Dit is weer een nieuwe wedstrijd.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:47 schreef JeroenV het volgende:
Dat is al van een paar dagen geleden toch?
natuurlijk, van Geel bepaalde niets. Co wilde half Willem II en van Geel haalde ze, tis meer een loop jongen, handig voor Blind.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:55 schreef JeroenV het volgende:
Ok. Afwachten of hij het bij Ajax ook goed doet.
Van Geel lijkt me een prima keuze, maar toch vraag ik me af of de aankopen destijds niet vooral op het conto van Adriaanse te schrijven zijn?
Da's toch z'n taak? Als Blind een speler wil, haalt van Geel 'm. Lijkt me helemaal niks mis mee. Ik ga trouwens niet weer paranoide verder gaan over of e aankopen van Blind wel of niet goed zijn. Ik ga er gewoon van uit dat die goed zijn.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
natuurlijk, van Geel bepaalde niets. Co wilde half Willem II en van Geel haalde ze, tis meer een loop jongen, handig voor Blind.
ja tis maar hoe je taken formuleerd maar dan is de TD meer een loopjongen en onderhandelaar daar heb je geen technische kennis voor nodig.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:18 schreef twi het volgende:
[..]
Da's toch z'n taak? Als Blind een speler wil, haalt van Geel 'm. Lijkt me helemaal niks mis mee. Ik ga trouwens niet weer paranoide verder gaan over of e aankopen van Blind wel of niet goed zijn. Ik ga er gewoon van uit dat die goed zijn.
die actie voor de 1e goalquote:Op maandag 20 juni 2005 23:06 schreef JeroenV het volgende:
En ik weet dus niet of ik Blinds aankopen ga vertrouwen.
Filmpje van de goal van Rosenberg, een erg lekkere kopbal hoor!
http://www.aftonbladet.se/atv/player.html?catID=26&clipID=1335
Ik dacht altijd dat we een TD hadden voor de lange-termijn-visie. Maar tot op heden is het nog steeds de trainer die bepaalt wie er komt geloof ik....quote:Op maandag 20 juni 2005 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja tis maar hoe je taken formuleerd maar dan is de TD meer een loopjongen en onderhandelaar daar heb je geen technische kennis voor nodig.
Bravo re Ioannakis.quote:Het Algemeen Dagblad meldt dat Yannis Anastasiou akkoord is gegaan met het aanbod van Ajax om voor nog één seizoen bij te tekenen. Danny Blind ziet voor hem een belangrijek rol weggelegd binnen de selectie met zijn ervaring om de jeugdige talenten richting te geven.
Hij moet de jonge garde een beetje onder zijn hoede nemen, denk dat ie dat wel kanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:44 schreef Againzender het volgende:
Yannis nog een jaartje. Kan ik wel mee leven, aardige gast en ligt goed in de groep. Dat het een beperkte voetballer is neem ik dan maar voor lief.
Dat bedoel ik met 'ligt goed in de groep'.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij moet de jonge garde een beetje onder zijn hoede nemen, denk dat ie dat wel kan
Dacht ik al.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met 'ligt goed in de groep'.
mijn mening over yannis: Verkopen! wat heeft die kerel nou gepresteerd bij ajax?quote:
een aantal winnende doelpunten gemaakt!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
mijn mening over yannis: Verkopen! wat heeft die kerel nou gepresteerd bij ajax?
En goed voor de jeugd, tevens een perfecte instellingquote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:29 schreef keijz het volgende:
[..]
een aantal winnende doelpunten gemaakt!
En ze kwamen nog een mannetje tekort bij het klaverjassen in de bus.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar hij is goed om erbij te hebben voor de groep idd, denk ik.
Precies, dat is enorm belangrijk. Goed dat ze hem erbij houden.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En goed voor de jeugd, tevens een perfecte instelling
Wie moet dan de mentor spelen?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:21 schreef Houniet het volgende:
nou als die yannis blijft om als mentor of mental coach te functioneren dat zit er iets niet goed in dat elftal
je moet een groep vormen, zoals het bij p$v en in 95 bij ajax was.. de trainer is ook een belangrijk persoon waar je op terug kunt vallen als dat nodig is.. hij moet als een soort mentor functioneren, en niet een oude speler die alleen maar op de bank zit..quote:
In '95 waren ook een paar routiniers belangrijk voor het hele team. Ik vind het goed dat ie nog een jaar blijft, ookal is het een beperkte speler. De hoogste salarisschaal zal ie toch niet in zitten.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
je moet een groep vormen, zoals het bij p$v en in 95 bij ajax was.. de trainer is ook een belangrijk persoon waar je op terug kunt vallen als dat nodig is.. hij moet als een soort mentor functioneren, en niet een oude speler die alleen maar op de bank zit..
De balans in het elftal is de verantwoordelijkheid van de staf, die hebben een beetje zitten slapen de afgelopen jaren en ik betwijfel of Yannis de missing link is, je hebt ook ervaren basisspelers nodig.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
In '95 waren ook een paar routiniers belangrijk voor het hele team. Ik vind het goed dat ie nog een jaar blijft, ookal is het een beperkte speler. De hoogste salarisschaal zal ie toch niet in zitten.
En Van Geel, welkom! Prachtig die berichten op het AZ-forum, een echte jodenstreek
quote:'Bondscoach Israel spreekt met De Ridder over uitkomen voor national elftal Israel'
Het meldt dat de bondscoach van Israel een onderhoud heeft gehad met Daniel de Ridder. De bond van Israel wil een poging wagen de rechtsbuiten van Ajax te strikken voor het nationale elftal van dat land. De Ridder, zoon van een Israëlische moeder, heeft het voorstel in beraad.
Hij heeft (ism Co) goed werk geleverd bij AZ, dus ik zou er wel vertrouwen in hebben als Ajacied zijnde, voor van gaal wordt het met de week ernstiger daarentegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:11 schreef S-Two het volgende:
Mooi werk dat Van Geel komt: lijkt me een goede
Oudquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:09 schreef P0RN0STAR het volgende:
Weet je wat een Feyenoord-supporter doet als zijn club de Champions League heeft gewonnen?
Dan zet hij zijn Play-Station uit en gaat lekker slapen!
Mits hij zijn belofte inlost, hij heeft een belangrijke tijd te gaan en heeft behoefte aan een basisplaats in een stabiel alftal.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:08 schreef Chadi het volgende:
No way over 3-4 jaar is hij rijp voor het grote Oranje
Blijft leukquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:09 schreef P0RN0STAR het volgende:
Weet je wat een Feyenoord-supporter doet als zijn club de Champions League heeft gewonnen?
Dan zet hij zijn Play-Station uit en gaat lekker slapen!
nee zeker niet maar helaas is hij zo traag dat ie sneller is als ie stilstaatquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:13 schreef HeatWave het volgende:
En verder is het ook nog geen slechte voetballer hoor.
quote:21/6/2005 - ASD zegt vertrouwen in Van Eijden op
(Gepost door RvN)
De Ajax Supporters Delegatie heeft laten weten het vertrouwen in Ajax directeur Van Eijden opgezegd te hebben. De supportersorganisatie staakt alle gesprekken met Van Eijden.
Ze namen dit besluit nadat Ajax afgelopen vrijdag een definitief NEE heeft gegeven over de wens van de supporters voor de terugkeer van het echte logo. Dit werd door Arie van Eijden medegedeeld vanuit de auto nabij de Oostenrijkse grens, op weg naar zijn vakantiebestemming, aldus de ASD.
De manier waarop dit voor supporters belangrijke besluit is gecommuniceerd is voor de Ajax Supporters Delegatie (ASD) de druppel. De onvrede die al langer heerste vanwege de manier van werken van Arie van Eijden heeft het absolute dieptepunt bereikt.
Pas wanneer Van Eijden vertrokken is staat de ASD weer open voor communicatie met Ajax. Binnenkort komen ze met een uitgebreide verklaring waarin ze aan zullen geven waarom er niet meer met Van Eijden gepraat wordt.
Had hem al drie keer gelezen, maar snap hem nu pasquote:
quote:21/6/2005 - Contract met Amsterdam Tournament voor drie jaar verlengd
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
Ajax meldt dat de club met IEP, de organisator van het Amsterdam Tournament, onlangs een nieuw contract is overeengekomen. Het prestigieuze Amsterdam Tournament zal de komende drie jaar in de Amsterdam ArenA te zien blijven. In ieder geval tot 2008 zal deze organisatie het Amsterdam Tournament organiseren aan de vooravond van de nieuwe competitie.
Denk eerderquote:
wat heeft hij gepresteerd?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:11 schreef S-Two het volgende:
Mooi werk dat Van Geel komt: lijkt me een goede
Co bepaalde de spelers die kwamen, kijk maar half Willem II kwamquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij heeft (ism Co) goed werk geleverd bij AZ, dus ik zou er wel vertrouwen in hebben als Ajacied zijnde, voor van gaal wordt het met de week ernstiger daarentegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |