Sorry hoor, maar als je mooie benen hebt zou je gek zijn om ze daar in te stekenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:43 schreef Jerruh het volgende:
*dwijlt*
uitgekotst?
teenslippers kunnen soms juist heem sexy zijn, als er mooie voeten in zitten.
quote:
Doe dan mooie laarzen aanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gister zag ik een hele mooie meid, met een mooi kort rokje, mooie benen, mooie kont en hele mooie voeten die in supermooie teenslippers waren gestoken. op 1 teenslipper zat een mooie bloem en ze liep er zo verdomd sexy in! ander schoeisel had het plaatje verpest...
Op 1 maar? Dat is zo verrekte a-symmetrischquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:47 schreef Jerruh het volgende:
gister zag ik een hele mooie meid, met een mooi kort rokje, mooie benen, mooie kont en hele mooie voeten die in supermooie teenslippers waren gestoken. op 1 teenslipper zat een mooie bloem en ze liep er zo verdomd sexy in! ander schoeisel had het plaatje verpest...
asymmetrie is zooooo sexy!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Op 1 maar? Dat is zo verrekte a-symmetrisch
Wie kan me even van de grond rapen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Mét die bloem op haar slipper erbij? Dat kan dus weer niet he. Want dan wordt ofwel de a-symmetrie verpest, ofwel ze wordt zodanig a-symmetrisch dat ze overhelt naar één kantquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:53 schreef Jerruh het volgende:
asymmetrie is zooooo sexy!
als ze een bloem achter haar oor in haar haar had gestoken was ik verkoch!
of dat ze een bloem op dr slipper heeft, zon gerbera, en dan in dr ene hand een tas terwijl ze in dr andere hand een roos vasthoudt waar ze dan heel schattig aan ruiktquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:59 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Mét die bloem op haar slipper erbij? Dat kan dus weer niet he. Want dan wordt ofwel de a-symmetrie verpest, ofwel ze wordt zodanig a-symmetrisch dat ze overhelt naar één kant
dan zouden wij nederlanders nu op klompen met geitenwollen sokken moeten lopenquote:
Ik zie het al voor mequote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:01 schreef Jerruh het volgende:
of dat ze een bloem op dr slipper heeft, zon gerbera, en dan in dr ene hand een tas terwijl ze in dr andere hand een roos vasthoudt waar ze dan heel schattig aan ruikt.
Is dat niet het geval dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan zouden wij nederlanders nu op klompen met geitenwollen sokken moeten lopen.
Of we nou mooie voeten hebben of nietquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Als je het maar laatquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:05 schreef Parvus het volgende:
Is een "pimp hier met je teenslippers" topic geen goed idee dan? ^_^
De 1e die het in zijn hoofd haalt krijgt van mij een perm ban cadeauquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:19 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
Hier gepiktShow hier je nieuwe kleding #12
Laarzenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:20 schreef Masegate het volgende:
Btw: waarom stoor je je eraan, kijk jij soms de hele tijd naar beneden als je buiten loopt? Of heb je gewoon een voetfetisj en vind je het stiekem toch wel erotisch om naar mensen in teenslippers te kijken. Ik bedoel, misschien ben je er gewoon nog niet achter dat je er wel van houdt...
drekt? jij bent zeker een boer op klompenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:42 schreef S1nn3rz het volgende:
Godverdomme wat een viezigheid die dingen![]()
![]()
!!!!
Ze zouden verboden moeten worden die ranzige dingen![]()
![]()
Een beetje vrouw loopt er niet op![]()
En dan mannen die er op lopen![]()
![]()
![]()
Drekt bannen die mensen![]()
![]()
![]()
heb je geen andere argumentenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:34 schreef Pharell het volgende:
[..]
drekt? jij bent zeker een boer op klompen
You go girlquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:35 schreef MUUS het volgende:
Ik draag:
[afbeelding]
En ik draag:
[afbeelding]
Maar ik draag ook:
[afbeelding]
En niemand kan me tegenhouden..
Die 1e tweequote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:35 schreef MUUS het volgende:
Ik draag:
[afbeelding]
En ik draag:
[afbeelding]
Maar ik draag ook:
[afbeelding]
flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flopquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:06 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Als Christelijke ben je voorbestemd voor sandalen.
Dat is nog een catagorie erger![]()
schoenen aan in bed vind ik zo'n afknapper.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan graag met mooie schoenen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:13 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
schoenen aan in bed vind ik zo'n afknapper.
Gewoon blote voeten![]()
Teenslippers hadden ze gewoon niet moeten uitvinden puntquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:57 schreef Jerruh het volgende:
zo. slowchat verwijderd, en het ging zo goed.
ik heb trouwens wel maar weinig mensen gezien bij wie eenslippers enorm sexy stonden.... met dit weer staan laarzen onder een kort rokje gewoon niet, krijg je het al te heet als je er naar kijkt...
dan liever heet in de zin dat het andere plekken beroert dan mijn zweetklieren.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Teenslippers hadden ze gewoon niet moeten uitvinden punt
En das de bedoeling meestal ook van rokjes en laarzen, om het er heet van te krijgen![]()
Volgens mij heb je haar tussen je tandenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:03 schreef Mirage het volgende:
waar bemoei jij je mee !
Ga jij eens je kind opvoeden, straks wordt ze net zoals jijquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:03 schreef Mirage het volgende:
Nee, en jij moet een wollen trui aan ipv dat tshirtje/ overhemd met korte mouwtjes.... ik hoef die ranzige haren op je armen niet te zien hoor !
waar bemoei jij je mee !
Wij gaan de anti-teenslippermeet organiserenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:05 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je haar tussen je tanden
Die dingen staan vaak gewoon voor geen meter.
Heb je ook in dat fotoboek lopen spieken?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:05 schreef S1nn3rz het volgende:
Ga jij eens je kind opvoeden, straks wordt ze net zoals jij
De naam oppermoeder zei me genoegquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:06 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Heb je ook in dat fotoboek lopen spieken?![]()
Sorryquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:08 schreef Jerruh het volgende:
als we zo doorgaan gaat ie dicht hoor... en laat het flamen op elkaar ook weg.
dat merk ik maar daar is msn voorquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Sorry![]()
Wij vinden elkaar wel lief hoor![]()
Ik heb die slippers in het wit, maar daar waar n bloemetje bij jou zit, heb ik n braziliaans vlagjequote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:35 schreef MUUS het volgende:
Ik draag:
[afbeelding]
En ik draag:
[afbeelding]
Maar ik draag ook:
[afbeelding]
Ik heb niet precies die schoenen hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:11 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb die slippers in het wit, maar daar waar n bloemetje bij jou zit, heb ik n braziliaans vlagje![]()
Ze komen ook uit brasil, heb ze ook van n braziliaan gehad![]()
Ik heb ze alvast maar aangedaanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb niet precies die schoenen hoor.. Ik heb her en der even snel wat gezocht om te laten zien welke soort schoenen ik allemaal draag.
Maar ik ben heel blij dat jij zo blij bent met jouw teenslippers. Draag ze met trots.!
* Talietje ookquote:
Rot jij es opquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:00 schreef Furia het volgende:
mijn nieuwes
[afbeelding]
mijn vriendje geilt erop
ik zie ze echt niet meerquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Beter kijken mutsje
Ik bel je wel ff![]()
Ik ben op mijn werk, ik kan nu niet kijken. Straks denken ze dat ik een of andere schoenefetish hebquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:18 schreef Furia het volgende:
[..]
ik zie ze echt niet meer![]()
en mijn telefoon gaat ook maar niet![]()
ik ben alleen !![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:23 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding]
Je hebt gelijk, deze zijn véél sexier.
Mannen met slippers zijn uberhaupt not donequote:Op zondag 19 juni 2005 04:53 schreef SeLang het volgende:
Toch hebben slippers iets pauperigs, vooral als mannen ze dragen
quote:Op zondag 19 juni 2005 04:56 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Mannen met slippers zijn uberhaupt not done
![]()
![]()
Ik zie de mode-politie al aankomen.
De modepolitie moet sowieso optiefen.quote:Op zondag 19 juni 2005 04:56 schreef Crashcat het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou, bij deze trek ik ze weer aan hé?quote:Op zondag 19 juni 2005 10:25 schreef one-monkee het volgende:
Ik heb ook 4 paar hele mooie flip-flops.
Ik zou niet zonder kunnen,.. lekker toch?![]()
en owh ja,.. mannen met teenslippers zijn geil
Hoer!quote:Op zondag 19 juni 2005 15:00 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb vanmiddag van iemand die lag te zonnen de teenslippers afgepakt in het park en ze in het water getieft![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 15:00 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb vanmiddag van iemand die lag te zonnen de teenslippers afgepakt in het park en ze in het water getieft![]()
Tja, als wij schimmelkaas willen, dan gaan wij wel naar de echte kaasboerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:43 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
Vandaag was weer een dag om nooit te vergeten. ik heb bijna niemand met normale schoenen gezien![]()
Symmetrische Pamelaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Op 1 maar? Dat is zo verrekte a-symmetrisch
Ach, dan maar not donequote:Op zondag 19 juni 2005 10:27 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
De modepolitie moet sowieso optiefen.
mannen met slippers zijn idd not done, vooral in het openbaar.![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:07 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zag er vandaag weer een hooooooooooooooop![]()
of anders heb je niks te doenquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:54 schreef Longlegg het volgende:
ik zit er serieus over te denken om een protest site te maken! ik HAAT die kutslippers uit de grond van mn hart!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat geflap:@ ieeew :a
Hoezo?quote:Op zondag 19 juni 2005 04:56 schreef Crashcat het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat? ik woon erop! Zolang de zon schijnt, niets anders ana mijn voeten. Heb hier 8 paar staan! Hier spreekt een fanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:38 schreef Idril-2 het volgende:
Vréselijke dingen, heb een paar voor in het zwembad, maar in het openbaar?No way!
Doet me teveel denken aan vroegâh toen kinderen waar ze thuis geen geld voor echte schoenen hadden teenslippers droegen in de zomer. Ik blijf het armoedig vinden.
* Idril-2] draagt vandaag [afbeelding
nou ja, wel met een iets hoger hakje dan
nietes! Straalt uit dat je relaxt persoon bent! UIk vind mijn vriendje lueker op teenslippers dan op schoenen! (In de zomer dan)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:57 schreef Dezz het volgende:
Mannen die op teenslippers naar school komen zijn echt fout
Ik draag ze en kots gerust verder.... ondertussen heb ik lekkere koele voeten ipv zweetpotenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:42 schreef S1nn3rz het volgende:
Godverdomme wat een viezigheid die dingen![]()
![]()
!!!!
Ze zouden verboden moeten worden die ranzige dingen![]()
![]()
Een beetje vrouw loopt er niet op![]()
En dan mannen die er op lopen![]()
![]()
![]()
Drekt bannen die mensen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:43 schreef Sjakie01 het volgende:
Die dingen zijn leuk voor als je in de woestijn leeft. Niet om hier de trendy nicht er mee uit te komen hangen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Een groot deel van mijn mannelijke vrienden loopt op teenslippers in de zomer. Ik kan je verzekeren dat slechts een klein deel daarvan homoseksueel is. De rest zijn stoere, stijlvolle mannen, die niet bang zijn door pubertjes als homo bezien te worden.
Dus iedereen op slippers is relaxedquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:34 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
nietes! Straalt uit dat je relaxt persoon bent! UIk vind mijn vriendje lueker op teenslippers dan op schoenen! (In de zomer dan)
Schoolquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:47 schreef Dezz het volgende:
[..]
Dus iedereen op slippers is relaxed![]()
Soms denk ik echt dat die mensen verwachten dat er op school een zwembad staat ofzo!
Ja, ik zie het kap eens altijd zo geil rond te lopen op Almere-Strandquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:51 schreef MaRySe het volgende:
[..]
School
Vakantie dude
Ik huppel lekker op die dingen naar het strand
Daar kom ik nooitquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:52 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ja, ik zie het kap eens altijd zo geil rond te lopen op Almere-Strand
Nujquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:53 schreef PLAE@ het volgende:
Mannen met teenslippers zijn zoooooooooooooooooooow fout.
ik stap gewoon op hun tenen met me maat 48quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:43 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
Vandaag was weer een dag om nooit te vergeten. ik heb bijna niemand met normale schoenen gezien![]()
probeer eens gewoon een beetje nederlands te typenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:34 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
nietes! Straalt uit dat je relaxt persoon bent! UIk vind mijn vriendje lueker op teenslippers dan op schoenen! (In de zomer dan)
Nee liever van die korte broeken met zwarte sokken en een paar nike air schoenen dr onderquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:53 schreef PLAE@ het volgende:
Mannen met teenslippers zijn zoooooooooooooooooooow fout.
Nee, Lacoste schoenen met bloten voeten erin.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee liever van die korte broeken met zwarte sokken en een paar nike air schoenen dr onder![]()
Lacoste..... heb ik ook, maar niet voor de zomerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:03 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee, Lacoste schoenen met bloten voeten erin.
De mijne kosten hier in Nederland rond de 20 Euro per paar, geloof ik. Maar aangezien zowel een collega als een vriend recentelijk naar Brazilië zijn geweest, heb ik nu vier paar Havaianas voor 3 Euro per paarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:50 schreef RealKnuckles het volgende:
Je moet ook geen teenslippers van 3 euro kopen, maar die duurdere zijn met dit weer gewoon stylish
Bij normale mensen die zich dagelijks douchen en wassen niet nee.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Lacoste..... heb ik ook, maar niet voor de zomer![]()
Blote voeten joh?? gaat dat niet zweten als de neten? (rijm.....)
Jah Havainas zijn nice, heb er zelf ook een paar van ende nog een paar van Replayquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
De mijne kosten hier in Nederland rond de 20 Euro per paar, geloof ik. Maar aangezien zowel een collega als een vriend recentelijk naar Brazilië zijn geweest, heb ik nu vier paar Havaianas voor 3 Euro per paar.
Wie is niet normaal en gaat niet dagelijks onder de douche dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:07 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Bij normale mensen die zich dagelijks douchen en wassen niet nee.
Als je in de WO II had gezeten, was dit inderdaad een aangenaam schoeisel geweest.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:36 schreef teh-Rammie het volgende:
[afbeelding]
Niks dat lekkerder loopt dan een stel kisten![]()
![]()
Nederlands op z'n goeist?quote:
Het was laat vannacht. Sorry ga het nog eens proberenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nederlands op z'n goeist?
Probeer het nog eens. Rustig ademhalen .....en............ja typt u maar!
teenslippers zijn pijnapparatenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:02 schreef S1nn3rz het volgende:
hallo!![]()
Hier horen de klagers van slippers te zitten![]()
Ja ik heb nog herkansingen voor tentamens van 11 t/m 15 juliquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:51 schreef MaRySe het volgende:
[..]
School
Vakantie dude
Ik huppel lekker op die dingen naar het strand
Sukkel!! Je pist toch niet over je eigen poten heen man......quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:06 schreef Sgele het volgende:
bij vrouwen kan het inderdaad erg sexy zijn, mannen op die dingen, vind ik ronduit smerig, en niet echt mannelijk... lekker als je staat te pissen...lekker met je blote poten onder zo'n pisbak... en je spettert altijd wel IETS!!
Nu nog leren dat 'als...zijnde' dubbelop is, en het is helemaal goed met je gekomenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:18 schreef Silencio het volgende:
Ik overweeg, als man zijnde (jawel), slippers te kopen. Een jaar terug was ik er nog niet aan toe, maar het begint te komen.![]()
Vrouwelijke pressie.quote:Wat heeft de omslag trouwens teweeg gebracht?
Die met ingebouwde flesopener?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:25 schreef Ripley het volgende:
Mijn vriendje heeft trouwens toffe reef slippers en daar is ook niks mis mee
Wegkijken kan ja, maar je HOORT ons dan nog wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:30 schreef Xanteh het volgende:
Je kan ook de andere kant opkijken als je het niks vindt
* PallominnoXIII steekt teenslippers van muus in de fik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wegkijken kan ja, maar je HOORT ons dan nog wel..
Ja! Die!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die met ingebouwde flesopener?
Deze dus:
[afbeelding]
Provocato ergo sum zegt wel genoeg vind je nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:57 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik zie dat hier het kliekje slipperlovers zit![]()
Ik snap niet dat je zelf niet ziet dat je e-n-o-r-m voor lul loopt.![]()
Maar ja, de mode natuurlijk![]()
nee, wat is dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:06 schreef boskov het volgende:
[..]
Provocato ergo sum zegt wel genoeg vind je niet
die blauwe zijn gvd nergens te krijgenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die met ingebouwde flesopener?
Deze dus:
[afbeelding]
Als je mooie voetjes hebt niet hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:29 schreef Brennie het volgende:
Ik heb felroze teenslippers met bloemetjes (van o'neill.)
Moet ik nu dood?
quote:
Er stond verdomme een ?quote:
Het boeit me eigenlijk erg weinig wat anderen ervan vinden! Ik draag wat ik mooi / prettig vind.. Waarom alleen dragen wat anderen mooi vinden?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:57 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik zie dat hier het kliekje slipperlovers zit![]()
Ik snap niet dat je zelf niet ziet dat je e-n-o-r-m voor lul loopt.![]()
Maar ja, de mode natuurlijk![]()
fap fapquote:
Ja die moonboots vond je natuurlijk ook prachtigquote:Op zondag 26 juni 2005 01:35 schreef addie84 het volgende:
[..]
Het boeit me eigenlijk erg weinig wat anderen ervan vinden! Ik draag wat ik mooi / prettig vind.. Waarom alleen dragen wat anderen mooi vinden?
Dat zou pas met de mode meelopen zijn
Ja wat is het toch erg tegenwoordig met mensen die dragen wat ze mooi vinden hè.... het zou verboden moeten worden..quote:
Genomineerd voor beste post van vandaagquote:Op zondag 26 juni 2005 18:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja wat is het toch erg tegenwoordig met mensen die dragen wat ze mooi vinden hè.... het zou verboden moeten worden..
Mensen horen nu eenmaal niet te dragen wat ze zelf mooi vinden, klaar uit!
Hoe een ander er over denkt.... daar moeten ze maar eens rekening mee houden!!!!!!
![]()
nee, maar die draag ik dan ook nietquote:Op zondag 26 juni 2005 17:03 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja die moonboots vond je natuurlijk ook prachtig![]()
Zo groot is het verlangenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:32 schreef Rekkie het volgende:
een kick van 7 maanden voor teenslippers, terwijl het winter is en op sommige plekken in nederland sneeuwt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |