Mijn pinnetje is wat korter idd.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:19 schreef hicham het volgende:
Heavy duty chain toolIets voor jou? Die van jou was niet goed genoeg toch
Hmprf, hij heeft de provincie goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:59 schreef hicham het volgende:
Ik had inside information, logisch dat ik het goed had
Ik liet wat over voor jullie, ik weet zelfs bij welk hectometerpaaltje dat isquote:Op zondag 19 juni 2005 00:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hmprf, hij heeft de provincie goed.Held.
![]()
Dat wordt dan de eerstvolgende hequote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
beide goed![]()
was echt geweldig daar schitterenden bochten hellingen van 60%![]()
moeten echt een keer meeten daar![]()
Stiekem vind je het wel leukquote:
Tijd niet meer gehoord van hemquote:Op zondag 19 juni 2005 00:45 schreef Geqxon het volgende:
Heeft Youp nog steeds zijn CR500?
Das grappig.... van 12 t/m 15 augustus logeer ik in Vijlen.quote:Op zondag 19 juni 2005 02:55 schreef bwt het volgende:
Vaals, hmmm, daar zat ik vrijdag avond 2 KM vandaan -> Vijlen
Yup, ben motorisch gebied niet de man maar ik denk dat hij te rijk staat afgesteld. Kleinere sproeiers kan de uitkomst zijn, maar wil je het zeker weten dan moet je hem op een dynobank zettenquote:Op zondag 19 juni 2005 05:02 schreef Crashcat het volgende:
Zo te zien zijn er in de groep een paar klussers.
Nu heb ik een vraag.
Als de motor van binnen ok is en hij houdt in en stottert nog steeds bij 4 a 5000 rpm.
Waar kan dat aan liggen?
De carburateurs misschien?
Btw. hij rijdt ong. 1 op 10![]()
Naar buiten en bruin worden sjaakquote:Op zondag 19 juni 2005 09:26 schreef Youssef het volgende:
Er valt gewoon niets bij te lezen op MF op deze vroege snikhete zondagochtend
Wat nu?
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 00:24 schreef Youssef het volgende:
Cursus "hoe verkwansel ik 50 euro in 1 avond"
Before:
[afbeelding]
After:
[afbeelding]
Baggeeerrrrrrr![]()
Iemand die er een titaniumblokje in wil fresen?![]()
Daar kun je maar één ding doen....quote:Op zondag 19 juni 2005 03:14 schreef bwt het volgende:
? wat heb jij in Vijlen te doen??
in the middle of nowhere
dorpje van niet al te groot
ze hebben daar wel een humoristisch frituur, is fun
Zou kunnen, dat was bij mij ook zo. Carburateurs kunnen vervuild zijn.quote:Op zondag 19 juni 2005 05:02 schreef Crashcat het volgende:
Zo te zien zijn er in de groep een paar klussers.
Nu heb ik een vraag.
Als de motor van binnen ok is en hij houdt in en stottert nog steeds bij 4 a 5000 rpm.
Waar kan dat aan liggen?
De carburateurs misschien?
Btw. hij rijdt ong. 1 op 10![]()
we zijn ook in Vaals geweest dus wat dat betreft zit jij zonder inside info zelfs helemaal goedquote:Op zondag 19 juni 2005 00:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hmprf, hij heeft de provincie goed.Held.
![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 00:12 schreef Patrick281 het volgende:
Haal je dat allemaal uit de broncode van de foto.![]()
Damn, Martie durft wel ver weg te lopen van zijn motor terwijl die in the middle of nowhere staat.![]()
Lijkt wel een beetje een spy on you pic.![]()
Studeren jijquote:Op zondag 19 juni 2005 09:26 schreef Youssef het volgende:
Er valt gewoon niets bij te lezen op MF op deze vroege snikhete zondagochtend
Wat nu?
het is gewoon achtergebleven gebied daarquote:Op zondag 19 juni 2005 10:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daar kun je maar één ding doen....
TOUREN![]()
![]()
Ik heb best lang in Maastricht gewoont. De omgeving is geweldig, maar ik vond de mensen wat minder.Best jammer anders had ik er echt nog wel willen wonen.
Brandstof filter nakijken en carburateurs schoonmaken kan wonderen verrichtenquote:Op zondag 19 juni 2005 05:02 schreef Crashcat het volgende:
Zo te zien zijn er in de groep een paar klussers.
Nu heb ik een vraag.
Als de motor van binnen ok is en hij houdt in en stottert nog steeds bij 4 a 5000 rpm.
Waar kan dat aan liggen?
De carburateurs misschien?
Btw. hij rijdt ong. 1 op 10![]()
had je ze maar niet bij de Aldi moeten kopenquote:Op zondag 19 juni 2005 11:00 schreef Youssef het volgende:
Ik vertrek idd zo om weer te gaan leren
Veel plezier met rijden/zwemmen/wandelingetje maken etc jullie![]()
Ik ga die sliderfabrikant nog mailen, kijken wat ze zeggenIk bedoel.. 2 keer sliden en?? .. ik voelde zelfs bij de 5de bocht iets van 2 bouten langs mijn benen/tegen de motor aan knallen. Als er nou iemand achter me reed die precies over die dingen reed terwijl ie nog platter dan ik ging ...
![]()
![]()
Nee, hij heeft nu een KTM. Alleen nog een rijbewijs is wat'ie mist.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:45 schreef Geqxon het volgende:
Heeft Youp nog steeds zijn CR500?
Je kan constant 110/120 rijden met de juiste gearing, en zelfs even 175/180 toppen.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:59 schreef Geqxon het volgende:
Idd
Ik vroeg me nl. af hoe die CR500 presteerd op snelweggebruik, en of hij standaard al < 25kw is (ivm. klein rijbewijs)
quote:Op zondag 19 juni 2005 10:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
Brandstof filter nakijken en carburateurs schoonmaken kan wonderen verrichten![]()
zou ik als 1e mee beginnen voor je aan sproeiers gaat kloten![]()
Hier ook topiie weer, strakblauwe lucht.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Limburg ziet er![]()
![]()
uit
wordt er nog gemeet vandaag
Opvallend ja.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:26 schreef Youssef het volgende:
Er valt gewoon niets bij te lezen op MF op deze vroege snikhete zondagochtend
quote:Op zondag 19 juni 2005 11:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Limburg ziet er![]()
![]()
uit
wordt er nog gemeet vandaag
Ik zie Raus inderdaad een compleet verschrikte houding aannemen dat ze daar alleen moest gaan wachten op je.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
zelfde als eerst gepost maar dan ingezoomd
[afbeelding]
Vaals is een dorp, maar hoog Vaals wat ik zei is toch goed voor de omgeving.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
we zijn ook in Vaals geweest dus wat dat betreft zit jij zonder inside info zelfs helemaal goed![]()
Foto is niet Vaals hoor
ik heb het gewoon met een doekje met Thinner eraf gehaald en daarna ingesmeerd met WD40quote:Op zondag 19 juni 2005 12:06 schreef Youssef het volgende:Ziet er echt mooi uit met dat weer
Zo zo een kiekje uit het buitenland kunnen zijn
En heb zojuist ontdekt dat ik nu gesmolten slider op me uitlaat heb zitten. Sowieso had ik nog zwarte spikkels van vorig keer op mijn uitlaat zitten, waar haalde je dat ook alweer mee weg Martie? Schuursponsje werkte niet zo fijn![]()
Zitten ook al mooie zwarte zool strepen van Bristol goedkope bergschoenen en een aantal deukjes vanwege mijn sportieve zithouding.![]()
![]()
we zijn ook in het plaatsje Vaals geweestquote:Op zondag 19 juni 2005 12:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zie Raus inderdaad een compleet verschrikte houding aannemen dat ze daar alleen moest gaan wachten op je.![]()
[..]
Vaals is een dorp, maar hoog Vaals wat ik zei is toch goed voor de omgeving.![]()
![]()
1 Cylinder kopelllll.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
als je goed kijkt naar de foto's zie je ook dat de wegen aflopen of omhoog
Raus heeft met die zenuwachtige 600 aardig moeten werken bij sommige beklimmingen![]()
Jij bruut, misbruik maken van een jongere dame.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
we zijn ook in het plaatsje Vaals geweest
ze stond te huilen daar omdat ze mij even kwijt was![]()
![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
1 Cylinder kopelllll.![]()
Of toch maar een BMW R1100S voor de bergpassen.![]()
Maar ja je moet niet een lieve CBR afknijpen.![]()
[..]
Jij bruut, misbruik maken van een jongere dame.![]()
![]()
Te weinig schakelen op die weggetjes omhoog.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat bedoel je met afknijpen van CBR ?
jij begon over het afknijpen van een CBRquote:Op zondag 19 juni 2005 12:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Te weinig schakelen op die weggetjes omhoog.
En wie had het net over een VFR? JIj begon over een CBR die aardig moest beunen.![]()
Als Raus direct in'r goede toerenbereik rommelt dan hoeft ze niet zo te werken.![]()
En ja een 1 of 2 cylinders rulen wel op dit soort weggetjes hoor.![]()
Hebben jullie even flink zitten headbangen?quote:Op zondag 19 juni 2005 02:08 schreef ondeugend het volgende:
Owwwww wat zijn wij moe !!!
Maar het was helemaal![]()
Dat blijkt wel uit de foto'squote:Op zondag 19 juni 2005 11:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
had ik al verteld dat het heel mooi is daar ?![]()
Tot hoever gaat die VFR eigenlijk in z'n 1/2?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij begon over het afknijpen van een CBR
dat was juist het probleem, waar ik gemakklijk in 2 kon blijven zat zij constant te schakelen tussen 3 & 2in de 2 zat ze steeds rond de 11000Tpm en in 3 weer te laag om lekkere trekkracht te hebben
![]()
ja dat kloptquote:Op zondag 19 juni 2005 12:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Hebben jullie even flink zitten headbangen? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[..]
Dat blijkt wel uit de foto's![]()
Ik neem aan dat de route nu in je kop zit en je hem klaar hebt voor de volgende meet
quote:Op zondag 19 juni 2005 12:53 schreef Patrick281 het volgende:
Ach ik heb nog een tankje tweedehands olie voor je, scheelt weer.
Heeeeeeeujjjquote:Op zondag 19 juni 2005 12:58 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Serveer dat maar aan Nick ofzo, onder het mom van 'hier is je cola'
![]()
heH?quote:
Suzuki DR800 is wel een aardig reisbeestje.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
Jouw 1 cylinders komen daar niet eensveeeeeel te ver rijden
"Wat sneller van die choke af"quote:Op zondag 19 juni 2005 13:02 schreef hicham het volgende:
[..]
heH?
Je hebt mij gister en vandaag wakker gemaakt door je motor te starten en hem dan rond de 4.000 toeren te laten 'warm' wordenHaal is wat sneller die choke ervanaf
Kan ik lekker door
Choke moet je sowieso afblijven met dit weer
Hoi Rietvaerderquote:Op zondag 19 juni 2005 13:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
"Wat sneller van die choke af"Doe niet zo bijdehand kneus, hij staat al amper op de choke
Het zit netjes verpakt hoor, in de smetteloze Castrol tank met luxe schenktuit.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:58 schreef hicham het volgende:![]()
Serveer dat maar aan Nick ofzo, onder het mom van 'hier is je cola'
![]()
gas·hen·del (het, de ~ (m.))quote:
Zowel "die hendel" als "die gashendel" hebben meer hits dan beide vormen van "dat" op Google. Dat wordt dus alleen gebruikt door mongolenquote:Op zondag 19 juni 2005 13:09 schreef hicham het volgende:
[..]
gas·hen·del (het, de ~ (m.))
1 hendel waarmee de gastoevoer geregeld wordt
Die & dat zijn dus beide correct
Fok!MC nietquote:
En nu nog inhoudelijk reageren op mijn reactiesquote:Op zondag 19 juni 2005 13:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zowel "die hendel" als "die gashendel" hebben meer hits dan beide vormen van "dat" op Google. Dat wordt dus alleen gebruikt door mongolen![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 13:18 schreef ondeugend het volgende:
Gisteren met nat haar gaan slapen.
Keek ik net in de spiegel en ik zag er uit als Robert Smith van the Cure....![]()
![]()
ik weet het niet 100% zeker maar dacht zo ongeveer 130 of zoquote:Op zondag 19 juni 2005 12:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tot hoever gaat die VFR eigenlijk in z'n 1/2?Die van mij exact 100 en daarna gaat ie in de begrenzer
Die van jou is volgens mij een beetje een wolf in schaapskleren
![]()
Dat knallen met die uitlaat he... dat deed je zeker ook niet hoog in toeren? Want volgens mij werkt het dan alleen goed
quote:Op zondag 19 juni 2005 13:18 schreef ondeugend het volgende:
Gisteren met nat haar gaan slapen.
Keek ik net in de spiegel en ik zag er uit als Robert Smith van the Cure....![]()
![]()
Dus je reed gewoon altijd te braaf.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik kwam er achter als ik na volgas ineens mijn gas dichtdoe mijn uitlaat wel degelijk flinke knallen laat horen![]()
![]()
Hoe kan het dat jouw muiscursor mee geprintscreened wordtquote:Op zondag 19 juni 2005 13:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, maar ik was even in tech aan het posten, dus heb nu even niets aan de Fok!MC.![]()
[afbeelding]
Idd... begint op te vallen.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus je reedt gewoon altijd te braaf.![]()
Die plak ik erin met Photoshop?quote:Op zondag 19 juni 2005 13:21 schreef hicham het volgende:
Hoe kan het dat jouw muiscursor mee geprintscreened wordt
Bij mij verdwijnt ie uit beeld![]()
dat is het niet hoor bij de CBR heb je pas echt trekkracht als je rond de 8000 toeren zit en om dan constant met 11000 tpm rond te blijven rijden ben je geneigd om over te schakelen naar zijn 3quote:Op zondag 19 juni 2005 13:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Suzuki DR800 is wel een aardig reisbeestje.
Misschien leuk om erbij te nemen naast de KLX.![]()
![]()
En ja een VFR heeft met zijn V-4 wel meer koppel idd dan een CBR.
Maar het verschil van 11.000 toeren of te laag in toeren klinkt mij wel ietwat overdreven.![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 13:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
6500 toerenis net te laag om lekker door te trekken
![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 13:18 schreef ondeugend het volgende:
Gisteren met nat haar gaan slapen.
Keek ik net in de spiegel en ik zag er uit als Robert Smith van the Cure....![]()
![]()
jaquote:Op zondag 19 juni 2005 13:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus je reed gewoon altijd te braaf.![]()
Minderquote:Op zondag 19 juni 2005 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft nu een KTM. Alleen nog een rijbewijs is wat'ie mist.
Die CR was trouwens niet op kenteken van hem.
[..]
Je kan constant 110/120 rijden met de juiste gearing, en zelfs even 175/180 toppen.
Wel binnen de 50 uur zuiger wisselen graag.![]()
[..]
Officieel volgens Honda 7,5 uur ..quote:Op zondag 19 juni 2005 13:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
MinderIk wil hem als het ff kan gebruiken voor a) toeren b) crossen in het nabijgelegen bos, maar als je dan om de 50 uur de zuiger moet verwisselen
![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 13:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
MinderIk wil hem als het ff kan gebruiken voor a) toeren b) crossen in het nabijgelegen bos, maar als je dan om de 50 uur de zuiger moet verwisselen
![]()
Nou !quote:
neuquote:Op zondag 19 juni 2005 13:23 schreef Youssef het volgende:
[..]
Idd... begint op te vallen.
Martie, weet je zeker niet dat je diegene bent die als derde reageert hier![]()
VFR + GS + 3 keer ronddraaien
![]()
Motorcycle boy
Het is inmiddels alweer gerepareerd.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:36 schreef Patrick281 het volgende:
Doe dan maar een Shinead 'O Conner look.![]()
Trap me maar.![]()
Ik heb er al 1 ja..
![]()
Heb je nog contact gehad met die gozer waar je mee had afgesproken gisteren?quote:Op zondag 19 juni 2005 13:35 schreef Patrick281 het volgende:
Al een paar keren naar een motorbroek voor mij aan het kijken geweest..
.. bij iedere motordealer waar ik kom..
.. ieder on-line verzendhuis..
En bij Hein Gericke kom ik iedere keer weer op dezelfde broek .. vorig jaar al..
[afbeelding]
Maar stoot iedere keer mijn kop dat'ie alleen in XS te krijgen is.![]()
![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 13:41 schreef Mercy_symbol het volgende:eigenlijk toch raar, zitten we met zijn allen te wachten op mooi weer
is het mooi weer is het weer te warm om te rijden![]()
de weergoden zijn niet motorvriendelijk![]()
Duhhhh... vanavond is het toch heerlijk rijden?quote:Op zondag 19 juni 2005 13:41 schreef Mercy_symbol het volgende:eigenlijk toch raar, zitten we met zijn allen te wachten op mooi weer
is het mooi weer is het weer te warm om te rijden![]()
de weergoden zijn niet motorvriendelijk![]()
Ik heb ook nog een Kwasaki KLX650R.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:38 schreef Geqxon het volgende:
Wehehe als ik een enduro neem, duurt dat nog een jaartje hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |