wat krijgt de winnaar nou dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hee da's toevallig....ik ook
vanavond ff softballen, biertje drinken![]()
morgen boodschappen, verjaardag, biertje drinken, BBQ-en![]()
en zondag is natuurlijk de rustdag![]()
en nu als een speer naar huis natuurlijk !!
en vergeet niet te gokken he.....
http://fokhools.web-log.nl/log/2816361
Idd, was al lang blij dat ik tijdelijk iets kon vinden. En hierna zie ik wel weer verder, kan nu iig m'n rijbewijs halen enzoquote:
Feli, man!quote:
Ja hoor, je hebt gelijk, zo lang je iets hebt! maarre, misschien een eigen zaak beginnen, leuk!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, was al lang blij dat ik tijdelijk iets kon vinden. En hierna zie ik wel weer verder, kan nu iig m'n rijbewijs halen enzo. Ben trouwens samen met een klasgenoot van plan om een eigen zaak te beginnen, binnenkort gaan we ook naar een seminair van de KVK enzo.
Zekerquote:
Ik ga ze vanaf volgende week de deur uit doen, en ik vind het niet erg om zwaar werk te doen, val ik gelijk wat af hahaha. Maar we willen beginnen in de avonduren, later klein pandje en in het begin met wat stagiaires werken enzo een beetje groeien. Gaat veel tijd en inzet kosten, maar goed heb ik er wel voor over.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja hoor, je hebt gelijk, zo lang je iets hebt! maarre, misschien een eigen zaak beginnen, leuk!
Ik had ook al bericht terug van m'n sollicitaties, ik wordt volgende week of de week erna gebeld voor waarschijnlijk een afspraak
Vandaar het boekje van Hugo....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:35 schreef Suijk het volgende:
Ik ga er vandoor.
Letten we allemaal op vaderdag komende zondag?
Tot ziensquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:35 schreef Suijk het volgende:
Ik ga er vandoor.
Letten we allemaal op vaderdag komende zondag?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:23 schreef clauwheee het volgende:
Wij gaan vanavond bij mijn eigenlijk-tante-maar-stiekum-gewoon-grote-zus, oom en nichtje slapen, de kerels gaan de stad even in
quote:
owja. dat doe ie zo evenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zo even
dit moet ook nog
http://www.websitemaken.be/index.php?page=show_item&id=195
Heej jou heb ik hier eerder gezienquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:49 schreef --Globe-- het volgende:
oeps
Ja vanavond toch tijd zat glad geen geld meerquote:
pas op het zijn belgenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zo even
dit moet ook nog
http://www.websitemaken.be/index.php?page=show_item&id=195
nee lijkt me niet. het was in onzin dusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja vanavond toch tijd zat glad geen geld meer
mensen moet ik me druk gaan maken
Eerstvolgende ban, waag 'ns een gokske [deel 15]
Argh!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:49 schreef --Globe-- het volgende:
oeps
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:56 schreef Bluezz het volgende:
Kampioen sukkelig kijken, de hoolspoes
[afbeelding]
whehequote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:56 schreef Bluezz het volgende:
Kampioen sukkelig kijken, de hoolspoes
[afbeelding]