Dit is weer een nieuwe wedstrijd.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:47 schreef JeroenV het volgende:
Dat is al van een paar dagen geleden toch?
natuurlijk, van Geel bepaalde niets. Co wilde half Willem II en van Geel haalde ze, tis meer een loop jongen, handig voor Blind.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:55 schreef JeroenV het volgende:
Ok. Afwachten of hij het bij Ajax ook goed doet.
Van Geel lijkt me een prima keuze, maar toch vraag ik me af of de aankopen destijds niet vooral op het conto van Adriaanse te schrijven zijn?
Da's toch z'n taak? Als Blind een speler wil, haalt van Geel 'm. Lijkt me helemaal niks mis mee. Ik ga trouwens niet weer paranoide verder gaan over of e aankopen van Blind wel of niet goed zijn. Ik ga er gewoon van uit dat die goed zijn.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
natuurlijk, van Geel bepaalde niets. Co wilde half Willem II en van Geel haalde ze, tis meer een loop jongen, handig voor Blind.
ja tis maar hoe je taken formuleerd maar dan is de TD meer een loopjongen en onderhandelaar daar heb je geen technische kennis voor nodig.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:18 schreef twi het volgende:
[..]
Da's toch z'n taak? Als Blind een speler wil, haalt van Geel 'm. Lijkt me helemaal niks mis mee. Ik ga trouwens niet weer paranoide verder gaan over of e aankopen van Blind wel of niet goed zijn. Ik ga er gewoon van uit dat die goed zijn.
die actie voor de 1e goalquote:Op maandag 20 juni 2005 23:06 schreef JeroenV het volgende:
En ik weet dus niet of ik Blinds aankopen ga vertrouwen.
Filmpje van de goal van Rosenberg, een erg lekkere kopbal hoor!
http://www.aftonbladet.se/atv/player.html?catID=26&clipID=1335
Ik dacht altijd dat we een TD hadden voor de lange-termijn-visie. Maar tot op heden is het nog steeds de trainer die bepaalt wie er komt geloof ik....quote:Op maandag 20 juni 2005 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja tis maar hoe je taken formuleerd maar dan is de TD meer een loopjongen en onderhandelaar daar heb je geen technische kennis voor nodig.
Bravo re Ioannakis.quote:Het Algemeen Dagblad meldt dat Yannis Anastasiou akkoord is gegaan met het aanbod van Ajax om voor nog één seizoen bij te tekenen. Danny Blind ziet voor hem een belangrijek rol weggelegd binnen de selectie met zijn ervaring om de jeugdige talenten richting te geven.
Hij moet de jonge garde een beetje onder zijn hoede nemen, denk dat ie dat wel kanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:44 schreef Againzender het volgende:
Yannis nog een jaartje. Kan ik wel mee leven, aardige gast en ligt goed in de groep. Dat het een beperkte voetballer is neem ik dan maar voor lief.
Dat bedoel ik met 'ligt goed in de groep'.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij moet de jonge garde een beetje onder zijn hoede nemen, denk dat ie dat wel kan
Dacht ik al.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met 'ligt goed in de groep'.
mijn mening over yannis: Verkopen! wat heeft die kerel nou gepresteerd bij ajax?quote:
een aantal winnende doelpunten gemaakt!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
mijn mening over yannis: Verkopen! wat heeft die kerel nou gepresteerd bij ajax?
En goed voor de jeugd, tevens een perfecte instellingquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:29 schreef keijz het volgende:
[..]
een aantal winnende doelpunten gemaakt!
En ze kwamen nog een mannetje tekort bij het klaverjassen in de bus.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar hij is goed om erbij te hebben voor de groep idd, denk ik.
Precies, dat is enorm belangrijk. Goed dat ze hem erbij houden.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En goed voor de jeugd, tevens een perfecte instelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |