Ja vond jij dat ook al? ik had er wel een beetje meer van verwacht maar zo zie je maar weer, te veel CGI en een slap soapverhaaltje doet niet veel goeds.quote:
Wat versta je onder b-films? Ik vind het wel erg ver gaan om te stellen dat Danny Boyle b-films maakt. Dan denk ik toch eerder aan Steven Seagal en Van Damme films.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:12 schreef Janteh het volgende:
Millions een B film van dezelfde maker als 28 Days Later. Het cijfer op IMDB is het zeker waard
toch welquote:
quote:
Jawel, wachten op het antwoord van jou op die vraagquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
niet zo zeiken. Niets anders te doen?
![]()
Vreselijk vond ik hem nou ook weer niet. Matig wel, het is net zo'n film als Boogeyman, matige special effects en treurige horror. Ik vond Cursed niet echt horror-waardig.quote:
Laat maar my apprentice, dit is nog maar een padawanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:25 schreef Wepeel2 het volgende:
Wat versta je onder b-films? Ik vind het wel erg ver gaan om te stellen dat Danny Boyle b-films maakt. Dan denk ik toch eerder aan Steven Seagal en Van Damme films.
Ehh, difinieer horror-waardig aubquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
Vreselijk vond ik hem nou ook weer niet. Matig wel, het is net zo'n film als Boogeyman, matige special effects en treurige horror. Ik vond Cursed niet echt horror-waardig.
Mjah maar niet echt realistisch in mijn ogen. Horror-waardig had tussen aanhalingstekens moeten staan mijns inziens.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:10 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ehh, difinieer horror-waardig aub
Dit is nl toch echt horror
[afbeelding]
B film omdat de film maar in enkele theaters te zien was. Geen B film qua kwaliteit want dat is het zeker nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:25 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Wat versta je onder b-films? Ik vind het wel erg ver gaan om te stellen dat Danny Boyle b-films maakt. Dan denk ik toch eerder aan Steven Seagal en Van Damme films.
Gevaarlijk criterium, want dan kun je veel arthouse films als b-films bestempelen. Denk niet dat de makers daar blij mee zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:19 schreef Janteh het volgende:
[..]
B film omdat de film maar in enkele theaters te zien was. Geen B film qua kwaliteit want dat is het zeker niet
hehe, dan worden er heel wat b-films gemaaktquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:44 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Gevaarlijk criterium, want dan kun je veel arthouse films als b-films bestempelen. Denk niet dat de makers daar blij mee zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |