nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:41 schreef snellejelle het volgende:
Het is natuurlijk wel de bedoeling dayt je er bij zet wie je feliciteert
sorryquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:47 schreef CyFanate het volgende:
dat onzin onzin kan zijn is duidelijk, maar zo'n onzin... de reden voor de ban is volgens mij ben de meeste van jullie niej eens bekend en toch gaan jullie hun er mee "feliciteren". Volgens mij zijn jullie dan de zielige personen hoor, niet degene die geblokt zijn.
zeg. wat doe je in dit topic als je niemand te feliciteren hebt?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:47 schreef CyFanate het volgende:
dat onzin onzin kan zijn is duidelijk, maar zo'n onzin... de reden voor de ban is volgens mij ben de meeste van jullie niej eens bekend en toch gaan jullie hun er mee "feliciteren". Volgens mij zijn jullie dan de zielige personen hoor, niet degene die geblokt zijn.
Gooi jij eens gauw een paar flessen spiritus over je heen en steek dan de barbeque eens aanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:47 schreef CyFanate het volgende:
Hehe.... Ieder andere user had allang een ban gehad voor wat jij allemaal flikte gister!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:42 schreef Conflict het volgende:
ik verwacht er nog een van vannacht...
Voor het verneuken van mijn topics?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:37 schreef snellejelle het volgende:![]()
Ken je iemand met een ban? Feliciteer hem/haar hier
![]()
Ik begin, Teardrop-nl en Fisher goed gedaan
zet er ajb wel ff bij wie je feliciteert!
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:47 schreef CyFanate het volgende:
Ooooooooooooooooooow, die is leuk!!!quote:
ej gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:02 schreef CyFanate het volgende:
Wat ik in dit topic doe? Kijken hoe zielig mensen kunnen zijn
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:50 schreef rotskibo het volgende:
ik was vorige week geband, feliciteer me
het is eigenlijk de bedoeling dat je vrienden je hier spontaan komen feliciteren maar goed. het is pas het eerste topic in een lange reeks en nog niet iedereen kent het. dus voor deze keer mag ook zo.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:50 schreef rotskibo het volgende:
ik was vorige week geband, feliciteer me
Bravo!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zeg voor pre-ban felicitaties open je maar je eigen topic
Snellejelle gefeliciteerdquote:snellejelle, 48 uur weg, topicdiarree
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zeg voor pre-ban felicitaties open je maar je eigen topic
Op naar de permban zou ik zeggenquote:Op maandag 20 juni 2005 10:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben hier
bedankt voor de steun allemaal, het deed me goed![]()
![]()
nou ja zegquote:Op maandag 20 juni 2005 10:08 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Op naar de permban zou ik zeggen![]()
graag gedaanquote:Op maandag 20 juni 2005 10:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben hier
![]()
uiteraard ik zal je altijd steunen maar nu weer on-topic. anders moet je me straks weer feliciterenquote:Op maandag 20 juni 2005 10:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
graag gedaanik verwacht het ook ooit eens terug
![]()
welkom terug fisherietiequote:Op maandag 20 juni 2005 10:12 schreef Fisher het volgende:
zo, ik ben er ook weer... fijn dat jullie 't zo leuk vonden die ban van me
welkom terug aanstichter van deze topicquote:Op maandag 20 juni 2005 10:12 schreef Fisher het volgende:
Van je vrienden moet je het maar hebben hequote:Op maandag 20 juni 2005 10:12 schreef Fisher het volgende:
iddquote:Op maandag 20 juni 2005 10:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Van je vrienden moet je het maar hebben he
Oh en als jullie het nog niet wisten, IM BACK !!!
Ha tear, welcome back, fijn dat je er weer bentquote:Op maandag 20 juni 2005 10:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Van je vrienden moet je het maar hebben he
Oh en als jullie het nog niet wisten, IM BACK !!!
Ik ben er nog steeds geloof ikquote:Op maandag 20 juni 2005 11:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
idd
en ja je bent terug.. voor hoelang?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:28 schreef Wokkel1982 het volgende:
Xtravical, gefeliciteerd
Gefeliciteerd met je week-ban trouwensquote:Op maandag 20 juni 2005 10:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben hier
![]()
Helemaal weg zijn we niet hoor.. ik neem aan dat je de ontwikkelingen een beetje gevolgd hebt en dus ook weet van de uitgedeelde bans en de andere forums waar we naar toe zijn gegaan?quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Weg stagiair-topic en weg reputatie
En SJ, congrats![]()
Die van Fisher?quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:44 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Helemaal weg zijn we niet hoor.. ik neem aan dat je de ontwikkelingen een beetje gevolgd hebt en dus ook weet van de uitgedeelde bans en de andere forums waar we naar toe zijn gegaan?
't Gaat lekker hequote:Op woensdag 22 juni 2005 18:48 schreef Mr-Z het volgende:
inderdaadoh ja Houniet is ook eraf gegooid
![]()
Megterquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:49 schreef Megter het volgende:
[..]
't Gaat lekker he
Houniet, gefeliciteerd!
Kut manquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:37 schreef Cpt_Cumshot het volgende:
Bendeleider gefeliciteerd.
Waarom?quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:53 schreef Megter het volgende:
[..]
Pas maar op, strax ga je BrauN achterna
calvobbes..quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:46 schreef Fisher het volgende:
ik wou graag calvobbes feliciteren met z'n ban op fb.. goed gedaan knul
mooi toch dat hij weg is al is het maar gedeeltelijkquote:
Hier kan die nog komen om zijn felicitaties in ontvangst te nemenquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
mooi toch dat hij weg is al is het maar gedeeltelijk
Hopelijk volgt Enderonline ook. Jankbakkes.quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Hier kan die nog komen om zijn felicitaties in ontvangst te nemen![]()
en terecht. wat was een vervelend topic gisterquote:
ijsmeisjongetjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:40 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
en terecht. wat was een vervelend topic gister
zegquote:
wat is binnekort?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:14 schreef the_legend_killer het volgende:
binnekort komt hij terug
jij?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:19 schreef ijsjongetje het volgende:
mensen, kunnen we weer on-topic gaan? of is er niemand gebant?
nou gefelciteerd Samstar dan maarquote:
ook namens mij!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:24 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
nou gefelciteerd Samstar dan maar
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijnquote:Op zondag 26 juni 2005 15:22 schreef ijsjongetje het volgende:
TrenTs, gefeliciteerd met je 48 uurs afkoelban
Welkom terugquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:03 schreef snellejelle het volgende:
ik ben er weer![]()
![]()
bedankt voor de steun tijdens mijn tweede ban
zegquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:31 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
![]()
![]()
Alvast gefeliciteerd met de volgende..![]()
![]()
![]()
was ook aardig bedoeldquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zeg![]()
![]()
![]()
ik ga er van uit dat de FA's me voorlopig met rust laten
ik gedraag me gewoon zoals altijd, erg lief en netjes dusquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:41 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
was ook aardig bedoeld
En zolang jij hun met rust houdt laten zij jou met rust![]()
![]()
![]()
Als jij je net zo gedraagd als altijd heb je zo weer een ban te pakken jaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik gedraag me gewoon zoals altijd, erg lief en netjes dus
en naar wie zwaai jij in het bijzonder?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:26 schreef Razor21 het volgende:
En we zwaaien met z'n allen naar de ge-bande users :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook namens mij.. Sommige dingen kunnen nou eenmaal niet getollereerd worden!!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gefelicteerd man, je hebt het verdiend
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:20 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ook namens mij.. Sommige dingen users kunnen nou eenmaal niet getollereerd worden!!!!![]()
![]()
een ban is natuurlijk niet altijd voor eeuwigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:23 schreef Jo0Lz het volgende:
Hmmm, ik ken niemand met een ban... Misschien omdat de gebannde hier niet meer komen
ff danquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
een ban is natuurlijk niet altijd voor eeuwigkijk maar, ik ben er immers ook gewoon weer
en nog klonen ook, nog langer wegquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gefelicteerd man, je hebt het verdiend
Deze zocht ik. Dank.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:23 schreef Zebbie het volgende:
Ik wil ook graag Hannatokkie en Swoosh met hun aankomende bannen feliciteren
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:23 schreef Zebbie het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:23 schreef Zebbie het volgende:
gefeliciteerd manquote:static is gebanned, kan zich in de crewfora niet gedragen, week erbij, doorposten met kloon.
en hij heeft weer een week te pakkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:26 schreef gebande-user het volgende:
Alsof een ban leuk is, stelletje idioten. Al dat geklooi met proxy's, mail-adressen, registraties, etc voor zoveelste keer. Geloof me, dan wordt je 't wel zat.
Hij heeft er nog een week bij.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:32 schreef snellejelle het volgende:
wat een prestatie:
[..]
gefeliciteerd man
Ja, staat hij er nog niet danquote:
Juist.quote:
Wie is er nou traag?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:30 schreef CyFanate het volgende:
WIJ moeten rekening houden met JOUW onvermogen om om de vroege ochtend enigzins wakker te worden? Ga of eerder naar bed of sta NOG later op, maar vermoei ons niet met jouw hersentraagheid bitte
Maar wie ben jij om zo tegen mij uit te vallen? Dit was duidelijk een uitspraak van mij die niet serieus bedoeld was. Als jij geen humor begrijpt moet je niet in ONZIN rond surfen. Ik heb zeker wel een sociaal leven. En waarom MOET je op mijn post reageren? Ik zie het punt niet ..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:40 schreef CyFanate het volgende:
Mr-Z: Dat ik nog een gewoon sociaal leven heb en niet elke seconde op Fok zit leid inderdaad tot het feit dat ik niet 2seconden na jouw post kan reageren.
Welkom terug!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:00 schreef Koenz0r het volgende:
Heb net een ban van een maand en een week achter de rug [14.gif]
Maak onderscheid. Moeten? Nee zeker niet. Het was alleen om aan te tonen hoe zielig sommige mensen kunnen zijn. Als jij dat al als humor ziet, ben je really pafatic bezig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:47 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Maar wie ben jij om zo tegen mij uit te vallen? Dit was duidelijk een uitspraak van mij die niet serieus bedoeld was. Als jij geen humor begrijpt moet je niet in ONZIN rond surfen. Ik heb zeker wel een sociaal leven. En waarom MOET je op mijn post reageren? Ik zie het punt niet ..
Jij kan niemand oordelen of hij/zij humor heeft aan 1 zinnetje. Dat jij andere humor hebt dan mij blijkt wel. Maar respecteer het dan dat niet iedereen hetzelfde denkt als jou. Aan je postgeschiedenis te zien heb jij totaal geen humor als het aan mij ligt. Maar als jij vindt van jezelf dat je wel humor hebt dan ben ik blij voor je hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:09 schreef CyFanate het volgende:
[..]
Maak onderscheid. Moeten? Nee zeker niet. Het was alleen om aan te tonen hoe zielig sommige mensen kunnen zijn. Als jij dat al als humor ziet, ben je really pafatic bezig.
Heb ik inzicht in humor. Zeker wel, maar dan moet het wel op een beetje niveau zijn en niet zo platvloers als jij/jouw humor.
Blijf hier dan gewoon helemaal weg in plaats van offtopic te gaan reageren in een leuk, goed lopend topic.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:53 schreef CyFanate het volgende:
Onzin heeft veelal laag bij de grondse humor. Boeit me niks, maar op sommige dingen reageer ik gewoon.
Ik zie mij nergens grappen ten koste van anderen maken, ik ben geen Teeuwen fan en mijn humor is zeker van hoger niveau dan de jouwe. Ik snap echt niet waarom jij je druk maakt en begint te zeiken over 1 zinnetje. Als jij niks gezegd had was dit topic gewoon z'n gang gegaan en hoorde je niemand klagen. Ik ben ook zeker niet van plan om iets aan te passen aan mijn 'humor' want ik zie het probleem niet. Jij bent de eerste die er over begint te zeiken dus kijk eerst es ff naar je zelf wil je.quote:Humor niet mijn niveau? Kennelijk begrijp je me niet helemaal (of helemaal niet). Getuigt van mijn mening over het niveau. Zoals ik zei houd ik van humor OP niveau. Dat jij daar niet toe in staat bent is duidelijk. Jij zult waarschijnlijk ook een fervent Hans Teeuwen aanhanger zijn. Grappen ten koste van anderen zijn namelijk altijd leuk niet waar? Hoef je er niet over na te denken hoe zielig je zelf bent.
Je denkt echt dat je de popi-jopi hier bent hequote:Oordelen aan 1 zin is idd onmogelijk, een oordeel vormen door oudere posts van jouw "humor" te lezen is echter wel mogelijk. Je kwam zelf op het idee om de mijne door te lezen, jammer genoeg komt het dan niet in je hersenen op dat andere mensen ook op dat geniale *kucht* zouden kunnen komen. Misschien iets meer zelfreflectie toepassen: minder vertrouwen in jezelf en meer vertrouwen in de maatschappij? Just a suggestion.
Was dit een poging tot humor? hihihihiquote:Jij bent blij voor mij? Och hermetij wat ben ik nu ontroerd van verbazing. Mr-Z is blij. Woeij... Doe ik iig nog iets goed. Als er ook maar in 1 grijze hersencel van jouw opkomt dat ik eventueel geinteresseerd ben in wat jij voor mij voelt, dan wijs ik je terug naar het deel over zelfreflectie.
Nou nogmaals.. jij voelt je dus geweldig en de rest van het gros zijn dumb-heads.. Dan hoor je niet op dit forum thuis en wil ik je vriendelijk verzoeken een heel eind op te rottenquote:Aan de andere users: Hierbij zal ik ophouden met Mr-Z afkraken. Mijn sarcasme probeer ik nog te beteugelen, maar ben bang dat als ik teveel reacties hierop krijg ik nogal wat dumb-heads volledig de grond in ga trappen.
Het was je leuk gekend te hebbenquote:Met deze berichten wordt ik absoluut niet populair. Ik zit er niet mee. Ban? Ik zit er niet mee. Maar als ik hierdoor een ban krijgt bewijst dat wel iets van het niveau van de leiding van dit forum en als DAT op hetzelfde niveau zit als het merendeel van deze forum (waarbij ik aangeef dat er ook nog andere erudiete personen op dit forum zitten, maar jammer genoeg zijn deze danig in de minderheid), is er toch iets volledig verkeerd gegaan in de afgelopen jaren.
16 ja... Niets van de wereld gezien? Don't say that to quick. Ik heb een jeugd gehad waar zelfs een weeskind nog U tegen zou zeggen, en heb heel nederland mogen bewonderen. Hierdoor was ik ernstig teruggetrokken en leerde ik mijzelf alles. Op mijn 4e las ik AVI9 niveau. Op mijn 9e sprak ik vrij vloeiend engels en las ik volwassenen boeken. is niet bedoeld als opscheppen, alleen bedoeld om aan te geven dat er ook auto didacten op deze wereld zijn die op jeugdigere leeftijd al meer hebben gezien dan sommige van middelbare leeftijd...quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:22 schreef Mr-Z het volgende:
oh fuck.. je bent 16![]()
Dus ik zit al die moeite te doen, blijk jij een verwend kut pubertje te zijn wat tegen alles aanschopt wat los en vast zit. Je zal ook wel vaak ruzie hebben met je ouders en denkt alles beter te weten he? Kom over een paar jaar maar weer terug met wat meer levenservaring. Dan snap je de wereld wat beter en heb je je humor misschien wat verbeterd![]()
Ja mensen zoals jij kunnen maar beter gewoon HIV krijgen bij aflevering.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:37 schreef CyFanate het volgende:
[..]
16 ja... Niets van de wereld gezien? Don't say that to quick. Ik heb een jeugd gehad waar zelfs een weeskind nog U tegen zou zeggen, en heb heel nederland mogen bewonderen. Hierdoor was ik ernstig teruggetrokken en leerde ik mijzelf alles. Op mijn 4e las ik AVI9 niveau. Op mijn 9e sprak ik vrij vloeiend engels en las ik volwassenen boeken. is niet bedoeld als opscheppen, alleen bedoeld om aan te geven dat er ook auto didacten op deze wereld zijn die op jeugdigere leeftijd al meer hebben gezien dan sommige van middelbare leeftijd...
Nee ik schop niet tegen alles wat los en vast zit: Ik schop alleen tegen iets wat zo krank is dat het erom vraagt om omgeschopt te worden
Gutgut, hij kent een duur woordje hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:29 schreef CyFanate het volgende:
erudiet
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:24 schreef CyFanate het volgende:
Bovendien is erudiet geen duur woord, erudiet is een woord dat door ieder redelijk weldenkend mens (hopelijk mag het merendeel van deze samenleving zich daartoe rekenen, ik heb zo mijn twijfels) gebruikt wordt.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:24 schreef CyFanate het volgende:
Bovendien is erudiet geen duur woord, erudiet is een woord dat door ieder redelijk weldenkend mens (hopelijk mag het merendeel van deze samenleving zich daartoe rekenen, ik heb zo mijn twijfels) gebruikt wordt.
a) Behoort tot de mogelijkheden, mits de post interessant is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:29 schreef CyFanate het volgende:
tho_Omas: Weet je wat jij kan doen?
a) Beter post lezen
b) A is voor jou onuitvoerbaar dus: Terug naar de basisschool
c) Na een snelcursus hoe lees ik goed de volgende zin lezen: IS NIET BEDOELD OM OP TE SCHEPPEN... Goh, wat zou dat toch betekenen
d) vervolgens tot de conclusie komen dat de reden dat ik dat postte een reactie was op het bericht van een niet nader te noemen persoon (vindt Mr-Z vast niet leuk) waarin hij veronderstelde dat ik door mijn leeftijd niet erudiet zou kunnen zijn en daardoor niet in staat zou zijn tot een rationeel antwoordDat jij dat niet begrijpt bewijst meer over jou dan over mij
erudiet... ik heb dus nog nooit van dit woord gehoord. maar het betekend dus geleerd. Geleerd zijn is dus in jouw optiek dat je voor "normale" woorden een ander woord kent. Dus als ik mij af vraag waarom jij zo afkeur maakt op de cohort die dat woord niet kent en mij afvraag waarom jij geen conterfeitsel in je profiel hebt, maakt mij dat dan ook erudiet. Elke onbenul kan woordjes in zn kop stampen en die toevallig onthouden. Dat jij daar mensen op vergelijkt zegt dan meer over jou dan over "ons". sorry jelle van je topic!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:24 schreef CyFanate het volgende:
Dat je 'm zo vaak moet herhalen bewijst meer over jou, dan over mij.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:27 schreef CyFanate het volgende:
Bewijst wederom meer over jou (deze opmerking begint tevervelen).
"Nee jij begon....."quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:35 schreef CyFanate het volgende:
Dat ik hem zo vaak moet herhalen komt omdat de mensen hier de hele tijd domme opmerkingen plaatsen waarmee ze duidelijk maken dat ik absoluut gelijk heb met mijn gezever over het niveau.Kan ik ook elke keer zeggen maar is zo lang he
Je voldoet in ieder geval aan mijn verwachting.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:36 schreef CyFanate het volgende:
Rekkie: Die reactie bewijst dat jij ook niet in staat bent de juiste informatie uit de berichten te halen.
Mr-Z: Als je je uberhaupt druk hebt gemaakt benje al verkeerd bezig
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:27 schreef CyFanate het volgende:
Wess: Je waarnemingsvermogen ligt op een hoog niveau
Babba_: Wederom: Zoals ik al heb aangegeven vindt ik erudiet een normaal woord en niet een moeilijk woord voor een normaal woord. Kwestie van perceptie denk ik zoIk vergelijk mensen niet op gebruik van woorden. Als je dat denkt, ben jij ook niet in staat signalen uit berichten op te vangen. Bewijst wederom meer over jou (deze opmerking begint tevervelen). Dat jij spreekt over het in je hoofd stampen van moeilijke woordjes houd in dat jouw iq op zodanig laag niveau ligt dat je inderdaad moet stampen om woorden te onthouden... Denk voortaan na voordat je iets stoms zegt zou ik zeggen en maai niet het gras onder je eigen voeten vandaan...
daarom stond er ook een knipoog achter wijsneus ..quote:Op maandag 11 juli 2005 13:31 schreef CyFanate het volgende:
SQ bestaat niet, het is EQ. Mensen met concentratieproblemen kunnen een uiterst hoog iq hebben, kijk naar einstein...
idd stelletje topicverneukersquote:Op maandag 11 juli 2005 14:41 schreef babba_ het volgende:
[..]
daarom stond er ook een knipoog achter wijsneus ..einstein had geen concentratieproblemen die had sociale problemen...
zullen we maar oud en wijs zijn en niet meer op elkaar zeuren! als ik je nog eens tegenkom in een cafe dan ga ik graag wel weer met je in discussie maar ik vind het een beetje zonde om dit topic helemaal vol te gaan lullen en we geven elkaar toch nooit gelijk
ze had een ban in NWS... zal wel met londen te maken hebben denk ik... weet niet pcies...quote:
ik zei toch al dat het me speet?quote:
ik denk dat ik in mijn avatar YOU maar ga veranderen in CYFANATE... daar kan ik vast wel een painter voor vinden omdat mooi te doen! of niet MR-Z!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:46 schreef Mr-Z het volgende:
Open er een 'centraal discussie topic met Cyfanate' over![]()
open daar dan maar een topic overquote:Op maandag 11 juli 2005 14:57 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik denk dat ik in mijn avatar YOU maar ga veranderen in CYFANATE... daar kan ik vast wel een painter voor vinden omdat mooi te doen! of niet MR-Z!
ja HIER!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
open daar dan maar een topic over
bedankt hehquote:Op maandag 11 juli 2005 15:01 schreef snellejelle het volgende:
speciaal voor jullie:
Babba vs. CyFanate
nee. ik maak tegenwoordig teveel goede topics om ze allemaal in mijn sig te passen....quote:Op maandag 11 juli 2005 15:05 schreef babba_ het volgende:
[..]
bedankt hehkomt dat dan straks ook nog in je sig?
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee. ik maak tegenwoordig teveel goede topics om ze allemaal in mijn sig te passen....
quote:
Postenquote:Op maandag 11 juli 2005 16:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik kreeg juist een compliment-mail van yvonne
Mietje!..... je hebt gewoon geen mail gehad....quote:Op maandag 11 juli 2005 16:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb pas geleden van Fisher geleerd dat dat niet mag
nee duhquote:Op maandag 11 juli 2005 16:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mietje!..... je hebt gewoon geen mail gehad....
je hebt n leuke zusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:37 schreef snellejelle het volgende:![]()
Ken je iemand met een ban? Feliciteer hem/haar hier
![]()
Ik begin, Teardrop-nl en Fisher goed gedaan
zet er ajb wel ff bij wie je feliciteert!
Niet echt verrassend. Dat was ook niet meer normaal wat hij sommige moeders toewenste.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:32 schreef Mr-Z het volgende:
wederom RealKnuckles.. en nou voor een heeeeeeele lange tijd![]()
![]()
ook namens mij gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:32 schreef Mr-Z het volgende:
wederom RealKnuckles.. en nou voor een heeeeeeele lange tijd![]()
![]()
Hoe krijgen ze het voor elkaarquote:Op maandag 18 juli 2005 09:20 schreef snellejelle het volgende:
Gefeliciteerd alle mensen die al een ban voor PUB hebben! heel knap![]()
Gefeli!quote:twiejewurd
week weg na ranzig plaatje + beledigingen en doorgaan na waarschuwing
dank jequote:
graag gedaanquote:
quote:quote:Op maandag 18 juli 2005 01:41 schreef Danny het volgende:
twiejewurd
week weg na ranzig plaatje + beledigingen en doorgaan na waarschuwing
Week erbij wegens posten onder een kloon.
nou ik heb liever ook niet dat jij hier zaken uit ons privéforum vermeldtquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:58 schreef Mr-Z het volgende:
Tsja maar wel wat overdreven reactie weer van de crew om er meteen een ban tegenaan te gooien...
Nee oke.. maar ik ben niet zo'n lekkertquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou ik heb liever ook niet dat jij hier zaken uit ons privéforum vermeldt
gelukkig maar want anders ontzeg ik je gewoon de toegang daarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:05 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nee oke.. maar ik ben niet zo'n lekkert![]()
dank, dankquote:Op maandag 18 juli 2005 09:20 schreef snellejelle het volgende:
Gefeliciteerd alle mensen die al een ban voor PUB hebben! heel knap![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gelukkig maar want anders ontzeg ik je gewoon de toegang daar
goed gedaanquote:verder de volgende mensen weg uit PUB omdat ze zich niet fatsoenlijk blijken te kunnen gedragen:
woldo
shaolin
woutabest
RoFl0lMaO
mr-z
sinterklaaskapoentje
maxitaxi
darklight
Mijn dankquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:48 schreef snellejelle het volgende:
gefeliciteerd allemaal:
[..]
goed gedaan
sorry dat ik er niet was om jullie te steunen maar over het daar gemelde ben ik minstens net zo verbaasd als julliequote:
Ik zal er hoogstpersoonlijk voor zorgen...... !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:52 schreef Koewam het volgende:
Als ik nou een meisje in een bad post... Openen jullie dan een topic voor mij?
Heei, bedankt!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:16 schreef Mr-Z het volgende:
skiczukie gefeliciteerd met je FB ban
wat had je gedaan eik?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Heei, bedankt!Morgen wordt de ban opgeheven.
na een eigen talkshow nu een banquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:58 schreef skiczukie het volgende:
Gefeliciteerd DiegoArmandoMaradona!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |