profiquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:27 schreef Martijn85 het volgende:
Vandaag ook geslaagdde eerste keer
Paar kleine dingetjes maar dat loste ik allemaal goed op
Net langs gemeente geweest om hem op te halen hebben ze daar storingmoet ik vanmiddag weer terug
nee, bij mij waren 't iedere keer 30 tot 45min... mja, lekker je raam open briesje de auto in, helemaal perfect, gewoon ontspannen rijden.. beetje lullen met de examinator en dan komt het helemaal goedquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Feli Martijn! Ik moet straks.. lekker met die zon !
Zal de rit nu ook korter duren? Haha, vast niet!
Dank jequote:Op donderdag 23 juni 2005 11:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Feli Martijn! Ik moet straks.. lekker met die zon !
Zal de rit nu ook korter duren? Haha, vast niet!
had ik eergisteren ook, computerstrong met RDW in Veendam. 1 uur zitten wachten voordat het opgelost was.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:27 schreef Martijn85 het volgende:
Net langs gemeente geweest om hem op te halen hebben ze daar storingmoet ik vanmiddag weer terug
jah en dan krijg je straks 't commentaar je rijd te roekeloosquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:05 schreef marsterretje het volgende:
Zo, terwijl Kiwi aan het rijden is, ben ik reeds gezakt.
Heel jammer, maar eigenlijk doet het me niet heel veel. Eigenlijk ging alles wel prima, niets geen rare voorrang-of kijk fouten. Enige commentaar is dat ik nog te onzeker rijd, en soms te lang afwacht. En verder zagtie in mij wel een goede chauffaur. Beetje jammer dus.... Ik vond eigenlijk dat het best wel goed ging, maarja. Pluspunt: ik was gewoon zo goed als niet zenuwwachtig.
Maargoed, over een maandje mag ik weer, paar lessen ertussen in met "assertief rijden" en dan gaat het vast beter.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:27 schreef Martijn85 het volgende:
Dan had ik ongeveer hetzelfde als jij.... ook geen echte fouten, maar nog te onzeker en te weinig ontwikkeld inzicht.quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:05 schreef marsterretje het volgende:
Heel jammer, maar eigenlijk doet het me niet heel veel. Eigenlijk ging alles wel prima, niets geen rare voorrang-of kijk fouten. Enige commentaar is dat ik nog te onzeker rijd, en soms te lang afwacht. En verder zagtie in mij wel een goede chauffaur. Beetje jammer dus.... Ik vond eigenlijk dat het best wel goed ging, maarja. Pluspunt: ik was gewoon zo goed als niet zenuwwachtig.
Maargoed, over een maandje mag ik weer, paar lessen ertussen in met "assertief rijden" en dan gaat het vast beter.
holy shit meis....quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
![]()
Kom ik uit die auto denk ik, zo dat is goed gegaan! Geen ingrepen, fouten of iets anders.. zit ik daar in dat kamertje. 'Hoe vond je het zelf gaan?' Dus ik zeg dat ik het goed vond gaan! 'Ik niet en ik zal je uitleggen waarom'. En wat is de uitleg, ja op 1 kruispunt (een rontonde) reed je te snel aan en bij een ander trok je te langzaam op. En dat was het, mijn god daar zak je toch niet op?
Ik snap het echt niet.. heb gewoon echt fijn gereden, net zoals ik in de rijlessen ook doe!
En nu heb ik vragen: was hij chagrijnig? heb ik dan iets verkeerd geleerd? doen ze het er gewoon om? of heb ik dan echt iets fout gedaan?
Nouja.. volgende keer beter.. hoop ik dan maar!
dat is eigelijk net zoiets als: je bent gezakt want ik zat niet lekkerquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
![]()
Kom ik uit die auto denk ik, zo dat is goed gegaan! Geen ingrepen, fouten of iets anders.. zit ik daar in dat kamertje. 'Hoe vond je het zelf gaan?' Dus ik zeg dat ik het goed vond gaan! 'Ik niet en ik zal je uitleggen waarom'. En wat is de uitleg, ja op 1 kruispunt (een rontonde) reed je te snel aan en bij een ander trok je te langzaam op. En dat was het, mijn god daar zak je toch niet op?Ook zei hij dat ik wel goed kon rijden opzich!
Ik snap het echt niet.. heb gewoon echt fijn gereden, net zoals ik in de rijlessen ook doe!
En nu heb ik vragen: was hij chagrijnig? heb ik dan iets verkeerd geleerd? doen ze het er gewoon om? of heb ik dan echt iets fout gedaan?
en dat was de enige reden? Wat debiel zeg!quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
![]()
[..] op 1 kruispunt (een rontonde) reed je te snel aan en bij een ander trok je te langzaam op. En dat was het, mijn god daar zak je toch niet op?Ook zei hij dat ik wel goed kon rijden opzich!
[..]
Knuppel lenen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
![]()
Kom ik uit die auto denk ik, zo dat is goed gegaan! Geen ingrepen, fouten of iets anders.. zit ik daar in dat kamertje. 'Hoe vond je het zelf gaan?' Dus ik zeg dat ik het goed vond gaan! 'Ik niet en ik zal je uitleggen waarom'. En wat is de uitleg, ja op 1 kruispunt (een rontonde) reed je te snel aan en bij een ander trok je te langzaam op. En dat was het, mijn god daar zak je toch niet op?Ook zei hij dat ik wel goed kon rijden opzich!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:27 schreef Martijn85 het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:05 schreef marsterretje het volgende:
Damn, balen voor jullie zeg heyquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
![]()
juist, we maken er gewoon een meeting vanquote:
wat een eikelquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
![]()
Jeeee wat balen zegquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
![]()
1 kruisje, bij snelheid bij benaderen van kruispuntenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:09 schreef Greetings het volgende:
[..]
Jeeee wat balen zeg![]()
Tja, je moet geluk met de instructeur hebben. Sommigen voelen zich helemaal god en kicken op de "macht" die ze hebben.
Maar hoeveel kruisjes had je dan op dat gele velletje die je kreeg?
Leuk. Begin je meteen op je verjaardag?quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:10 schreef ijsmeis het volgende:
TeeVeePee.
Ik mag ook bijna gaan lessen.
Dat weet ik nog nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Leuk. Begin je meteen op je verjaardag?![]()
eindelijk ,dan weet je eens waar je over praatquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:10 schreef ijsmeis het volgende:
TeeVeePee.
Ik mag ook bijna gaan lessen.
niet zo vijandig hequote:Op donderdag 23 juni 2005 17:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
eindelijk ,dan weet je eens waar je over praat
Nouja, dat kan echt niet. Met 1 kuisje moet je gewoon absoluut slagen, behalve als het door rood rijden is ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
1 kruisje, bij snelheid bij benaderen van kruispunten
Ja ik kan er toch echt niks aan doen..quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:52 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nouja, dat kan echt niet. Met 1 kuisje moet je gewoon absoluut slagen, behalve als het door rood rijden is ofzo
mja, we kunnen hier nog wel topics vol over blijven lullen maar er veranderd toch niets aan... gewoon jezelf vandaag en morgen kut voelen en de volgende keer hopen dat 't eindelijk eens meezitquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja ik kan er toch echt niks aan doen..Ik heb precies vertel wat er gebeurd is, en er staat toch echt maar 1 kruisje..
Jup, morgen maar eens bellen wanneer ik weer mag.. ik hoop een beetje snelquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, we kunnen hier nog wel topics vol over blijven lullen maar er veranderd toch niets aan... gewoon jezelf vandaag en morgen kut voelen en de volgende keer hopen dat 't eindelijk eens meezit
mja, maandje zo ongeveer hè... ga je nu nog lessen tussendoor of gewoon 1 voor je examen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jup, morgen maar eens bellen wanneer ik weer mag.. ik hoop een beetje snel
Ik ben ook weer gezakt, om precies dezelfde reden. Erg balen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:05 schreef marsterretje het volgende:
Ik weet het niet.. denk 1 uurtje voor examen en 1 uurtje les nog denk ik!quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, maandje zo ongeveer hè... ga je nu nog lessen tussendoor of gewoon 1 voor je examen?
gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:48 schreef The_Tankgirl het volgende:
In 1 keer geslaagd vandaagmag ook wel, na bijna 2 jaar lessen hehehe
dat heb ik ook gedaan bij m'n 3de examen is toch wel 't fijnste.. je weet toch dat er betreft je rijden niets mis is... je moet nu gewoon mazzel hebbenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. denk 1 uurtje voor examen en 1 uurtje les nog denk ik!
stelt idd weinig voor...ik bleef de snelweg op gaan, tot die gast zei dat ik vroeger moest beginnen met kijken, toen was het opeens goed...quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:25 schreef Avani het volgende:
Vandaag de snelweg op.Maar eigenlijk stelt het weinig voor. Alleen als ik dit zo lees met dat zakken..
Ik heb eind augustus examen en daar ga ik naartoe werken.
![]()
kijk even vanaaf hier: [Centraal] Rijbewijs / Rijles! (Deel 19)quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:53 schreef Shirley het volgende:
Hopelijk kan iemand me helpen, wil nl. geen geld teveel uitgeven.
Daar staan maar een stuk of 3 totaalbedragen. Allen nog wel minder als dat ik zou moeten betalen...maar ik hoor graag meer!quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
kijk even vanaaf hier: [Centraal] Rijbewijs / Rijles! (Deel 19)![]()
heb je 1100 lessen gehad :|quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:53 schreef Fwnk het volgende:
heu, bij rijopleiding emmen was ik in totaal (3x theorie)
1100 rijlessen, TTT en examen
90 3x theorie
15 voor boek
Mijn rijschoolhouder zei dit ook altijd.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:29 schreef veldmuis het volgende:
Vraagje over praktijkexamen, ik moet tijdens de lessen telkens +5km/h rijden...
Voor de bocht al gaan kijken waar je uit gaat komen, en telkens best wat vooruit kijken, dan is't opeens heel simpel! Had ik ook best wat moeite mee hoor, de eerste lessenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:16 schreef Niowskie het volgende:
Nu 2 lessen van 4 uur gehad,
Gaat in principe allemaal wel lekker,
Opschakelen gaat zonder problemen,
Terug schakelen in principe ook wel, alleen bij het terug schakelen voor de bocht naar 2e versnelling ben soms wat te laat met als gevolg dta ik niet uitkom voor de bocht (koppeling nog in, of nog te hard) maargoed even wennen denk ik.
Verder vind ik het soms wat lastig om mezelf uit te laten rollen voor een kruising, bijv gewoon in 2e versnelling, en dan doorgaan op de koppeling
Waar ik volgens mij wel veel moeite mee heb is het inschatten van de bocht, neem hem te ruim met als gevolg dat het wat stotterig gaat.
Vrijdag weer lessen, dus nog even geduld hebben.
Nee hoor!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:29 schreef veldmuis het volgende:
Vraagje over praktijkexamen, ik moet tijdens de lessen telkens +5km/h rijden...doet zo'n examinator daar moeilijk over?
Tnx!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:26 schreef Karliene het volgende:
[..]
Nee hoor!
Mijn examinator zei juist dat ik wel harder mocht rijden.
Het was een weg van max. 60 km/u en ik reed al ongeveer 65 km/u, maar hij zei: ga maar wat harder. Er was namelijk nauwelijks ander verkeer.
Bijna alle auto's geven ook een verkeerde snelheid op de snelheidsmeters aan, meestal is dit 3 tot 5 km per uur langzamer. Waarom autofabrikanten dit doen is me niet helemaal duidelijk, maar ik gis naar een wet/veiligheidsoverwegingen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:58 schreef Sylvana het volgende:
Mijn instructeur vind het niet erg als ik 5 km te hard rij, maar zodra ikh arder ga rijden ( en dat doe ik heel vaak) dan begint ie wel te zeuren dat ik zachter moet gaan rijden
Ik geloof dat auto's toch echt geëikt waren hoor...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:32 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Bijna alle auto's geven ook een verkeerde snelheid op de snelheidsmeters aan, meestal is dit 3 tot 5 km per uur langzamer. Waarom autofabrikanten dit doen is me niet helemaal duidelijk, maar ik gis naar een wet/veiligheidsoverwegingen.
idd, maar tot 100 km wordt er een speling gegeven op 3 km en daarboven 5 km.quote:Op zondag 26 juni 2005 02:36 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Ik geloof dat auto's toch echt geëikt waren hoor...![]()
Alleen uit je hoofd leren is niet genoeg. Oefen-examens erbij maken is zeer aan te raden. Vooral oefen-examens met vragen die ook uit het echte examen komen. Op internet kun je dat soort examens krijgen door te bellen met een nummer. Is niet zo heel duur en je steekt er heel wat van op!quote:Op zondag 26 juni 2005 20:18 schreef The_Viper het volgende:
Ik ga woensdag beginnen met mijn rijopleiding. Alleen, heeft iemand ook de theorielesdag gevolgd? En is dat echt nodig of niet? Of kan ik beter gewoon het hele theorieboekje uit mijn kop leren?
En de beste tip: LEZEN wat er staat.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:52 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Alleen uit je hoofd leren is niet genoeg. Oefen-examens erbij maken is zeer aan te raden. Vooral oefen-examens met vragen die ook uit het echte examen komen. Op internet kun je dat soort examens krijgen door te bellen met een nummer. Is niet zo heel duur en je steekt er heel wat van op!
Bijvoorbeeld ook zo'n vraag met: wat is de rijbaan ? a, b, of c. Gemene vragen zijn dat.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En de beste tip: LEZEN wat er staat.
Door bovenstaande moet ik denken aan de vraag of een werkende kilometerteller verplicht is.
Nee, maar een snelheidsmeter wel. Een snelheidsmeter wordt vaak foutief KMteller genoemd blabla.
succes.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:50 schreef FLipKick het volgende:
Morgen rijexamen!![]()
Over die snelheidsmeters:
Die dingen zijn ook wel ge-eikt. Vergeet echter niet de bandenslijtage, zeker op hogere snelheden draait je wiel dan vaker rond dan wanneer een band niet gesleten is...
Kutgevoel heh!quote:Op maandag 27 juni 2005 12:06 schreef AirRaid het volgende:vandaag gezakt is voor theorie
* AirRaid had 8 fouten
maandag al op herkansing dus maar extra gaat blokken
vragen waar ik twijfelde had ik goed en vragen die ik vrijwel zeker wist had ik fout
dmn, das klote zeg, veel succes volgende week maandag danquote:Op maandag 27 juni 2005 12:06 schreef AirRaid het volgende:vandaag gezakt is voor theorie
* AirRaid had 8 fouten
maandag al op herkansing dus maar extra gaat blokken
vragen waar ik twijfelde had ik goed en vragen die ik vrijwel zeker wist had ik fout
Good luck!quote:Op maandag 27 juni 2005 12:21 schreef Frasier het volgende:
Zo om half 2 theorie-examen. Ik ga echt alle geluk van de wereld nodig hebben.
Dankje. Ik heb trouwens dat nummer wat ik bij de aanvraag kreeg niet meer. Is dat een probleem?quote:
achja had het eigelijk al verwachtquote:
weten ze daar denk welquote:Op maandag 27 juni 2005 12:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dankje. Ik heb trouwens dat nummer wat ik bij de aanvraag kreeg niet meer. Is dat een probleem?
ja want dat moet je invullen op de theoriekaart die je krijgtquote:Op maandag 27 juni 2005 12:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dankje. Ik heb trouwens dat nummer wat ik bij de aanvraag kreeg niet meer. Is dat een probleem?
ik denk niet dat dat een probleem is, maar zeker weten doe ik het niet, want heb het zelf niet meegemaakt ( moet me theorie ook nog es een keer gaan halen)quote:Op maandag 27 juni 2005 12:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |