Vandaar het boekje van Hugo....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:35 schreef Suijk het volgende:
Ik ga er vandoor.
Letten we allemaal op vaderdag komende zondag?
Tot ziensquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:35 schreef Suijk het volgende:
Ik ga er vandoor.
Letten we allemaal op vaderdag komende zondag?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:23 schreef clauwheee het volgende:
Wij gaan vanavond bij mijn eigenlijk-tante-maar-stiekum-gewoon-grote-zus, oom en nichtje slapen, de kerels gaan de stad even in
quote:
owja. dat doe ie zo evenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zo even
dit moet ook nog
http://www.websitemaken.be/index.php?page=show_item&id=195
Heej jou heb ik hier eerder gezienquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:49 schreef --Globe-- het volgende:
oeps
Ja vanavond toch tijd zat glad geen geld meerquote:
pas op het zijn belgenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zo even
dit moet ook nog
http://www.websitemaken.be/index.php?page=show_item&id=195
nee lijkt me niet. het was in onzin dusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja vanavond toch tijd zat glad geen geld meer
mensen moet ik me druk gaan maken
Eerstvolgende ban, waag 'ns een gokske [deel 15]
Argh!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:49 schreef --Globe-- het volgende:
oeps
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:56 schreef Bluezz het volgende:
Kampioen sukkelig kijken, de hoolspoes
[afbeelding]
whehequote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:56 schreef Bluezz het volgende:
Kampioen sukkelig kijken, de hoolspoes
[afbeelding]
92 meterquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:06 schreef Radegast het volgende:
http://hatethatfrog.desktopcreatures.com/index.asp?q=Ringtones
91 meter![]()
70 meter en nou heb ik geen zin meerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:06 schreef Radegast het volgende:
http://hatethatfrog.desktopcreatures.com/index.asp?q=Ringtones
91 meter![]()
Die heb ik van SCH gehadquote:
ooow Bluezzquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:13 schreef just me het volgende:
2 secondenlijm op laminaat
arme Bluezz...
Veel succes ermee! Met name met het administratieve gedeelte, want hbij het opstarten loop je tegen ontzettend veel regeltjes aanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ga ze vanaf volgende week de deur uit doen, en ik vind het niet erg om zwaar werk te doen, val ik gelijk wat af hahaha. Maar we willen beginnen in de avonduren, later klein pandje en in het begin met wat stagiaires werken enzo een beetje groeien. Gaat veel tijd en inzet kosten, maar goed heb ik er wel voor over.
Ja fucking shit. Het is niet een enorme vlek maar je ziet het wel.quote:
Wou altijd al voor mezelf beginnen, blijkbaar dacht een klasgenoot hetzelfde erover en 2 mensen is meer kennis en we gaan ook veel informatie halen bij de KVK en de Belastingdienst. Maar eerst maar eerst maar is geld verdienen en een goed bedrijfsplan schrijvenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Veel succes ermee! Met name met het administratieve gedeelte, want hbij het opstarten loop je tegen ontzettend veel regeltjes aan
Heb het ook gedaan, in 2000 gestart en in 2003 weer verkocht.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wou altijd al voor mezelf beginnen, blijkbaar dacht een klasgenoot hetzelfde erover en 2 mensen is meer kennis en we gaan ook veel informatie halen bij de KVK en de Belastingdienst. Maar eerst maar eerst maar is geld verdienen en een goed bedrijfsplan schrijven
* Eilanden heeft nog altijd de ambitie om voor zichzelf te beginnen, maar wil dan wel gelijk goed beginnen met ook voldoende geld om iets op te zetten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wou altijd al voor mezelf beginnen, blijkbaar dacht een klasgenoot hetzelfde erover en 2 mensen is meer kennis en we gaan ook veel informatie halen bij de KVK en de Belastingdienst. Maar eerst maar eerst maar is geld verdienen en een goed bedrijfsplan schrijven
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:29 schreef tong80 het volgende:
De nieuwe Big-Brother precentatrice.![]()
[afbeelding]
* Eilanden is nieuwsgierig Aagjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb het ook gedaan, in 2000 gestart en in 2003 weer verkocht.
Dat wordt morgen laminaat leggenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja fucking shit. Het is niet een enorme vlek maar je ziet het wel.
Waarom maak ik dat tubetje dan ook al lopend open
Jazekerquote:
foei bluezzquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee ik ga morgen naar de laminaatwinkel om raad vragen
Ik ben heeeel erg boos op mezelf
Vrouwen moeten dan ook niet uit de keuken komenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee ik ga morgen naar de laminaatwinkel om raad vragen
Ik ben heeeel erg boos op mezelf
Ik krijg lekkere trek.quote:
Ik lieg, in 1999 gestart.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden is nieuwsgierig Aagje
Wat heb je destijds voor bedrijf gehad Suijk?
Jawel, om naar de wc te gaanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vrouwen moeten dan ook niet uit de keuken komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |