ik weet het niet 100% zeker maar dacht zo ongeveer 130 of zoquote:Op zondag 19 juni 2005 12:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tot hoever gaat die VFR eigenlijk in z'n 1/2?Die van mij exact 100 en daarna gaat ie in de begrenzer
Die van jou is volgens mij een beetje een wolf in schaapskleren
![]()
Dat knallen met die uitlaat he... dat deed je zeker ook niet hoog in toeren? Want volgens mij werkt het dan alleen goed
quote:Op zondag 19 juni 2005 13:18 schreef ondeugend het volgende:
Gisteren met nat haar gaan slapen.
Keek ik net in de spiegel en ik zag er uit als Robert Smith van the Cure....![]()
![]()
Dus je reed gewoon altijd te braaf.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik kwam er achter als ik na volgas ineens mijn gas dichtdoe mijn uitlaat wel degelijk flinke knallen laat horen![]()
![]()
Hoe kan het dat jouw muiscursor mee geprintscreened wordtquote:Op zondag 19 juni 2005 13:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, maar ik was even in tech aan het posten, dus heb nu even niets aan de Fok!MC.![]()
[afbeelding]
Idd... begint op te vallen.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus je reedt gewoon altijd te braaf.![]()
Die plak ik erin met Photoshop?quote:Op zondag 19 juni 2005 13:21 schreef hicham het volgende:
Hoe kan het dat jouw muiscursor mee geprintscreened wordt
Bij mij verdwijnt ie uit beeld![]()
dat is het niet hoor bij de CBR heb je pas echt trekkracht als je rond de 8000 toeren zit en om dan constant met 11000 tpm rond te blijven rijden ben je geneigd om over te schakelen naar zijn 3quote:Op zondag 19 juni 2005 13:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Suzuki DR800 is wel een aardig reisbeestje.
Misschien leuk om erbij te nemen naast de KLX.![]()
![]()
En ja een VFR heeft met zijn V-4 wel meer koppel idd dan een CBR.
Maar het verschil van 11.000 toeren of te laag in toeren klinkt mij wel ietwat overdreven.![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 13:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
6500 toerenis net te laag om lekker door te trekken
![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 13:18 schreef ondeugend het volgende:
Gisteren met nat haar gaan slapen.
Keek ik net in de spiegel en ik zag er uit als Robert Smith van the Cure....![]()
![]()
jaquote:Op zondag 19 juni 2005 13:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus je reed gewoon altijd te braaf.![]()
Minderquote:Op zondag 19 juni 2005 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft nu een KTM. Alleen nog een rijbewijs is wat'ie mist.
Die CR was trouwens niet op kenteken van hem.
[..]
Je kan constant 110/120 rijden met de juiste gearing, en zelfs even 175/180 toppen.
Wel binnen de 50 uur zuiger wisselen graag.![]()
[..]
Officieel volgens Honda 7,5 uur ..quote:Op zondag 19 juni 2005 13:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
MinderIk wil hem als het ff kan gebruiken voor a) toeren b) crossen in het nabijgelegen bos, maar als je dan om de 50 uur de zuiger moet verwisselen
![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 13:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
MinderIk wil hem als het ff kan gebruiken voor a) toeren b) crossen in het nabijgelegen bos, maar als je dan om de 50 uur de zuiger moet verwisselen
![]()
Nou !quote:
neuquote:Op zondag 19 juni 2005 13:23 schreef Youssef het volgende:
[..]
Idd... begint op te vallen.
Martie, weet je zeker niet dat je diegene bent die als derde reageert hier![]()
VFR + GS + 3 keer ronddraaien
![]()
Motorcycle boy
Het is inmiddels alweer gerepareerd.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:36 schreef Patrick281 het volgende:
Doe dan maar een Shinead 'O Conner look.![]()
Trap me maar.![]()
Ik heb er al 1 ja..
![]()
Heb je nog contact gehad met die gozer waar je mee had afgesproken gisteren?quote:Op zondag 19 juni 2005 13:35 schreef Patrick281 het volgende:
Al een paar keren naar een motorbroek voor mij aan het kijken geweest..
.. bij iedere motordealer waar ik kom..
.. ieder on-line verzendhuis..
En bij Hein Gericke kom ik iedere keer weer op dezelfde broek .. vorig jaar al..
[afbeelding]
Maar stoot iedere keer mijn kop dat'ie alleen in XS te krijgen is.![]()
![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 13:41 schreef Mercy_symbol het volgende:eigenlijk toch raar, zitten we met zijn allen te wachten op mooi weer
is het mooi weer is het weer te warm om te rijden![]()
de weergoden zijn niet motorvriendelijk![]()
Duhhhh... vanavond is het toch heerlijk rijden?quote:Op zondag 19 juni 2005 13:41 schreef Mercy_symbol het volgende:eigenlijk toch raar, zitten we met zijn allen te wachten op mooi weer
is het mooi weer is het weer te warm om te rijden![]()
de weergoden zijn niet motorvriendelijk![]()
Ik heb ook nog een Kwasaki KLX650R.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:38 schreef Geqxon het volgende:
Wehehe als ik een enduro neem, duurt dat nog een jaartje hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |