen nieuwe reacties meer kwamen, vandaar mijn dans-smiley. Maar blijkt er gewoon een nieuwe pagina te zijnquote:
AQquajoggen, heerlijk met dit weer.quote:
Hoop ik.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
de omgeving daar is ook wel leuk om een beetje te rijden
denk ik![]()
Dit zijn mijn ragfietsjes.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:03 schreef Geqxon het volgende:
Lol, goed punt. Helaas vind ik de CR500 zo mooi, met die streetfigther koplamp enzo![]()
Ondank ik nog een jaartje moet wachten, zit ik nu al als een gek te zoeken
me 2quote:Op zondag 19 juni 2005 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
AQquajoggen, heerlijk met dit weer.![]()
Ga ik nog een uur naar het strand, of fokken.![]()
Damn, wat ben ik vies lui.![]()
![]()
Koffie met 4 gevulde koeken. Hou al rekening met on-line motorpakken en sizes.
[..]
Hoop ik.![]()
Zit je lekker op het balkon met je wireless ofzo?quote:Op zondag 19 juni 2005 14:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
me 2
zit lekker in het zonnetje met koud drinken naast me lekker te fokken![]()
en Raus is uitgeteld![]()
Ah, ik dacht dat ze aan het werk was.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
Kan slijten, maar ik ben er zat mee doorgereden en heb er nooit wat van gemerkt.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:06 schreef hicham het volgende:
Als jullie gaan meeten kom ik ook hoor. Ga hier niet in m'n eentje achterblijven
Voorvork zit nog wel genoeg olie in toch?
quote:Op zondag 19 juni 2005 14:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
me 2
...als je het vergelijkt met die pics van martiequote:
Heb alle vakken gehaald, behalve wiskunde en scheikunde. Lijst ziet er gewoon goed uit, alleen kan ik scheikunde niet herkansen (hoef dan slechts een 5,8 te halenquote:Je instelling.![]()
En verder is het lekker ver van mijn bed.![]()
Maar ja anders doe je nog maar een jaartje hetzelfde en ga je volgend jaar voor straight A's.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |