quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:53 schreef CyFanate het volgende:
Onzin heeft veelal laag bij de grondse humor. Boeit me niks, maar op sommige dingen reageer ik gewoon.
Humor niet mijn niveau? Kennelijk begrijp je me niet helemaal (of helemaal niet). Getuigt van mijn mening over het niveau. Zoals ik zei houd ik van humor OP niveau. Dat jij daar niet toe in staat bent is duidelijk. Jij zult waarschijnlijk ook een fervent Hans Teeuwen aanhanger zijn. Grappen ten koste van anderen zijn namelijk altijd leuk niet waar? Hoef je er niet over na te denken hoe zielig je zelf bent.
Oordelen aan 1 zin is idd onmogelijk, een oordeel vormen door oudere posts van jouw "humor" te lezen is echter wel mogelijk. Je kwam zelf op het idee om de mijne door te lezen, jammer genoeg komt het dan niet in je hersenen op dat andere mensen ook op dat geniale *kucht* zouden kunnen komen. Misschien iets meer zelfreflectie toepassen: minder vertrouwen in jezelf en meer vertrouwen in de maatschappij? Just a suggestion.
Jij bent blij voor mij? Och hermetij wat ben ik nu ontroerd van verbazing. Mr-Z is blij. Woeij... Doe ik iig nog iets goed. Als er ook maar in 1 grijze hersencel van jouw opkomt dat ik eventueel geinteresseerd ben in wat jij voor mij voelt, dan wijs ik je terug naar het deel over zelfreflectie.
Aan de andere users: Hierbij zal ik ophouden met Mr-Z afkraken. Mijn sarcasme probeer ik nog te beteugelen, maar ben bang dat als ik teveel reacties hierop krijg ik nogal wat dumb-heads volledig de grond in ga trappen.
Met deze berichten wordt ik absoluut niet populair. Ik zit er niet mee. Ban? Ik zit er niet mee. Maar als ik hierdoor een ban krijgt bewijst dat wel iets van het niveau van de leiding van dit forum en als DAT op hetzelfde niveau zit als het merendeel van deze forum (waarbij ik aangeef dat er ook nog andere erudiete personen op dit forum zitten, maar jammer genoeg zijn deze danig in de minderheid), is er toch iets volledig verkeerd gegaan in de afgelopen jaren.
En Babba ik zal wel ff je Avatar veranderenquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:33 schreef CyFanate het volgende:
Als jij nog orgineel was geweest, had ik misschien wat meermoeite moeten doen om alles onderuit te vegen (kom maar kom maar kom maar)
a) Intellectueel staat absoluut los van het feit of je al dan niet veel spelfouten hebt. De scripties van Albert Einstein wil je ook niet lezen, het moge toch algemeen bekend zijn dat die man geniaal was.
b) Wat jij ziet als poging tot humor was eigenlijk meer een nog redelijk nette en bedekte belediging. Bewijs 2 dat je hersencellen niet al teveel informatie kunnen verwerken. Dat jij jou humor op een hoger niveau vindt staan is complete logica: Humor is alleen lollig als het op jouw niveau ligt. Humor boven jouw niveau is automatisch te hoog gegrepen en wordt automatisch gekenmerkt als niet lollig of dom. (hier zou je op kunnen reageren dat ik zo laag zou zijn dat ik gewoon helemaal geen humor leuk vindt omdat ik niks begrijp. Jammer, die opmerking kun je niet meer plaatsen. Deze opmerking is compleet onzin en met een veeg van de tafel te voeren door iq testen en schooluitslagen te showen, heb hier echter geen zin in. Omdat ik dit niet doe blijft dit een subjectief iets en valt er met dit punt geen score te behalen)
c) Aan vriendelijke verzoeken heb ik weinig. En zeker als ze geuit zijn door een persoon waar ik uiterst minachting voor op kan brengen.
Zoals ik al aan heb gegeven zijn er op dit forum voldoende mensen met wie je wel op enig niveau kan praten EN die ook humor op niveau hebben.
Nee ik voel me niet geweldig . Is ook niet nodigDenk daar maar over na zou ik zeggen...
d) Ik popi jopi? Lees eerst het hele bericht alvorens iets te vertelen. Zoals ik al aan heb gegeven ben ik mij er uiterst van bewust dat ik mij hier niet populair maak met het aanvallen van een user die het merendeel van het forum vertegenwoordigt. Niet dat ik daar over inzit, ben genoeg gewend.
e) Zeikuser ben ik niet, ik geef mijn mening weer. Dat jij vervolgens nog probeert punten te scoren en ik dat niet toesta is een tweede. (ik wacht op de opmerking/inkopper)
f) Leuk je gekend te hebben? Dat zou inhouden dat jij ervanuit gaat dat ik een ban krijg. En vertel mij eens: Waarom zou ik er meer recht op hebben dan jij? Misschien is het beter om te zeggen: Het was leuk om dit forum en daardoor jou gekend te hebben? Just a little suggestion.
Ik heb absoluut nooit gezegt dat ik het hoogste niveau heb, heb alleen verteld dat ik een HOGER niveau hebArrogantie? Nee, zelfkennis
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:06 schreef Mr-Z het volgende:
ff een paar quotes van Cyfanate:
[..]
[..]
En Babba ik zal wel ff je Avatar veranderen![]()
gozerquote:Op maandag 11 juli 2005 15:06 schreef CyFanate het volgende:HQ nog wel
snelljelle: je bent iig koning in het openen van tot mislukking gedoemde topics. Sinds wanneer hebben babba_ en ik mot met elkaar. Oke, dat we een meningsverschilletje hebben over iets moge duidelijk zijn. Maar mot is wel meteen een heer ander uiterste
dat ik zo snel al weet wat de vervolgreeks van dit topic gaat worden:quote:Op maandag 11 juli 2005 15:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gozermijn laatste tien topics zijn allemaal hits
CyFanateQ is een nieuwe intelligentie standaard?quote:Op maandag 11 juli 2005 15:09 schreef CyFanate het volgende:
Gaan we nu een lijstje geven van alle 26 letters met daarachter een Q
veel views/reacties is een hitquote:Op maandag 11 juli 2005 15:09 schreef CyFanate het volgende:
@snellejelle: Het is wat je als hit wilt beschouwen. Dat Ban topic goed bezocht wordt door mislukte chaps betekent in mijn ogen niet dat het een succes is
weet je ook wat het allemaal betekend?quote:Op maandag 11 juli 2005 15:12 schreef CyFanate het volgende:
WhahahaJah zoiets
Neej gek... Tuurlijk niet
maar wat voorn maten hebben we nu hiero gehad? IQ, QQ, SQ, EQ.?
You've got mailquote:Op maandag 11 juli 2005 15:07 schreef babba_ het volgende:
[..]
dank!
dat wou ik ook gaan quoten maar daar heb ik een te laag QQ voormijn BBQ is wel redelijk op pijl trouwens sinds dit weekend
waar?quote:
of een modje mijn naam veranderen!quote:Op maandag 11 juli 2005 15:15 schreef Rekkie het volgende:
Ik denk dat er een modje de titel ff moet veranderen van dit topic..... of zie ik dat verkeerd?
kun je er ook nog een *.gif van maken zodat ik ze beide heb?quote:Op maandag 11 juli 2005 15:17 schreef babba_ het volgende:
[..]
waar?
oh ja, daar...wat een bagger lettertype! nep painter
*start paint weer opquote:Op maandag 11 juli 2005 15:21 schreef babba_ het volgende:
[..]
kun je er ook nog een *.gif van maken zodat ik ze beide heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |