abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28117719
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 22:48 schreef mystical het volgende:
Gister dan eindelijk m'n roze papiertje gehaald
Twee keer gezakt, maar drie keer is scheepsrechts. Nu eindelijk af van dat hele gerompslomp met autorijscholen en het CBR
Gefeliciteerd!!!111
pi_28117752
quote:
Twee keer gezakt, maar drie keer is scheepsrechts. Nu eindelijk af van dat hele gerompslomp met autorijscholen en het CBR
Gefeliciteerd
pi_28118022
oow tuurlijk...... het kruispunt is voor mij nog onderdeel van de voorrangsweg.... duidelijk, dank u!
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 22:44 schreef Sylvana het volgende:
Niowskie, 4 uur rijles achter elkaar?!?

Kun je je wel zo lang concentreren? Ljikt mij echt vermoeiend om 4 uur achter elkaar te rijden, ik heb na 1,5 uur al dat me aandacht begint te verslappen
Denk niet dat ik daar echt problemen mee ga krijgen hoor, na 2 uur doen we wel even ergens een bakkie. Maargoed het kan maar zo zijn dat ik na een aantal lessen (en het nieuwtje er intussen af is) het wel een lange zit zal worden. Maarja even doorzetten, heb niet zo'n zin om ik weet niet hoeveel weken te lessen. En heb verder niet echt veel tijd door de weeks.
Life Is What Happens To You While You’re Busy Making Other Plans.........
pi_28118580
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 22:35 schreef Niowskie het volgende:

Ben ook begonnen met de rijlessen, inmiddels 1 echte les gehad van 4 uur en de komende 9 weken, iedere vrijdag van 08:00 - 12:00.

Uiteraard ook aan de theorie begonnen, en heb net dus even een proef examen gemaakt en had 3 van de 49 fout. (1 vraag kwam niet goed door, zag geen plaatje dus kon niks zien)
1 vraag snap ik niet.

[afbeelding]

Waarom moet ik de fiets voorrang geven? ik zie dat het een afbuigende voorrangsweg is, en de rechtdoor op de zelfde weg gaat voor regel gaat dus niet op (het is immers niet dezelfde weg)

Maar waarop word nu gebaseerd dat hij en niet ik voorrang heeft?
Check dat voorrangsbord maar eens wat de fietser ziet....
  dinsdag 21 juni 2005 @ 23:47:42 #55
73143 1986-Link
Triforce of courage
pi_28119809
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 22:35 schreef Niowskie het volgende:

Ben ook begonnen met de rijlessen, inmiddels 1 echte les gehad van 4 uur en de komende 9 weken, iedere vrijdag van 08:00 - 12:00.

Uiteraard ook aan de theorie begonnen, en heb net dus even een proef examen gemaakt en had 3 van de 49 fout. (1 vraag kwam niet goed door, zag geen plaatje dus kon niks zien)
1 vraag snap ik niet.

[afbeelding]

Waarom moet ik de fiets voorrang geven? ik zie dat het een afbuigende voorrangsweg is, en de rechtdoor op de zelfde weg gaat voor regel gaat dus niet op (het is immers niet dezelfde weg)

Maar waarop word nu gebaseerd dat hij en niet ik voorrang heeft?
ik weet niet waarover jij in het rond aan het blaten bent, maar je hoeft die fietser juist niet voor te laten gaan.
pi_28120260
Mensen wat zijn de blunders die jullie wel eens meegemaakt hebben (en waarmee je je instructeur de stuipen op het lijf hebt gejaagd)?

Ik zou beginnen met 2 dingen, ik heb nog wel wat meer dingen meegemaakt maar die zal ik later wel posten (blijft het leuk)

- Op snelweg zegt mijn instructeur: 'rechts af richting ....' dus ik kijk en zie een gele streep op het wegdek (voor de vluchtstrook), dus ik denk dat je daar al eraf moet dus ik rij gewoon de vluchtstrook op ...Mijn instructeur kon net op tijd ingrijpen (en zeggen dat ik gelijk weer naar links moest) voordat er auto's voor mij kwamen (want die vluchtstrook hield op en ging over in nieuwe rijbaan waar autos van een andere weg inkwamen)

- Midden op kruising sloeg de moter af....en ik moest juist snel wegkomen omdat er een auto met volle vaart aan kwam rijden....liep net goed af
Haleloeja
pi_28120766
Ik mot 29 juni afrijden, over een week
pi_28120867
Of je moet een stukje het trottoir oprijden, in zn 1 goed gas geven, maar niet de koppeling omhoog halen, omdat je bang bent dat ie afslaat..... (tijdens rijles)... hoe dom voel je je dan...
Sappig !!
pi_28122776
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:14 schreef ByondXpectation het volgende:

[..]

Check dat voorrangsbord maar eens wat de fietser ziet....
idd niet ouhoeren je bevind je op een voorrangsweg dus je hebt voorrang !

'nuu.. zodalijk over aantal uurtjes weer rijles.. joepie !
nu ga ik slapen
Altijd aan het dromen...
pi_28122794
edit : lekker makkelijk als je een post niet kan verwijderen
Altijd aan het dromen...
pi_28123890
quote:
Feli
pi_28124966
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 00:02 schreef Gelderland het volgende:
Mensen wat zijn de blunders die jullie wel eens meegemaakt hebben (en waarmee je je instructeur de stuipen op het lijf hebt gejaagd)?

Ik zou beginnen met 2 dingen, ik heb nog wel wat meer dingen meegemaakt maar die zal ik later wel posten (blijft het leuk)

- Op snelweg zegt mijn instructeur: 'rechts af richting ....' dus ik kijk en zie een gele streep op het wegdek (voor de vluchtstrook), dus ik denk dat je daar al eraf moet dus ik rij gewoon de vluchtstrook op ...Mijn instructeur kon net op tijd ingrijpen (en zeggen dat ik gelijk weer naar links moest) voordat er auto's voor mij kwamen (want die vluchtstrook hield op en ging over in nieuwe rijbaan waar autos van een andere weg inkwamen)

- Midden op kruising sloeg de moter af....en ik moest juist snel wegkomen omdat er een auto met volle vaart aan kwam rijden....liep net goed af
Verkeerslichten, 2 voorsorteervakken.
Linkervak: links
rechtervak: links & rechts

Moest naar links...sorteer links voor, en zorg dat ik netjes rechts uitkom...*oeps*
pi_28128924
vandaag 6 ingrepen gehad.. tijdens examenritje.. wuhaha.. ik was echt nog niet wakker joh
Altijd aan het dromen...
  woensdag 22 juni 2005 @ 12:14:36 #64
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_28129194
Gisteren geslaagd!!!!!
Tralalalalala
Voor de 3e keer, ook voor de 3e keer me theorie gehaald. 3x is dus inderdaad scheepsrecht

Bijzondere verrichtingen (recht achteruit rijden en straatje keren) gingen kut, maar de rest was uitstekend, vooral me kijkgedrag . Dus al zuig je nog zo in je bijzondere verrichtingen, zo erg is dat nou ook weer niet! En mijn examninator was een hele symphatieke man in een erg goed humeur, en dat terwijl ik in plaats van hem een andere examinator zou hebben gekregen die veel strenger schijnt te zijn volgens mijn instructeur! Maar goed, ik heb maar 1 keer hoeven te stoppen voor ander verkeer tijdens de hele rit. Was ontzettend rustig op de weg toen ik moest. En dan ook nog de auto scheef in het parkeervak zetten bij terugkomst op het CBR...
Era Vulgaris
  woensdag 22 juni 2005 @ 12:19:54 #65
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_28129356
quote:

Ik zat eens te dromen, we reden op een autoweg met een doorgetrokken streep in het midden. Me instructeur zei: Links. Dus ik meteen kijken, knipper aan, meteen baan opschuiven. 5 seconden spookgereden toen het nogal druk op de weg was.

En een ander keertje op een drukke kruising zei die: Rechts! Dus ik METEEN het stuur 90 graden omgooien, met piepende banden meteen naar de rechterweg toe terwijl we die al bijna gepasseerd waren. Het ging zo snel en plotseling zei die dat ie geen tijd had om in te kunnen grijpen. Ze hart sloeg over zei die nog na afloop....
Era Vulgaris
  woensdag 22 juni 2005 @ 12:22:06 #66
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_28129426
quote:
Fijn he Kun je eindelijk een lange neus trekken naar die auto-leerschool-maffia
Era Vulgaris
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:26:05 #67
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_28131206
Vandaag mn laatste 2 uurtjes les gehad

Morgen nog even half uurtje rijden voordat we naar hat CBR gaan en dan gaat het om 8.55 beginnen voor mij

Als ik zo blijf rijden als de afgelopen dagen dan haal ik het wel volgens mijn instructeur, ik vind dat het ook wel lekker gaat dus heb er wel vertrouwen in
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_28131310
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 12:14 schreef Vassili_Z het volgende:
Gisteren geslaagd!!!!!
Tralalalalala
Voor de 3e keer, ook voor de 3e keer me theorie gehaald. 3x is dus inderdaad scheepsrecht

Bijzondere verrichtingen (recht achteruit rijden en straatje keren) gingen kut, maar de rest was uitstekend, vooral me kijkgedrag . Dus al zuig je nog zo in je bijzondere verrichtingen, zo erg is dat nou ook weer niet! En mijn examninator was een hele symphatieke man in een erg goed humeur, en dat terwijl ik in plaats van hem een andere examinator zou hebben gekregen die veel strenger schijnt te zijn volgens mijn instructeur! Maar goed, ik heb maar 1 keer hoeven te stoppen voor ander verkeer tijdens de hele rit. Was ontzettend rustig op de weg toen ik moest. En dan ook nog de auto scheef in het parkeervak zetten bij terugkomst op het CBR...
Feli!!

Ooooh.. ik wil hem ook! Majaa.. wie weet voor het weekend nog, ik hoop het
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:30:11 #69
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_28131334
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Feli!!

Ooooh.. ik wil hem ook! Majaa.. wie weet voor het weekend nog, ik hoop het
morgen of vrijdag dus
je maakt me nieuwsgierig, alweer

naja, in ieder geval heel veel succes weer
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
pi_28131525
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:30 schreef Fisher het volgende:

[..]

morgen of vrijdag dus
je maakt me nieuwsgierig, alweer

naja, in ieder geval heel veel succes weer
Morgen
Ik hoop dat het gaat lukken!
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:39:36 #71
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_28131620
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Morgen
woehoe eindelijk 't antwoord ontfrutselt

en ik hoop ook dat 't gaat lukken (ik zeg niet meer dat je gaat slagen want dat pakte de vorige keer ook niet zo goed uit ) maar gewoon je best doen en wie weet
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:54:21 #72
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28132085
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Morgen

Mij vertel je niks en een stel vreemdelingen je hele hebben en houwen
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_28132102
Succes kiwi!
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:55:33 #74
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_28132138
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:54 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

vreemdelingen? ik ken d'r al zeker 2 topics
pi_28132167
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:54 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ik liet je dit toch lezen!

Rustig maar Sharkie, had het je heus wel verteld!
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:59:22 #76
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28132254
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik liet je dit toch lezen!
Water na de wijn
quote:
Rustig maar Sharkie, had het je heus wel verteld!
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_28132340
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:59 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Water na de wijn
[..]

rustig maar!

Haha!
  woensdag 22 juni 2005 @ 14:02:57 #78
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_28132354
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
rustig maar!

Haha!
dat maakt alles goed
pi_28135746
KUT KUT KUT

Best goed gereden, op een paar kijkfoutjes na. Geen ingrepen, maar wel gezakt

Bijzondere verrichtingen (snel keren, vooruit in vak en halve draai keren) gingen perfect. Op de snelweg ging het ook super, maar paar kleine kijkfoutjes doen me de das om

- Ik zag pas laat dat een auto rechtsaf ging en bleef even achter hem staan wachten. Geen rampzalige fout dus, maar instructeur vond dat ik er meteen langs moest.
- Een voorrangsweg boog af naar links, en de instructeur zei niks, dus ik reed gewoon rechtdoor. Ook geen ramp, als je in je eentje autorijdt dan weet je wel waar je naar toe wil, dus gebeurt zoiets nooit.
- Ik nam de bocht bij de afrit van het CBR een beetje ruim.
- Ik liet de richting op een grote rotonde niet de hele tijd op links staan, maar zette hem uit zodra ik op de rotonde kwam en gaf gewoon richting naar rechts aan toen ik eraf ging.

M'n intructeur zei ook dat dit de strengste examinator was, en dat geloof ik meteen. Bah
Toen ik in het eindgesprek op een opmerking van hem antwoordde met: "ja dat is waar" voelde hij zich beledigd en zei ie: "alles wat ik zeg is waar".

BAH
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:58:12 #80
88233 Steve
Still the best.
pi_28135824
Klote zeg Greetings.

Volgens mij moet je inderdaad echt geluk hebben met je instructeur.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_28136112
Kloten, maar volgende keer beter!
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:30:26 #82
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_28138535
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Klote zeg Greetings.

Volgens mij moet je inderdaad echt geluk hebben met je instructeur.
Je bedoelt examinator ipv instucteur denk ik.
Toch helpt het als jeje instructeur meeneemt bij je examen, meestal wilt zowel de examinator als de rijinstructeur dat liever niet om verschillende redenen, maar het mag wel! Meestal kan je instructeur wel een praatje houden met de examinator, meestal draagt dat wel bij aan de sfeer in de auto + hij kan de examinator eerder overhalen om iets niet fout te keuren.
Era Vulgaris
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:33:05 #83
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_28138587
Mijn instructrice zegt dat ze sowieso meegaat of ik nou wil of niet

Maakt mij ook niet uit
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:33:47 #84
88233 Steve
Still the best.
pi_28138603
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:30 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Je bedoelt examinator ipv instucteur denk ik.
klopt
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_28138605
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 12:14 schreef Vassili_Z het volgende:
Gisteren geslaagd!!!!!
Tralalalalala
Gefeliciteerd
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:55 schreef Greetings het volgende:
KUT KUT KUT

Best goed gereden, op een paar kijkfoutjes na. Geen ingrepen, maar wel gezakt
Balen zeg Maar volgende keer beter
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:34:37 #86
42828 bemeall
G'day Mate!
pi_28138619
Oef, eindelijk ben ik ook geslaagd
Heeft me ondertussen wel 4 examens bij het cbr gekost, maar heb het nu toch eindelijk de 5e keer.
En nee zo slecht reed ik nu ook weer niet iedere keer tijdens examens, ging alleen door te veel zenuwen slordig rijden en dingen fout doen die ik in een normale rijles nooit fout gedaan heb.

Moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de manier waarop bij het BNOR examen gedaan wordt. Tenminste niet zo' n vage instantie als het CBR. Ze nemen uitgebreid de tijd voor je en zeggen onderweg ook wanneer je iets fout doet zodat je het onderweg nog kunt verbeteren. Daarnaast kijken ze door examenzenuwen heen.
Echt een stuk persoonlijker. Jammer is wel dat ze dit examen nu weer af willen schaffen

Verder nog Ambrazin genomen voor examenvrees. Heeft ook wel wat meegeholpen denk ik, al merkte ik niet echt dat het veel scheelde. Misschien nog handig voor iemand

Nu iig tijd voor een feestje
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...
pi_28138730
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:34 schreef bemeall het volgende:
Oef, eindelijk ben ik ook geslaagd
Jij ook gefeliciteerd met je roze papiertje
  woensdag 22 juni 2005 @ 17:45:19 #88
42828 bemeall
G'day Mate!
pi_28138932
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jij ook gefeliciteerd met je roze papiertje
thanks
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...
pi_28139280
quote:
* We gingen draaien in 1 keer voor de eerste keer doen en hij had een verlaten plek uitgekozen.
Niks wat ik kon raken oid Maar ja, er was dus wel een sloot naast dat weggetje.
Nou goed, halverwege de draai besluit ik op de een of andere manier om mijn gaspedaal in te trappen. Je raadt het al: de auto gaat op volle vaart (zo hard als mogelijk in de 2e versnelling natuurlijk) richting sloot. Net voordat de voorkant van de auto kennis ging maken met het water kwam de auto tot stilstond. Mijn instructeur had op tijd ingegrepen .
Hij zei niets meer voor de rest van de les haha (behalve links-rechts-etc. natuurlijk)

* We waren aan het rijden op de snelweg en hij zegt: oke we gaan er bij nieuwegein vanaf!
Ik dacht nog: kon je dat niet even wat eerder zeggen? Maar goed, ik dus vrolijk afslaan richting nieuwegein. Schiet mijn instructeur toch in de stress zeg. Zegt hij: wat doe je nu toch karlien?
Ik zo: ja richting nieuwegein toch? Bleek dat ik de verkeerde afslag genomen had.
Ik nam de afslag naar het industrieterrein van nieuwegein, maar dat was blijkbaar niet de bedoeling Een andere keer had ik ergens op de snelweg de afslag niet genomen, moesten we 25 minuten omrijden. Wat keek hij verbaasd Het was trouwens niet expres ofzo, gewoon niet gezien en mijn instructeur was mij aan het uittesten (in dat stadium van mijn rijopleiding wilde ik nog weleens wat borden overslaan)

Ik heb een keigave tijd met deze instructeur gehad zoals je wel kunt lezen
Later wellicht meer
pi_28141902
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:58 schreef Karliene het volgende:

[..]

* We gingen draaien in 1 keer voor de eerste keer doen en hij had een verlaten plek uitgekozen.
Niks wat ik kon raken oid Maar ja, er was dus wel een sloot naast dat weggetje.
Nou goed, halverwege de draai besluit ik op de een of andere manier om mijn gaspedaal in te trappen. Je raadt het al: de auto gaat op volle vaart (zo hard als mogelijk in de 2e versnelling natuurlijk) richting sloot. Net voordat de voorkant van de auto kennis ging maken met het water kwam de auto tot stilstond. Mijn instructeur had op tijd ingegrepen .
Hij zei niets meer voor de rest van de les haha (behalve links-rechts-etc. natuurlijk)

* We waren aan het rijden op de snelweg en hij zegt: oke we gaan er bij nieuwegein vanaf!
Ik dacht nog: kon je dat niet even wat eerder zeggen? Maar goed, ik dus vrolijk afslaan richting nieuwegein. Schiet mijn instructeur toch in de stress zeg. Zegt hij: wat doe je nu toch karlien?
Ik zo: ja richting nieuwegein toch? Bleek dat ik de verkeerde afslag genomen had.
Ik nam de afslag naar het industrieterrein van nieuwegein, maar dat was blijkbaar niet de bedoeling Een andere keer had ik ergens op de snelweg de afslag niet genomen, moesten we 25 minuten omrijden. Wat keek hij verbaasd Het was trouwens niet expres ofzo, gewoon niet gezien en mijn instructeur was mij aan het uittesten (in dat stadium van mijn rijopleiding wilde ik nog weleens wat borden overslaan)

Ik heb een keigave tijd met deze instructeur gehad zoals je wel kunt lezen
Later wellicht meer
Whaha... maar je gaat toch ook niet keren in de 2??? Doe je toch in de 1 normaal?
pi_28145935
- Ik liet de richting op een grote rotonde niet de hele tijd op links staan, maar zette hem uit zodra ik op de rotonde kwam en gaf gewoon richting naar rechts aan toen ik eraf ging.

Is dat verplicht ? Mijn rijinstructeur vind dat dit niet persé hoeft. Ik vind het persoonlijk erg onhandig om het heletijd aan te laten staan en dan andere richting aan te geven als ik afsla op de rotonde. Ik doe hetzelfde zoals Greetings het doet.
Altijd aan het dromen...
  woensdag 22 juni 2005 @ 21:56:49 #92
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_28146031
Bij het aanrijden van de rotonde richting aangeven waar je heen wil, op de rotonde aan laten staan en dan pas bij afslaan weer naar rechts aangeven :-)
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:00:51 #93
73143 1986-Link
Triforce of courage
pi_28146170
gewoon in zn 2 hoor
  Milf woensdag 22 juni 2005 @ 22:39:21 #94
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_28147572
Wat kost het tegenwoordig om een vrachtwagenrijbewijs te halen? Een uurtje les. Wat ben je dan ongeveer per uur kwijt? .

En wat kost het afrijden ervan?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_28147679
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:39 schreef nikky het volgende:
Wat kost het tegenwoordig om een vrachtwagenrijbewijs te halen? Een uurtje les. Wat ben je dan ongeveer per uur kwijt? .
Reken maar op 70 euro
pi_28151146
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 21:53 schreef D-Industries het volgende:

Is dat verplicht ? Mijn rijinstructeur vind dat dit niet persé hoeft. Ik vind het persoonlijk erg onhandig om het heletijd aan te laten staan en dan andere richting aan te geven als ik afsla op de rotonde. Ik doe hetzelfde zoals Greetings het doet.
Tja, het werd wel fout gerekend
pi_28156525
Ben een beetje zenuwappig
  donderdag 23 juni 2005 @ 11:01:57 #98
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_28156555
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 11:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ben een beetje zenuwappig
shit ik wist wel dat ik iets zou vergeten vandaag...

heel veel succes meid
pi_28156659
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 11:01 schreef Fisher het volgende:

[..]

shit ik wist wel dat ik iets zou vergeten vandaag...

heel veel succes meid
Thanksss
  Eindredactie Games donderdag 23 juni 2005 @ 11:06:28 #100
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_28156660
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 00:42 schreef Greetings het volgende:

[..]

Tja, het werd wel fout gerekend
dat het niet hoeft is de oude manier van rijden,
0% vet, Geen suiker toegevoegd