Ja vond jij dat ook al? ik had er wel een beetje meer van verwacht maar zo zie je maar weer, te veel CGI en een slap soapverhaaltje doet niet veel goeds.quote:
Wat versta je onder b-films? Ik vind het wel erg ver gaan om te stellen dat Danny Boyle b-films maakt. Dan denk ik toch eerder aan Steven Seagal en Van Damme films.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:12 schreef Janteh het volgende:
Millions een B film van dezelfde maker als 28 Days Later. Het cijfer op IMDB is het zeker waard
toch welquote:
quote:
Jawel, wachten op het antwoord van jou op die vraagquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
niet zo zeiken. Niets anders te doen?
![]()
Vreselijk vond ik hem nou ook weer niet. Matig wel, het is net zo'n film als Boogeyman, matige special effects en treurige horror. Ik vond Cursed niet echt horror-waardig.quote:
Laat maar my apprentice, dit is nog maar een padawanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:25 schreef Wepeel2 het volgende:
Wat versta je onder b-films? Ik vind het wel erg ver gaan om te stellen dat Danny Boyle b-films maakt. Dan denk ik toch eerder aan Steven Seagal en Van Damme films.
Ehh, difinieer horror-waardig aubquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
Vreselijk vond ik hem nou ook weer niet. Matig wel, het is net zo'n film als Boogeyman, matige special effects en treurige horror. Ik vond Cursed niet echt horror-waardig.
Mjah maar niet echt realistisch in mijn ogen. Horror-waardig had tussen aanhalingstekens moeten staan mijns inziens.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:10 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ehh, difinieer horror-waardig aub
Dit is nl toch echt horror
[afbeelding]
B film omdat de film maar in enkele theaters te zien was. Geen B film qua kwaliteit want dat is het zeker nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:25 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Wat versta je onder b-films? Ik vind het wel erg ver gaan om te stellen dat Danny Boyle b-films maakt. Dan denk ik toch eerder aan Steven Seagal en Van Damme films.
Gevaarlijk criterium, want dan kun je veel arthouse films als b-films bestempelen. Denk niet dat de makers daar blij mee zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:19 schreef Janteh het volgende:
[..]
B film omdat de film maar in enkele theaters te zien was. Geen B film qua kwaliteit want dat is het zeker niet
hehe, dan worden er heel wat b-films gemaaktquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:44 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Gevaarlijk criterium, want dan kun je veel arthouse films als b-films bestempelen. Denk niet dat de makers daar blij mee zijn.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:19 schreef Janteh het volgende:
[..]
B film omdat de film maar in enkele theaters te zien was. Geen B film qua kwaliteit want dat is het zeker niet
Arnie is altijd leuk om te zien als actie-heldquote:Op zondag 26 juni 2005 15:08 schreef victorinox het volgende:
Commando
Toch zo'n beetje de beste "no-brianer" jaren 80 actiefilm.
Hmm..quote:Op maandag 27 juni 2005 12:46 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Hide and Seek gaat over een klein gezinnetje dat in New York woont en waar de vrouw des Huizes uiteindelijk levensloos terug is te vinden in de badkuip gevuld met warme rode wijn.
<lang verhaal>
© Hide and Seek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Millions
Leuke film, maar dat kleine kut kind zou je toch terplekke willen neermeppen.
De manier waarop de saints worden weergegeven vond ik wel relaxed ( dikke joint op de lippen ) en er zaten wel wat andere leuke grapjes tussen.
My summer of love
Hoog cijfer op imdb, dus ik verwachte er wat van.
Nou, ben nog nooit tijdens een film in slaap gevallen maar gisteravond was het wel heeeeeel close
Shurayukihime (Lady snowblood)
Oldschool aziatische film, wel leuk maar ach.
Mr & mrs smith
Lekkere film, over the top actie wat wel lekker werkt in deze film.
Angelina jolie zag er weer lekker uit.
klinkt goed, moet ik eens checkenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:01 schreef Durbin het volgende:
Het afgelopen weekend zijn de volgende films voorbij gekomen:
En tenslotte zondagavond absoluut de mooiste film :
Marathon (2005)
[afbeelding]
Cho-won is een autistische jongen die een grote passie heeft, namelijk hardlopen. Zijn moeder weet een coach te strikken om Cho-won te trainen voor een volledige marathon. Seung-woo Cho (o.a. The Classic) steelt de show als de autistische Cho-won en weet door de film steeds meer sympathie te creeren, dat eindigt in een te verwachten emotioneel einde. Absolute topper!![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:22 schreef victorinox het volgende:
Get 'em off me. Get 'em off!!!!
Nou, het is vooral een verfilming van 120 dagen in Sodom van Markies de Sade.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:13 schreef Lambiekje het volgende:
Salò o le 120 giornate di Sodoma (1976)
Ondanks dat het walgelijke vertooning is , is het wel een weergave hoe het fasistische Italie was tijdens de tweede wereld oorlog
Is die zo slechtquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:20 schreef victorinox het volgende:
War of the Worlds
Dan was Signs toch echt beter.
Is Signs zó goed.quote:
tis wel een gewaagde uitspraak iddquote:
Waar heb je die gezien? Daar kijk ik écht naar uit nlquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Charlie and the Chocolate Factory (2005)
Johnny zet een geweldige Willie Wonka neer.
Een wereldvreemde man die niet zo goed weet wat hij aanmoet met 5 kinderen.
Ook krijgen we regelmatig flashbacks naar de jeugd van Willie....en het bijbehorende drama.
Charlie is goed gecast, de andere kids zijn erg uitvergrote typjes maar wel erg herkenbaar.
Ze hebben allemaal een eigen gimmick wat goed word uitgelicht.
Veel grappen in het verhaal zijn non-verbaal en dat maakt het leuk. Ook worden er terecht vragen gesteld over o.a. waarom de Oompa Loompa's de liedjes over de kinderen zo perfect zingen..en Willie Wonka is erg goed in het cryptisch zijn.
De fabriek ziet er in het algemeen erg fantastisch en 70s achtig uit. Wat de sfeer wel tegen goede komt. Er zitten een paar kleine veranderingen in met het origineel, het meest gemiste was het moment dat Opa en Charlie de bubble drank drinken...
Ook zijn de kippen met gouden eieren veranderd door andere dieren
De Oompa Loompa's zijn geweldig. Het is even wenne maar dan geloof je het wel
Het verhaal hoe Willie a/d OL komt is erg leuk uitgevoerd..
De liedjes zijn allemaal compleet nieuw, wel gebaseerd op bestaande liedjes etc.
Heel veel kleine inside jokes zitten i/d liedjes..bv de beatles, kiss, james bond etc.
Verwacht ook Oprah, de Macarena en veel meer i/d film..
Ik geef de film een 9.5
Heb je geen betere screenshots, ik zie net één tepel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:18 schreef kinky_queen het volgende:
COUNTESS DRACULA'S ORGY OF BLOOD
Ach... je moet er van houden
[afbeelding]
Jammer.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:23 schreef kinky_queen het volgende:
Mag niet van Mike, die houdt niet van tieten
![]()
Dat waren bieten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:23 schreef kinky_queen het volgende:
Mag niet van Mike, die houdt niet van tieten
![]()
Eej... fix die plaatjes eens...quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:32 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
In that case...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh. Tsja. Die ken ik nietquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:09 schreef kinky_queen het volgende:
De echte filmkenners vinden het ook een waardeloze film Tijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |