quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:27 schreef CyFanate het volgende:
Wess: Je waarnemingsvermogen ligt op een hoog niveau
Babba_: Wederom: Zoals ik al heb aangegeven vindt ik erudiet een normaal woord en niet een moeilijk woord voor een normaal woord. Kwestie van perceptie denk ik zoIk vergelijk mensen niet op gebruik van woorden. Als je dat denkt, ben jij ook niet in staat signalen uit berichten op te vangen. Bewijst wederom meer over jou (deze opmerking begint tevervelen). Dat jij spreekt over het in je hoofd stampen van moeilijke woordjes houd in dat jouw iq op zodanig laag niveau ligt dat je inderdaad moet stampen om woorden te onthouden... Denk voortaan na voordat je iets stoms zegt zou ik zeggen en maai niet het gras onder je eigen voeten vandaan...
daarom stond er ook een knipoog achter wijsneus ..quote:Op maandag 11 juli 2005 13:31 schreef CyFanate het volgende:
SQ bestaat niet, het is EQ. Mensen met concentratieproblemen kunnen een uiterst hoog iq hebben, kijk naar einstein...
idd stelletje topicverneukersquote:Op maandag 11 juli 2005 14:41 schreef babba_ het volgende:
[..]
daarom stond er ook een knipoog achter wijsneus ..einstein had geen concentratieproblemen die had sociale problemen...
zullen we maar oud en wijs zijn en niet meer op elkaar zeuren! als ik je nog eens tegenkom in een cafe dan ga ik graag wel weer met je in discussie maar ik vind het een beetje zonde om dit topic helemaal vol te gaan lullen en we geven elkaar toch nooit gelijk
ze had een ban in NWS... zal wel met londen te maken hebben denk ik... weet niet pcies...quote:
ik zei toch al dat het me speet?quote:
ik denk dat ik in mijn avatar YOU maar ga veranderen in CYFANATE... daar kan ik vast wel een painter voor vinden omdat mooi te doen! of niet MR-Z!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:46 schreef Mr-Z het volgende:
Open er een 'centraal discussie topic met Cyfanate' over![]()
open daar dan maar een topic overquote:Op maandag 11 juli 2005 14:57 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik denk dat ik in mijn avatar YOU maar ga veranderen in CYFANATE... daar kan ik vast wel een painter voor vinden omdat mooi te doen! of niet MR-Z!
ja HIER!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
open daar dan maar een topic over
bedankt hehquote:Op maandag 11 juli 2005 15:01 schreef snellejelle het volgende:
speciaal voor jullie:
Babba vs. CyFanate
nee. ik maak tegenwoordig teveel goede topics om ze allemaal in mijn sig te passen....quote:Op maandag 11 juli 2005 15:05 schreef babba_ het volgende:
[..]
bedankt hehkomt dat dan straks ook nog in je sig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |